SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar februariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smile, it's free therapy.![]()
ik kreeg berichtje nog van familie, morgen eten bij 1 van en dan spelletjes doen....quote:
In de zin van bord spellen of al die meuk,.
Ik weet niet vind jij dat leuk? Ik hou er niet zo van, de simpele trouwens nog wel. Maar er zijn er een paar die hun dan grappig vinden en ik wss ook als ik stront lazarus ben. als UNO of weet ik veel. Maar echt niet mijn ding enzo hou er niet van en is beetje noodzakelijk kwaad dat ik er aan mee moet doen.Do what you love, love what you do!![]()
En de z?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:47 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
en ik ga hem niet laten aanpassen
laat de J lekker ervoor staanTrust nobody![]()
Even een TR zettenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:48 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik weet niet of het al gezegd is maar ik had een andere aparte TT
How can I make this topic about me?![]()
Taalpuristenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
laat het met spelvouten staan voor de taalpuristen onder ons![]()
![]()
Trust nobody![]()
trouwens nu ik het er toch over heb
Wat voor bord en familie spelletjes vinden jullie leuk?Do what you love, love what you do!![]()
Een jtt
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
ff serieus he wat je bij je ouder(s) dan doet met broers en zussen en kinderen?Do what you love, love what you do!![]()
Dit valt nog mee. Ik zie wel pijnlijker fouten....quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
laat het met spelvouten staan voor de taalpuristen onder ons![]()
![]()
"Ik had besteldt". "verassing"...How can I make this topic about me?![]()
volgende keer vernaggel ik hem nog meer.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dit valt nog mee. Ik zie wel pijnlijker fouten....
"Ik had besteldt". "verassing"...Smile, it's free therapy.![]()
Er is een boardgametopic op Fok.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:52 schreef kree het volgende:
Wat voor bord en familie spelletjes vinden jullie leuk?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
The search for planet xquote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:52 schreef kree het volgende:
Wat voor bord en familie spelletjes vinden jullie leuk?
Terraforming Mars
Catan
Sagrada
CarcassonneI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatiė, Sloveniė, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
boeie ik doe dat aan de lopende band, en weten jullie wel ook.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dit valt nog mee. Ik zie wel pijnlijker fouten....
"Ik had besteldt". "verassing"...
Soms komt het trouwens door auto correctie moet ik zeggen. maarja geen zin om weer te verbeteren dan
Do what you love, love what you do!![]()
Hier krijg je ws risk en kolonisten te horen.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
neeeequote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
volgende keer vernaggel ik hem nog meer.
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:54 schreef Fogel het volgende:
[..]
The search for planet x
Terraforming Mars
Catan
Sagrada
Carcassonne![]()
![]()
Gruwelijk?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:51 schreef AardappelSchotel het volgende:
Alleen gruwelijke sex kan dat oplossen
Trust nobody![]()
ken er hier eentje van en is Catan.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:54 schreef Fogel het volgende:
[..]
The search for planet x
Terraforming Mars
Catan
Sagrada
Carcassonne
Nu moet ik zeggen die is nog wel ok.
LOL je hebt beetje dezelfde smaak wel denk ik
quote:
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatiė, Sloveniė, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Mens erger je nieten of een potje memoriequote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:54 schreef Fogel het volgende:
[..]
The search for planet x
Terraforming Mars
Catan
Sagrada
Carcassonne![]()
![]()
Wyrdspan en flamecraft zijn trouwens geweldige boardgamesDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
ja ook mijn ding, jemig zeg jullie vinden spelletjes die ik leuk vind ook leuk. Mijn familie onwijs weer andere dus.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:54 schreef drakin het volgende:
Hier krijg je ws risk en kolonisten te horen.Do what you love, love what you do!![]()
kruiswoordpuzzel mag ook?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:56 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Mens erger je nieten of een potje memorieHow can I make this topic about me?![]()
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:54 schreef Fogel het volgende:
[..]
The search for planet x
Terraforming Mars
Catan
Sagrada
Carcassonne
Trust nobody![]()
Geen goldenshower nee?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:56 schreef AardappelSchotel het volgende:
Maar geen Patricia Paay-taferelen !![]()
Mensen die daar van houden, zijn niet helemaal ok.
There! I said it!
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 30-03-2024 10:57:54 ]![]()
Niet kinkshamenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:57 schreef AardappelSchotel het volgende:
Mensen daar van houden, zijn niet helemaal ok.
There! I said it!Trust nobody![]()
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:57 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ja OF in een wilde bui: ik zie ik zie wat jij niet ziet
ook nog leuk, maar tegenwoordig zijn er van die spellen. UNO onderander die je dwingen om zeg maar dingen te zeggen ofzo of iets uit te beelden.\quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:56 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Mens erger je nieten of een potje memorie
Ik hou er zo niet van........... gewoon geen zin in joh. doe dat lekker als je het leuk vind enzo.Do what you love, love what you do!![]()
Het ggquote:Met jou wil ik wil een potje naakt Twister spelenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:56 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Mens erger je nieten of een potje memorie
That's what she said...quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:57 schreef AardappelSchotel het volgende:
There! I said it!How can I make this topic about me?![]()
Ik heb 150 in de kast staan en ga naar meerdere boardgameverenigingenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:56 schreef kree het volgende:
[..]
ja ook mijn ding, jemig zeg jullie vinden spelletjes die ik leuk vind ook leuk. Mijn familie onwijs weer andere dus.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Er zijn ook mensen die dat van aardappelschotels vinden, just saying.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:57 schreef AardappelSchotel het volgende:
There! I said it!![]()
En dat mogen ze vinden.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:58 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die dat van aardappelschotels vinden, just saying.![]()
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:58 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Mijn kink is om te kinkshamen. Niet mij kinkshamen!
Trust nobody![]()
@kreequote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:56 schreef drakin het volgende:
Wyrdspan en flamecraft zijn trouwens geweldige boardgamesDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Hoofdpijn is moeilijkquote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:59 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Jij hebt wel heel vaak hoofdpijn ben je wel eens mee naar de dokter geweest?Trust nobody![]()
![]()
voor de hoofdpijn
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
grappig, ik vind spelletjes trouwens wel leuk, alleen niet die bij waar je bv vraag op kaartje krijgt en het dan moet gaan uitleggen en de rest het kan gaan raden. Hou daar gewoon niet zo van. beetje die tactische trouwens wel.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb 150 in de kast staan en ga naar meerdere boardgameverenigingenDo what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:00 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Nee hoor, dat krijg je vanzelf
Trust nobody![]()
Dan stel je een ander spel voor bij je familie?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:00 schreef kree het volgende:
[..]
grappig, ik vind spelletjes trouwens wel leuk, alleen niet die bij waar je bv vraag op kaartje krijgt en het dan moet gaan uitleggen en de rest het kan gaan raden. Hou daar gewoon niet zo van. beetje die tactische trouwens wel.Trust nobody![]()
Triviant.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:00 schreef kree het volgende:
[..]
grappig, ik vind spelletjes trouwens wel leuk, alleen niet die bij waar je bv vraag op kaartje krijgt en het dan moet gaan uitleggen en de rest het kan gaan raden. Hou daar gewoon niet zo van. beetje die tactische trouwens wel.
Ooit leuk gevonden, maar alles ervan weggedaanDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Tjaquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:00 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Het belemmerd je zo in het levenTrust nobody![]()
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:58 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het gg
[..]
Met jou wil ik wil een potje naakt Twister spelenik ben hypermobiel dat win jij niet oude man
![]()
![]()
ken het totaal niet? maar mss ff opzoeken?quote:
Kan het ook nog met beetje jonge kinderen erbij? voor zover hoor want meestal lukt het sowieso niet, maar beetje met hulpDo what you love, love what you do!![]()
Jou naakt in alle bochten zien kronkelen, dan heb ik al gewonnenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:01 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]ik ben hypermobiel dat win jij niet oude man
Ik speel niet met jonge kinderen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:01 schreef kree het volgende:
[..]
ken het totaal niet? maar mss ff opzoeken?
Kan het ook nog met beetje jonge kinderen erbij? voor zover hoor want meestal lukt het sowieso niet, maar beetje met hulpDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
U bent ervaringsdeskundige?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een kwestie van goed schoonmaken naderhand.Smile, it's free therapy.![]()
deze week nog gegetenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:58 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die dat van aardappelschotels vinden, just saying.
Smile, it's free therapy.![]()
hahaha ja alleen ben ik dus altijd in de minderheid he als het gaat om spelletje kiezen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:00 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dan stel je een ander spel voor bij je familie?
En @drakin. Triviant vond ik ook nog leuk, maar dat lukt niet met kinderen erbij sowieso.
Word gedwongen haast om die kut spelletjes te doen waar ik dus niet van hou enzo. hahahaDo what you love, love what you do!![]()
Hey dat naakt deel was je wel ff vergeten te vertellenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:02 schreef Fogel het volgende:
[..]
Jou naakt in alle bochten zien kronkelen, dan heb ik al gewonnen![]()
Je kunt ook gewoon niet meedoenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:03 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha ja alleen ben ik dus altijd in de minderheid he als het gaat om spelletje kiezen.
En @:drakin. Triviant vond ik ook nog leuk, maar dat lukt niet met kinderen erbij sowieso.
Word gedwongen haast om die kut spelletjes te doen waar ik dus niet van hou enzo. hahahaTrust nobody![]()
haha.... je snapt wel hoe ik het bedoel hequote:. althans hoop het wel want anders heb je toch hele verkeerde gedachten.
JustInKoekie foreverquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:02 schreef AardappelSchotel het volgende:
@:justink Fogel gaat er met je dame vandoor!![]()
![]()
Misschien is carcasonne nog te doenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:03 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha ja alleen ben ik dus altijd in de minderheid he als het gaat om spelletje kiezen.
En @:drakin. Triviant vond ik ook nog leuk, maar dat lukt niet met kinderen erbij sowieso.
Word gedwongen haast om die kut spelletjes te doen waar ik dus niet van hou enzo. hahaha
En kijk eens in een spellenwinkelDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
ja maar dan ben je de saaie lul of oom of broer....... echt.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:04 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon niet meedoenDo what you love, love what you do!![]()
Nou enquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:06 schreef kree het volgende:
[..]
ja maar dan ben je de saaie lul of oom of broer....... echt.
Spelletjes horen leuk te zijnTrust nobody![]()
het is niet echt dat ik optie heb he. als jullie namelijk die dingen zouden voorstellen dan zou ik zeggen,. Dikke lul ermee. hahahaDo what you love, love what you do!![]()
Je kunt gewoon niet meedoenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:07 schreef kree het volgende:
het is niet echt dat ik optie heb he. als jullie namelijk die dingen zouden voorstellen dan zou ik zeggen,. Dikke lul ermee. hahahaTrust nobody![]()
ja maar dat vinden me neefjes en nichtjes weer niet leuk enzo. Voor mij idd zou ik gewoon niet meedoen, maar weet niet heb jij nichtjes en neefjes?quote:
Het maakt het ineens nl stuk ingewikkelder nl dan om tegen zoiets nee te zeggen?Do what you love, love what you do!![]()
Lees post 52 nog eensquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:04 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Hey dat naakt deel was je wel ff vergeten te vertellen
![]()
Kusje eropquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:10 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ohoverheen gelezen maar het is nog vroeg en ik ben oud en moe enzo
ik heb deel iig familie die er dan ook onwijs fanatiek in is met willen winnen. hahahahaha
Mij boeit t geen reet allemaal, maargoed, snap niet dat ik zo afwijk van de rest eigenlijk ?Do what you love, love what you do!![]()
Doe je mee ome kree?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:08 schreef kree het volgende:
[..]
ja maar dat vinden me neefjes en nichtjes weer niet leuk enzo. Voor mij idd zou ik gewoon niet meedoen, maar weet niet heb jij nichtjes en neefjes?
Het maakt het ineens nl stuk ingewikkelder nl dan om tegen zoiets nee te zeggen?
Nee
KlaarTrust nobody![]()
Dat doe je niet lieverd. Dat denk je alleen. Als jij geen zin hebt om mee te doen dan doe je niet mee. Je maakt het groter dan het isquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:11 schreef kree het volgende:
ik heb deel iig familie die er dan ook onwijs fanatiek in is met willen winnen. hahahahaha
Mij boeit t geen reet allemaal, maargoed, snap niet dat ik zo afwijk van de rest eigenlijk ?![]()
ja dat is zo in tekst toch makkelijker gezegd alsdan je drie kindjes voor je hebt staan he. ?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Precies dit.quote:
‘Maar toe, doe meeeeeeheeeeeee’
«wat snap je niet aan het woord nee?»I'm surrounded by morons!
Of je maakt zinquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:13 schreef kree het volgende:
[..]
ja dat is zo in tekst toch makkelijker gezegd alsdan je drie kindjes voor je hebt staan he. ?
Of je zegt neeTrust nobody![]()
Das wel onaardigquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:13 schreef Fogel het volgende:
[..]
Precies dit.
‘Maar toe, doe meeeeeeheeeeeee’
«wat snap je niet aan het woord nee?»
Wordt huilen
Trust nobody
Forum Opties Forumhop: Hop naar: