Succes gewenst.quote:Op donderdag 4 april 2024 02:30 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha ja dat is wel de deal natuurlijk.....
ik denk het lukt me, maargoed begreep ze was toch al paar maanden weg, maar ok zal er eerlijk over zijn wanneer wel en niet lukt. Dus ok........quote:
Dat denk ik ook wel.quote:Op donderdag 4 april 2024 02:33 schreef kree het volgende:
dit is sowieso niet gelijk volgende week een date, maar ok het is een goed idee. hahaha zal sowieso ff gezellig zijn denk enzo.
denk ook wel al was het alleen om ff te kletsen enzo..... daar maak ik me niet zo zorgen over. Maarja heb wat beloofd nu die ik toch moet aanhouden.quote:
En piano spelen.quote:Op donderdag 4 april 2024 02:37 schreef kree het volgende:
[..]
denk ook wel al was het alleen om ff te kletsen enzo..... daar maak ik me niet zo zorgen over. Maarja heb wat beloofd nu die ik toch moet aanhouden.
Geen quattre main?quote:Op donderdag 4 april 2024 02:39 schreef kree het volgende:
[..]
die nog altijd ff via DM enzo he, had ik al gezegd.
wha weet niet hangt van haar af? Ik wil best wel ff dingetje maken ofzo wat mss ook hier kan.... muzikaal ook. zou leerzaam wss, maar laat ik helemaal aan draakje over, ze weet me wel te vindenquote:
Ze miste je al wel gister.quote:Op donderdag 4 april 2024 02:42 schreef kree het volgende:
[..]
wha weet niet hangt van haar af? Ik wil best wel ff dingetje maken ofzo wat mss ook hier kan.... muzikaal ook. zou leerzaam wss, maar laat ik helemaal aan draakje over, ze weet me wel te vinden
ja nouja dat weet ik niet want volg het niet elke dag, maarde ze mag me dm sturen hoor voor mobiel nr...quote:
en trouwens en helaas moet ik dat doen, ff contact via DM en dan check ik het ook, voor ik weer willekeurige nrs krijg. hahahaha. maar doe dat via DM dus.quote:Op donderdag 4 april 2024 02:45 schreef kree het volgende:
[..]
ja nouja dat weet ik niet want volg het niet elke dag, maarde ze mag me dm sturen hoor voor mobiel nr...
kree is nog niet moe lijkt.quote:
kree methodes?quote:Op donderdag 4 april 2024 02:50 schreef kree het volgende:
ik check het nl nu. en echt ligt niet aan mij. maar dat ik zeker wil weten welke users mij ook kan appen enzo.
Was er eerder makkelijker in, maar ok nu niet meer zo enzo, dus check het ff, en helemaal volgens kree methodes die onbekend zijn. je ziet wel wanneer je het doet......
ja zeker om misbruik te voorkomen, twee keer verificatie dus voor ik zeker weet heb dezelfde via app als op fok....quote:
Ik maak me daar niet echt druk om.quote:Op donderdag 4 april 2024 02:52 schreef kree het volgende:
[..]
ja zeker om misbruik te voorkomen, twee keer verificatie dus voor ik zeker weet heb dezelfde via app als op fok....
ik ook niet normaal. en denk al hoever moet ik gaan ermee. maar toch is het geen slecht idee wssquote:Op donderdag 4 april 2024 02:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik maak me daar niet echt druk om.
Op X post ik ook onder mijn eigen naam.quote:Op donderdag 4 april 2024 02:54 schreef kree het volgende:
[..]
ik ook niet normaal. en denk al hoever moet ik gaan ermee. maar toch is het geen slecht idee wss
ga je me vertrouwen dan? en doe ik wel whatsapp groepje. ?quote:Op donderdag 4 april 2024 02:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik maak me daar niet echt druk om.
Whatsapp doe ik niet aan.Maar ik vertrouw je wel hoor.quote:Op donderdag 4 april 2024 02:55 schreef kree het volgende:
[..]
ga je me vertrouwen dan? en doe ik wel whatsapp groepje. ?
mjah dat is nou de handige mss buiten fok... maar snap. maakt niet uit. maar dacht dat is handige ff mss. anders kan altijd op dm ofzo of pm met fok hoorquote:Op donderdag 4 april 2024 02:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Whatsapp doe ik niet aan.Maar ik vertrouw je wel hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |