quote:
Mja, ik heb ook F1 TV Pro dus geen man overboord. Maar toch weer dat Viaplay... bah.quote:Op woensdag 17 april 2024 17:55 schreef Jane het volgende:
Wie het ook is die een kwart miljard gaat betalen voor die rechten, ik wens ze er veel plezier mee.
Extra blij met ons Portugese F1TVPro-abonnement. Was ff gekut, maar dan heb je ook wat.![]()
Mja... als dat bedrag inderdaad klopt, ga ik er toch vanuit dat het exclusieve rechten zijn. Anders is het nog belachelijker.quote:Op woensdag 17 april 2024 17:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mja, ik heb ook F1 TV Pro dus geen man overboord. Maar toch weer dat Viaplay... bah.
Volgend jaar kan ik het nog wel. Ik geloof alleen bij nieuwe abonnementen niet?quote:Op woensdag 17 april 2024 18:02 schreef Jane het volgende:
[..]
Mja... als dat bedrag inderdaad klopt, ga ik er toch vanuit dat het exclusieve rechten zijn. Anders is het nog belachelijker.Zou ook wel passen bij het feit dat je nu geen jaarabo meer kunt afsluiten voor F1TV.
Ik gok: John de Mol die van gekkigheid niet meer weet wat 'ie met z'n geld moet doen.quote:
Ging het even checken, maar wordt inderdaad niet meer aangeboden. Gelukkig is die van mij net verlengd sinds 01 april. Hoop dat dat wel gewoon zo blijft. Anders ga ik volgend jaar, voor de eerste keer in mijn leven, wel wat illegale dingen uitproberen. Alles beter dan een abbo bij Viaplay.quote:Op woensdag 17 april 2024 18:02 schreef Jane het volgende:
Zou ook wel passen bij het feit dat je nu geen jaarabo meer kunt afsluiten voor F1TV.
Recent niet gekeken, maar een tijdje geleden (februari, dacht ik) stond het uit. Maar misschien alleen voor nieuwe abonnees, dat weet ik niet.quote:Op woensdag 17 april 2024 18:08 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Kan dat niet dan? Mijn abbo is net verlengd voor een jaar.
Heb mijn post ge-edit.quote:Op woensdag 17 april 2024 18:10 schreef Jane het volgende:
[..]
Recent niet gekeken, maar een tijdje geleden (februari, dacht ik) stond het uit. Maar misschien alleen voor nieuwe abonnees, dat weet ik niet.
Misschien handig om nog maar eens te herhalen... In Duitsland is F1TVPro al een aantal jaar niet meer beschikbaar, maar de mensen die voor die tijd al een jaarabonnement hadden, kunnen het nu nog steeds verlengen. M.a.w., vooral niet opzeggen, mocht nu ook uit NL verdwijnen (voor nieuwe abonnees).quote:Op woensdag 17 april 2024 18:08 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ging het even checken, maar wordt inderdaad niet meer aangeboden. Gelukkig is die van mij net verlengd sinds 01 april. Hoop dat dat wel gewoon zo blijft. Anders ga ik volgend jaar, voor de eerste keer in mijn leven, wel wat illegale dingen uitproberen. Alles beter dan een abbo bij Viaplay.
Ga ik niet doen!quote:Op woensdag 17 april 2024 18:18 schreef Jane het volgende:
[..]
Misschien handig om nog maar eens te herhalen... In Duitsland is F1TVPro al een aantal jaar niet meer beschikbaar, maar de mensen die voor die tijd al een jaarabonnement hadden, kunnen het nu nog steeds verlengen. M.a.w., vooral niet opzeggen, mocht nu ook uit NL verdwijnen (voor nieuwe abonnees).
Ik laat het lekker verlengen elk jaarquote:Op woensdag 17 april 2024 18:18 schreef Jane het volgende:
[..]
Misschien handig om nog maar eens te herhalen... In Duitsland is F1TVPro al een aantal jaar niet meer beschikbaar, maar de mensen die voor die tijd al een jaarabonnement hadden, kunnen het nu nog steeds verlengen. M.a.w., vooral niet opzeggen, mocht nu ook uit NL verdwijnen (voor nieuwe abonnees).
In Nederland zou het best wel eens exclusief kunnen gaan worden, zoals in Frankrijk of Duitsland ook al is. Maar in andere EU-landen zoals Portugal of Polen kun je het waarschijnlijk nog wel afsluiten. Dan moet het volgens EU-wetgeving ook in Nederland te kijken zijn.quote:Op woensdag 17 april 2024 18:01 schreef Nieuwschierig het volgende:
Benieuwd of F1 TV straks nog buiten Viaplay om te abonneren is.
Dan haal ik die piratenhoed wel weer uit de kast.quote:Op woensdag 17 april 2024 18:22 schreef Tijn het volgende:
[..]
In Nederland zou het best wel eens exclusief kunnen gaan worden, zoals in Frankrijk of Duitsland ook al is. Maar in andere EU-landen zoals Portugal of Polen kun je het waarschijnlijk nog wel afsluiten. Dan moet het volgens EU-wetgeving ook in Nederland te kijken zijn.
Nee, maar C+ is een grote vis.quote:Op woensdag 17 april 2024 19:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
Hadden ze überhaupt het geld voor die rechten?
en sjon de molquote:
IPTV is natuurlijk een optie. Torrents vind ik minder, dan kun je niet live meekijken.quote:Op woensdag 17 april 2024 18:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan haal ik die piratenhoed wel weer uit de kast.
Ik mis Acestreamquote:Op woensdag 17 april 2024 20:03 schreef Tijn het volgende:
[..]
IPTV is natuurlijk een optie. Torrents vind ik minder, dan kun je niet live meekijken.
Denk wel dat John de Mol er (veel) mee te maken heeft hoor, als dit verhaal over Viaplay klopt. En misschien is hij dan wel heel slim (in tegenstelling wat ik hiervoor over hem schreefquote:
Ik ben heel benieuwd wat we morgen horen.quote:Op woensdag 17 april 2024 20:44 schreef Jane het volgende:
[..]
Denk wel dat John de Mol er (veel) mee te maken heeft hoor, als dit verhaal over Viaplay klopt. En misschien is hij dan wel heel slim (in tegenstelling wat ik hiervoor over hem schreef), met zijn 'Viaplay TV'.
Ik denk dat John weet dat heel veel Nederlanders die reclame wel voor lief nemen en het ook niet per se live hoeven te zien. Zeker als ze de keus hebben tussen een steeds duurder Viaplay-abonnement en zijn 'gratis' zender. Dat geldt natuurlijk niet voor de liefhebbers in dit forum, maar wel voor de gemiddelde Nederlander die voorheen ook naar Ziggo keek, omdat ze die zender toch al hadden.
John hoopt op een groot publiek, deels bestaand uit mensen die nu niet kijken, aangevuld met mensen die de andere optie(s) te duur vinden worden, om daarmee z'n reclametijd voor veel geld te verkopen.
En misschien is hij daarmee wel slimmer dan de zender die probeert z'n investering terug te verdienen met een duur abonnement, wat alleen aantrekkelijk is voor degenen die het per se live willen zien en geen andere manier kunnen vinden om dat voor elkaar te krijgen (illegaal of niet).
AD.nl had pas zo'n promo artikeltje.quote:Op woensdag 17 april 2024 20:03 schreef Tijn het volgende:
[..]
IPTV is natuurlijk een optie. Torrents vind ik minder, dan kun je niet live meekijken.
Ik zie dit nu pas. Fakkels en hooivorken worden dat. Fakkels en hooivorken.quote:
Lees en ween, lees en ween.quote:Op woensdag 17 april 2024 21:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zie dit nu pas. Fakkels en hooivorken worden dat. Fakkels en hooivorken.
Kat op oorlogspadquote:Op woensdag 17 april 2024 21:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zie dit nu pas. Fakkels en hooivorken worden dat. Fakkels en hooivorken.
Niet alleen hij denk ik.quote:
Absoluut. Een bedrijf dat zo'n waardeloos product heeft afgeleverd, praktisch ten onder is en dan dankzij grootkapitaal toch nog even een achterlijk bedrag neer kan leggen om in leven te kunnen blijvenquote:
quote:Op woensdag 17 april 2024 21:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Absoluut. Een bedrijf dat zo'n waardeloos product heeft afgeleverd, praktisch ten onder is en dan dankzij grootkapitaal toch nog even een achterlijk bedrag neer kan leggen om in leven te kunnen blijven![]()
![]()
Ik had nog liever appel gehad.
quote:Op woensdag 17 april 2024 21:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Absoluut. Een bedrijf dat zo'n waardeloos product heeft afgeleverd, praktisch ten onder is en dan dankzij grootkapitaal toch nog even een achterlijk bedrag neer kan leggen om in leven te kunnen blijven![]()
![]()
Ik had nog liever appel gehad.
Ik keek al helemaal uit naar de 4k beelden voordat Ziggo toch nog even erbij genaaid werd door FOM. Dit is niet best, dit is belachelijk triest.quote:Op woensdag 17 april 2024 22:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
Zolang ik via F1TV kan blijven verlengen vind ik alles best
Idem hier.quote:Op woensdag 17 april 2024 22:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
Zolang ik via F1TV kan blijven verlengen vind ik alles best
True, maar ergens vind ik dit wel erg legitiem zeg maar. Ik denk echt dat het ze gelukt is.quote:Op woensdag 17 april 2024 22:02 schreef Nattekat het volgende:
Maar goed, één willekeurige nieuwssite die als enige erover bericht zonder te specificeren waar die 'bronnen' vandaan komen is natuurlijk ook wel iets. Daar zijn we een paar weken geleden al ingetrapt.
Net zo legitiem als het nieuws dat het naar Ziggo zou gaan?quote:Op woensdag 17 april 2024 22:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
True, maar ergens vind ik dit wel erg legitiem zeg maar. Ik denk echt dat het ze gelukt is.
Wel fijn dat ze zeggen dat het morgen al officieel is. Weten we snel of het onzin is of nietquote:Op woensdag 17 april 2024 22:02 schreef Nattekat het volgende:
Maar goed, één willekeurige nieuwssite die als enige erover bericht zonder te specificeren waar die 'bronnen' vandaan komen is natuurlijk ook wel iets. Daar zijn we een paar weken geleden al ingetrapt.
Touché. Heb alleen het gevoel dat we morgen horen dat het echt zo is. Ook al zie ik het niet op andere sites terug.quote:Op woensdag 17 april 2024 22:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Net zo legitiem als het nieuws dat het naar Ziggo zou gaan?
Dat was GPBlogquote:Op woensdag 17 april 2024 22:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik zie bron GPToday en brachten toch paar weken terug dat het ziggo zou worden?
Allemaal 1 pot natquote:Op woensdag 17 april 2024 22:44 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat was GPBlog
https://www.gpblog.com/nl(...)terug-bij-ziggo.html
Ik heb maar 2 sites gevonden, en de ene (Autoblog) verwijst als bron naar GPToday. Die ik niet hoog aan sla.quote:Op woensdag 17 april 2024 22:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Touché. Heb alleen het gevoel dat we morgen horen dat het echt zo is. Ook al zie ik het niet op andere sites terug.
Denk het ook en moet ook wel als die bedragen kloppen, wie het ook krijgt.quote:Op woensdag 17 april 2024 18:22 schreef Tijn het volgende:
[..]
In Nederland zou het best wel eens exclusief kunnen gaan worden, zoals in Frankrijk of Duitsland ook al is. Maar in andere EU-landen zoals Portugal of Polen kun je het waarschijnlijk nog wel afsluiten. Dan moet het volgens EU-wetgeving ook in Nederland te kijken zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |