quote:Op donderdag 18 april 2024 15:24 schreef Nattekat het volgende:
Viaplay gaat van 15,99 per maand naar 17,99 per maand
Met dit soort (idiote) bedragen is dat logisch.quote:Op donderdag 18 april 2024 00:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk het ook en moet ook wel als die bedragen kloppen, wie het ook krijgt.
zo blij dat ik daar geen last van hem. Ik accepteer de 15sec vertraging desnoods gewoon als ik net meer kan meekijken via f1tv van een viaplayertquote:Op donderdag 18 april 2024 15:24 schreef Nattekat het volgende:
Viaplay gaat van 15,99 per maand naar 17,99 per maand
Toch heb ik het idee dat de populariteit over het hoogtepunt is, in ieder geval veel mensen om mij heen die het saai vinden nu Verstappen bijna altijd wint..quote:...
De Formule 1 is nog steeds mateloos populair in Nederland, uiteraard voor een groot deel te danken aan het succes van Max Verstappen. De sport zelf kende de voorbije jaren wereldwijd een enorme groei. Daardoor is het niet vreemd dat er nog meer moet worden neergeteld om de races uit te zenden.
...
Ik als klootjesvolk snap niet hoe iemand binnen Viaplay denkt dit ooit nog terug te verdienen.quote:Op donderdag 18 april 2024 16:05 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Toch heb ik het idee dat de populariteit over het hoogtepunt is, in ieder geval veel mensen om mij heen die het saai vinden nu Verstappen bijna altijd wint..
Ik ook niet, de investeerders blijkbaar wel.quote:Op donderdag 18 april 2024 16:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik als klootjesvolk snap niet hoe iemand binnen Viaplay denkt dit ooit nog terug te verdienen.
Idd. Kijk af en toe samenvattingen, verder boeit 't me ook weinig meer.quote:Op donderdag 18 april 2024 16:05 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Toch heb ik het idee dat de populariteit over het hoogtepunt is, in ieder geval veel mensen om mij heen die het saai vinden nu Verstappen bijna altijd wint..
Viaplay is schijnbaar nog niet hard genoeg op hun bek gegaan 3 jaar geleden met hun hoogmoed. Als de geruchten over het bedrag waar zijn, snap ik ook wel dat Ziggo is afgehaakt, dat verdien je nooit terug.quote:Op donderdag 18 april 2024 16:13 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik ook niet, de investeerders blijkbaar wel.
Dan lijkt het me ook wel rondquote:Op donderdag 18 april 2024 16:01 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Megadeal rond: Formule 1 nog vijf jaar langer te zien bij Viaplay
Erik met eigen bronnen.
Nou, reken maar dat het dus waar is. Klotezooi.quote:Op donderdag 18 april 2024 16:02 schreef Nizno het volgende:
De Formule 1 blijft de komende jaren in Nederland te zien bij Viaplay. De streamingsdienst heeft een nieuwe topdeal gesloten met het management van de koningsklasse en is nu verzekerd van de rechten tot en met 2029, melden meerdere bronnen aan De Telegraaf.
hmm zolang het nog geen bericht vanuit VP zelf is heb ik nog een beetje hoop
Nu ook weer dat de CEO e.d. niet willen reageren. Dat hele bedrijf is nog arroganter dan Sport7 toendertijd. Waarom regeren ze vanuit ivoren toren?quote:Op donderdag 18 april 2024 16:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Viaplay is schijnbaar nog niet hard genoeg op hun bek gegaan 3 jaar geleden met hun hoogmoed. Als de geruchten over het bedrag waar zijn, snap ik ook wel dat Ziggo is afgehaakt, dat verdien je nooit terug.
Daar moet het wel officieel voor zijn.quote:Op donderdag 18 april 2024 16:17 schreef RipCity het volgende:
[..]
Nu ook weer dat de CEO e.d. niet willen reageren. Dat hele bedrijf is nog arroganter dan Sport7 toendertijd. Waarom regeren ze vanuit ivoren toren?
Op naar de ¤20.quote:Op donderdag 18 april 2024 16:18 schreef opgebaarde het volgende:
Er zal voor 2025 wel weer een flinke prijsverhoging aankomen. Zowel bij Viaplay als F1TV
vrijdagavond racecafé kijken en die zieke koppen zien.quote:Op donderdag 18 april 2024 16:04 schreef Arnhemunited het volgende:
Mooi. Nooit meer Olav en de tandarts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |