SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar februariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smile, it's free therapy.![]()
ik kreeg berichtje nog van familie, morgen eten bij 1 van en dan spelletjes doen....quote:
In de zin van bord spellen of al die meuk,.
Ik weet niet vind jij dat leuk? Ik hou er niet zo van, de simpele trouwens nog wel. Maar er zijn er een paar die hun dan grappig vinden en ik wss ook als ik stront lazarus ben. als UNO of weet ik veel. Maar echt niet mijn ding enzo hou er niet van en is beetje noodzakelijk kwaad dat ik er aan mee moet doen.Do what you love, love what you do!![]()
En de z?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:47 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
en ik ga hem niet laten aanpassen
laat de J lekker ervoor staanTrust nobody![]()
Even een TR zettenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:48 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik weet niet of het al gezegd is maar ik had een andere aparte TT
How can I make this topic about me?![]()
Taalpuristenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
laat het met spelvouten staan voor de taalpuristen onder ons![]()
![]()
Trust nobody![]()
trouwens nu ik het er toch over heb
Wat voor bord en familie spelletjes vinden jullie leuk?Do what you love, love what you do!![]()
Een jtt
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
ff serieus he wat je bij je ouder(s) dan doet met broers en zussen en kinderen?Do what you love, love what you do!![]()
Dit valt nog mee. Ik zie wel pijnlijker fouten....quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
laat het met spelvouten staan voor de taalpuristen onder ons![]()
![]()
"Ik had besteldt". "verassing"...How can I make this topic about me?![]()
volgende keer vernaggel ik hem nog meer.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dit valt nog mee. Ik zie wel pijnlijker fouten....
"Ik had besteldt". "verassing"...Smile, it's free therapy.![]()
Er is een boardgametopic op Fok.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:52 schreef kree het volgende:
trouwens nu ik het er toch over heb
Wat voor bord en familie spelletjes vinden jullie leuk?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: