Het feit dat je geen jaarabo meer af kan sluiten is al een veeg teken natuurlijk.quote:Op donderdag 18 april 2024 00:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk het ook en moet ook wel als die bedragen kloppen, wie het ook krijgt.
Hoe dan?quote:
Die zegt ook elke dag iets andersquote:Op donderdag 18 april 2024 14:22 schreef Nattekat het volgende:
Woerts heeft schijnbaar gezegd dat er vandaag geen aankondiging komt.
* Nattekat het nieuws bij het grofvuil zet
Aandachtquote:Op donderdag 18 april 2024 14:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die zegt ook elke dag iets anders
Dus er is nog geen ene neuk bekend.quote:Op donderdag 18 april 2024 14:22 schreef Nattekat het volgende:
Woerts heeft schijnbaar gezegd dat er vandaag geen aankondiging komt.
* Nattekat het nieuws bij het grofvuil zet
De geruchten schijnen van de ziggo kant te komen, dat zij het niet hebben, van Viaplay geen enkele bevestiging dat ze het wel hebben.quote:Op donderdag 18 april 2024 14:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dus er is nog geen ene neuk bekend.
Gerucht vanuit Ziggo dat Ziggo ze niet heeft bedoel je?quote:Op donderdag 18 april 2024 14:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
De geruchten schijnen van de ziggo kant te komen, dat zij het niet hebben, van Viaplay geen enkele bevestiging dat ze het wel hebben.
Jaquote:Op donderdag 18 april 2024 14:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gerucht vanuit Ziggo dat Ziggo ze niet heeft bedoel je?
Hmm
Grmbl.quote:
Nop.quote:Op donderdag 18 april 2024 14:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dus er is nog geen ene neuk bekend.
Dat is de logische conclusie op basis van het nieuws van gisteren, ware het niet dat dat nieuws nu dus een broodje aap schijnt te zijn.quote:Op donderdag 18 april 2024 14:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
De geruchten schijnen van de ziggo kant te komen, dat zij het niet hebben, van Viaplay geen enkele bevestiging dat ze het wel hebben.
Nou, er zijn gekkere dingen gebeurd dus ik sta eigenlijk nergens meer van te kijken.quote:Op donderdag 18 april 2024 14:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nop.
Ik zie het ook gewoon niet voor me dat VP dit binnen haalt. In Scandinavië verliezen ze de ene na de andere rechten, en zo rijk is Talpa nou ook weer niet.
het was geen nieuws maar een gerucht.quote:Op donderdag 18 april 2024 14:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is de logische conclusie op basis van het nieuws van gisteren, ware het niet dat dat nieuws nu dus een broodje aap schijnt te zijn.
Ik denk niet dat Talpa er enorm veel geld in steekt want dat is ook alleen maar NL, maar Canal+ heeft misschien andere plannen, die zitten er sinds vorig jaar groot in en dat doe je ook niet voor de korte termijn.quote:Op donderdag 18 april 2024 14:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nop.
Ik zie het ook gewoon niet voor me dat VP dit binnen haalt. In Scandinavië verliezen ze de ene na de andere rechten, en zo rijk is Talpa nou ook weer niet.
'nieuws'quote:Op donderdag 18 april 2024 14:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
het was geen nieuws maar een gerucht.
Maar C+ is er voor het grote Viaplay, dan laat je je hoofdmarkt natuurlijk niet verloederen. Talpa is het enige extraatje van Viaplay NL.quote:Op donderdag 18 april 2024 14:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Talpa er enorm veel geld in steekt want dat is ook alleen maar NL, maar Canal+ heeft misschien andere plannen, die zitten er sinds vorig jaar groot in en dat doe je ook niet voor de korte termijn.
Ik weet niet hun strategie is maar ze hebben een groot belang genomen en het lijkt me dat het dan om marktaandeel gaat wat ze interessant vinden en als dan de focus van Viaplay op Scandinavie en NL gaat dan weten ze wat er nodig is om dat te behouden.quote:Op donderdag 18 april 2024 14:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar C+ is er voor het grote Viaplay, dan laat je je hoofdmarkt natuurlijk niet verloederen. Talpa is het enige extraatje van Viaplay NL.
quote:Op donderdag 18 april 2024 14:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Serieus, wat een raar verhaal weer.quote:Op donderdag 18 april 2024 14:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |