quote:Op donderdag 18 april 2024 16:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die is die champagne terug in de fles aan het stoppen.
Moet allemaal wel terugverdiend worden he.quote:Op donderdag 18 april 2024 16:26 schreef opgebaarde het volgende:
Op tweakers mensen die beweren dat ze een mail van viaplay hebben ontvangen dat de prijs per volgende maand ¤ 17,99 wordt
Dat gehaat op Viaplay vanaf dag 1 is ook kansloos.quote:Op donderdag 18 april 2024 16:31 schreef Nattekat het volgende:
Alle mensen die juichen juichen alleen maar omdat ze Olav niet goed vinden. Kansloos
Omdat jij je niet in de kritiek kan vinden.quote:Op donderdag 18 april 2024 16:35 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat gehaat op Viaplay vanaf dag 1 is ook kansloos.
Vanaf dag 1 vind ik wat snel.quote:Op donderdag 18 april 2024 16:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat jij je niet in de kritiek kan vinden.
Ik zie hem niet stoppen in 2026.quote:Op donderdag 18 april 2024 16:35 schreef Ploplap het volgende:
Haast de gehele loopbaan van Verstappen zullen we zien onder Viaplay.Dit was de laatste kans voor Ziggo. Als Verstappen stopt in 2026, dan zal Viaplay bankrupt zijn in 2027.
Speelt bij mij zeker een rolquote:Op donderdag 18 april 2024 16:31 schreef Nattekat het volgende:
Alle mensen die juichen juichen alleen maar omdat ze Olav niet goed vinden. Kansloos
Niet aan NL.quote:Op donderdag 18 april 2024 16:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze zijn dood gegaan, dus dat kan best nog een keer.
Kan je teruglezen in deze. Valt reuze mee. Het wantrouwen groeide gewoon naarmate meer duidelijk werd wat voor bedrijf het is.quote:Op donderdag 18 april 2024 16:41 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Vanaf dag 1 vind ik wat snel.
Na een aanloopperiode hebben ze het prima gedaan.
Maar goed hier komen we toch niet uit.
Het is een Zweeds bedrijf dat snel geld wil verdienen en uitbreiden, dat kan uiteraard niet want jij hebt liever een Amerikaans bedrijf dat hetzelfde doet.quote:Op donderdag 18 april 2024 16:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kan je teruglezen in deze. Valt reuze mee. Het wantrouwen groeide gewoon naarmate meer duidelijk werd wat voor bedrijf het is.
Nee. Ik lees het ook nergens anders.quote:Op donderdag 18 april 2024 16:54 schreef Tijn het volgende:
Maar niks officieels naar buiten gebracht dus, of...?
Het is een Zweeds bedrijf dat snel geld wil verdienen en uitbreiden. Ik heb me ook al tegen Apple uitgesproken die hetzelfde doet, dus weg met die stropop.quote:Op donderdag 18 april 2024 16:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is een Zweeds bedrijf dat snel geld wil verdienen en uitbreiden, dat kan uiteraard niet want jij hebt liever een Amerikaans bedrijf dat hetzelfde doet.
Vaak genoegquote:Op donderdag 18 april 2024 16:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Hoe vaak heeft Erik van Haren het juist?
Vrij vaak.quote:Op donderdag 18 april 2024 16:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Hoe vaak heeft Erik van Haren het juist?
quote:
Hmm. Jammer.quote:
We weten niet of het winstgevend is. Dat was het in het eerste jaar, daarna zijn er nooit meer cijfers geweest.quote:
Exact, de pre en post show zijn voortreffelijk. De pitreporter scoort op schaal van 1 tot 10 een 9 (Plooij en 2) en de commentatoren zijn inmiddels prima te pruimen. Gewoon een uitstekend product dat vooruitstrevend is dan het cafégelul (ik weet niet hoe laat het bij u is, maar ik heb het half 11) haten op Latifi, gooien met bierviltjes en Mol die stuitend arrogant reageert op een vraag van een studiogast.quote:Op donderdag 18 april 2024 16:41 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Vanaf dag 1 vind ik wat snel.
Na een aanloopperiode hebben ze het prima gedaan.
Maar goed hier komen we toch niet uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |