SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar februariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smile, it's free therapy.![]()
ik kreeg berichtje nog van familie, morgen eten bij 1 van en dan spelletjes doen....quote:
In de zin van bord spellen of al die meuk,.
Ik weet niet vind jij dat leuk? Ik hou er niet zo van, de simpele trouwens nog wel. Maar er zijn er een paar die hun dan grappig vinden en ik wss ook als ik stront lazarus ben. als UNO of weet ik veel. Maar echt niet mijn ding enzo hou er niet van en is beetje noodzakelijk kwaad dat ik er aan mee moet doen.Do what you love, love what you do!![]()
En de z?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:47 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
en ik ga hem niet laten aanpassen
laat de J lekker ervoor staanTrust nobody![]()
Even een TR zettenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:48 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik weet niet of het al gezegd is maar ik had een andere aparte TT
How can I make this topic about me?![]()
Taalpuristenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
laat het met spelvouten staan voor de taalpuristen onder ons![]()
![]()
Trust nobody![]()
trouwens nu ik het er toch over heb
Wat voor bord en familie spelletjes vinden jullie leuk?Do what you love, love what you do!![]()
Een jtt
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
ff serieus he wat je bij je ouder(s) dan doet met broers en zussen en kinderen?Do what you love, love what you do!![]()
Dit valt nog mee. Ik zie wel pijnlijker fouten....quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
laat het met spelvouten staan voor de taalpuristen onder ons![]()
![]()
"Ik had besteldt". "verassing"...How can I make this topic about me?![]()
volgende keer vernaggel ik hem nog meer.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dit valt nog mee. Ik zie wel pijnlijker fouten....
"Ik had besteldt". "verassing"...Smile, it's free therapy.![]()
Er is een boardgametopic op Fok.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:52 schreef kree het volgende:
Wat voor bord en familie spelletjes vinden jullie leuk?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
The search for planet xquote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:52 schreef kree het volgende:
Wat voor bord en familie spelletjes vinden jullie leuk?
Terraforming Mars
Catan
Sagrada
CarcassonneI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
boeie ik doe dat aan de lopende band, en weten jullie wel ook.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dit valt nog mee. Ik zie wel pijnlijker fouten....
"Ik had besteldt". "verassing"...
Soms komt het trouwens door auto correctie moet ik zeggen. maarja geen zin om weer te verbeteren dan
Do what you love, love what you do!![]()
Hier krijg je ws risk en kolonisten te horen.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
neeeequote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
volgende keer vernaggel ik hem nog meer.
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:54 schreef Fogel het volgende:
[..]
The search for planet x
Terraforming Mars
Catan
Sagrada
Carcassonne![]()
![]()
Gruwelijk?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:51 schreef AardappelSchotel het volgende:
Alleen gruwelijke sex kan dat oplossen
Trust nobody![]()
ken er hier eentje van en is Catan.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:54 schreef Fogel het volgende:
[..]
The search for planet x
Terraforming Mars
Catan
Sagrada
Carcassonne
Nu moet ik zeggen die is nog wel ok.
LOL je hebt beetje dezelfde smaak wel denk ik
quote:
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Mens erger je nieten of een potje memoriequote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:54 schreef Fogel het volgende:
[..]
The search for planet x
Terraforming Mars
Catan
Sagrada
Carcassonne![]()
![]()
Wyrdspan en flamecraft zijn trouwens geweldige boardgamesDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
ja ook mijn ding, jemig zeg jullie vinden spelletjes die ik leuk vind ook leuk. Mijn familie onwijs weer andere dus.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:54 schreef drakin het volgende:
Hier krijg je ws risk en kolonisten te horen.Do what you love, love what you do!![]()
kruiswoordpuzzel mag ook?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:56 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Mens erger je nieten of een potje memorieHow can I make this topic about me?![]()
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:54 schreef Fogel het volgende:
[..]
The search for planet x
Terraforming Mars
Catan
Sagrada
Carcassonne
Trust nobody![]()
Geen goldenshower nee?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:56 schreef AardappelSchotel het volgende:
Maar geen Patricia Paay-taferelen !![]()
Mensen die daar van houden, zijn niet helemaal ok.
There! I said it!
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 30-03-2024 10:57:54 ]![]()
Niet kinkshamenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:57 schreef AardappelSchotel het volgende:
Mensen daar van houden, zijn niet helemaal ok.
There! I said it!Trust nobody![]()
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:57 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja OF in een wilde bui: ik zie ik zie wat jij niet ziet
ook nog leuk, maar tegenwoordig zijn er van die spellen. UNO onderander die je dwingen om zeg maar dingen te zeggen ofzo of iets uit te beelden.\quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:56 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Mens erger je nieten of een potje memorie
Ik hou er zo niet van........... gewoon geen zin in joh. doe dat lekker als je het leuk vind enzo.Do what you love, love what you do!![]()
Het ggquote:Met jou wil ik wil een potje naakt Twister spelenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:56 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Mens erger je nieten of een potje memorie
That's what she said...quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:57 schreef AardappelSchotel het volgende:
There! I said it!How can I make this topic about me?![]()
Ik heb 150 in de kast staan en ga naar meerdere boardgameverenigingenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:56 schreef kree het volgende:
[..]
ja ook mijn ding, jemig zeg jullie vinden spelletjes die ik leuk vind ook leuk. Mijn familie onwijs weer andere dus.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Er zijn ook mensen die dat van aardappelschotels vinden, just saying.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:57 schreef AardappelSchotel het volgende:
There! I said it!![]()
En dat mogen ze vinden.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:58 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die dat van aardappelschotels vinden, just saying.![]()
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:58 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Mijn kink is om te kinkshamen. Niet mij kinkshamen!
Trust nobody![]()
@kreequote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:56 schreef drakin het volgende:
Wyrdspan en flamecraft zijn trouwens geweldige boardgamesDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Hoofdpijn is moeilijkquote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:59 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Jij hebt wel heel vaak hoofdpijn ben je wel eens mee naar de dokter geweest?Trust nobody![]()
![]()
voor de hoofdpijn
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
grappig, ik vind spelletjes trouwens wel leuk, alleen niet die bij waar je bv vraag op kaartje krijgt en het dan moet gaan uitleggen en de rest het kan gaan raden. Hou daar gewoon niet zo van. beetje die tactische trouwens wel.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb 150 in de kast staan en ga naar meerdere boardgameverenigingenDo what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:00 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Nee hoor, dat krijg je vanzelf
Trust nobody![]()
Dan stel je een ander spel voor bij je familie?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:00 schreef kree het volgende:
[..]
grappig, ik vind spelletjes trouwens wel leuk, alleen niet die bij waar je bv vraag op kaartje krijgt en het dan moet gaan uitleggen en de rest het kan gaan raden. Hou daar gewoon niet zo van. beetje die tactische trouwens wel.Trust nobody![]()
Triviant.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:00 schreef kree het volgende:
[..]
grappig, ik vind spelletjes trouwens wel leuk, alleen niet die bij waar je bv vraag op kaartje krijgt en het dan moet gaan uitleggen en de rest het kan gaan raden. Hou daar gewoon niet zo van. beetje die tactische trouwens wel.
Ooit leuk gevonden, maar alles ervan weggedaanDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Tjaquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:00 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Het belemmerd je zo in het levenTrust nobody![]()
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:58 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het gg
[..]
Met jou wil ik wil een potje naakt Twister spelenik ben hypermobiel dat win jij niet oude man
![]()
![]()
ken het totaal niet? maar mss ff opzoeken?quote:
Kan het ook nog met beetje jonge kinderen erbij? voor zover hoor want meestal lukt het sowieso niet, maar beetje met hulpDo what you love, love what you do!![]()
Jou naakt in alle bochten zien kronkelen, dan heb ik al gewonnenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:01 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]ik ben hypermobiel dat win jij niet oude man
Ik speel niet met jonge kinderen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:01 schreef kree het volgende:
[..]
ken het totaal niet? maar mss ff opzoeken?
Kan het ook nog met beetje jonge kinderen erbij? voor zover hoor want meestal lukt het sowieso niet, maar beetje met hulpDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
U bent ervaringsdeskundige?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een kwestie van goed schoonmaken naderhand.Smile, it's free therapy.![]()
deze week nog gegetenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:58 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die dat van aardappelschotels vinden, just saying.
hahaha ja alleen ben ik dus altijd in de minderheid he als het gaat om spelletje kiezen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:00 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dan stel je een ander spel voor bij je familie?
En @drakin. Triviant vond ik ook nog leuk, maar dat lukt niet met kinderen erbij sowieso.
Word gedwongen haast om die kut spelletjes te doen waar ik dus niet van hou enzo. hahahaDo what you love, love what you do!![]()
Hey dat naakt deel was je wel ff vergeten te vertellenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:02 schreef Fogel het volgende:
[..]
Jou naakt in alle bochten zien kronkelen, dan heb ik al gewonnen![]()
Je kunt ook gewoon niet meedoenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:03 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha ja alleen ben ik dus altijd in de minderheid he als het gaat om spelletje kiezen.
En @:drakin. Triviant vond ik ook nog leuk, maar dat lukt niet met kinderen erbij sowieso.
Word gedwongen haast om die kut spelletjes te doen waar ik dus niet van hou enzo. hahahaTrust nobody![]()
haha.... je snapt wel hoe ik het bedoel hequote:. althans hoop het wel want anders heb je toch hele verkeerde gedachten.
JustInKoekie foreverquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:02 schreef AardappelSchotel het volgende:
@:justink Fogel gaat er met je dame vandoor!![]()
![]()
Misschien is carcasonne nog te doenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:03 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha ja alleen ben ik dus altijd in de minderheid he als het gaat om spelletje kiezen.
En @:drakin. Triviant vond ik ook nog leuk, maar dat lukt niet met kinderen erbij sowieso.
Word gedwongen haast om die kut spelletjes te doen waar ik dus niet van hou enzo. hahaha
En kijk eens in een spellenwinkelDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
ja maar dan ben je de saaie lul of oom of broer....... echt.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:04 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon niet meedoenDo what you love, love what you do!![]()
Nou enquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:06 schreef kree het volgende:
[..]
ja maar dan ben je de saaie lul of oom of broer....... echt.
Spelletjes horen leuk te zijnTrust nobody![]()
het is niet echt dat ik optie heb he. als jullie namelijk die dingen zouden voorstellen dan zou ik zeggen,. Dikke lul ermee. hahahaDo what you love, love what you do!![]()
Je kunt gewoon niet meedoenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:07 schreef kree het volgende:
het is niet echt dat ik optie heb he. als jullie namelijk die dingen zouden voorstellen dan zou ik zeggen,. Dikke lul ermee. hahahaTrust nobody![]()
ja maar dat vinden me neefjes en nichtjes weer niet leuk enzo. Voor mij idd zou ik gewoon niet meedoen, maar weet niet heb jij nichtjes en neefjes?quote:
Het maakt het ineens nl stuk ingewikkelder nl dan om tegen zoiets nee te zeggen?Do what you love, love what you do!![]()
Lees post 52 nog eensquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:04 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Hey dat naakt deel was je wel ff vergeten te vertellen
![]()
Kusje eropquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:10 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ohoverheen gelezen maar het is nog vroeg en ik ben oud en moe enzo
ik heb deel iig familie die er dan ook onwijs fanatiek in is met willen winnen. hahahahaha
Mij boeit t geen reet allemaal, maargoed, snap niet dat ik zo afwijk van de rest eigenlijk ?Do what you love, love what you do!![]()
Doe je mee ome kree?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:08 schreef kree het volgende:
[..]
ja maar dat vinden me neefjes en nichtjes weer niet leuk enzo. Voor mij idd zou ik gewoon niet meedoen, maar weet niet heb jij nichtjes en neefjes?
Het maakt het ineens nl stuk ingewikkelder nl dan om tegen zoiets nee te zeggen?
Nee
KlaarTrust nobody![]()
Dat doe je niet lieverd. Dat denk je alleen. Als jij geen zin hebt om mee te doen dan doe je niet mee. Je maakt het groter dan het isquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:11 schreef kree het volgende:
ik heb deel iig familie die er dan ook onwijs fanatiek in is met willen winnen. hahahahaha
Mij boeit t geen reet allemaal, maargoed, snap niet dat ik zo afwijk van de rest eigenlijk ?![]()
ja dat is zo in tekst toch makkelijker gezegd alsdan je drie kindjes voor je hebt staan he. ?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Precies dit.quote:
‘Maar toe, doe meeeeeeheeeeeee’
«wat snap je niet aan het woord nee?»I'm surrounded by morons!
Of je maakt zinquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:13 schreef kree het volgende:
[..]
ja dat is zo in tekst toch makkelijker gezegd alsdan je drie kindjes voor je hebt staan he. ?
Of je zegt neeTrust nobody![]()
Das wel onaardigquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:13 schreef Fogel het volgende:
[..]
Precies dit.
‘Maar toe, doe meeeeeeheeeeeee’
«wat snap je niet aan het woord nee?»
Wordt huilen
Trust nobody![]()
Wel nee. Nee is nee.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:13 schreef kree het volgende:
[..]
ja dat is zo in tekst toch makkelijker gezegd alsdan je drie kindjes voor je hebt staan he. ?![]()
Net zocht je nog leuke spellen, nu krijg je training in assertiviteit
Welneeeequote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:02 schreef AardappelSchotel het volgende:
@:justink Fogel gaat er met je dame vandoor!![]()
Gratis want zo zijn wij van Fokquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:15 schreef drakin het volgende:
Net zocht je nog leuke spellen, nu krijg je training in assertiviteit![]()
Ik wil ook n training in assertiviteit
En keuzes maken
Welke eerst...poe.. wat vinden jullie?Trust nobody![]()
Bolken is ook een spelDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Allezzz gratiezzzquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:16 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Gratis want zo zijn wij van FokDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
hmmmm ok. moet er wat harder dus in zijn zeggen jullie?
Kan hoor maar ok heb zwak voor als kindertjes dingen vragen enzo, en nee bedoel ik niks verkeerds mee. Maarja dat maakt het soort lastiger wel, voor alleen broers zus en ma en aanhang zeg ik zo dikke lul ermee, geen zin in.Do what you love, love what you do!![]()
Bolk die draak
Ook prima om ff zin te maken voor hunquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:17 schreef kree het volgende:
hmmmm ok. moet er wat harder dus in zijn zeggen jullie?
Kan hoor maar ok heb zwak voor als kindertjes dingen vragen enzo, en nee bedoel ik niks verkeerds mee. Maarja dat maakt het soort lastiger wel, voor alleen broers zus en ma en aanhang zeg ik zo dikke lul ermee, geen zin in.
Maar dan moet je niet zeurenTrust nobody![]()
O door kree geen kwartet
Paars!quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:16 schreef HappyCharly het volgende:
Ik wil ook n training in assertiviteit
En keuzes maken
Welke eerst...poe.. wat vinden jullie?![]()
ja haha dat doe ik dan ook niet uiteindelijk hoor, niet daar. maar daarom klaag ik ff naar jullie en of het herkenbaar is ofzoquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:17 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ook prima om ff zin te maken voor hun
Maar dan moet je niet zeuren
De J van Justinquote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:47 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
en ik ga hem niet laten aanpassen
laat de J lekker ervoor staan
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Je mag altijd even klagen naar onsquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:18 schreef kree het volgende:
[..]
ja haha dat doe ik dan ook niet uiteindelijk hoor, niet daar. maar daarom klaag ik ff naar jullie en of het herkenbaar is ofzo
Daar zijn wij voorTrust nobody![]()
Hangt van de tomaat af, oranje, geel en roodbruin bestaat ook nast roodquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Twijfelquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Hangt van de tomaat af, oranje, geel en roodbruin bestaat ook nast roodTrust nobody![]()
Je lijkt wel op een bepaalde Queen uit een programmaquote:
Zie mijn vorige post, het is niet correctquote:
O je zag het al
Okéquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Zie mijn vorige post, het is niet correct
I stand correctedTrust nobody![]()
owh gelukkigquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:19 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Je mag altijd even klagen naar ons
Daar zijn wij voor![]()
Maar heb genoeg geklaagd voor vandaag nu eigenlijk \
Jij nog wat dan? want ben altijd wel goed in aanhoren of beetje relativeren. en denk meer voor anderen als ii voor mezelf benDo what you love, love what you do!![]()
Zouden er paarse tomaten zijn?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
En groen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Hangt van de tomaat af, oranje, geel en roodbruin bestaat ook nast rood“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Opstaan of slapen
Eten maken of douchen
In bed de hele dag of naar n vriendin
Denk dat ik muntjes ga gooienTrust nobody![]()
Slapen,quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:22 schreef HappyCharly het volgende:
Opstaan of slapen
Eten maken of douchen
Denk dat ik muntjes ga gooien
Eten maken en opeten in bed met je vriendin![]()
Hoppaquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:22 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Slapen,
Eten maken en opeten in bed met je vriendin![]()
jaquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:22 schreef HappyCharly het volgende:
Opstaan of slapen
Eten maken of douchen
Denk dat ik muntjes ga gooien![]()
Opgelost.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:22 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Slapen,
Eten maken en opeten in bed met je vriendin
Slotje.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee die is ver weg dus daar moet ik dan heenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:22 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Slapen,
Eten maken en opeten in bed met je vriendinTrust nobody![]()
ik ga ff douchen, want nog niet gedaan, doe je mee dan?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:22 schreef HappyCharly het volgende:
Opstaan of slapen
Eten maken of douchen
Denk dat ik muntjes ga gooienDo what you love, love what you do!![]()
Neequote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:24 schreef kree het volgende:
[..]
ik ga ff douchen, want nog niet gedaan, doe je mee dan?Trust nobody![]()
Want als jij daarheen gaat ist minder ver dan wanneer zij naar jou komt?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:24 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nee die is ver weg dus daar moet ik dan heen![]()
![]()
![]()
Nee bedoel dat ik t niet met haar in bed kan opeten want moet daarheenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:25 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Want als jij daarheen gaat ist minder ver dan wanneer zij naar jou komt?Trust nobody![]()
Hey muisquote:
Ik kan geen plaatjes meer plaatsen
Facetime!quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:26 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nee bedoel dat ik t niet met haar in bed kan opeten want moet daarheen![]()
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:28 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Jah en dan lekker als zelf opeten![]()
![]()
![]()
![]()
Hey FFquote:
hoezo eng? enne ben je beetje ziekjes dan, want hoor je hier al de hele week over?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:29 schreef HappyCharly het volgende:
Vind mijn hoofdpijn eng
En durf niks te pakkenDo what you love, love what you do!![]()
Goedemorgen Dot.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je lijkt wel op een bepaalde Queen uit een programma![]()
Stoute dot!Smile, it's free therapy.![]()
Goedendag Schotel.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik vind de steken engquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:31 schreef kree het volgende:
[..]
hoezo eng? enne ben je beetje ziekjes dan, want hoor je hier al de hele week over?Trust nobody![]()
wel paarse spruitjes gegetenquote:
die zouden anders smaken.. niet dus.
Mooi marketingstukje waar ik in was getrapt
beetje migraine lijkt het op dan? Heb het ook nog wel eens soms, gelukkig niet zo veel meer als vroeger btw.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Tja Ede hè?quote:Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Gijzeling in Ede
Meer rust, minder stress, minder beeldscherm.quote:Trotste mama van Ambar
Jullie zijn wel een beetje late to the party hoor.
Er worden als sinds de oprichting van het dorp Ede mensen gegijzeld in EdeTrotste mama van Ambar
Hey thnx, had al gekeken of er in Nederland iets te zien wasquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Smaken ook iets anders, net als paarse sperziebonen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
wel paarse spruitjes gegeten
die zouden anders smaken.. niet dus.
Mooi marketingstukje waar ik in was getrapt
Worden wel groen als je ze kookt, maar zijn echt veel voller van smaakDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
klopt het werd groen na het kokenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Smaken ook iets anders, net als paarse sperziebonen.
Worden wel groen als je ze kookt, maar zijn echt veel voller van smaak
ik vond het smaakverschil minimaal.. volgens mij stond erbij dat het meer nootachtig zou zijn
ja ik zou je ook zo gijzelen ienimi. Hahahaha.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Er worden als sinds de oprichting van het dorp Ede mensen gegijzeld in Ede
Grapje hoor, niet gekeken, drama daar dan jah?Do what you love, love what you do!![]()
Vindt mijn werk niet zo leuk en dokter is drukquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:35 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Doe eens naar de dokter gaan danTrust nobody![]()
5-6 medewerkers van een uitgaansgelegenheid gegijzeld door een man. Er was sprake van een bom, maar de explosievenrobot heeft de scène weer verlaten.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:37 schreef kree het volgende:
[..]
ja ik zou je ook zo gijzelen ienimi. Hahahaha.
Grapje hoor, niet gekeken, drama daar dan jah?
3 werknemers zijn vrijgelaten.Trotste mama van Ambar
Moet jouw werk weten, gezondheid gaat boven alles. Gewoon een afspraak maken!quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:38 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Vindt mijn werk niet zo leuk en dokter is druk![]()
Maar het is nog wel gaandequote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
5-6 medewerkers van een uitgaansgelegenheid gegijzeld door een man. Er was sprake van een bom, maar de explosievenrobot heeft de scène weer verlaten.
3 werknemers zijn vrijgelaten.
Net bijgelezenTrust nobody![]()
Mijn familie heeft daar een tering oude drogisterij gehad is nu momumentaal museum ofzoquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Er worden als sinds de oprichting van het dorp Ede mensen gegijzeld in Ede![]()
![]()
het zou helpen he, en geef het je maar ff als tip mee. ook voor hier. Om dan eens te zeggen wat er nou isquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:38 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Vindt mijn werk niet zo leuk en dokter is druk
'?
Want for shure er is wat dat had ik en denk hele rest al door, maar je verteld het nooit.
Dus echt meen dit oprecht he en praat met wie je wil of dm enzo, maar nu zit je het soort van vaag te houden en kan niemand er wat mee ?Do what you love, love what you do!![]()
Bedoel dat ze dat vervelend vinden..quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:39 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Moet jouw werk weten, gezondheid gaat boven alles. Gewoon een afspraak maken!
*oehh dat komt niet goed uit/ geen vervanger/ dan moeten je collegas je werk overnemen (en die werken al hard)*Trust nobody![]()
Meer de wereld die verrot isquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Volgens mij loop je langzaam tegen een burnout aan. Neem actiequote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:38 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Vindt mijn werk niet zo leuk en dokter is drukTrotste mama van Ambar
Misschien is je smaak wat minder dan de fijnproevers zoals koks dat echt hebbenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:37 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
klopt het werd groen na het koken
ik vond het smaakverschil minimaal.. volgens mij stond erbij dat het meer nootachtig zou zijnDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
owh wtf? ja kijk nieuws niet meer zo vaak... wordt dr toch alleen maar verdrietig van. maar loopt goed af dan wss?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
5-6 medewerkers van een uitgaansgelegenheid gegijzeld door een man. Er was sprake van een bom, maar de explosievenrobot heeft de scène weer verlaten.
3 werknemers zijn vrijgelaten.Do what you love, love what you do!![]()
Ja, dat is het probleem van jouw werkgever/manager. Niet die van jou. Een normaal bedrijf houdt rekening met dit soort dingen, anders moeten ze geen personeel nemen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:40 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Bedoel dat ze dat vervelend vinden..
*oehh dat komt niet goed uit/ geen vervanger/ dan moeten je collegas je werk overnemen (en die werken al hard)*![]()
HeftigThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
![]()
En als jij langdurig ziek wordt door alle omstandigheden is iedereen veel verder van huis.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:40 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Bedoel dat ze dat vervelend vinden..
*oehh dat komt niet goed uit/ geen vervanger/ dan moeten je collegas je werk overnemen (en die werken al hard)*Trotste mama van Ambar
Ja zo werkt het gewoon nietquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:41 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ja, dat is het probleem van jouw werkgever/manager. Niet die van jou. Een normaal bedrijf houdt rekening met dit soort dingen, anders moeten ze geen personeel nemen.
En ik zadel collega's met gedoe op
Is andersom ook als zij ziek zijnTrust nobody![]()
Wow dat is raar.quote:
Naastgelegen café om 5.15 werd door politie het personeel gefouilleerd en de melding van de gijzeling kwam 6.30
Er klopt weer eens iets niet
Grapjasquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:42 schreef AardappelSchotel het volgende:
Één belletje naar je vakbond en het is opgelost.Trust nobody![]()
Ja die volgde ik ook nietquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Wow dat is raar.
Naastgelegen café om 5.15 werd door politie het personeel gefouilleerd en de melding van de gijzeling kwam 6.30
Er klopt weer eens iets nietTrust nobody![]()
Zo werkt het gewoon wel. Je moet je niet schuldig voelen als je ziek bent, je werkgever moet zich schuldig voelen omdat ze te weinig personeel hebben aangenomen. En daarbuiten, je werkgever is gewoon verzekerd hiervoor.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:44 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja zo werkt het gewoon niet
Is andersom ook als zij ziek zijn![]()
ik doe dat ook niet, maar kun je bv hier nog wel er eerlijk over zijn? Of met wie je wil via DM ofzo?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:44 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja zo werkt het gewoon niet
Is andersom ook als zij ziek zijn
Beste praten helpt he?Do what you love, love what you do!![]()
De collega's hebben er last van/ ik andersom ook. Das niet fijnquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:45 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Zo werkt het gewoon wel. Je moet je niet schuldig voelen als je ziek bent, je werkgever moet zich schuldig voelen omdat ze te weinig personeel hebben aangenomen. En daarbuiten, je werkgever is gewoon verzekerd hiervoor.
Trust nobody![]()
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:45 schreef AardappelSchotel het volgende:
Zulke werkgevers jagen hun mensen een burnout in.
Trust nobody![]()
Nogmaals, dat is niet de schuld van jou of van jouw collega's, maar van je werkgever. Die zorgt voor een te krappe bezetting.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:45 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
De collega's hebben er last van/ ik andersom ook. Das niet fijn![]()
...quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:46 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Nogmaals, dat is niet de schuld van jou of van jouw collega's, maar van je werkgever. Die zorgt voor een te krappe bezetting.Trust nobody![]()
Maar als jij een burnout krijgt, en ik gok dat die toch wel om de hoek ligt, dan ben je er zo minimaal 1 jaar tussenuit. Hoe zou je baas en je collega's dat vinden?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:45 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
De collega's hebben er last van/ ik andersom ook. Das niet fijn
De actie ligt nu, hoe moeilijk het ook lijkt. Voor jezelf zorgen en kiezen is geen zonde.Trotste mama van Ambar
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ken je rechten, HC, net zoals jouw werkgever die kent. We moeten echt eens af van het idee dat voor een werkgever werken een gunst is van die werkgever.quote:![]()
Wat een gedoe hequote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:47 schreef FreshFruit het volgende:
https://www.gld.nl/nieuws(...)ede-nog-niet-voorbij
Zal wel weer een doorgedraaid iemand zijn.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
..quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:48 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ken je rechten, HC, net zoals jouw werkgever die kent. We moeten echt eens af van het idee dat voor een werkgever werken een gunst is van die werkgever.Trust nobody![]()
......Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En zo is hetquote:![]()
![]()
![]()
Op Twitter roept 1 iemand uit Eritrea . En iedereen neemt dat over terwijl dat nergens bevestigd isquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat een gedoe he
Zal wel weer een doorgedraaid iemand zijn.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ik steun je juist door je voor jezelf te laten kiezenquote:![]()
Hoe vaak je niet roept dat je hoofdpijn hebt, moe bent en dat je moet overwerken oid. Dat is niet normaal.
Je leven is niet je werk, je leven is niet je collega's.Trotste mama van Ambar
nou ruk wss gaan ze het vinden en dat je een onwijs probleem bent voor de organisatie....quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar als jij een burnout krijgt, en ik gok dat die toch wel om de hoek ligt, dan ben je er zo minimaal 1 jaar tussenuit. Hoe zou je baas en je collega's dat vinden?
De actie ligt nu, hoe moeilijk het ook lijkt. Voor jezelf zorgen en kiezen is geen zonde.
Althans zo ging het met mij en ik had geen vast contract en werd er gewoon uit getyffed. dus vertel mij niet over het kan gaan.
Maar wat ik onderhand leerde is dat het veel handiger is om veel en veel verder. (zeg maar nog in de tijd van je zelf denkt. mjah gaat ff mss niet zo lekker). Om het dan al aan te geven.
Dan namelijk is het bekend en bij HR beetje afhankelijk hoe groot het bedrijf is? Veeeeel handigere optie.
Nu kom ik ook uit kleine bedrijven, tot nu toe dus. en trek je snel aan korte eind.
Maar moet toch zeggen waar ik nu werk zijn die dingen wel geregeld eigenlijk? en is er over te praten gewoon ook zonder zorgen.Do what you love, love what you do!![]()
kissing diseaseThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ZO werkt dat tegenwoordig een iemand roept wat en meerdere nemen het overquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Op Twitter roept 1 iemand uit Eritrea . En iedereen neemt dat over terwijl dat nergens bevestigd isWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Denk ik ook.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat een gedoe he
Zal wel weer een doorgedraaid iemand zijn.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ook zonder vast contract ben je gewoon beschermd tegen het ontslagen worden door ziekte.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:51 schreef kree het volgende:
[..]
nou ruk wss gaan ze het vinden en dat je een onwijs probleem bent voor de organisatie....
Althans zo ging het met mij en ik had geen vast contract en werd er gewoon uit getyffed. dus vertel mij niet over het kan gaan.
Maar wat ik onderhand leerde is dat het veel handiger is om veel en veel verder. (zeg maar nog in de tijd van je zelf denkt. mjah gaat ff mss niet zo lekker). Om het dan al aan te geven.
Dan namelijk is het bekend en bij HR beetje afhankelijk hoe groot het bedrijf is? Veeeeel handigere optie.
Nu kom ik ook uit kleine bedrijven, tot nu toe dus. en trek je snel aan korte eind.
Maar moet toch zeggen waar ik nu werk zijn die dingen wel geregeld eigenlijk? en is er over te praten gewoon ook zonder zorgen.![]()
Het is een aardappel!quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZO werkt dat tegenwoordig een iemand roept wat en meerdere nemen het overDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Een paarse.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ja dat klopt, maar op datum dat dat afloopt zijn ze vrij om te zeggen we zeggen het op. En ja ok via UVW heb je dan nog wel rechten, maar niet meer vanuit werkgever.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:52 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ook zonder vast contract ben je gewoon beschermd tegen het ontslagen worden door ziekte.Do what you love, love what you do!![]()
Maken we er friet vanquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
weet trouwens niet wat beter is want uvw of bijstand is helemaal drama, en dan moet je echt je je als slaaf gedragen gewoon.Do what you love, love what you do!![]()
De eerste 2 jaar moet een werkgever gewoon voor je zorgen en ook zorgen dat je bij terugkomst gewoon weer aan de slag kan. Dan wel in andere baan.
Je wordt niet zomaar ontslagen.Trotste mama van Ambar
Maar hier in Nederland nergens iets te vinden en in het buitenland zenden ze het live uit. Ook raar eigenlijkquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Omroep Gelderland.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar hier in Nederland nergens iets te vinden en in het buitenland zenden ze het live uit. Ook raar eigenlijk
Maar nu even storing.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nosquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Omroep Gelderland.
Maar nu even storing.Trust nobody![]()
Nee hoor, is om aan te geven dat je voor jezelf moet kiezen en niet je gezondheid aan je werkgever moet geven zodat die een eurootje meer omzet kan draaien.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:55 schreef HappyCharly het volgende:
Jullie lopen ietsje op de zaken vooruit![]()
Mijn werk draait om mensen, niet om omzetquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:56 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Nee hoor, is om aan te geven dat je voor jezelf moet kiezen en niet je gezondheid aan je werkgever moet geven zodat die een eurootje meer omzet kan draaien.
Trust nobody![]()
O oke, had daar ook gekeken maar niets gezienquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Omroep Gelderland.
Maar nu even storing.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
owh jawel hoor, werd wel zomaar ontslagen, omdat ik een te grote bek had en het met die pik aan de top niet helemaal eens was......quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:54 schreef ieniminimuis het volgende:
De eerste 2 jaar moet een werkgever gewoon voor je zorgen en ook zorgen dat je bij terugkomst gewoon weer aan de slag kan. Dan wel in andere baan.
Je wordt niet zomaar ontslagen.
En ben niet van het zeiken, maar ik had toen jaarcontract he. en hij zei. je hoeft niet meer te komen en doei.
Ok ik best want was er na die drama ook klaar mee, maar moest me dus nog wel nog de rest van het jaar betalen, want dat is contract. Daarna was ie wel van me af.Do what you love, love what you do!![]()
er is een verschil tussen vaste contracten en tijdelijke he. (met belofte op vaste aanstelling)Do what you love, love what you do!![]()
Dan ben je dus niet ontslagen omdat je ziek was, maar omdat je een lul tegen die pik was.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:57 schreef kree het volgende:
[..]
owh jawel hoor, werd wel zomaar ontslagen, omdat ik een te grote bek had en het met die pik aan de top niet helemaal eens was......![]()
Dan moet het voor je werkgever dus geen enkel punt zijn om meer personeel aan te nemen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:57 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Mijn werk draait om mensen, niet om omzet
Toch?![]()
Paarse patatquote:
haha ja dat is waar, je hebt gelijk daar zit ook nog verschil in trouwens.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:59 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dan ben je dus niet ontslagen omdat je ziek was, maar omdat je een lul tegen die pik was.
Maar andere kant en als ik happy hoor is ze niet happy en dan zou ik snel zoeken naar wat anders wel
gehehehe als ik er nu nog aan terug denk trouwens, dat moment was mooi wel, van fcuk you gewoon zeggen in zijn face enzo.
Er was heel ding aan vooraf he enzo, maar toen ik op kantoor moest komen wist ik het toch wel en heb ik ff mijn hele gevoel ernaar gezegd en keihard ook.
Was erna ontslagen natuurlijk, maar voelde als een orgasme.Do what you love, love what you do!![]()
Altijd tekortenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:00 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dan moet het voor je werkgever dus geen enkel punt zijn om meer personeel aan te nemen.
Toch?Trust nobody![]()
heb maar zo zeg maar een soort van oplopende schaal enzo..... om het zo te zeggen.
|Dat ik meega enzo met iedereen en mijn best doe ook echt voor bedrijf en collega's.
Maar ik heb mezelf geleerd, ineens is het dan teveel en dat ik denk ben er helemaal klaar mee. En dat is link puntje natuurlijk. Maargoed daarom praten ik er met psych over etc.Do what you love, love what you do!![]()
![]()
Er is geen enkele aanleiding v ontslag en ik doe nooit gemeen of lullig tegen mijn collega's of leidinggevenden.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:00 schreef kree het volgende:
[..]
haha ja dat is waar, je hebt gelijk daar zit ook nog verschil in trouwens.
Maar andere kant en als ik happy hoor is ze niet happy en dan zou ik snel zoeken naar wat anders welTrust nobody![]()
Das mooiDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
dat zeg ik ook niet?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:05 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Er is geen enkele aanleiding v ontslag en ik doe nooit gemeen of lullig tegen mijn collega's of leidinggevenden.
Ik vraag het he omdat ik dan benieuwd ben wat er onwijs is. En mss geloof je het niet, maar mss heb ik dan nog wat wijze woorden of iig beetje steun voor je erin.Do what you love, love what you do!![]()
weet je wat het is, ik zie of merk gewoon dat je wat drama hebt happy en dat is neit erg had ik ook.
Dus hoeft niet eens zo in topic.
maar lees dan je posts en denk hoe kan ik die nog helpen? En de waarheid is ik weet het niet omdat ik het verhaal niet ken.
Altijd aan j0u om te vertellen en aan wie btw; maar kan er weinig mee en hou niet zo van geklaag en negatief denken. tuurlijk doe ik ook, maar probeer het wel positief te houden over het algemeen.Do what you love, love what you do!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben dol op geklaag en negatief denkenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:10 schreef kree het volgende:
weet je wat het is, ik zie of merk gewoon dat je wat drama hebt happy en dat is neit erg had ik ook.
Dus hoeft niet eens zo in topic.
maar lees dan je posts en denk hoe kan ik die nog helpen? En de waarheid is ik weet het niet omdat ik het verhaal niet ken.
Altijd aan j0u om te vertellen en aan wie btw; maar kan er weinig mee en hou niet zo van geklaag en negatief denken. tuurlijk doe ik ook, maar probeer het wel positief te houden over het algemeen.
Trust nobody![]()
mjah ik ook, als het niet over mezelf gaat iig of als ik het over anderen kan doen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:15 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik ben dol op geklaag en negatief denken
Maar ging me het niet om natuurlijk
tja hoe leg ik het uit he..... ergens van je zelf positief ingaan helpt altijd een heel stuk iig.
De pers moet vertrekken.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Geen zicht meer op het café.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:21 schreef kree het volgende:
[..]
nou is live denk? zal ik maar eens gaan kijken dan?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
of tenminste ik doe ff peukje en dan ga ik douchen en ff aankleden en bakje koffie doen. LOL
wil het niet eens meer weten al die drama.Do what you love, love what you do!![]()
Drama genoeg in DTS.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:22 schreef kree het volgende:
of tenminste ik doe ff peukje en dan ga ik douchen en ff aankleden en bakje koffie doen. LOL
wil het niet eens meer weten al die drama.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
drama is ok en zolang iedereen gewoon praat enzo zonder elkaar te haten heb ik er 0 problemen mee.quote:
#altijdreadyquote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:24 schreef Kissingbird het volgende:
Ook klaar voor de wederopstandiging @:killemwieft
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Haat geeft me energie. Zou niet zonder kunnen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:25 schreef kree het volgende:
[..]
drama is ok en zolang iedereen gewoon praat enzo zonder elkaar te haten heb ik er 0 problemen mee.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ik zag net dat hij in de boeien geslagen werdDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:32 schreef drakin het volgende:
Ik zag net dat hij in de boeien geslagen werd
Ziet er niet uit als een EritreerDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
En weer raar dat hij op de ene livestream een busje in gaat en op de andere livestream parkeren ze hetzelfde busje en gaan gezellig een gebouw binnenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Hij ging de auto in, niet het busjequote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:37 schreef drakin het volgende:
En weer raar dat hij op de ene livestream een busje in gaat en op de andere livestream parkeren ze hetzelfde busje en gaan gezellig een gebouw binnenTrotste mama van Ambar
Er ging iemand voor staanquote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hij ging de auto in, niet het busjeDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
De verradersThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
op yt cnn news 18 kun je terugspoelenquote:
hij wordt in een grijzige auto 'gestopt'Smile, it's free therapy.![]()
#conspiracyquote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:37 schreef drakin het volgende:
En weer raar dat hij op de ene livestream een busje in gaat en op de andere livestream parkeren ze hetzelfde busje en gaan gezellig een gebouw binnenProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Zou wel gevalletje ggz geweest zijn.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Maar ja, je bent sowieso niet goed wijs als je zoiets doet.quote:Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Het is Ede. Dus vind het verder niet heel verrassend moet ik zeggenquote:Trotste mama van Ambar
DaaromThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ede was eind jaren 90 al vol met drugs johTrotste mama van Ambar
Dat lijkt een man van Nederlandse komaf te zijn.quote:Trotste mama van Ambar
Was even boodschappen doen, maar het schijnt afgelopen te zijn?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: