doe maar ff appen naar mij,quote:Op donderdag 4 april 2024 03:03 schreef FreshFruit het volgende:
Soms gaan dingen niet helemaal prettig.
nee hoor want zie er geen kwaad in, doe dit toch al veel langer..... Werkt prima wel hoor ook ff zo bu7it om fok?quote:
Killem.quote:Op donderdag 4 april 2024 03:09 schreef KillemWieft het volgende:
Meteen dick pic geappt. Heb je hem gezien, kree?
hahaha hmmms je weet dat ik zo niet ben wel denk.quote:Op donderdag 4 april 2024 03:09 schreef KillemWieft het volgende:
Meteen dick pic geappt. Heb je hem gezien, kree?
Ik heb je gister gemist Freon.Wat een zooitje.quote:
Geen idee wat je bedoelt.quote:Op donderdag 4 april 2024 03:12 schreef kree het volgende:
waarom denken jullie allemaal zo slecht eigenlijk? Ik heb er eigenlijk nooit iets mee te maken gehad, neit met app of op dating sites, maar die waren zo simpel te achterhalen...?
quote:Op donderdag 4 april 2024 03:14 schreef kree het volgende:
je snapt dondersgoed wat ik bedoel fresh. haha.
Als ik zeg dat ík jou een dick pic heb geappt, dan zegt dat toch niks slechts over jou?quote:Op donderdag 4 april 2024 03:13 schreef kree het volgende:
heb beetje moeite met gelijk al het slechtst denken enzo? niet mijn bedoeling, maarja het zal wel?
nee omdat het ook niet waar is? en zou dat sowieso niet doen? naja. hahahaquote:Op donderdag 4 april 2024 03:15 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Als ik zeg dat ík jou een dick pic heb geappt, dan zegt dat toch niks slechts over jou?
Rob.quote:
Verkeerd beeld van mij, ja. Niet van jou.quote:Op donderdag 4 april 2024 03:17 schreef kree het volgende:
[..]
nee omdat het ook niet waar is? en zou dat sowieso niet doen? naja. hahaha
maar dat hele idee erover geeft natuurlijk verkeerd beeld al weer he?
Ik ben niet hemquote:
DJMOquote:
Rob z’n schuld.quote:Op donderdag 4 april 2024 03:21 schreef kree het volgende:
ik zweer het, dit topic gaat vanaf dit moment de slechte kant op, maarja ok hahaha
Waar ik ben is @Rob. Dat is niet zo moeilijkquote:Op donderdag 4 april 2024 03:21 schreef KillemWieft het volgende:
Hoe wist FF dat Rob hier zou komen posten?
quote:
Geen idee wie jij bent, maar ik geloof je.quote:Op donderdag 4 april 2024 03:22 schreef DJMO het volgende:
[..]
Waar ik ben is @:eob. Dat is niet zo moeilijk
Mij niet kennenquote:Op donderdag 4 april 2024 03:24 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Geen idee wie jij bent, maar ik geloof je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |