ook nog leuk, maar tegenwoordig zijn er van die spellen. UNO onderander die je dwingen om zeg maar dingen te zeggen ofzo of iets uit te beelden.\quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:56 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Mens erger je nieten of een potje memorie
Het ggquote:
Met jou wil ik wil een potje naakt Twister spelenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:56 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Mens erger je nieten of een potje memorie
That's what she said...quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:57 schreef AardappelSchotel het volgende:
Mensen die daar van houden, zijn niet helemaal ok.
There! I said it!
Ik heb 150 in de kast staan en ga naar meerdere boardgameverenigingenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:56 schreef kree het volgende:
[..]
ja ook mijn ding, jemig zeg jullie vinden spelletjes die ik leuk vind ook leuk. Mijn familie onwijs weer andere dus.
Er zijn ook mensen die dat van aardappelschotels vinden, just saying.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:57 schreef AardappelSchotel het volgende:
Mensen die daar van houden, zijn niet helemaal ok.
There! I said it!
En dat mogen ze vinden.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:58 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die dat van aardappelschotels vinden, just saying.
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:58 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Mijn kink is om te kinkshamen. Niet mij kinkshamen!
@kreequote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:56 schreef drakin het volgende:
Wyrdspan en flamecraft zijn trouwens geweldige boardgames
Hoofdpijn is moeilijkquote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:59 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Jij hebt wel heel vaak hoofdpijn ben je wel eens mee naar de dokter geweest?
grappig, ik vind spelletjes trouwens wel leuk, alleen niet die bij waar je bv vraag op kaartje krijgt en het dan moet gaan uitleggen en de rest het kan gaan raden. Hou daar gewoon niet zo van. beetje die tactische trouwens wel.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb 150 in de kast staan en ga naar meerdere boardgameverenigingen
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:00 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Nee hoor, dat krijg je vanzelf
Dan stel je een ander spel voor bij je familie?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:00 schreef kree het volgende:
[..]
grappig, ik vind spelletjes trouwens wel leuk, alleen niet die bij waar je bv vraag op kaartje krijgt en het dan moet gaan uitleggen en de rest het kan gaan raden. Hou daar gewoon niet zo van. beetje die tactische trouwens wel.
Triviant.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:00 schreef kree het volgende:
[..]
grappig, ik vind spelletjes trouwens wel leuk, alleen niet die bij waar je bv vraag op kaartje krijgt en het dan moet gaan uitleggen en de rest het kan gaan raden. Hou daar gewoon niet zo van. beetje die tactische trouwens wel.
Tjaquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:00 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Het belemmerd je zo in het leven
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:58 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het gg
[..]
Met jou wil ik wil een potje naakt Twister spelen
ken het totaal niet? maar mss ff opzoeken?quote:
Jou naakt in alle bochten zien kronkelen, dan heb ik al gewonnenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:01 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]ik ben hypermobiel dat win jij niet oude man
Ik speel niet met jonge kinderen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:01 schreef kree het volgende:
[..]
ken het totaal niet? maar mss ff opzoeken?
Kan het ook nog met beetje jonge kinderen erbij? voor zover hoor want meestal lukt het sowieso niet, maar beetje met hulp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |