Goed nieuws wel!quote:Op donderdag 4 april 2024 16:20 schreef Eagles89 het volgende:
Chris Woerts is met zijn bedrijf rechtstreeks in dienst van Talpa, die heeft er direct belang bij dat de samenwerking een succes wordt, en praat daarmee voor eigen parochie. Intussen lees en zie ik op internet van meerdere onafhankelijke bronnen dat het toch echt Ziggo is geworden, en dat de biedingen al gesloten zijn.
Even advocaat van de duivel: maar waarom zou je een samenwerking aangaan om beelden van je eigen kanaal op een open net uit te zenden als je al weet dat je de exclusieve rechten voor nog eens 3 jaar binnen hebt? En je hebt al een net bestand aan vaste abonnees? In mijn ogen ga je alleen zo’n samenwerking aan als je toch nog voet aan de grond wilt krijgen en wilt voortbestaan óók nadat je de F1 rechten hebt verloren. Dan zou zoiets perfect logisch zijn.
Kom dan eens met die bronnen, Chris Woerts neem ik ook niet serieus hoor maar waarom jouw bronnen dat wel zouden is dan de vraag.quote:Op donderdag 4 april 2024 16:20 schreef Eagles89 het volgende:
Chris Woerts is met zijn bedrijf rechtstreeks in dienst van Talpa, die heeft er direct belang bij dat de samenwerking een succes wordt, en praat daarmee voor eigen parochie. Intussen lees en zie ik op internet van meerdere onafhankelijke bronnen dat het toch echt Ziggo is geworden, en dat de biedingen al gesloten zijn.
Even advocaat van de duivel: maar waarom zou je een samenwerking aangaan om beelden van je eigen kanaal op een open net uit te zenden als je al weet dat je de exclusieve rechten voor nog eens 3 jaar binnen hebt? En je hebt al een net bestand aan vaste abonnees? In mijn ogen ga je alleen zo’n samenwerking aan als je toch nog voet aan de grond wilt krijgen en wilt voortbestaan óók nadat je de F1 rechten hebt verloren. Dan zou zoiets perfect logisch zijn.
Clickbaitsites zijn geen bronnen.quote:Op donderdag 4 april 2024 16:20 schreef Eagles89 het volgende:
Hij krijgt van Olav Mol ook nog eens een heel natte onderbroekquote:Op donderdag 4 april 2024 17:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Moet ik iemand serieus nemen die al vanaf begin af aan bezig is met een haatcampagne jegens ViaPlay.
Neh, sorry.
gezichten Jack en Olav pricelessquote:Op donderdag 4 april 2024 19:05 schreef Nieuwschierig het volgende:
KPN heeft een groot strategisch belang dat de F1 niet naar Ziggo gaat dus wellicht dat zij ook een steentje bijdragen.
Bedoel je dan het nieuws van F1 Maximaal die Chris Woerts quote? Want daar hadden we het over in de laatste berichten. Het klopt dat ik zwaar anti ViaPlay ben, maar ik heb tot nu toe meer bronnen gehoord die Ziggo het voordeel geven, dan ViaPlay. Chris Woerts is de bekendste persoon die in het nieuws kwam met het bericht dat ViaPlay wederom de rechten zal krijgen, en die is direct in dienst van Talpa met zn bedrijf, en daarmee nu dus ook ViaPlay gezien het belang om hun samenwerking te laten slagen, dat is alles wat ik heb aangekaart. Het zal zeer snel wel bekend gaan worden, en dan is dit gediscussieer eindelijk afgelopen.quote:Op donderdag 4 april 2024 17:52 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Clickbaitsites zijn geen bronnen.
Nee dit :Eagles89 in F1 / [Viaplay] #22 Vinden we een geweldig bedrijfquote:Op vrijdag 5 april 2024 20:30 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Bedoel je dan het nieuws van F1 Maximaal die Chris Woerts quote? Want daar hadden we het over in de laatste berichten. Het klopt dat ik zwaar anti ViaPlay ben, maar ik heb tot nu toe meer bronnen gehoord die Ziggo het voordeel geven, dan ViaPlay. Chris Woerts is de bekendste persoon die in het nieuws kwam met het bericht dat ViaPlay wederom de rechten zal krijgen, en die is direct in dienst van Talpa met zn bedrijf, en daarmee nu dus ook ViaPlay gezien het belang om hun samenwerking te laten slagen, dat is alles wat ik heb aangekaart. Het zal zeer snel wel bekend gaan worden, en dan is dit gediscussieer eindelijk afgelopen.
Ik weet ook niet of het ze het daarom te doen is, het lijkt meer op aan een voorwaarde voldoen van de FOM van een open kanaal, dat het dan geen storm loopt lijkt me ook wel logisch, de echte liefhebbers zijn al voorzien.quote:Op zaterdag 6 april 2024 11:55 schreef Rnie het volgende:
Wel leuk nu, dat tommy's teleshopping op Viaplay TV![]()
Ik vraag me oprecht af wat de kijkcijfers zullen zijn van de kwali.
John Hold my SBS9quote:Op dinsdag 16 april 2024 11:44 schreef Nattekat het volgende:
https://www.totaaltv.nl/n(...)n-formule-1-betalen/
Als je dit zo leest kan je gewoon niet geloven dat het Viaplay is.
Dat hangt een beetje van Canal+ af denk ik, die moeten er brood in zien, maar die Woerts praat vaak veel maar zegt vrij weinig en die Kriek van totaaltv plaatst iedere scheet dus we weten het snel genoeg welke kant op gaat.quote:Op dinsdag 16 april 2024 11:44 schreef Nattekat het volgende:
https://www.totaaltv.nl/n(...)n-formule-1-betalen/
Als je dit zo leest kan je gewoon niet geloven dat het Viaplay is.
Het is best fors inderdaad, Sky schijnt voor Duitsland zoiets te betalen, de kijkdichtheid zal lager liggen dan hier maar een vergelijkbaar pakket met wat Viaplay hier biedt kost 35/maandquote:Op dinsdag 16 april 2024 13:02 schreef Nieuwschierig het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat welke partij dan ook 50 miljoen per jaar wil betalen. Dan moeten de abo-prijzen nog een keer verdubbelen om dat terug te verdienen.
En dan ben je ook nog een afhankelijk van Newey en de Verstappen-clan voor je aboverkoop
Juist John de Mol zou beter moeten weten, zou je denken... *kuch* Sport 7 *kuch*.quote:
Hmmm, ik zie dat Sky Duitsland de Bundesliga heeft. Dat is natuurlijk niet echt vergelijkbaar. Dan zou Viaplay in NL de Eredivisie moeten hebben.quote:Op dinsdag 16 april 2024 13:33 schreef Tarado het volgende:
een vergelijkbaar pakket met wat Viaplay hier biedt kost 35/maand
Zit wat in ja, pakket met F1 zonder BL kost 25/maand.quote:Op woensdag 17 april 2024 00:13 schreef Jane het volgende:
[..]
Hmmm, ik zie dat Sky Duitsland de Bundesliga heeft. Dat is natuurlijk niet echt vergelijkbaar. Dan zou Viaplay in NL de Eredivisie moeten hebben.
Eredivisie en F1, volgens onderzoek de enige twee competities waar een relatief groot deel van de Nederlanders geld voor over heeft om te zien. Al het andere zijn kruimels, voor een (te) klein aantal liefhebbers. Als je ze allebei zou hebben ben je spekkoper, maar dan nog kun je er niet elk bedrag voor vragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |