Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar maartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
AlweerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
of te snel beetje verliefdheid. heb die fout 1 keer gemaakt. en doe ik nu toch maar ff niet nog een keer `;pquote:Do what you love, love what you do!![]()
die jankerd vernoemd naar een automerk is er niet vannachtUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Maar je blijft er ook in hangen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
omdat ik denk, het idee past altijd iemand bij iemand. Maargoed onderhand krijg ik er twijfels over ofzo?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Dat blijkt wel.quote:Op donderdag 4 april 2024 02:16 schreef kree het volgende:
[..]
omdat ik denk, het idee past altijd iemand bij iemand. Maargoed onderhand krijg ik er twijfels over ofzo?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik denk onwijs niet dat het alleen zo lukt hier trouwens, dus wellicht enzoDo what you love, love what you do!![]()
tips dan zonder dat ik mijn mening over van alles moet veranderen?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Maar je maakt wel die moves.quote:Op donderdag 4 april 2024 02:17 schreef kree het volgende:
ik denk onwijs niet dat het alleen zo lukt hier trouwens, dus wellicht enzo“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
jawel, omdat ik vast niet de enige ben die er over dingen meningen over hebt. tjaaaaa is er iemand hier die beetje in mee kan gaan, dat is dan de vraag. Ik weet niet en meen ik onwijs vond drakin aardig dus. of het werkt ja dat is nog vraag enzo.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Ga je nog daten met draakquote:Op donderdag 4 april 2024 02:11 schreef kree het volgende:
[..]
of te snel beetje verliefdheid. heb die fout 1 keer gemaakt. en doe ik nu toch maar ff niet nog een keer `;pThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
jawel hoor, maar we hadden een deal gemaakt die ik nu nog niet ff vol kan houden. maar lukt wel later en dan doe ik graag ff datequote:
Do what you love, love what you do!![]()
Elke dame hier in DTS waar je ook maar iets van aandacht van krijgt duik je bovenop.quote:Op donderdag 4 april 2024 02:18 schreef kree het volgende:
[..]
tips dan zonder dat ik mijn mening over van alles moet veranderen?
Doe gewoon eens rustig.Maak een praatje,maak een grapje.En hou het daarbij.
Je begon vandaag gelijk al over een vakantie naar Frankrijk.Gelijk weer over the top.
En ga niet lopen kloten in DM.Dat vinden ze niet fijn.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
haha overdrijf het niet, ik praat hier al jaren eerder over enzo ook met over van alles, heeft niks met daten te maken. en hoeft ook niet.quote:Op donderdag 4 april 2024 02:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Elke dame hier in DTS waar je ook maar iets van aandacht van krijgt duik je bovenop.
Doe gewoon eens rustig.Maak een praatje,maak een grapje.En hou het daarbij.
Je begon vandaag gelijk al over een vakantie naar Frankrijk.Gelijk weer over the top.
En ga niet lopen kloten in DM.Dat vinden ze niet fijn.
Wat er kan met draakje is maar net van laatste tijd.
verder is het gewoon ff leuk praten waarvan ik denk is ff handig, heeft niks met daten te maken.
Doe er mee wat je wil,het is te gretig.quote:Op donderdag 4 april 2024 02:25 schreef kree het volgende:
[..]
haha overdrijf het niet, ik praat hier al jaren eerder over enzo ook met over van alles, heeft niks met daten te maken. en hoeft ook niet.
Wat er kan met draakje is maar net van laatste tijd.
verder is het gewoon ff leuk praten waarvan ik denk is ff handig, heeft niks met daten te maken.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
maarre heb wel deal met draakje iig, en die staat wmb nog steeds.
snap beetje, maar is nou eenmaal zoals ik ben, hoeft niet binnen paar weken nl. en had ik ook wel gezegd, we zien welquote:Op donderdag 4 april 2024 02:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Doe er mee wat je wil,het is te gretig.
Dat is ook wel mooi.Zeg ik verder niks van.quote:Op donderdag 4 april 2024 02:26 schreef kree het volgende:
maarre heb wel deal met draakje iig, en die staat wmb nog steeds.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
nou ok, goeie idee we zien wel en laten het ff op zijn beloop denk ikquote:Op donderdag 4 april 2024 02:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is ook wel mooi.Zeg ik verder niks van.
Nu nog stoppen met roken.quote:Op donderdag 4 april 2024 02:28 schreef kree het volgende:
[..]
nou ok, goeie idee we zien wel en laten het ff op zijn beloop denk ik“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 04-04-2024 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. FreshFruit / 533 / +268 / +28 / 622 / 749
2. JustinK / 306 / +141 / +0 / 742 / 902
3. AardappelSchotel / 214 / +62 / +0 / 556 / 665
4. mario390 / 181 / +67 / +0 / 155 / 234
5. kree / 177 / +23 / +43 / 384 / 497
6. drakin / 138 / +36 / +0 / 559 / 653
7. Monsterkoekie / 76 / +30 / +0 / 260 / 288
8. Mickytjuh / 54 / +15 / +0 / 126 / 149
9. ieniminimuis / 50 / +9 / +0 / 197 / 229
10. KillemWieft / 49 / +0 / +0 / 15 / 38
11. devzero / 45 / +8 / +1 / 162 / 198
12. hemarookworst / 44 / +8 / +1 / 147 / 184
13. notturna / 44 / +44 / +0 / 0 / 3
14. Rob / 43 / +13 / +0 / 57 / 75
15. Mercedes. / 38 / +7 / +0 / 90 / 122
16. Dr.Mikey / 34 / +0 / +1 / 102 / 127
17. M_0_0_N / 27 / +9 / +0 / 103 / 128
18. gebrokenglas / 26 / +4 / +0 / 73 / 91
19. Speklap3000 / 25 / +5 / +0 / 245 / 259
20. MizzezAmy / 25 / +14 / +0 / 89 / 115SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Succes gewenst.quote:Op donderdag 4 april 2024 02:30 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha ja dat is wel de deal natuurlijk.....“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik denk het lukt me, maargoed begreep ze was toch al paar maanden weg, maar ok zal er eerlijk over zijn wanneer wel en niet lukt. Dus ok........quote:Do what you love, love what you do!![]()
dit is sowieso niet gelijk volgende week een date, maar ok het is een goed idee. hahaha zal sowieso ff gezellig zijn denk enzo.
Dat denk ik ook wel.quote:Op donderdag 4 april 2024 02:33 schreef kree het volgende:
dit is sowieso niet gelijk volgende week een date, maar ok het is een goed idee. hahaha zal sowieso ff gezellig zijn denk enzo.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
denk ook wel al was het alleen om ff te kletsen enzo..... daar maak ik me niet zo zorgen over. Maarja heb wat beloofd nu die ik toch moet aanhouden.quote:
En piano spelen.quote:Op donderdag 4 april 2024 02:37 schreef kree het volgende:
[..]
denk ook wel al was het alleen om ff te kletsen enzo..... daar maak ik me niet zo zorgen over. Maarja heb wat beloofd nu die ik toch moet aanhouden.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Geen quattre main?quote:Op donderdag 4 april 2024 02:39 schreef kree het volgende:
[..]
die nog altijd ff via DM enzo he, had ik al gezegd.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
wha weet niet hangt van haar af? Ik wil best wel ff dingetje maken ofzo wat mss ook hier kan.... muzikaal ook. zou leerzaam wss, maar laat ik helemaal aan draakje over, ze weet me wel te vindenquote:
Ze miste je al wel gister.quote:Op donderdag 4 april 2024 02:42 schreef kree het volgende:
[..]
wha weet niet hangt van haar af? Ik wil best wel ff dingetje maken ofzo wat mss ook hier kan.... muzikaal ook. zou leerzaam wss, maar laat ik helemaal aan draakje over, ze weet me wel te vinden
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ja nouja dat weet ik niet want volg het niet elke dag, maarde ze mag me dm sturen hoor voor mobiel nr...quote:Do what you love, love what you do!![]()
Nog bezig?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
en trouwens en helaas moet ik dat doen, ff contact via DM en dan check ik het ook, voor ik weer willekeurige nrs krijg. hahahaha. maar doe dat via DM dus.quote:Op donderdag 4 april 2024 02:45 schreef kree het volgende:
[..]
ja nouja dat weet ik niet want volg het niet elke dag, maarde ze mag me dm sturen hoor voor mobiel nr...Do what you love, love what you do!![]()
kree is nog niet moe lijkt.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik check het nl nu. en echt ligt niet aan mij. maar dat ik zeker wil weten welke users mij ook kan appen enzo.
Was er eerder makkelijker in, maar ok nu niet meer zo enzo, dus check het ff, en helemaal volgens kree methodes die onbekend zijn. je ziet wel wanneer je het doet......
kree methodes?quote:Op donderdag 4 april 2024 02:50 schreef kree het volgende:
ik check het nl nu. en echt ligt niet aan mij. maar dat ik zeker wil weten welke users mij ook kan appen enzo.
Was er eerder makkelijker in, maar ok nu niet meer zo enzo, dus check het ff, en helemaal volgens kree methodes die onbekend zijn. je ziet wel wanneer je het doet......“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ja zeker om misbruik te voorkomen, twee keer verificatie dus voor ik zeker weet heb dezelfde via app als op fok....quote:Do what you love, love what you do!![]()
Ik maak me daar niet echt druk om.quote:Op donderdag 4 april 2024 02:52 schreef kree het volgende:
[..]
ja zeker om misbruik te voorkomen, twee keer verificatie dus voor ik zeker weet heb dezelfde via app als op fok....“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik ook niet normaal. en denk al hoever moet ik gaan ermee. maar toch is het geen slecht idee wssquote:Op donderdag 4 april 2024 02:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik maak me daar niet echt druk om.
Op X post ik ook onder mijn eigen naam.quote:Op donderdag 4 april 2024 02:54 schreef kree het volgende:
[..]
ik ook niet normaal. en denk al hoever moet ik gaan ermee. maar toch is het geen slecht idee wss“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ga je me vertrouwen dan? en doe ik wel whatsapp groepje. ?quote:Op donderdag 4 april 2024 02:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik maak me daar niet echt druk om.Do what you love, love what you do!![]()
Whatsapp doe ik niet aan.Maar ik vertrouw je wel hoor.quote:Op donderdag 4 april 2024 02:55 schreef kree het volgende:
[..]
ga je me vertrouwen dan? en doe ik wel whatsapp groepje. ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
mjah dat is nou de handige mss buiten fok... maar snap. maakt niet uit. maar dacht dat is handige ff mss. anders kan altijd op dm ofzo of pm met fok hoorquote:Op donderdag 4 april 2024 02:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Whatsapp doe ik niet aan.Maar ik vertrouw je wel hoor.
ik vertrouw jullie over het algemeen allemaal ook hoor, we hebben wel eens oneens enzo, maar geloof ook niet dat jullie daar gezeik van gaan maken, nooit trouwens, maarja af en toe is er nog wel iets over.
En maakt neit uit maar kan soms dus niet handig zijn ook voor iedereen, snap?Do what you love, love what you do!![]()
Soms gaan dingen niet helemaal prettig.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
doe maar ff appen naar mij,quote:Op donderdag 4 april 2024 03:03 schreef FreshFruit het volgende:
Soms gaan dingen niet helemaal prettig.
maak er wel groepje van en weet ik allemaal eigen namen en nrs enzo......
[ Bericht 43% gewijzigd door Danny op 04-04-2024 05:56:25 (privegegevens) ]Do what you love, love what you do!![]()
Haal dat nou maar even weg.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
nee hoor want zie er geen kwaad in, doe dit toch al veel langer..... Werkt prima wel hoor ook ff zo bu7it om fok?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Killem.quote:Op donderdag 4 april 2024 03:09 schreef KillemWieft het volgende:
Meteen dick pic geappt. Heb je hem gezien, kree?
hahaha hmmms je weet dat ik zo niet ben wel denk.quote:Op donderdag 4 april 2024 03:09 schreef KillemWieft het volgende:
Meteen dick pic geappt. Heb je hem gezien, kree?
waarom denken jullie allemaal zo slecht eigenlijk? Ik heb er eigenlijk nooit iets mee te maken gehad, neit met app of op dating sites, maar die waren zo simpel te achterhalen...?Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb je gister gemist Freon.Wat een zooitje.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Geen idee wat je bedoelt.quote:Op donderdag 4 april 2024 03:12 schreef kree het volgende:
waarom denken jullie allemaal zo slecht eigenlijk? Ik heb er eigenlijk nooit iets mee te maken gehad, neit met app of op dating sites, maar die waren zo simpel te achterhalen...?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
heb beetje moeite met gelijk al het slechtst denken enzo? niet mijn bedoeling, maarja het zal wel?Do what you love, love what you do!![]()
neit is dialect?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op donderdag 4 april 2024 03:14 schreef kree het volgende:
je snapt dondersgoed wat ik bedoel fresh. haha.
Als ik zeg dat ík jou een dick pic heb geappt, dan zegt dat toch niks slechts over jou?quote:Op donderdag 4 april 2024 03:13 schreef kree het volgende:
heb beetje moeite met gelijk al het slechtst denken enzo? niet mijn bedoeling, maarja het zal wel?
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
jullie gaan altijd uit van het slechtste, en mss is dat niet onterecht ook als je alle nieuws hoort... maar is natuurlijk niet mijn bedoeling.
ga maar appen hoor met me in groepje, ben ik helemaal ok mee?Do what you love, love what you do!![]()
nee omdat het ook niet waar is? en zou dat sowieso niet doen? naja. hahahaquote:Op donderdag 4 april 2024 03:15 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Als ik zeg dat ík jou een dick pic heb geappt, dan zegt dat toch niks slechts over jou?
maar dat hele idee erover geeft natuurlijk verkeerd beeld al weer he?Do what you love, love what you do!![]()
btw zou niet wakker liggen van een dick pick van je ook dan nog, zou er wel om moeten lachen. hahahaDo what you love, love what you do!![]()
PisbolkIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Rob.quote:
Verkeerd beeld van mij, ja. Niet van jou.quote:Op donderdag 4 april 2024 03:17 schreef kree het volgende:
[..]
nee omdat het ook niet waar is? en zou dat sowieso niet doen? naja. hahaha
maar dat hele idee erover geeft natuurlijk verkeerd beeld al weer he?
ja nou post maar piemels hoor als jullie er wat aan hebben. hahahahahahaDo what you love, love what you do!![]()
Ow nee wacht...“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ben niet hemquote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
wacht ff. wil ik trouwens ook de vrouwen ff in strakke pakjes en kontjes wel.
ik zweer het, dit topic gaat vanaf dit moment de slechte kant op, maarja ok hahahaDo what you love, love what you do!![]()
DJMOquote:
Rob z’n schuld.quote:Op donderdag 4 april 2024 03:21 schreef kree het volgende:
ik zweer het, dit topic gaat vanaf dit moment de slechte kant op, maarja ok hahaha
Waar ik ben is @Rob. Dat is niet zo moeilijkquote:Op donderdag 4 april 2024 03:21 schreef KillemWieft het volgende:
Hoe wist FF dat Rob hier zou komen posten?Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:
Geen idee wie jij bent, maar ik geloof je.quote:Op donderdag 4 april 2024 03:22 schreef DJMO het volgende:
[..]
Waar ik ben is @:eob. Dat is niet zo moeilijkProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Mij niet kennenquote:Op donderdag 4 april 2024 03:24 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Geen idee wie jij bent, maar ik geloof je.
![]()
DTS - Foto's en verslagen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: