De bedrijven hebben nog steeds dezelfde grootaandeelhouder: John Malone. Dus enige onderlinge belangen zullen er vast nog wel bestaan. Maar het is inderdaad niet zo dat ze elkaar standaard alles gunnen.quote:Op dinsdag 2 april 2024 09:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat wist ik niet, ik dacht dat het nog dezelfde groep was.
Malone is al lang niet meer de grootaandeelhouder maar heeft inderdaad de ruime meerderheid qua stemmen omdat zijn aandelen meerdere stemmen vertegenwoordigen.quote:Op dinsdag 2 april 2024 09:19 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
De bedrijven hebben nog steeds dezelfde grootaandeelhouder: John Malone. Dus enige onderlinge belangen zullen er vast nog wel bestaan. Maar het is inderdaad niet zo dat ze elkaar standaard alles gunnen.
En dan zullen het wel de wedstrijden zijn waar geen kip naar kijkt, reken jezelf niet te rijkquote:Op dinsdag 2 april 2024 09:36 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Nieuws lijkt alweer aangepast bij de NOS, die heeft het nu over F1 samenvattingen, vrije trainingen en kwalis op SBS9 en dan wat darts (goed nieuws) en Engels voetbal.
Volgens de geruchten heeft ziggo de rechten gewonnen, dat betekend praktisch dat Viaplay failliet is.quote:Op dinsdag 2 april 2024 09:34 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Erg vreemd, maar zegt dus nog niets over volgend jaar.
Dat was me bijna ontgaan maar je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 2 april 2024 09:34 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Erg vreemd, maar zegt dus nog niets over volgend jaar.
Dit lijkt me behoorlijk aannemelijk ja.quote:Op dinsdag 2 april 2024 09:47 schreef quo_ het volgende:
[..]
Dat was me bijna ontgaan maar je hebt gelijk.
Nergens zie je iets terug over 2025. Kan best een noodgreep zijn om 2024 uit te zitten.
Misschien hebben talpa en Viaplay samen nog een bod uitgebracht voor de rechten vanaf 2025quote:Op dinsdag 2 april 2024 09:47 schreef quo_ het volgende:
[..]
Nergens zie je iets terug over 2025. Kan best een noodgreep zijn om 2024 uit te zitten.
Ik hoop het niet.quote:Op dinsdag 2 april 2024 10:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Misschien hebben talpa en Viaplay samen nog een bod uitgebracht voor de rechten vanaf 2025
Die geruchten zeiden ook dat Verstappen al zo goed als zeker naar Mercedes ging.quote:Op dinsdag 2 april 2024 09:38 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Volgens de geruchten heeft ziggo de rechten gewonnen, dat betekend praktisch dat Viaplay failliet is.
Met PL en darten gaan ze het niet redden in Nederland.
SBS9 lijkt de koers te verleggen naar sport. Dat zal vanuit SBS9 gezien niet voor één jaartje zijnquote:Op dinsdag 2 april 2024 09:47 schreef quo_ het volgende:
[..]
Jaquote:
ik hoop het wel, al was het alleen maar om de goegemeente hier te zien schuimbekken.quote:
Omgekeerde wereld dit.quote:
De enige reden dat wij Viaplay hebben is F1, zodra dat ergens anders te zien is ben ik weg bij Viaplay.quote:Op dinsdag 2 april 2024 09:38 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Volgens de geruchten heeft ziggo de rechten gewonnen, dat betekend praktisch dat Viaplay failliet is.
Met PL en darten gaan ze het niet redden in Nederland.
Ik heb er 2, F1 en PL, de rest wat ze aan hebben aan sport is meegenomen maar geeft voor mij niet de doorslag.quote:Op dinsdag 2 april 2024 11:14 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
De enige reden dat wij Viaplay hebben is F1, zodra dat ergens anders te zien is ben ik weg bij Viaplay.
Volgens mij is dat het geval.quote:Op dinsdag 2 april 2024 10:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Misschien hebben talpa en Viaplay samen nog een bod uitgebracht voor de rechten vanaf 2025
Die werden door pa Verstappen de wereld in geholpen om de machtsstrijd nog eens aan te wakkeren.quote:Op dinsdag 2 april 2024 10:37 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Die geruchten zeiden ook dat Verstappen al zo goed als zeker naar Mercedes ging.
quote:
quote:
Horen we snel genoeg.quote:Op dinsdag 2 april 2024 12:05 schreef Tijn het volgende:
Raar dat er nog steeds niks officieel is over waar F1 volgend jaar te zien zal zijn in NL.
Het enige bevestigde nieuws dat we hebben is dat Ziggo de eerste ronde gewonnen heeft, dat is een paar weken geleden. Dus het zal wel zeer snel bekend worden hoe nu verder.quote:Op dinsdag 2 april 2024 12:05 schreef Tijn het volgende:
Raar dat er nog steeds niks officieel is over waar F1 volgend jaar te zien zal zijn in NL.
Spanning is om te snijden.quote:Op dinsdag 2 april 2024 12:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het enige bevestigde nieuws dat we hebben is dat Ziggo de eerste ronde gewonnen heeft, dat is een paar weken geleden. Dus het zal wel zeer snel bekend worden hoe nu verder.
quote:Video niet beschikbaar
De gebruiker die de video heeft geüpload, heeft deze video niet beschikbaar gemaakt.
Help me even, wat heb ik gemist? V.z.i.w waren er alleen geruchten.quote:Op dinsdag 2 april 2024 12:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het enige bevestigde nieuws dat we hebben is dat Ziggo de eerste ronde gewonnen heeft, dat is een paar weken geleden. Dus het zal wel zeer snel bekend worden hoe nu verder.
Inderdaad, volgens mij is er helemaal niks officieel naar buiten gebracht door wie dan ook.quote:Op dinsdag 2 april 2024 13:22 schreef Gunner het volgende:
[..]
Help me even, wat heb ik gemist? V.z.i.w waren er alleen geruchten.
Gaat Talpa, Jack en Olav bellen?quote:Op dinsdag 2 april 2024 13:53 schreef Tijn het volgende:
[..]
Inderdaad, volgens mij is er helemaal niks officieel naar buiten gebracht door wie dan ook.
Ze hebben al een keer voor sbs6 en Veronica het commentaar gedaan.quote:
Wat schiet Talpa ermee op als de rechten bij Ziggo liggen?quote:Op dinsdag 2 april 2024 16:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat schiet Talpa ermee op om Viaplay levend te houden
Dartsen ook terug naar RTL?quote:Op dinsdag 2 april 2024 10:43 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
SBS9 lijkt de koers te verleggen naar sport. Dat zal vanuit SBS9 gezien niet voor één jaartje zijn
Echt geen idee, ik heb het stukje niet geschreven maar het zou wel duidelijker maken waarom ze in het 3e jaar van Viaplay in NL gaan samenwerken, anders lijkt het me wat te laat.quote:Op dinsdag 2 april 2024 16:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat schiet Talpa ermee op om Viaplay levend te houden
Dan weet iedereen de uitslag alquote:
Bron?quote:Op dinsdag 2 april 2024 21:50 schreef Nieuwschierig het volgende:
ZIet er naar uit dat Ziggo niet alleen de Formule 1 misloopt maar ook nog de MotoGP kwijt raakt.
Misschien moeten we dat in het MotoGP-topic bespreken, maar dat zou wel nieuws zijn.quote:Op dinsdag 2 april 2024 21:50 schreef Nieuwschierig het volgende:
ZIet er naar uit dat Ziggo niet alleen de Formule 1 misloopt maar ook nog de MotoGP kwijt raakt.
Ik kan er niks over vinden iig.quote:Op dinsdag 2 april 2024 21:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Misschien moeten we dat in het MotoGP-topic bespreken, maar dat zou wel nieuws zijn.
Dacht ik al.quote:
Qua geloofwaardigheid staat deze site lager dan GPBlog. Allebei niet echt hoogwaardig, maar dit echt clickbait.quote:Op woensdag 3 april 2024 08:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Wellicht clickbait, maar:
https://www.f1maximaal.nl(...)s-is-bijzonder-groot
Ik hoop dat dit niet het geval is.
Ik vond die gast wel heel erg zeker van zijn zaak, maar je kan zijn tekst op meerdere manieren interpreteren.quote:Op woensdag 3 april 2024 09:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Qua geloofwaardigheid staat deze site lager dan GPBlog. Allebei niet echt hoogwaardig, maar dit echt clickbait.
Het heeft wel een groot "Wij van WC-eend" gehalte.quote:Op woensdag 3 april 2024 09:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik vond die gast wel heel erg zeker van zijn zaak, maar je kan zijn tekst op meerdere manieren interpreteren.
Ik ben benieuwd welquote:Op woensdag 3 april 2024 10:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het heeft wel een groot "Wij van WC-eend" gehalte.
Woerts is imho alles behalve geloofwaardig. Hij heeft al verschillende partijen genoemd die het zouden gaan uitzenden.quote:Op woensdag 3 april 2024 09:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik vond die gast wel heel erg zeker van zijn zaak, maar je kan zijn tekst op meerdere manieren interpreteren.
F1 Maximaal is gewoon een copy/paste site. We hebben hier gehoord dat ... en daer gelezen dat ...quote:Op woensdag 3 april 2024 09:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Qua geloofwaardigheid staat deze site lager dan GPBlog. Allebei niet echt hoogwaardig, maar dit echt clickbait.
RN365 bij vrijwel elk interviewquote:Op woensdag 3 april 2024 13:13 schreef Starflyer het volgende:
[..]
F1 Maximaal is gewoon een copy/paste site. We hebben hier gehoord dat ... en daer gelezen dat ...
Meestal klik ik dan door naar de originele bron.
Eigenlijk verdiend VP best nog wel wat aan de F1. De NOS doet een duit in het zakje, Ziggo Sport en nu Talpa. Ik vraag me wel af wat de NOS betaalt.quote:Op woensdag 3 april 2024 13:29 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik snap de logica ook niet van deze mensen, mij lijkt het uitgeven van een sublicentie een manier om nog wat extra geld te vangen voor de F1 rechten dit jaar en daarna nog wat te vangen voor de andere sportrechten voor als je volgend jaar de F1 kwijt bent en 90% minder abonnees hebt.
Daarnaast is dit gewoon promotie. Zend wat wedstrijden uit die niemand boeit, laat de wereld zien dat F1 bestaat en duim dat die dan ook het echte werk wil zien.quote:Op woensdag 3 april 2024 13:29 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik snap de logica ook niet van deze mensen, mij lijkt het uitgeven van een sublicentie een manier om nog wat extra geld te vangen voor de F1 rechten dit jaar en daarna nog wat te vangen voor de andere sportrechten voor als je volgend jaar de F1 kwijt bent en 90% minder abonnees hebt.
Er zijn weinig dingen op Fok! waar ik meer op hoop.quote:Op woensdag 3 april 2024 08:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Wellicht clickbait, maar:
https://www.f1maximaal.nl(...)s-is-bijzonder-groot
Ik hoop dat dit niet het geval is.
quote:Op woensdag 3 april 2024 18:22 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Er zijn weinig dingen op Fok! waar ik meer op hoop.
Ik betwijfel of dit kansloze wedstrijden zijn, viaplay loopt al meer dan een jaar te leuren met zijn sublicenties, ze willen met alle macht een deel van hun rechten verhuren.quote:Op woensdag 3 april 2024 17:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daarnaast is dit gewoon promotie. Zend wat wedstrijden uit die niemand boeit, laat de wereld zien dat F1 bestaat en duim dat die dan ook het echte werk wil zien.
Ik kan geen andere reden bedenken om een dienst te willen die zo'n gebrekkig product levert.quote:
Hij heeft als onderdeel van de deal van Talpa en Viaplay vast genoeg informatie om dit te roepen.. al zit hij er vaker naast dan dat hij gelijk heeftquote:Op woensdag 3 april 2024 13:11 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Woerts is imho alles behalve geloofwaardig. Hij heeft al verschillende partijen genoemd die het zouden gaan uitzenden.
En ook in het wielrennen heeft hij veel onzin nasr buiten gebracht. Hij meldde dat Amazon het Jumbo wielerteam zou gaan sponsoren
Als ie er echt bij betrokken was, had hij niets mogen zeggen.quote:Op woensdag 3 april 2024 19:31 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hij heeft als onderdeel van de deal van Talpa en Viaplay vast genoeg informatie om dit te roepen.. al zit hij er vaker naast dan dat hij gelijk heeft
Om die reden bevestigde hij ook niks en praatte hij eromheen (dat de kans groot was en dergelijke)quote:Op woensdag 3 april 2024 19:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ie er echt bij betrokken was, had hij niets mogen zeggen.
Niets = niets.quote:Op woensdag 3 april 2024 19:39 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Om die reden bevestigde hij ook niks en praatte hij eromheen (dat de kans groot was en dergelijke)
Ik denk dat de kijkers die geen abo op Viaplay hebben er ook geen gaan nemen doordat er nu op SBS uitzendingen komen.quote:Op donderdag 4 april 2024 16:20 schreef Eagles89 het volgende:
Even advocaat van de duivel: maar waarom zou je een samenwerking aangaan om beelden van je eigen kanaal op een open net uit te zenden als je al weet dat je de exclusieve rechten voor nog eens 3 jaar binnen hebt? En je hebt al een net bestand aan vaste abonnees? In mijn ogen ga je alleen zo’n samenwerking aan als je toch nog voet aan de grond wilt krijgen en wilt voortbestaan óók nadat je de F1 rechten hebt verloren. Dan zou zoiets perfect logisch zijn.
Goed nieuws wel!quote:Op donderdag 4 april 2024 16:20 schreef Eagles89 het volgende:
Chris Woerts is met zijn bedrijf rechtstreeks in dienst van Talpa, die heeft er direct belang bij dat de samenwerking een succes wordt, en praat daarmee voor eigen parochie. Intussen lees en zie ik op internet van meerdere onafhankelijke bronnen dat het toch echt Ziggo is geworden, en dat de biedingen al gesloten zijn.
Even advocaat van de duivel: maar waarom zou je een samenwerking aangaan om beelden van je eigen kanaal op een open net uit te zenden als je al weet dat je de exclusieve rechten voor nog eens 3 jaar binnen hebt? En je hebt al een net bestand aan vaste abonnees? In mijn ogen ga je alleen zo’n samenwerking aan als je toch nog voet aan de grond wilt krijgen en wilt voortbestaan óók nadat je de F1 rechten hebt verloren. Dan zou zoiets perfect logisch zijn.
Kom dan eens met die bronnen, Chris Woerts neem ik ook niet serieus hoor maar waarom jouw bronnen dat wel zouden is dan de vraag.quote:Op donderdag 4 april 2024 16:20 schreef Eagles89 het volgende:
Chris Woerts is met zijn bedrijf rechtstreeks in dienst van Talpa, die heeft er direct belang bij dat de samenwerking een succes wordt, en praat daarmee voor eigen parochie. Intussen lees en zie ik op internet van meerdere onafhankelijke bronnen dat het toch echt Ziggo is geworden, en dat de biedingen al gesloten zijn.
Clickbaitsites zijn geen bronnen.quote:Op donderdag 4 april 2024 16:20 schreef Eagles89 het volgende:
Hij krijgt van Olav Mol ook nog eens een heel natte onderbroekquote:Op donderdag 4 april 2024 17:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Moet ik iemand serieus nemen die al vanaf begin af aan bezig is met een haatcampagne jegens ViaPlay.
Neh, sorry.
gezichten Jack en Olav pricelessquote:Op donderdag 4 april 2024 19:05 schreef Nieuwschierig het volgende:
KPN heeft een groot strategisch belang dat de F1 niet naar Ziggo gaat dus wellicht dat zij ook een steentje bijdragen.
Bedoel je dan het nieuws van F1 Maximaal die Chris Woerts quote? Want daar hadden we het over in de laatste berichten. Het klopt dat ik zwaar anti ViaPlay ben, maar ik heb tot nu toe meer bronnen gehoord die Ziggo het voordeel geven, dan ViaPlay. Chris Woerts is de bekendste persoon die in het nieuws kwam met het bericht dat ViaPlay wederom de rechten zal krijgen, en die is direct in dienst van Talpa met zn bedrijf, en daarmee nu dus ook ViaPlay gezien het belang om hun samenwerking te laten slagen, dat is alles wat ik heb aangekaart. Het zal zeer snel wel bekend gaan worden, en dan is dit gediscussieer eindelijk afgelopen.quote:Op donderdag 4 april 2024 17:52 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Clickbaitsites zijn geen bronnen.
Nee dit :Eagles89 in F1 / [Viaplay] #22 Vinden we een geweldig bedrijfquote:Op vrijdag 5 april 2024 20:30 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Bedoel je dan het nieuws van F1 Maximaal die Chris Woerts quote? Want daar hadden we het over in de laatste berichten. Het klopt dat ik zwaar anti ViaPlay ben, maar ik heb tot nu toe meer bronnen gehoord die Ziggo het voordeel geven, dan ViaPlay. Chris Woerts is de bekendste persoon die in het nieuws kwam met het bericht dat ViaPlay wederom de rechten zal krijgen, en die is direct in dienst van Talpa met zn bedrijf, en daarmee nu dus ook ViaPlay gezien het belang om hun samenwerking te laten slagen, dat is alles wat ik heb aangekaart. Het zal zeer snel wel bekend gaan worden, en dan is dit gediscussieer eindelijk afgelopen.
Ik weet ook niet of het ze het daarom te doen is, het lijkt meer op aan een voorwaarde voldoen van de FOM van een open kanaal, dat het dan geen storm loopt lijkt me ook wel logisch, de echte liefhebbers zijn al voorzien.quote:Op zaterdag 6 april 2024 11:55 schreef Rnie het volgende:
Wel leuk nu, dat tommy's teleshopping op Viaplay TV![]()
Ik vraag me oprecht af wat de kijkcijfers zullen zijn van de kwali.
John Hold my SBS9quote:Op dinsdag 16 april 2024 11:44 schreef Nattekat het volgende:
https://www.totaaltv.nl/n(...)n-formule-1-betalen/
Als je dit zo leest kan je gewoon niet geloven dat het Viaplay is.
Dat hangt een beetje van Canal+ af denk ik, die moeten er brood in zien, maar die Woerts praat vaak veel maar zegt vrij weinig en die Kriek van totaaltv plaatst iedere scheet dus we weten het snel genoeg welke kant op gaat.quote:Op dinsdag 16 april 2024 11:44 schreef Nattekat het volgende:
https://www.totaaltv.nl/n(...)n-formule-1-betalen/
Als je dit zo leest kan je gewoon niet geloven dat het Viaplay is.
Het is best fors inderdaad, Sky schijnt voor Duitsland zoiets te betalen, de kijkdichtheid zal lager liggen dan hier maar een vergelijkbaar pakket met wat Viaplay hier biedt kost 35/maandquote:Op dinsdag 16 april 2024 13:02 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat welke partij dan ook 50 miljoen per jaar wil betalen. Dan moeten de abo-prijzen nog een keer verdubbelen om dat terug te verdienen.
En dan ben je ook nog een afhankelijk van Newey en de Verstappen-clan voor je aboverkoop
Juist John de Mol zou beter moeten weten, zou je denken... *kuch* Sport 7 *kuch*.quote:
Hmmm, ik zie dat Sky Duitsland de Bundesliga heeft. Dat is natuurlijk niet echt vergelijkbaar. Dan zou Viaplay in NL de Eredivisie moeten hebben.quote:Op dinsdag 16 april 2024 13:33 schreef Tarado het volgende:
een vergelijkbaar pakket met wat Viaplay hier biedt kost 35/maand
Zit wat in ja, pakket met F1 zonder BL kost 25/maand.quote:Op woensdag 17 april 2024 00:13 schreef Jane het volgende:
[..]
Hmmm, ik zie dat Sky Duitsland de Bundesliga heeft. Dat is natuurlijk niet echt vergelijkbaar. Dan zou Viaplay in NL de Eredivisie moeten hebben.
Eredivisie en F1, volgens onderzoek de enige twee competities waar een relatief groot deel van de Nederlanders geld voor over heeft om te zien. Al het andere zijn kruimels, voor een (te) klein aantal liefhebbers. Als je ze allebei zou hebben ben je spekkoper, maar dan nog kun je er niet elk bedrag voor vragen.
Kut.quote:
quote:
Mja, ik heb ook F1 TV Pro dus geen man overboord. Maar toch weer dat Viaplay... bah.quote:Op woensdag 17 april 2024 17:55 schreef Jane het volgende:
Wie het ook is die een kwart miljard gaat betalen voor die rechten, ik wens ze er veel plezier mee.
Extra blij met ons Portugese F1TVPro-abonnement. Was ff gekut, maar dan heb je ook wat.![]()
Mja... als dat bedrag inderdaad klopt, ga ik er toch vanuit dat het exclusieve rechten zijn. Anders is het nog belachelijker.quote:Op woensdag 17 april 2024 17:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mja, ik heb ook F1 TV Pro dus geen man overboord. Maar toch weer dat Viaplay... bah.
Volgend jaar kan ik het nog wel. Ik geloof alleen bij nieuwe abonnementen niet?quote:Op woensdag 17 april 2024 18:02 schreef Jane het volgende:
[..]
Mja... als dat bedrag inderdaad klopt, ga ik er toch vanuit dat het exclusieve rechten zijn. Anders is het nog belachelijker.Zou ook wel passen bij het feit dat je nu geen jaarabo meer kunt afsluiten voor F1TV.
Ik gok: John de Mol die van gekkigheid niet meer weet wat 'ie met z'n geld moet doen.quote:
Ging het even checken, maar wordt inderdaad niet meer aangeboden. Gelukkig is die van mij net verlengd sinds 01 april. Hoop dat dat wel gewoon zo blijft. Anders ga ik volgend jaar, voor de eerste keer in mijn leven, wel wat illegale dingen uitproberen. Alles beter dan een abbo bij Viaplay.quote:Op woensdag 17 april 2024 18:02 schreef Jane het volgende:
Zou ook wel passen bij het feit dat je nu geen jaarabo meer kunt afsluiten voor F1TV.
Recent niet gekeken, maar een tijdje geleden (februari, dacht ik) stond het uit. Maar misschien alleen voor nieuwe abonnees, dat weet ik niet.quote:Op woensdag 17 april 2024 18:08 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Kan dat niet dan? Mijn abbo is net verlengd voor een jaar.
Heb mijn post ge-edit.quote:Op woensdag 17 april 2024 18:10 schreef Jane het volgende:
[..]
Recent niet gekeken, maar een tijdje geleden (februari, dacht ik) stond het uit. Maar misschien alleen voor nieuwe abonnees, dat weet ik niet.
Misschien handig om nog maar eens te herhalen... In Duitsland is F1TVPro al een aantal jaar niet meer beschikbaar, maar de mensen die voor die tijd al een jaarabonnement hadden, kunnen het nu nog steeds verlengen. M.a.w., vooral niet opzeggen, mocht nu ook uit NL verdwijnen (voor nieuwe abonnees).quote:Op woensdag 17 april 2024 18:08 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ging het even checken, maar wordt inderdaad niet meer aangeboden. Gelukkig is die van mij net verlengd sinds 01 april. Hoop dat dat wel gewoon zo blijft. Anders ga ik volgend jaar, voor de eerste keer in mijn leven, wel wat illegale dingen uitproberen. Alles beter dan een abbo bij Viaplay.
Ga ik niet doen!quote:Op woensdag 17 april 2024 18:18 schreef Jane het volgende:
[..]
Misschien handig om nog maar eens te herhalen... In Duitsland is F1TVPro al een aantal jaar niet meer beschikbaar, maar de mensen die voor die tijd al een jaarabonnement hadden, kunnen het nu nog steeds verlengen. M.a.w., vooral niet opzeggen, mocht nu ook uit NL verdwijnen (voor nieuwe abonnees).
Ik laat het lekker verlengen elk jaarquote:Op woensdag 17 april 2024 18:18 schreef Jane het volgende:
[..]
Misschien handig om nog maar eens te herhalen... In Duitsland is F1TVPro al een aantal jaar niet meer beschikbaar, maar de mensen die voor die tijd al een jaarabonnement hadden, kunnen het nu nog steeds verlengen. M.a.w., vooral niet opzeggen, mocht nu ook uit NL verdwijnen (voor nieuwe abonnees).
In Nederland zou het best wel eens exclusief kunnen gaan worden, zoals in Frankrijk of Duitsland ook al is. Maar in andere EU-landen zoals Portugal of Polen kun je het waarschijnlijk nog wel afsluiten. Dan moet het volgens EU-wetgeving ook in Nederland te kijken zijn.quote:Op woensdag 17 april 2024 18:01 schreef Nieuwschierig het volgende:
Benieuwd of F1 TV straks nog buiten Viaplay om te abonneren is.
Dan haal ik die piratenhoed wel weer uit de kast.quote:Op woensdag 17 april 2024 18:22 schreef Tijn het volgende:
[..]
In Nederland zou het best wel eens exclusief kunnen gaan worden, zoals in Frankrijk of Duitsland ook al is. Maar in andere EU-landen zoals Portugal of Polen kun je het waarschijnlijk nog wel afsluiten. Dan moet het volgens EU-wetgeving ook in Nederland te kijken zijn.
Nee, maar C+ is een grote vis.quote:Op woensdag 17 april 2024 19:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
Hadden ze überhaupt het geld voor die rechten?
en sjon de molquote:
IPTV is natuurlijk een optie. Torrents vind ik minder, dan kun je niet live meekijken.quote:Op woensdag 17 april 2024 18:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan haal ik die piratenhoed wel weer uit de kast.
Ik mis Acestreamquote:Op woensdag 17 april 2024 20:03 schreef Tijn het volgende:
[..]
IPTV is natuurlijk een optie. Torrents vind ik minder, dan kun je niet live meekijken.
Denk wel dat John de Mol er (veel) mee te maken heeft hoor, als dit verhaal over Viaplay klopt. En misschien is hij dan wel heel slim (in tegenstelling wat ik hiervoor over hem schreefquote:
Ik ben heel benieuwd wat we morgen horen.quote:Op woensdag 17 april 2024 20:44 schreef Jane het volgende:
[..]
Denk wel dat John de Mol er (veel) mee te maken heeft hoor, als dit verhaal over Viaplay klopt. En misschien is hij dan wel heel slim (in tegenstelling wat ik hiervoor over hem schreef), met zijn 'Viaplay TV'.
Ik denk dat John weet dat heel veel Nederlanders die reclame wel voor lief nemen en het ook niet per se live hoeven te zien. Zeker als ze de keus hebben tussen een steeds duurder Viaplay-abonnement en zijn 'gratis' zender. Dat geldt natuurlijk niet voor de liefhebbers in dit forum, maar wel voor de gemiddelde Nederlander die voorheen ook naar Ziggo keek, omdat ze die zender toch al hadden.
John hoopt op een groot publiek, deels bestaand uit mensen die nu niet kijken, aangevuld met mensen die de andere optie(s) te duur vinden worden, om daarmee z'n reclametijd voor veel geld te verkopen.
En misschien is hij daarmee wel slimmer dan de zender die probeert z'n investering terug te verdienen met een duur abonnement, wat alleen aantrekkelijk is voor degenen die het per se live willen zien en geen andere manier kunnen vinden om dat voor elkaar te krijgen (illegaal of niet).
AD.nl had pas zo'n promo artikeltje.quote:Op woensdag 17 april 2024 20:03 schreef Tijn het volgende:
[..]
IPTV is natuurlijk een optie. Torrents vind ik minder, dan kun je niet live meekijken.
Ik zie dit nu pas. Fakkels en hooivorken worden dat. Fakkels en hooivorken.quote:
Lees en ween, lees en ween.quote:Op woensdag 17 april 2024 21:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zie dit nu pas. Fakkels en hooivorken worden dat. Fakkels en hooivorken.
Kat op oorlogspadquote:Op woensdag 17 april 2024 21:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zie dit nu pas. Fakkels en hooivorken worden dat. Fakkels en hooivorken.
Niet alleen hij denk ik.quote:
Absoluut. Een bedrijf dat zo'n waardeloos product heeft afgeleverd, praktisch ten onder is en dan dankzij grootkapitaal toch nog even een achterlijk bedrag neer kan leggen om in leven te kunnen blijvenquote:
quote:Op woensdag 17 april 2024 21:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Absoluut. Een bedrijf dat zo'n waardeloos product heeft afgeleverd, praktisch ten onder is en dan dankzij grootkapitaal toch nog even een achterlijk bedrag neer kan leggen om in leven te kunnen blijven![]()
![]()
Ik had nog liever appel gehad.
quote:Op woensdag 17 april 2024 21:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Absoluut. Een bedrijf dat zo'n waardeloos product heeft afgeleverd, praktisch ten onder is en dan dankzij grootkapitaal toch nog even een achterlijk bedrag neer kan leggen om in leven te kunnen blijven![]()
![]()
Ik had nog liever appel gehad.
Ik keek al helemaal uit naar de 4k beelden voordat Ziggo toch nog even erbij genaaid werd door FOM. Dit is niet best, dit is belachelijk triest.quote:Op woensdag 17 april 2024 22:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
Zolang ik via F1TV kan blijven verlengen vind ik alles best
Idem hier.quote:Op woensdag 17 april 2024 22:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
Zolang ik via F1TV kan blijven verlengen vind ik alles best
True, maar ergens vind ik dit wel erg legitiem zeg maar. Ik denk echt dat het ze gelukt is.quote:Op woensdag 17 april 2024 22:02 schreef Nattekat het volgende:
Maar goed, één willekeurige nieuwssite die als enige erover bericht zonder te specificeren waar die 'bronnen' vandaan komen is natuurlijk ook wel iets. Daar zijn we een paar weken geleden al ingetrapt.
Net zo legitiem als het nieuws dat het naar Ziggo zou gaan?quote:Op woensdag 17 april 2024 22:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
True, maar ergens vind ik dit wel erg legitiem zeg maar. Ik denk echt dat het ze gelukt is.
Wel fijn dat ze zeggen dat het morgen al officieel is. Weten we snel of het onzin is of nietquote:Op woensdag 17 april 2024 22:02 schreef Nattekat het volgende:
Maar goed, één willekeurige nieuwssite die als enige erover bericht zonder te specificeren waar die 'bronnen' vandaan komen is natuurlijk ook wel iets. Daar zijn we een paar weken geleden al ingetrapt.
Touché. Heb alleen het gevoel dat we morgen horen dat het echt zo is. Ook al zie ik het niet op andere sites terug.quote:Op woensdag 17 april 2024 22:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Net zo legitiem als het nieuws dat het naar Ziggo zou gaan?
Dat was GPBlogquote:Op woensdag 17 april 2024 22:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik zie bron GPToday en brachten toch paar weken terug dat het ziggo zou worden?
Allemaal 1 pot natquote:Op woensdag 17 april 2024 22:44 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat was GPBlog
https://www.gpblog.com/nl(...)terug-bij-ziggo.html
Ik heb maar 2 sites gevonden, en de ene (Autoblog) verwijst als bron naar GPToday. Die ik niet hoog aan sla.quote:Op woensdag 17 april 2024 22:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Touché. Heb alleen het gevoel dat we morgen horen dat het echt zo is. Ook al zie ik het niet op andere sites terug.
Denk het ook en moet ook wel als die bedragen kloppen, wie het ook krijgt.quote:Op woensdag 17 april 2024 18:22 schreef Tijn het volgende:
[..]
In Nederland zou het best wel eens exclusief kunnen gaan worden, zoals in Frankrijk of Duitsland ook al is. Maar in andere EU-landen zoals Portugal of Polen kun je het waarschijnlijk nog wel afsluiten. Dan moet het volgens EU-wetgeving ook in Nederland te kijken zijn.
Het feit dat je geen jaarabo meer af kan sluiten is al een veeg teken natuurlijk.quote:Op donderdag 18 april 2024 00:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk het ook en moet ook wel als die bedragen kloppen, wie het ook krijgt.
Hoe dan?quote:
Die zegt ook elke dag iets andersquote:Op donderdag 18 april 2024 14:22 schreef Nattekat het volgende:
Woerts heeft schijnbaar gezegd dat er vandaag geen aankondiging komt.
* Nattekat het nieuws bij het grofvuil zet
Aandachtquote:Op donderdag 18 april 2024 14:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die zegt ook elke dag iets anders
Dus er is nog geen ene neuk bekend.quote:Op donderdag 18 april 2024 14:22 schreef Nattekat het volgende:
Woerts heeft schijnbaar gezegd dat er vandaag geen aankondiging komt.
* Nattekat het nieuws bij het grofvuil zet
De geruchten schijnen van de ziggo kant te komen, dat zij het niet hebben, van Viaplay geen enkele bevestiging dat ze het wel hebben.quote:Op donderdag 18 april 2024 14:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dus er is nog geen ene neuk bekend.
Gerucht vanuit Ziggo dat Ziggo ze niet heeft bedoel je?quote:Op donderdag 18 april 2024 14:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
De geruchten schijnen van de ziggo kant te komen, dat zij het niet hebben, van Viaplay geen enkele bevestiging dat ze het wel hebben.
Jaquote:Op donderdag 18 april 2024 14:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gerucht vanuit Ziggo dat Ziggo ze niet heeft bedoel je?
Hmm
Grmbl.quote:
Nop.quote:Op donderdag 18 april 2024 14:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dus er is nog geen ene neuk bekend.
Dat is de logische conclusie op basis van het nieuws van gisteren, ware het niet dat dat nieuws nu dus een broodje aap schijnt te zijn.quote:Op donderdag 18 april 2024 14:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
De geruchten schijnen van de ziggo kant te komen, dat zij het niet hebben, van Viaplay geen enkele bevestiging dat ze het wel hebben.
Nou, er zijn gekkere dingen gebeurd dus ik sta eigenlijk nergens meer van te kijken.quote:Op donderdag 18 april 2024 14:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nop.
Ik zie het ook gewoon niet voor me dat VP dit binnen haalt. In Scandinavië verliezen ze de ene na de andere rechten, en zo rijk is Talpa nou ook weer niet.
het was geen nieuws maar een gerucht.quote:Op donderdag 18 april 2024 14:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is de logische conclusie op basis van het nieuws van gisteren, ware het niet dat dat nieuws nu dus een broodje aap schijnt te zijn.
Ik denk niet dat Talpa er enorm veel geld in steekt want dat is ook alleen maar NL, maar Canal+ heeft misschien andere plannen, die zitten er sinds vorig jaar groot in en dat doe je ook niet voor de korte termijn.quote:Op donderdag 18 april 2024 14:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nop.
Ik zie het ook gewoon niet voor me dat VP dit binnen haalt. In Scandinavië verliezen ze de ene na de andere rechten, en zo rijk is Talpa nou ook weer niet.
'nieuws'quote:Op donderdag 18 april 2024 14:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
het was geen nieuws maar een gerucht.
Maar C+ is er voor het grote Viaplay, dan laat je je hoofdmarkt natuurlijk niet verloederen. Talpa is het enige extraatje van Viaplay NL.quote:Op donderdag 18 april 2024 14:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Talpa er enorm veel geld in steekt want dat is ook alleen maar NL, maar Canal+ heeft misschien andere plannen, die zitten er sinds vorig jaar groot in en dat doe je ook niet voor de korte termijn.
Ik weet niet hun strategie is maar ze hebben een groot belang genomen en het lijkt me dat het dan om marktaandeel gaat wat ze interessant vinden en als dan de focus van Viaplay op Scandinavie en NL gaat dan weten ze wat er nodig is om dat te behouden.quote:Op donderdag 18 april 2024 14:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar C+ is er voor het grote Viaplay, dan laat je je hoofdmarkt natuurlijk niet verloederen. Talpa is het enige extraatje van Viaplay NL.
quote:Op donderdag 18 april 2024 14:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Serieus, wat een raar verhaal weer.quote:Op donderdag 18 april 2024 14:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 april 2024 15:24 schreef Nattekat het volgende:
Viaplay gaat van 15,99 per maand naar 17,99 per maand
Met dit soort (idiote) bedragen is dat logisch.quote:Op donderdag 18 april 2024 00:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk het ook en moet ook wel als die bedragen kloppen, wie het ook krijgt.
zo blij dat ik daar geen last van hem. Ik accepteer de 15sec vertraging desnoods gewoon als ik net meer kan meekijken via f1tv van een viaplayertquote:Op donderdag 18 april 2024 15:24 schreef Nattekat het volgende:
Viaplay gaat van 15,99 per maand naar 17,99 per maand
Toch heb ik het idee dat de populariteit over het hoogtepunt is, in ieder geval veel mensen om mij heen die het saai vinden nu Verstappen bijna altijd wint..quote:...
De Formule 1 is nog steeds mateloos populair in Nederland, uiteraard voor een groot deel te danken aan het succes van Max Verstappen. De sport zelf kende de voorbije jaren wereldwijd een enorme groei. Daardoor is het niet vreemd dat er nog meer moet worden neergeteld om de races uit te zenden.
...
Ik als klootjesvolk snap niet hoe iemand binnen Viaplay denkt dit ooit nog terug te verdienen.quote:Op donderdag 18 april 2024 16:05 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Toch heb ik het idee dat de populariteit over het hoogtepunt is, in ieder geval veel mensen om mij heen die het saai vinden nu Verstappen bijna altijd wint..
Ik ook niet, de investeerders blijkbaar wel.quote:Op donderdag 18 april 2024 16:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik als klootjesvolk snap niet hoe iemand binnen Viaplay denkt dit ooit nog terug te verdienen.
Idd. Kijk af en toe samenvattingen, verder boeit 't me ook weinig meer.quote:Op donderdag 18 april 2024 16:05 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Toch heb ik het idee dat de populariteit over het hoogtepunt is, in ieder geval veel mensen om mij heen die het saai vinden nu Verstappen bijna altijd wint..
Viaplay is schijnbaar nog niet hard genoeg op hun bek gegaan 3 jaar geleden met hun hoogmoed. Als de geruchten over het bedrag waar zijn, snap ik ook wel dat Ziggo is afgehaakt, dat verdien je nooit terug.quote:Op donderdag 18 april 2024 16:13 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik ook niet, de investeerders blijkbaar wel.
Dan lijkt het me ook wel rondquote:Op donderdag 18 april 2024 16:01 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Megadeal rond: Formule 1 nog vijf jaar langer te zien bij Viaplay
Erik met eigen bronnen.
Nou, reken maar dat het dus waar is. Klotezooi.quote:Op donderdag 18 april 2024 16:02 schreef Nizno het volgende:
De Formule 1 blijft de komende jaren in Nederland te zien bij Viaplay. De streamingsdienst heeft een nieuwe topdeal gesloten met het management van de koningsklasse en is nu verzekerd van de rechten tot en met 2029, melden meerdere bronnen aan De Telegraaf.
hmm zolang het nog geen bericht vanuit VP zelf is heb ik nog een beetje hoop
Nu ook weer dat de CEO e.d. niet willen reageren. Dat hele bedrijf is nog arroganter dan Sport7 toendertijd. Waarom regeren ze vanuit ivoren toren?quote:Op donderdag 18 april 2024 16:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Viaplay is schijnbaar nog niet hard genoeg op hun bek gegaan 3 jaar geleden met hun hoogmoed. Als de geruchten over het bedrag waar zijn, snap ik ook wel dat Ziggo is afgehaakt, dat verdien je nooit terug.
Daar moet het wel officieel voor zijn.quote:Op donderdag 18 april 2024 16:17 schreef RipCity het volgende:
[..]
Nu ook weer dat de CEO e.d. niet willen reageren. Dat hele bedrijf is nog arroganter dan Sport7 toendertijd. Waarom regeren ze vanuit ivoren toren?
Op naar de ¤20.quote:Op donderdag 18 april 2024 16:18 schreef opgebaarde het volgende:
Er zal voor 2025 wel weer een flinke prijsverhoging aankomen. Zowel bij Viaplay als F1TV
vrijdagavond racecafé kijken en die zieke koppen zien.quote:Op donderdag 18 april 2024 16:04 schreef Arnhemunited het volgende:
Mooi. Nooit meer Olav en de tandarts.
quote:Op donderdag 18 april 2024 16:02 schreef Nizno het volgende:
hmm zolang het nog geen bericht vanuit VP zelf is heb ik nog een beetje hoop
En dan gaan ze na 1 jaar dood omdat Nederlanders nog altijd gierig zijn. Prachtig.quote:Op donderdag 18 april 2024 16:23 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik ben er bang voor, als 't niet meer wordt.
Je hoeft het niet te kijken hequote:Op donderdag 18 april 2024 16:20 schreef THEFXR het volgende:
[..]
vrijdagavond racecafé kijken en die zieke koppen zien.
Misschien omdat het nog niet officieel is? Of omdat het nog niet mag van F1?quote:Op donderdag 18 april 2024 16:17 schreef RipCity het volgende:
[..]
Nu ook weer dat de CEO e.d. niet willen reageren. Dat hele bedrijf is nog arroganter dan Sport7 toendertijd. Waarom regeren ze vanuit ivoren toren?
Die is die champagne terug in de fles aan het stoppen.quote:Op donderdag 18 april 2024 16:20 schreef opgebaarde het volgende:
Ik maak me zorgen om @:eagles89
Hopelijk overleeft hij dit nieuws
Doet me echt denken aan Musk die met een gootsteen het twitter kantoor in liepquote:Op donderdag 18 april 2024 16:26 schreef opgebaarde het volgende:
Op tweakers mensen die beweren dat ze een mail van viaplay hebben ontvangen dat de prijs per volgende maand ¤ 17,99 wordt
Dat zeg je nu al een jaar of 3.quote:Op donderdag 18 april 2024 16:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En dan gaan ze na 1 jaar dood omdat Nederlanders nog altijd gierig zijn. Prachtig.
quote:Op donderdag 18 april 2024 16:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die is die champagne terug in de fles aan het stoppen.
Moet allemaal wel terugverdiend worden he.quote:Op donderdag 18 april 2024 16:26 schreef opgebaarde het volgende:
Op tweakers mensen die beweren dat ze een mail van viaplay hebben ontvangen dat de prijs per volgende maand ¤ 17,99 wordt
Dat gehaat op Viaplay vanaf dag 1 is ook kansloos.quote:Op donderdag 18 april 2024 16:31 schreef Nattekat het volgende:
Alle mensen die juichen juichen alleen maar omdat ze Olav niet goed vinden. Kansloos
Omdat jij je niet in de kritiek kan vinden.quote:Op donderdag 18 april 2024 16:35 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat gehaat op Viaplay vanaf dag 1 is ook kansloos.
Vanaf dag 1 vind ik wat snel.quote:Op donderdag 18 april 2024 16:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat jij je niet in de kritiek kan vinden.
Ik zie hem niet stoppen in 2026.quote:Op donderdag 18 april 2024 16:35 schreef Ploplap het volgende:
Haast de gehele loopbaan van Verstappen zullen we zien onder Viaplay.Dit was de laatste kans voor Ziggo. Als Verstappen stopt in 2026, dan zal Viaplay bankrupt zijn in 2027.
Speelt bij mij zeker een rolquote:Op donderdag 18 april 2024 16:31 schreef Nattekat het volgende:
Alle mensen die juichen juichen alleen maar omdat ze Olav niet goed vinden. Kansloos
Niet aan NL.quote:Op donderdag 18 april 2024 16:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze zijn dood gegaan, dus dat kan best nog een keer.
Kan je teruglezen in deze. Valt reuze mee. Het wantrouwen groeide gewoon naarmate meer duidelijk werd wat voor bedrijf het is.quote:Op donderdag 18 april 2024 16:41 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Vanaf dag 1 vind ik wat snel.
Na een aanloopperiode hebben ze het prima gedaan.
Maar goed hier komen we toch niet uit.
Het is een Zweeds bedrijf dat snel geld wil verdienen en uitbreiden, dat kan uiteraard niet want jij hebt liever een Amerikaans bedrijf dat hetzelfde doet.quote:Op donderdag 18 april 2024 16:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kan je teruglezen in deze. Valt reuze mee. Het wantrouwen groeide gewoon naarmate meer duidelijk werd wat voor bedrijf het is.
Nee. Ik lees het ook nergens anders.quote:Op donderdag 18 april 2024 16:54 schreef Tijn het volgende:
Maar niks officieels naar buiten gebracht dus, of...?
Het is een Zweeds bedrijf dat snel geld wil verdienen en uitbreiden. Ik heb me ook al tegen Apple uitgesproken die hetzelfde doet, dus weg met die stropop.quote:Op donderdag 18 april 2024 16:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is een Zweeds bedrijf dat snel geld wil verdienen en uitbreiden, dat kan uiteraard niet want jij hebt liever een Amerikaans bedrijf dat hetzelfde doet.
Vaak genoegquote:Op donderdag 18 april 2024 16:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Hoe vaak heeft Erik van Haren het juist?
Vrij vaak.quote:Op donderdag 18 april 2024 16:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Hoe vaak heeft Erik van Haren het juist?
quote:
Hmm. Jammer.quote:
We weten niet of het winstgevend is. Dat was het in het eerste jaar, daarna zijn er nooit meer cijfers geweest.quote:
Exact, de pre en post show zijn voortreffelijk. De pitreporter scoort op schaal van 1 tot 10 een 9 (Plooij en 2) en de commentatoren zijn inmiddels prima te pruimen. Gewoon een uitstekend product dat vooruitstrevend is dan het cafégelul (ik weet niet hoe laat het bij u is, maar ik heb het half 11) haten op Latifi, gooien met bierviltjes en Mol die stuitend arrogant reageert op een vraag van een studiogast.quote:Op donderdag 18 april 2024 16:41 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Vanaf dag 1 vind ik wat snel.
Na een aanloopperiode hebben ze het prima gedaan.
Maar goed hier komen we toch niet uit.
Je onderbuik draait weer eens overuren.quote:Op donderdag 18 april 2024 17:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
We weten niet of het winstgevend is. Dat was het in het eerste jaar, daarna zijn er nooit meer cijfers geweest.
#fakenews
Dan ga ik er onderhand van uit dat het zo is.quote:Op donderdag 18 april 2024 17:17 schreef Nizno het volgende:
zelfs op de radio...meerdere bronnen melden aan de telegraaf....
kortom nog niets bevestigd en als het niet blijkt te kloppen moet de telegraaf op zoek naar nieuw bronwater
ik vrees dat dit ook via Viaplay gaat zijn als het al in NL blijft.quote:Op donderdag 18 april 2024 17:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan ga ik er onderhand van uit dat het zo is.
Oh well, F1 TV Pro it is.
quote:Op donderdag 18 april 2024 17:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vrees dat dit ook via Viaplay gaat zijn als het al in NL blijft.
We gaan het zien. Zou wel een enorme naaistreek zijn.quote:Op donderdag 18 april 2024 17:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vrees dat dit ook via Viaplay gaat zijn als het al in NL blijft.
wat dan wel weer precies past in het beeld dat nu al van ze bekend isquote:Op donderdag 18 april 2024 17:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
We gaan het zien. Zou wel een enorme naaistreek zijn.
Ja, dat dan wel. Benieuwd hoe ze dat met die app willen doen dan.quote:Op donderdag 18 april 2024 17:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
wat dan wel weer precies past in het beeld dat nu al van ze bekend is
Ander minpunt voor veel mensen: de armzalige beeldkwaliteit. Níet de storingen of haperingen, maar simpelweg de standaard-beeldkwaliteit die Viaplay hanteert. De topwedstrijden in het voetbal zien er tegenwoordig redelijk uit bij Viaplay. Maar F1 blijft echt ver achter, met fletse kleuren en gebrek aan scherpte. Het lijkt wel alsof daar gewoon iets gruwelijk misgaat. Het verschil met F1TV is overduidelijk, en ga je het met F1 in 4K bij Ziggo vergelijken dan wordt het helemaal schrijnend.quote:Op donderdag 18 april 2024 17:13 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Exact, de pre en post show zijn voortreffelijk. De pitreporter scoort op schaal van 1 tot 10 een 9 (Plooij en 2) en de commentatoren zijn inmiddels prima te pruimen. Gewoon een uitstekend product dat vooruitstrevend is dan het cafégelul (ik weet niet hoe laat het bij u is, maar ik heb het half 11) haten op Latifi, gooien met bierviltjes en Mol die stuitend arrogant reageert op een vraag van een studiogast.
Viaplay heeft vorige maand zelf al aangekondigd in 4k te willen gaan uitzenden.quote:Op donderdag 18 april 2024 17:29 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Ander minpunt voor veel mensen: de armzalige beeldkwaliteit. Níet de storingen of haperingen, maar simpelweg de standaard-beeldkwaliteit die Viaplay hanteert. De topwedstrijden in het voetbal zien er tegenwoordig redelijk uit bij Viaplay. Maar F1 blijft echt ver achter, met fletse kleuren en gebrek aan scherpte. Het lijkt wel alsof daar gewoon iets gruwelijk misgaat. Het verschil met F1TV is overduidelijk, en ga je het met F1 in 4K bij Ziggo vergelijken dan wordt het helemaal schrijnend.
Het is te hopen dat de FOM op dat gebied wel wat eisen heeft gesteld voor de nieuwe deal. Want op deze manier is het toch een beetje een budget-product met premium prijzen. Het is vrij lachwekkend om in 2024 aan te komen met streaming-kwaliteit uit het jaar 2008.
Grappig genoeg wordt zelfs op het nieuwe lineaire tv-kanaal bij F1 dezelfde matige kwaliteit van de stream doorgestuurd, terwijl dat voor een lineair tv-kanaal helemaal niet nodig is. Het blijft bijzonder dat je je klanten geen kwaliteit wil voorschotelen als je zoveel voor de rechten betaalt en daar navenante abonnementsprijzen voor vraagt.
Want je moet het gewoon maar accepteren dat F1 je bypassed maar ondertussen de jaarprijs met 50% verhoogt, niet meer dan logisch dat ze dan ook meer exclusiviteit wensen.quote:Op donderdag 18 april 2024 17:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
wat dan wel weer precies past in het beeld dat nu al van ze bekend is
Mja, ze hebben wel vaker uitspraken niet waargemaakt. Ik denk echt dat 4K alleen gaat lukken als dat een expliciete eis van de FOM is geweest. Viaplay zelf lijkt liever dure rechten binnen te halen om vervolgens op andere zaken te beknibbelen.quote:Op donderdag 18 april 2024 17:35 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Viaplay heeft vorige maand zelf al aangekondigd in 4k te willen gaan uitzenden.
Tja... willen... willen... Ik wil ook zoveel dat voorlopig niet gaat gebeuren.quote:Op donderdag 18 april 2024 17:35 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat het gaat gebeuren, tenzij het inderdaad een eis is.quote:Op donderdag 18 april 2024 17:42 schreef Jane het volgende:
[..]
Tja... willen... willen... Ik wil ook zoveel dat voorlopig niet gaat gebeuren.
Ze kunnen nog niet eens fatsoenlijk in HD uitzenden.quote:Op donderdag 18 april 2024 17:35 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Zolang F1tv ernaast blijft bestaan vind ik prima. Anders neem ik een vpn en sluit de abo via Portugal ofzo af.quote:Op donderdag 18 april 2024 18:07 schreef Gunner het volgende:
Zo kijk iedereen hier eens viesmad worden.
Nattekut geeft er zelfs zijn tweakers account voor afgestoft. Dan moet het je wel erg dwars zitten.
Ik reageer al langer sporadig op tweakersquote:Op donderdag 18 april 2024 18:07 schreef Gunner het volgende:
Nattekut geeft er zelfs zijn tweakers account voor afgestoft. Dan moet het je wel erg dwars zitten.
Gaat op tweakers kijkenquote:Op donderdag 18 april 2024 18:07 schreef Gunner het volgende:
Heerlijk die EU-wetgeving!quote:Op donderdag 18 april 2024 18:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zolang F1tv ernaast blijft bestaan vind ik prima. Anders neem ik een vpn en sluit de abo via Portugal ofzo af.
Prima loop er al bijna 25 jaar rond. Dat je me nu pas zietquote:Op donderdag 18 april 2024 18:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik reageer al langer sporadig op tweakers
Maar ik heb nu ook jou gevonden.
Ik zie je vaker hoorquote:Op donderdag 18 april 2024 18:14 schreef Gunner het volgende:
[..]
Prima loop er al bijna 25 jaar rond. Dat je me nu pas ziet
Nou, dat was het dan.quote:Op donderdag 18 april 2024 18:24 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Formule 1 langer te zien bij Viaplay ondanks hoger bod Ziggo - https://nos.nl/l/2517282
Dat is echt triestquote:Op donderdag 18 april 2024 18:24 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Formule 1 langer te zien bij Viaplay ondanks hoger bod Ziggo - https://nos.nl/l/2517282
Zou wel willen weten wat dan de doorslag gaf.quote:Op donderdag 18 april 2024 18:24 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Viaplay heeft beloofd de tandarts nooit in dienst te nemen.quote:Op donderdag 18 april 2024 18:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zou wel willen weten wat dan de doorslag gaf.
Ik ookquote:Op donderdag 18 april 2024 18:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Misschien het feit dat Viaplay niet van Liberty is, en Ziggo wel. Toch een beetje broekzak-vestzak wanneer je geld ontvangt van een dochteronderneming.quote:Op donderdag 18 april 2024 18:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lijkt me idd wel één van de hoofdargumenten ja.quote:Op donderdag 18 april 2024 18:33 schreef tralalala het volgende:
[..]
Viaplay heeft beloofd de tandarts nooit in dienst te nemen.
Mol heeft de gepensioneerde leeftijd bereikt tegen de tijd dat Ziggo weer eens om de hoek komt kijken.quote:Op woensdag 17 april 2024 20:41 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wat zullen die Mol en Plooi ziek zijn, echt priceless
Ze zijn beide even oudquote:Op donderdag 18 april 2024 18:42 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Mol heeft de gepensioneerde leeftijd bereikt tegen de tijd dat Ziggo weer eens om de hoek komt kijken.
En alles inderdaad beter dan de smoelsmid.
quote:Op donderdag 18 april 2024 18:24 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
"Aanvankelijk" suggereert dat Viaplay daarna overboden heeft?quote:Volgens de ingewijden legde Ziggo aanvankelijk het hoogste bod neer bij de Formule 1 voor de rechten.
Dat geldt toch andersom exact hetzelfde?quote:Op donderdag 18 april 2024 16:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat jij je niet in de kritiek kan vinden.
Dan heeft hij langer gereden toen het hij bij Ziggo zat dan bij Viaplayquote:Op donderdag 18 april 2024 16:35 schreef Ploplap het volgende:
Haast de gehele loopbaan van Verstappen zullen we zien onder Viaplay.Dit was de laatste kans voor Ziggo. Als Verstappen stopt in 2026, dan zal Viaplay bankrupt zijn in 2027.
Liberty Media (F1) != Liberty Global (Ziggo). Enige overeenkomst is dezelfde eigenaar (John Malone), maar het geld dat Liberty Media aan de deal zou verdienen gaat naar de F1 en teams en komt niet bij Liberty Media vandaan.quote:Op donderdag 18 april 2024 18:41 schreef Tijn het volgende:
[..]
Misschien het feit dat Viaplay niet van Liberty is, en Ziggo wel. Toch een beetje broekzak-vestzak wanneer je geld ontvangt van een dochteronderneming.
Ah, ik vroeg me al af hoe dat zit. Nou ja, fijn voor Williams dat Viaplay flink de portemonnee trekt danquote:Op donderdag 18 april 2024 19:17 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Liberty Media (F1) != Liberty Global (Ziggo). Enige overeenkomst is dezelfde eigenaar (John Malone), maar het geld dat Liberty Media aan de deal zou verdienen gaat naar de F1 en teams en komt niet bij Liberty Media vandaan.
Maar geld van Malone gaat naar Malone i.p.v. Viaplay naar Malone.quote:Op donderdag 18 april 2024 19:17 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Liberty Media (F1) != Liberty Global (Ziggo). Enige overeenkomst is dezelfde eigenaar (John Malone), maar het geld dat Liberty Media aan de deal zou verdienen gaat naar de F1 en teams en komt niet bij Liberty Media vandaan.
Sinds Viaplay uitzendt wint dn Max bijna alles. Hij heeft veel vaker bij Viaplay gewonnen dan bij Ziggoquote:Op donderdag 18 april 2024 19:13 schreef Nattekat het volgende:
Ziggo heeft 2021 uitgezonden en dat neemt niemand ze meer af
quote:Op donderdag 18 april 2024 19:28 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Sinds Viaplay uitzendt wint dn Max bijna alles. Hij heeft veel vaker bij Viaplay gewonnen dan bij Ziggo
Daarbij komt dat sinds de F1 bij Viaplay is Ham nooit meer heeft gewonnen![]()
Oh nee hoor, het is ook gewoon veel beter dan Ziggo.quote:Op donderdag 18 april 2024 19:29 schreef Sally het volgende:
[..]
Als dat een argument(en) moet zijn...
Als Ziggo echt nog meer had geboden, was het daar vast ook flink omhoog gegaan om dat terug te verdienenquote:Op donderdag 18 april 2024 19:29 schreef Dauthi het volgende:
Je hebt als klant de garantie dat je abbo prijs met 50% zal stijgen...
Ik ben een andere mening toegedaan.quote:Op donderdag 18 april 2024 19:30 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Oh nee hoor, het is ook gewoon veel beter dan Ziggo.
Niet mee eens.quote:Op donderdag 18 april 2024 19:30 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Oh nee hoor, het is ook gewoon veel beter dan Ziggo.
Smaken verschillen. Ik heb het idee dat Nederland over veel zaken tot op het bot verdeeld is. Maar de discussie Viaplay of Ziggo staat zeker in de top 10. Tussen stikstof, wel of geen rechts kabinet en de klimaat discussiequote:Op donderdag 18 april 2024 19:36 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik ben een andere mening toegedaan.
Maar niet per se vanwege sportieve prestaties.
Gewoon vanuit principe, maar ook omdat ik er nu van baal dat F1TV mogelijk uit Nederland gepusht zal worden.
Ik geef niks om de programmering van VP, buiten de F1 om. Dus ik ga niet 10 euro extra neerleggen voor iets wat ik toch niet kijk.
Bovendien: dan nog luister ik het commentaar 101x liever in het Engels dan Nederlands.
Dat leek dit seizoen dus te kunnen, omdat F1TV in ViaPlay zat.
Maar ik zit al bij Ziggo, en nu zou het voor mij waarschijnlijk voordeliger zijn geweest als de F1 naar Ziggo was gegaan.
Was altijd op gratis kanaal van Ziggo, tenzij je via elders tv keek. PME Legend jeans die wat meer dokt, die koopt @R-woud93 dan weer dus dat zat wel snor.quote:Op donderdag 18 april 2024 19:33 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Als Ziggo echt nog meer had geboden, was het daar vast ook flink omhoog gegaan om dat terug te verdienen
Dat is ook gewoon een hoaxquote:Op donderdag 18 april 2024 19:39 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Smaken verschillen. Ik heb het idee dat Nederland over veel zaken tot op het bot verdeeld is. Maar de discussie Viaplay of Ziggo staat zeker in de top 10. Tussen stikstof, wel of geen rechts kabinet en de klimaat discussie
Eerder van Malone naar de teams (als prijzengeld) ipv dat de teams het uit eigen zak betaald krijgen.quote:Op donderdag 18 april 2024 19:25 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maar geld van Malone gaat naar Malone i.p.v. Viaplay naar Malone.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |