Wel nee. Nee is nee.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:13 schreef kree het volgende:
[..]
ja dat is zo in tekst toch makkelijker gezegd alsdan je drie kindjes voor je hebt staan he. ?
Welneeeequote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:02 schreef AardappelSchotel het volgende:
@:justink Fogel gaat er met je dame vandoor!
Gratis want zo zijn wij van Fokquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:15 schreef drakin het volgende:
Net zocht je nog leuke spellen, nu krijg je training in assertiviteit
Allezzz gratiezzzquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:16 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Gratis want zo zijn wij van Fok
Ook prima om ff zin te maken voor hunquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:17 schreef kree het volgende:
hmmmm ok. moet er wat harder dus in zijn zeggen jullie?
Kan hoor maar ok heb zwak voor als kindertjes dingen vragen enzo, en nee bedoel ik niks verkeerds mee. Maarja dat maakt het soort lastiger wel, voor alleen broers zus en ma en aanhang zeg ik zo dikke lul ermee, geen zin in.
Paars!quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:16 schreef HappyCharly het volgende:
Ik wil ook n training in assertiviteit
En keuzes maken
Welke eerst...poe.. wat vinden jullie?
ja haha dat doe ik dan ook niet uiteindelijk hoor, niet daar. maar daarom klaag ik ff naar jullie en of het herkenbaar is ofzoquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:17 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ook prima om ff zin te maken voor hun
Maar dan moet je niet zeuren
De J van Justinquote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:47 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
en ik ga hem niet laten aanpassen
laat de J lekker ervoor staan
Je mag altijd even klagen naar onsquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:18 schreef kree het volgende:
[..]
ja haha dat doe ik dan ook niet uiteindelijk hoor, niet daar. maar daarom klaag ik ff naar jullie en of het herkenbaar is ofzo
Hangt van de tomaat af, oranje, geel en roodbruin bestaat ook nast roodquote:
Twijfelquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Hangt van de tomaat af, oranje, geel en roodbruin bestaat ook nast rood
Je lijkt wel op een bepaalde Queen uit een programmaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |