ja dat klopt, maar op datum dat dat afloopt zijn ze vrij om te zeggen we zeggen het op. En ja ok via UVW heb je dan nog wel rechten, maar niet meer vanuit werkgever.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:52 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ook zonder vast contract ben je gewoon beschermd tegen het ontslagen worden door ziekte.
Maken we er friet vanquote:
Maar hier in Nederland nergens iets te vinden en in het buitenland zenden ze het live uit. Ook raar eigenlijkquote:
Omroep Gelderland.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar hier in Nederland nergens iets te vinden en in het buitenland zenden ze het live uit. Ook raar eigenlijk
Nosquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Omroep Gelderland.
Maar nu even storing.
Nee hoor, is om aan te geven dat je voor jezelf moet kiezen en niet je gezondheid aan je werkgever moet geven zodat die een eurootje meer omzet kan draaien.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:55 schreef HappyCharly het volgende:
Jullie lopen ietsje op de zaken vooruit
Mijn werk draait om mensen, niet om omzetquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:56 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Nee hoor, is om aan te geven dat je voor jezelf moet kiezen en niet je gezondheid aan je werkgever moet geven zodat die een eurootje meer omzet kan draaien.
O oke, had daar ook gekeken maar niets gezienquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Omroep Gelderland.
Maar nu even storing.
owh jawel hoor, werd wel zomaar ontslagen, omdat ik een te grote bek had en het met die pik aan de top niet helemaal eens was......quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:54 schreef ieniminimuis het volgende:
De eerste 2 jaar moet een werkgever gewoon voor je zorgen en ook zorgen dat je bij terugkomst gewoon weer aan de slag kan. Dan wel in andere baan.
Je wordt niet zomaar ontslagen.
Dan ben je dus niet ontslagen omdat je ziek was, maar omdat je een lul tegen die pik was.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:57 schreef kree het volgende:
[..]
owh jawel hoor, werd wel zomaar ontslagen, omdat ik een te grote bek had en het met die pik aan de top niet helemaal eens was......
Dan moet het voor je werkgever dus geen enkel punt zijn om meer personeel aan te nemen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:57 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Mijn werk draait om mensen, niet om omzet
Paarse patatquote:
haha ja dat is waar, je hebt gelijk daar zit ook nog verschil in trouwens.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:59 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dan ben je dus niet ontslagen omdat je ziek was, maar omdat je een lul tegen die pik was.
Altijd tekortenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:00 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dan moet het voor je werkgever dus geen enkel punt zijn om meer personeel aan te nemen.
Toch?
Er is geen enkele aanleiding v ontslag en ik doe nooit gemeen of lullig tegen mijn collega's of leidinggevenden.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:00 schreef kree het volgende:
[..]
haha ja dat is waar, je hebt gelijk daar zit ook nog verschil in trouwens.
Maar andere kant en als ik happy hoor is ze niet happy en dan zou ik snel zoeken naar wat anders wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |