quote:Video niet beschikbaar
De gebruiker die de video heeft geüpload, heeft deze video niet beschikbaar gemaakt.
Help me even, wat heb ik gemist? V.z.i.w waren er alleen geruchten.quote:Op dinsdag 2 april 2024 12:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het enige bevestigde nieuws dat we hebben is dat Ziggo de eerste ronde gewonnen heeft, dat is een paar weken geleden. Dus het zal wel zeer snel bekend worden hoe nu verder.
Inderdaad, volgens mij is er helemaal niks officieel naar buiten gebracht door wie dan ook.quote:Op dinsdag 2 april 2024 13:22 schreef Gunner het volgende:
[..]
Help me even, wat heb ik gemist? V.z.i.w waren er alleen geruchten.
Gaat Talpa, Jack en Olav bellen?quote:Op dinsdag 2 april 2024 13:53 schreef Tijn het volgende:
[..]
Inderdaad, volgens mij is er helemaal niks officieel naar buiten gebracht door wie dan ook.
Ze hebben al een keer voor sbs6 en Veronica het commentaar gedaan.quote:
Wat schiet Talpa ermee op als de rechten bij Ziggo liggen?quote:Op dinsdag 2 april 2024 16:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat schiet Talpa ermee op om Viaplay levend te houden
Dartsen ook terug naar RTL?quote:Op dinsdag 2 april 2024 10:43 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
SBS9 lijkt de koers te verleggen naar sport. Dat zal vanuit SBS9 gezien niet voor één jaartje zijn
Echt geen idee, ik heb het stukje niet geschreven maar het zou wel duidelijker maken waarom ze in het 3e jaar van Viaplay in NL gaan samenwerken, anders lijkt het me wat te laat.quote:Op dinsdag 2 april 2024 16:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat schiet Talpa ermee op om Viaplay levend te houden
Dan weet iedereen de uitslag alquote:
Bron?quote:Op dinsdag 2 april 2024 21:50 schreef Nieuwschierig het volgende:
ZIet er naar uit dat Ziggo niet alleen de Formule 1 misloopt maar ook nog de MotoGP kwijt raakt.
Misschien moeten we dat in het MotoGP-topic bespreken, maar dat zou wel nieuws zijn.quote:Op dinsdag 2 april 2024 21:50 schreef Nieuwschierig het volgende:
ZIet er naar uit dat Ziggo niet alleen de Formule 1 misloopt maar ook nog de MotoGP kwijt raakt.
Ik kan er niks over vinden iig.quote:Op dinsdag 2 april 2024 21:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Misschien moeten we dat in het MotoGP-topic bespreken, maar dat zou wel nieuws zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |