U bent ervaringsdeskundige?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een kwestie van goed schoonmaken naderhand.
deze week nog gegetenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:58 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die dat van aardappelschotels vinden, just saying.
hahaha ja alleen ben ik dus altijd in de minderheid he als het gaat om spelletje kiezen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:00 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dan stel je een ander spel voor bij je familie?
Hey dat naakt deel was je wel ff vergeten te vertellenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:02 schreef Fogel het volgende:
[..]
Jou naakt in alle bochten zien kronkelen, dan heb ik al gewonnen
Je kunt ook gewoon niet meedoenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:03 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha ja alleen ben ik dus altijd in de minderheid he als het gaat om spelletje kiezen.
En @:drakin. Triviant vond ik ook nog leuk, maar dat lukt niet met kinderen erbij sowieso.
Word gedwongen haast om die kut spelletjes te doen waar ik dus niet van hou enzo. hahaha
haha.... je snapt wel hoe ik het bedoel hequote:
JustInKoekie foreverquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:02 schreef AardappelSchotel het volgende:
@:justink Fogel gaat er met je dame vandoor!
Misschien is carcasonne nog te doenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:03 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha ja alleen ben ik dus altijd in de minderheid he als het gaat om spelletje kiezen.
En @:drakin. Triviant vond ik ook nog leuk, maar dat lukt niet met kinderen erbij sowieso.
Word gedwongen haast om die kut spelletjes te doen waar ik dus niet van hou enzo. hahaha
ja maar dan ben je de saaie lul of oom of broer....... echt.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:04 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon niet meedoen
Nou enquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:06 schreef kree het volgende:
[..]
ja maar dan ben je de saaie lul of oom of broer....... echt.
Je kunt gewoon niet meedoenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:07 schreef kree het volgende:
het is niet echt dat ik optie heb he. als jullie namelijk die dingen zouden voorstellen dan zou ik zeggen,. Dikke lul ermee. hahaha
ja maar dat vinden me neefjes en nichtjes weer niet leuk enzo. Voor mij idd zou ik gewoon niet meedoen, maar weet niet heb jij nichtjes en neefjes?quote:
Lees post 52 nog eensquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:04 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Hey dat naakt deel was je wel ff vergeten te vertellen
Kusje eropquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:10 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ohoverheen gelezen maar het is nog vroeg en ik ben oud en moe enzo
Doe je mee ome kree?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:08 schreef kree het volgende:
[..]
ja maar dat vinden me neefjes en nichtjes weer niet leuk enzo. Voor mij idd zou ik gewoon niet meedoen, maar weet niet heb jij nichtjes en neefjes?
Het maakt het ineens nl stuk ingewikkelder nl dan om tegen zoiets nee te zeggen?
Dat doe je niet lieverd. Dat denk je alleen. Als jij geen zin hebt om mee te doen dan doe je niet mee. Je maakt het groter dan het isquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:11 schreef kree het volgende:
ik heb deel iig familie die er dan ook onwijs fanatiek in is met willen winnen. hahahahaha
Mij boeit t geen reet allemaal, maargoed, snap niet dat ik zo afwijk van de rest eigenlijk ?
ja dat is zo in tekst toch makkelijker gezegd alsdan je drie kindjes voor je hebt staan he. ?quote:
Precies dit.quote:
Of je maakt zinquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:13 schreef kree het volgende:
[..]
ja dat is zo in tekst toch makkelijker gezegd alsdan je drie kindjes voor je hebt staan he. ?
Das wel onaardigquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:13 schreef Fogel het volgende:
[..]
Precies dit.
‘Maar toe, doe meeeeeeheeeeeee’
«wat snap je niet aan het woord nee?»
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |