dat zeg ik ook niet?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:05 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Er is geen enkele aanleiding v ontslag en ik doe nooit gemeen of lullig tegen mijn collega's of leidinggevenden.
Ik ben dol op geklaag en negatief denkenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:10 schreef kree het volgende:
weet je wat het is, ik zie of merk gewoon dat je wat drama hebt happy en dat is neit erg had ik ook.
Dus hoeft niet eens zo in topic.
maar lees dan je posts en denk hoe kan ik die nog helpen? En de waarheid is ik weet het niet omdat ik het verhaal niet ken.
Altijd aan j0u om te vertellen en aan wie btw; maar kan er weinig mee en hou niet zo van geklaag en negatief denken. tuurlijk doe ik ook, maar probeer het wel positief te houden over het algemeen.
mjah ik ook, als het niet over mezelf gaat iig of als ik het over anderen kan doen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:15 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik ben dol op geklaag en negatief denken
Geen zicht meer op het café.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:21 schreef kree het volgende:
[..]
nou is live denk? zal ik maar eens gaan kijken dan?
Drama genoeg in DTS.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:22 schreef kree het volgende:
of tenminste ik doe ff peukje en dan ga ik douchen en ff aankleden en bakje koffie doen. LOL
wil het niet eens meer weten al die drama.
drama is ok en zolang iedereen gewoon praat enzo zonder elkaar te haten heb ik er 0 problemen mee.quote:
#altijdreadyquote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:24 schreef Kissingbird het volgende:
Ook klaar voor de wederopstandiging @:killemwieft![]()
Haat geeft me energie. Zou niet zonder kunnen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:25 schreef kree het volgende:
[..]
drama is ok en zolang iedereen gewoon praat enzo zonder elkaar te haten heb ik er 0 problemen mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |