quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:45 schreef AardappelSchotel het volgende:
Zulke werkgevers jagen hun mensen een burnout in.
Nogmaals, dat is niet de schuld van jou of van jouw collega's, maar van je werkgever. Die zorgt voor een te krappe bezetting.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:45 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
De collega's hebben er last van/ ik andersom ook. Das niet fijn
...quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:46 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Nogmaals, dat is niet de schuld van jou of van jouw collega's, maar van je werkgever. Die zorgt voor een te krappe bezetting.
Maar als jij een burnout krijgt, en ik gok dat die toch wel om de hoek ligt, dan ben je er zo minimaal 1 jaar tussenuit. Hoe zou je baas en je collega's dat vinden?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:45 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
De collega's hebben er last van/ ik andersom ook. Das niet fijn
Ken je rechten, HC, net zoals jouw werkgever die kent. We moeten echt eens af van het idee dat voor een werkgever werken een gunst is van die werkgever.quote:
Wat een gedoe hequote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:47 schreef FreshFruit het volgende:
https://www.gld.nl/nieuws(...)ede-nog-niet-voorbij
..quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:48 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ken je rechten, HC, net zoals jouw werkgever die kent. We moeten echt eens af van het idee dat voor een werkgever werken een gunst is van die werkgever.
En zo is hetquote:
Op Twitter roept 1 iemand uit Eritrea . En iedereen neemt dat over terwijl dat nergens bevestigd isquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat een gedoe he
Zal wel weer een doorgedraaid iemand zijn.
Ik steun je juist door je voor jezelf te laten kiezenquote:
nou ruk wss gaan ze het vinden en dat je een onwijs probleem bent voor de organisatie....quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar als jij een burnout krijgt, en ik gok dat die toch wel om de hoek ligt, dan ben je er zo minimaal 1 jaar tussenuit. Hoe zou je baas en je collega's dat vinden?
De actie ligt nu, hoe moeilijk het ook lijkt. Voor jezelf zorgen en kiezen is geen zonde.
ZO werkt dat tegenwoordig een iemand roept wat en meerdere nemen het overquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Op Twitter roept 1 iemand uit Eritrea . En iedereen neemt dat over terwijl dat nergens bevestigd is
Denk ik ook.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat een gedoe he
Zal wel weer een doorgedraaid iemand zijn.
Ook zonder vast contract ben je gewoon beschermd tegen het ontslagen worden door ziekte.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:51 schreef kree het volgende:
[..]
nou ruk wss gaan ze het vinden en dat je een onwijs probleem bent voor de organisatie....
Althans zo ging het met mij en ik had geen vast contract en werd er gewoon uit getyffed. dus vertel mij niet over het kan gaan.
Maar wat ik onderhand leerde is dat het veel handiger is om veel en veel verder. (zeg maar nog in de tijd van je zelf denkt. mjah gaat ff mss niet zo lekker). Om het dan al aan te geven.
Dan namelijk is het bekend en bij HR beetje afhankelijk hoe groot het bedrijf is? Veeeeel handigere optie.
Nu kom ik ook uit kleine bedrijven, tot nu toe dus. en trek je snel aan korte eind.
Maar moet toch zeggen waar ik nu werk zijn die dingen wel geregeld eigenlijk? en is er over te praten gewoon ook zonder zorgen.
Het is een aardappel!quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZO werkt dat tegenwoordig een iemand roept wat en meerdere nemen het over
Een paarse.quote:
ja dat klopt, maar op datum dat dat afloopt zijn ze vrij om te zeggen we zeggen het op. En ja ok via UVW heb je dan nog wel rechten, maar niet meer vanuit werkgever.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:52 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ook zonder vast contract ben je gewoon beschermd tegen het ontslagen worden door ziekte.
Maken we er friet vanquote:
Maar hier in Nederland nergens iets te vinden en in het buitenland zenden ze het live uit. Ook raar eigenlijkquote:
Omroep Gelderland.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar hier in Nederland nergens iets te vinden en in het buitenland zenden ze het live uit. Ook raar eigenlijk
Nosquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Omroep Gelderland.
Maar nu even storing.
Nee hoor, is om aan te geven dat je voor jezelf moet kiezen en niet je gezondheid aan je werkgever moet geven zodat die een eurootje meer omzet kan draaien.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:55 schreef HappyCharly het volgende:
Jullie lopen ietsje op de zaken vooruit
Mijn werk draait om mensen, niet om omzetquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:56 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Nee hoor, is om aan te geven dat je voor jezelf moet kiezen en niet je gezondheid aan je werkgever moet geven zodat die een eurootje meer omzet kan draaien.
O oke, had daar ook gekeken maar niets gezienquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Omroep Gelderland.
Maar nu even storing.
owh jawel hoor, werd wel zomaar ontslagen, omdat ik een te grote bek had en het met die pik aan de top niet helemaal eens was......quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:54 schreef ieniminimuis het volgende:
De eerste 2 jaar moet een werkgever gewoon voor je zorgen en ook zorgen dat je bij terugkomst gewoon weer aan de slag kan. Dan wel in andere baan.
Je wordt niet zomaar ontslagen.
Dan ben je dus niet ontslagen omdat je ziek was, maar omdat je een lul tegen die pik was.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:57 schreef kree het volgende:
[..]
owh jawel hoor, werd wel zomaar ontslagen, omdat ik een te grote bek had en het met die pik aan de top niet helemaal eens was......
Dan moet het voor je werkgever dus geen enkel punt zijn om meer personeel aan te nemen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:57 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Mijn werk draait om mensen, niet om omzet
Paarse patatquote:
haha ja dat is waar, je hebt gelijk daar zit ook nog verschil in trouwens.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:59 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dan ben je dus niet ontslagen omdat je ziek was, maar omdat je een lul tegen die pik was.
Altijd tekortenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:00 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dan moet het voor je werkgever dus geen enkel punt zijn om meer personeel aan te nemen.
Toch?
Er is geen enkele aanleiding v ontslag en ik doe nooit gemeen of lullig tegen mijn collega's of leidinggevenden.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:00 schreef kree het volgende:
[..]
haha ja dat is waar, je hebt gelijk daar zit ook nog verschil in trouwens.
Maar andere kant en als ik happy hoor is ze niet happy en dan zou ik snel zoeken naar wat anders wel
dat zeg ik ook niet?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:05 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Er is geen enkele aanleiding v ontslag en ik doe nooit gemeen of lullig tegen mijn collega's of leidinggevenden.
Ik ben dol op geklaag en negatief denkenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:10 schreef kree het volgende:
weet je wat het is, ik zie of merk gewoon dat je wat drama hebt happy en dat is neit erg had ik ook.
Dus hoeft niet eens zo in topic.
maar lees dan je posts en denk hoe kan ik die nog helpen? En de waarheid is ik weet het niet omdat ik het verhaal niet ken.
Altijd aan j0u om te vertellen en aan wie btw; maar kan er weinig mee en hou niet zo van geklaag en negatief denken. tuurlijk doe ik ook, maar probeer het wel positief te houden over het algemeen.
mjah ik ook, als het niet over mezelf gaat iig of als ik het over anderen kan doen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:15 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik ben dol op geklaag en negatief denken
Geen zicht meer op het café.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:21 schreef kree het volgende:
[..]
nou is live denk? zal ik maar eens gaan kijken dan?
Drama genoeg in DTS.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:22 schreef kree het volgende:
of tenminste ik doe ff peukje en dan ga ik douchen en ff aankleden en bakje koffie doen. LOL
wil het niet eens meer weten al die drama.
drama is ok en zolang iedereen gewoon praat enzo zonder elkaar te haten heb ik er 0 problemen mee.quote:
#altijdreadyquote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:24 schreef Kissingbird het volgende:
Ook klaar voor de wederopstandiging @:killemwieft![]()
Haat geeft me energie. Zou niet zonder kunnen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:25 schreef kree het volgende:
[..]
drama is ok en zolang iedereen gewoon praat enzo zonder elkaar te haten heb ik er 0 problemen mee.
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:32 schreef drakin het volgende:
Ik zag net dat hij in de boeien geslagen werd
Hij ging de auto in, niet het busjequote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:37 schreef drakin het volgende:
En weer raar dat hij op de ene livestream een busje in gaat en op de andere livestream parkeren ze hetzelfde busje en gaan gezellig een gebouw binnen
Er ging iemand voor staanquote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hij ging de auto in, niet het busje
op yt cnn news 18 kun je terugspoelenquote:
#conspiracyquote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:37 schreef drakin het volgende:
En weer raar dat hij op de ene livestream een busje in gaat en op de andere livestream parkeren ze hetzelfde busje en gaan gezellig een gebouw binnen
Maar ja, je bent sowieso niet goed wijs als je zoiets doet.quote:
Het is Ede. Dus vind het verder niet heel verrassend moet ik zeggenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |