quote:Op donderdag 18 april 2024 16:02 schreef Nizno het volgende:
hmm zolang het nog geen bericht vanuit VP zelf is heb ik nog een beetje hoop
En dan gaan ze na 1 jaar dood omdat Nederlanders nog altijd gierig zijn. Prachtig.quote:Op donderdag 18 april 2024 16:23 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik ben er bang voor, als 't niet meer wordt.
Je hoeft het niet te kijken hequote:Op donderdag 18 april 2024 16:20 schreef THEFXR het volgende:
[..]
vrijdagavond racecafé kijken en die zieke koppen zien.
Misschien omdat het nog niet officieel is? Of omdat het nog niet mag van F1?quote:Op donderdag 18 april 2024 16:17 schreef RipCity het volgende:
[..]
Nu ook weer dat de CEO e.d. niet willen reageren. Dat hele bedrijf is nog arroganter dan Sport7 toendertijd. Waarom regeren ze vanuit ivoren toren?
Die is die champagne terug in de fles aan het stoppen.quote:Op donderdag 18 april 2024 16:20 schreef opgebaarde het volgende:
Ik maak me zorgen om @:eagles89
Hopelijk overleeft hij dit nieuws
Doet me echt denken aan Musk die met een gootsteen het twitter kantoor in liepquote:Op donderdag 18 april 2024 16:26 schreef opgebaarde het volgende:
Op tweakers mensen die beweren dat ze een mail van viaplay hebben ontvangen dat de prijs per volgende maand ¤ 17,99 wordt
Dat zeg je nu al een jaar of 3.quote:Op donderdag 18 april 2024 16:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En dan gaan ze na 1 jaar dood omdat Nederlanders nog altijd gierig zijn. Prachtig.
quote:Op donderdag 18 april 2024 16:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die is die champagne terug in de fles aan het stoppen.
Moet allemaal wel terugverdiend worden he.quote:Op donderdag 18 april 2024 16:26 schreef opgebaarde het volgende:
Op tweakers mensen die beweren dat ze een mail van viaplay hebben ontvangen dat de prijs per volgende maand ¤ 17,99 wordt
Dat gehaat op Viaplay vanaf dag 1 is ook kansloos.quote:Op donderdag 18 april 2024 16:31 schreef Nattekat het volgende:
Alle mensen die juichen juichen alleen maar omdat ze Olav niet goed vinden. Kansloos
Omdat jij je niet in de kritiek kan vinden.quote:Op donderdag 18 april 2024 16:35 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat gehaat op Viaplay vanaf dag 1 is ook kansloos.
Vanaf dag 1 vind ik wat snel.quote:Op donderdag 18 april 2024 16:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat jij je niet in de kritiek kan vinden.
Ik zie hem niet stoppen in 2026.quote:Op donderdag 18 april 2024 16:35 schreef Ploplap het volgende:
Haast de gehele loopbaan van Verstappen zullen we zien onder Viaplay.Dit was de laatste kans voor Ziggo. Als Verstappen stopt in 2026, dan zal Viaplay bankrupt zijn in 2027.
Speelt bij mij zeker een rolquote:Op donderdag 18 april 2024 16:31 schreef Nattekat het volgende:
Alle mensen die juichen juichen alleen maar omdat ze Olav niet goed vinden. Kansloos
Niet aan NL.quote:Op donderdag 18 april 2024 16:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze zijn dood gegaan, dus dat kan best nog een keer.
Kan je teruglezen in deze. Valt reuze mee. Het wantrouwen groeide gewoon naarmate meer duidelijk werd wat voor bedrijf het is.quote:Op donderdag 18 april 2024 16:41 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Vanaf dag 1 vind ik wat snel.
Na een aanloopperiode hebben ze het prima gedaan.
Maar goed hier komen we toch niet uit.
Het is een Zweeds bedrijf dat snel geld wil verdienen en uitbreiden, dat kan uiteraard niet want jij hebt liever een Amerikaans bedrijf dat hetzelfde doet.quote:Op donderdag 18 april 2024 16:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kan je teruglezen in deze. Valt reuze mee. Het wantrouwen groeide gewoon naarmate meer duidelijk werd wat voor bedrijf het is.
Nee. Ik lees het ook nergens anders.quote:Op donderdag 18 april 2024 16:54 schreef Tijn het volgende:
Maar niks officieels naar buiten gebracht dus, of...?
Het is een Zweeds bedrijf dat snel geld wil verdienen en uitbreiden. Ik heb me ook al tegen Apple uitgesproken die hetzelfde doet, dus weg met die stropop.quote:Op donderdag 18 april 2024 16:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is een Zweeds bedrijf dat snel geld wil verdienen en uitbreiden, dat kan uiteraard niet want jij hebt liever een Amerikaans bedrijf dat hetzelfde doet.
Vaak genoegquote:Op donderdag 18 april 2024 16:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Hoe vaak heeft Erik van Haren het juist?
Vrij vaak.quote:Op donderdag 18 april 2024 16:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Hoe vaak heeft Erik van Haren het juist?
quote:
Hmm. Jammer.quote:
We weten niet of het winstgevend is. Dat was het in het eerste jaar, daarna zijn er nooit meer cijfers geweest.quote:
Exact, de pre en post show zijn voortreffelijk. De pitreporter scoort op schaal van 1 tot 10 een 9 (Plooij en 2) en de commentatoren zijn inmiddels prima te pruimen. Gewoon een uitstekend product dat vooruitstrevend is dan het cafégelul (ik weet niet hoe laat het bij u is, maar ik heb het half 11) haten op Latifi, gooien met bierviltjes en Mol die stuitend arrogant reageert op een vraag van een studiogast.quote:Op donderdag 18 april 2024 16:41 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Vanaf dag 1 vind ik wat snel.
Na een aanloopperiode hebben ze het prima gedaan.
Maar goed hier komen we toch niet uit.
Je onderbuik draait weer eens overuren.quote:Op donderdag 18 april 2024 17:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
We weten niet of het winstgevend is. Dat was het in het eerste jaar, daarna zijn er nooit meer cijfers geweest.
#fakenews
Dan ga ik er onderhand van uit dat het zo is.quote:Op donderdag 18 april 2024 17:17 schreef Nizno het volgende:
zelfs op de radio...meerdere bronnen melden aan de telegraaf....
kortom nog niets bevestigd en als het niet blijkt te kloppen moet de telegraaf op zoek naar nieuw bronwater
ik vrees dat dit ook via Viaplay gaat zijn als het al in NL blijft.quote:Op donderdag 18 april 2024 17:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan ga ik er onderhand van uit dat het zo is.
Oh well, F1 TV Pro it is.
quote:Op donderdag 18 april 2024 17:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vrees dat dit ook via Viaplay gaat zijn als het al in NL blijft.
We gaan het zien. Zou wel een enorme naaistreek zijn.quote:Op donderdag 18 april 2024 17:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vrees dat dit ook via Viaplay gaat zijn als het al in NL blijft.
wat dan wel weer precies past in het beeld dat nu al van ze bekend isquote:Op donderdag 18 april 2024 17:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
We gaan het zien. Zou wel een enorme naaistreek zijn.
Ja, dat dan wel. Benieuwd hoe ze dat met die app willen doen dan.quote:Op donderdag 18 april 2024 17:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
wat dan wel weer precies past in het beeld dat nu al van ze bekend is
Ander minpunt voor veel mensen: de armzalige beeldkwaliteit. Níet de storingen of haperingen, maar simpelweg de standaard-beeldkwaliteit die Viaplay hanteert. De topwedstrijden in het voetbal zien er tegenwoordig redelijk uit bij Viaplay. Maar F1 blijft echt ver achter, met fletse kleuren en gebrek aan scherpte. Het lijkt wel alsof daar gewoon iets gruwelijk misgaat. Het verschil met F1TV is overduidelijk, en ga je het met F1 in 4K bij Ziggo vergelijken dan wordt het helemaal schrijnend.quote:Op donderdag 18 april 2024 17:13 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Exact, de pre en post show zijn voortreffelijk. De pitreporter scoort op schaal van 1 tot 10 een 9 (Plooij en 2) en de commentatoren zijn inmiddels prima te pruimen. Gewoon een uitstekend product dat vooruitstrevend is dan het cafégelul (ik weet niet hoe laat het bij u is, maar ik heb het half 11) haten op Latifi, gooien met bierviltjes en Mol die stuitend arrogant reageert op een vraag van een studiogast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |