SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar februariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door JustinK op 29-03-2024 21:50:46 ]![]()
ja eens soms, maar die laatste dan is het dan kwetsend of is het gewoon humor, overdreven dus?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:38 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hans teeuwen![]()
Ging over jouw opmerkingen v laatstDo what you love, love what you do!![]()
Ik weet niet eens wat je hier wil zeggenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:40 schreef kree het volgende:
[..]
ja eens soms, maar die laatste dan is het dan kwetsend of is het gewoon humor, overdreven dus?Trust nobody![]()
Zo, dat was m weer voor vandaag. Ik ga flixen in m'n nest.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Flixsequote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zo, dat was m weer voor vandaag. Ik ga flixen in m'n nest.![]()
![]()
Have funquote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zo, dat was m weer voor vandaag. Ik ga flixen in m'n nest.Trust nobody![]()
Fijne avond.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zo, dat was m weer voor vandaag. Ik ga flixen in m'n nest.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
nou ik ook niet?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:42 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat je hier wil zeggen
Het zou mij niet eens boeien hoor als er dit soort geintjes gemaakt worden naar mannen enzo, zou het nog grappig vinden ook...
Maar ik denk elk grapje wordt te overdreven genomen nu door vrouwen en is gelijk drama..... zoveel zit er wss niet achter ook van mannen kant niet.Do what you love, love what you do!![]()
Het gaat niet over hans teeuwenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:44 schreef kree het volgende:
[..]
nou ik ook niet?
Het zou mij niet eens boeien hoor als er dit soort geintjes gemaakt worden naar mannen enzo, zou hert nog grappig vinden ook...
Maar ik denk erg grapje wordt te overdreven genomen nu door vrouwen en is gelijk drama..... zoveel zit er wss niet achter ook van mannen kant niet.
En het gaat niet over grapjes over vrouwenTrust nobody![]()
Maar fijn dat vrouwen volgens jou alles te serieus nemen en drama makenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:44 schreef kree het volgende:
[..]
nou ik ook niet?
Het zou mij niet eens boeien hoor als er dit soort geintjes gemaakt worden naar mannen enzo, zou het nog grappig vinden ook...
Maar ik denk elk grapje wordt te overdreven genomen nu door vrouwen en is gelijk drama..... zoveel zit er wss niet achter ook van mannen kant niet.Trust nobody![]()
Nou her is een heel relaas van hem, dus welke val jij over en vind je niet kunnen?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:45 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Het gaat niet over hans teeuwen
En het gaat niet over grapjes over vrouwenDo what you love, love what you do!![]()
Hou op hoorquote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:46 schreef kree het volgende:
[..]
Nou her is een heel relaas van hem, dus welke val jij over en vind je niet kunnen?Trust nobody![]()
euhm nee want jij valt over iets, en ik zie niet direct in welke van wat. dus mag je gewoon zeggen?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb t al meermaals gezegdquote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:48 schreef kree het volgende:
[..]
euhm nee want jij valt over iets, en ik zie niet direct in welke van wat. dus mag je gewoon zeggen?
Je pikt t niet opTrust nobody![]()
Ik ga ook maar even wat anders doen.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
nouja mss wel in meerdere in antwoord, maar ik ben meer voor duidelijk, dus wat is het nu wat jou daarvoor tegen staat in 1 zin?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:48 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik heb t al meermaals gezegd
Je pikt t niet opDo what you love, love what you do!![]()
Hou op hoorquote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:49 schreef kree het volgende:
[..]
nouja mss wel in meerdere in antwoord, maar ik ben meer voor duidelijk, dus wat is het nu wat jou daarvoor tegen staat in 1 zin?Trust nobody![]()
ik kan het in 1 zin uitleggen wel, ook wat ik van die van Teeuwen vind. LOL.Do what you love, love what you do!![]()
Nixen in je flest dus. Veel plezier.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zo, dat was m weer voor vandaag. Ik ga flixen in m'n nest.![]()
![]()
![]()
Het ging niet over hans teeuwenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:51 schreef kree het volgende:
ik kan het in 1 zin uitleggen wel, ook wat ik van die van Teeuwen vind. LOL.Trust nobody![]()
nou ok sorry als ik het niet volg dan? maar ok wat was je punt eigenlijk?quote:Do what you love, love what you do!![]()
nee dat is gelul en doe jij vaak wel hier. als het tot op punt en mening van jezelf komt haak je af.quote:
Nu heb ik er geen moeite mee om wat over van alles te zeggen, maar oubnt is blijf wel beetje eerlijk he.Do what you love, love what you do!![]()
Neequote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:58 schreef kree het volgende:
[..]
nee dat is gelul en doe jij vaak wel hier. als het tot op punt en mening van jezelf komt haak je af.
Nu heb ik er geen moeite mee om wat over van alles te zeggen, maar oubnt is blijf wel beetje eerlijk he.
Ik heb het al meerdere keren genoemd
Je pikt t niet op
Blijf niet bezigTrust nobody![]()
doe me een plezier dan ff he, want mss heb ik het gemist idd.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:58 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nee
Ik heb het al meerdere keren genoemd
Je pikt t niet op
Blijf niet bezig
Samenvatting hoe jij erover denkt?Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:00 schreef JustinK het volgende:
[..]
Stoppen met deze discussie die geen discussie is![]()
![]()
Trust nobody![]()
zo weer niet eens. LOL
Jullie zijn teveel op internet gebaseerd. en van af computer.....Do what you love, love what you do!![]()
maar ok hoe jullie allemaal discussie ontwijken zo ben ik het niet zo mee eens. want is heel makkelijk wel he.
Do what you love, love what you do!![]()
okequote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:04 schreef kree het volgende:
maar ok hoe jullie allemaal discussie ontwijken zo ben ik het niet zo mee eens. want is heel makkelijk wel he.~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Ik wel, mag graag ruzie maken.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:04 schreef AardappelSchotel het volgende:
Niet iedereen heeft zin in een discussie~FEYENOORD~
Ja die is goedquote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:05 schreef kree het volgende:
kijk black mirror serie, lol dat is wel een tip.![]()
![]()
Zeker, goede seriequote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:05 schreef kree het volgende:
kijk black mirror serie, lol dat is wel een tip.
Trust nobody![]()
Ik momenteel wel, zit in mijn rebelse fase.quote:~FEYENOORD~
ia niet mijn doel hoor en het is ook neit er om het over dingen oneens te zijn. MAARJA het is heel makkelijk wel zo afgedaan ipv er even over te kletsen.quote:
52quote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:06 schreef kree het volgende:
[..]
ia niet mijn doel hoor en het is ook neit er om het over dingen oneens te zijn. MAARJA het is heel makkelijk wel zo afgedaan ipv er even over te kletsen.Trust nobody![]()
Toen het nog van de BBC was waren de bestequote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:07 schreef kree het volgende:
[..]
tip echt waar, niet die laatste maar eerste delen ervan.![]()
Huh? Dat wist ik nietquote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:07 schreef JustinK het volgende:
[..]
Toen het nog van de BBC was waren de besteTrust nobody![]()
waarom denk jij dat dat een goede serie was?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:07 schreef JustinK het volgende:
[..]
Toen het nog van de BBC was waren de beste
Ik heb er mijn ideetjes over nl, want onconventionele en gebracht eigenlijk mss vrezen die we nu nog meer hebben als toen met AI enzo. voor mij eentje van top series hoor.
Jammere is dat ze het erna na originele schrijvers en regie weg waren, ze het erna helemaal hebben verpest uit commercie.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:06 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik momenteel wel, zit in mijn rebelse fase.![]()
![]()
Omdat het deels realiteit is (en dus herkenbaar) en deels science fiction. Maar sommige dingen zouden dan ook wel kunnen gebeuren in de toekomst...quote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:10 schreef kree het volgende:
[..]
waarom denk jij dat dat een goede serie was?
Ik heb er mijn ideetjes over nl, want onconventionele en gebracht eigenlijk mss vrezen die we nu nog meer hebben als toen met AI enzo. voor mij eentje van top series hoor.
Jammere is dat ze het erna na originele schrijvers en regie weg waren, ze het erna helemaal hebben verpest uit commercie.![]()
ja beetje zelfde waarom ik hem ok vond. het is neit onwijs fictie eigenlijk. daarom.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:13 schreef JustinK het volgende:
[..]
Omdat het deels realiteit is (en dus herkenbaar) en deels science fiction. Maar sommige dingen zouden dan ook wel kunnen gebeuren in de toekomst...Do what you love, love what you do!![]()
Precies datquote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:14 schreef kree het volgende:
[..]
ja beetje zelfde waarom ik hem ok vond. het is neit onwijs fictie eigenlijk. daarom.![]()
wat een haat weer.
happy en ik zijn haat/liefde relatie gewoon.Do what you love, love what you do!![]()
Ja maar vooral liefdequote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:17 schreef kree het volgende:
wat een haat weer.
happy en ik zijn haat/liefde relatie gewoon.![]()
![]()
toch wel beetje liefde, onwijs tegenpolen Enzoi. maar he weet wat ze daar over zeggen hequote:
Precies...quote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:19 schreef kree het volgende:
[..]
toch wel beetje liefde, onwijs tegenpolen Enzoi. maar he weet wat ze daar over zeggen he![]()
![]()
![]()
Ja dat weet ikquote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:19 schreef kree het volgende:
[..]
toch wel beetje liefde, onwijs tegenpolen Enzoi. maar he weet wat ze daar over zeggen he
Dus vertel?Trust nobody![]()
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:28 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Vind het gezelliger als je mee kletst![]()
Ik zit half hier mee te kijken en ondertussen ook te YouTuben.
How can I make this topic about me?![]()
Wat kijk je op YouTube?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]![]()
Ik zit half hier mee te kijken en ondertussen ook te YouTuben.Trust nobody![]()
* greysbones pakt schriftje van GG en loopt hard wegquote:
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones pakt schriftje van GG en loopt hard weg![]()
![]()
![]()
Nee, ik heb geen aantekeningen gemaakt.quote:![]()
* gebrokenglas wijst naar het schriftje op de DTS tafel.How can I make this topic about me?![]()
[..]
* greysbones pakt schriftje van GG en loopt hard weg
Trust nobody![]()
[..]
* greysbones pakt schriftje van GG en loopt hard weg![]()
Ja nu ben je de Sjaakquote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:32 schreef gebrokenglas het volgende:
shit, nu leest greys al mijn aantekeningen...![]()
![]()
Heel erg de Sjaak zelfs. Ai ai...quote:
Gelukkig kan ze mijn handschrift vast niet ontcijferen, met die hanenpoten, het gekriebel, de doorhalingen en pijlen...
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat hoop jequote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heel erg de Sjaak zelfs. Ai ai...
Gelukkig kan ze mijn handschrift vast niet ontcijferen, met die hanenpoten, het gekriebel, de doorhalingen en pijlen...![]()
![]()
Van mijn schriftje blijft ze af.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat hoop ik inderdaad. Maar ik vrees het ergste.quote:
Straks roept greys mij op het matje, en gaat ze me streng toespreken.![]()
Als jullie straks woorden horen daar links in de hoek, weten jullie hoe laat het is...
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat hoop ik inderdaad. Maar ik vrees het ergste.
Als jullie straks woorden horen daar links in de hoek, weten jullie hoe laat het is...
Trust nobody![]()
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat hoop ik inderdaad. Maar ik vrees het ergste.
Als jullie straks woorden horen daar links in de hoek, weten jullie hoe laat het is...![]()
![]()
* greysbones leest hardop voorquote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heel erg de Sjaak zelfs. Ai ai...
Gelukkig kan ze mijn handschrift vast niet ontcijferen, met die hanenpoten, het gekriebel, de doorhalingen en pijlen...
Vanavond gaat Justin op tijd naar bedThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:
Je onthoudt alles? Er gebeurt zoveel hier, dat lukt mij niet.quote:How can I make this topic about me?![]()
Nou was meer vraag aan jou he? of in algemeen als vrouwen?quote:
Is dat onwijs erg wat hij daar zegt als komiek? Ik denk van niet. maarja ook over dat zal er wel weer metoooooo zijnDo what you love, love what you do!![]()
Huh..quote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:40 schreef kree het volgende:
[..]
Nou was meer vraag aan jou he? of in algemeen als vrouwen?
Is dat onwijs erg wat hij daar zegt als komiek? Ik denk van niet. maarja ook over dat zal er wel weer metoooooo zijn
Dat onderwerp was afgesloten.
Het ging over Blavk Mirror nu.Trust nobody![]()
helemaal niet, je vroeg zelf over?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:41 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Huh..
Het ging over Blavk Mirror nu.
Beetje lastige met jou is om jouw eigen mening nu duidelijk te krijgen, vragen ben je goed in, antwoorden niet echt?Do what you love, love what you do!![]()
Black mirror heeft soms wel iets van The twilight zone.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het ging over jullie liefde... Tegenpolen enzoquote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:41 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Huh..
Het ging over Blavk Mirror nu.![]()
![]()
mss ga ik er nog eentje kijke ff dan, wat was jullie favoriete aflevering?Do what you love, love what you do!![]()
Su heb net 2 gejat.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die met de likes.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:46 schreef kree het volgende:
mss ga ik er nog eentje kijke ff dan, wat was jullie favoriete aflevering?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kissingbird meet is ook leukquote:
Die is dan gewoon niet klaar
weet welke je bedoelt, haha diegene dat je niks meer kon doen als je niet meer genoeg geliked werd. hahahaquote:Do what you love, love what you do!![]()
Of een Excel.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:47 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Oh.. maar schijnbaar heeft iedereen hier een schriftje!“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Niet klaar?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kissingbird meet is ook leuk
Die is dan gewoon niet klaarHow can I make this topic about me?![]()
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die is dan gewoon niet klaar
Die ja.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:47 schreef kree het volgende:
[..]
weet welke je bedoelt, haha diegene dat je niks meer kon doen als je niet meer genoeg geliked werd. hahaha
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die is dan gewoon niet klaar![]()
is wellus!
dat neem je terug
Smile, it's free therapy.![]()
Zit hardop te lachen hier.quote:![]()
weet alleen de titel niet ,meer van die, maar was wel goeie iddquote:Do what you love, love what you do!![]()
EnthousiastThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Dat wat JustinK hierna zeiquote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:42 schreef kree het volgende:
[..]
helemaal niet, je vroeg zelf over?
Beetje lastige met jou is om jouw eigen mening nu duidelijk te krijgen, vragen ben je goed in, antwoorden niet echt?Trust nobody![]()
ja uhquote:
als iemand het voetje op het gaspedaal heeft..
kan ik niks aan doen he
Sloooommmquote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja uh
kan ik niks aan doen he
ik wil je begrijpen he? echt waar. Maar soms denk ik je haat me gewoon? omdat ik doorvraag.quote:
Probleem van jou dus dat je te weinig verteld en het allemaal vaag houd.
Vragen aan anderen ben je goed in en mag. maarre ik krijg geen hoogte van jou dus daardoor?Do what you love, love what you do!![]()
Owwww - dat klinkt interessantttt...quote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:43 schreef FreshFruit het volgende:
Black mirror heeft soms wel iets van The twilight zone.
Toch een kijktip dus?
Zijn die reeksen van de BBC nog ergens te vinden?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Ik haat je totaal nietquote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:52 schreef kree het volgende:
[..]
ik wil je begrijpen he? echt waar. Maar soms denk ik je haat me gewoon? omdat ik doorvraag.
Probleem van jou Ius dat je te weinig verteld en het allemaal vaag houd.
Vragen aan anderen ben je goed in en mag. maarre ik krijg geen hoogte van jou dus daardoor?Trust nobody![]()
Ik snap er geen klap van.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja uh
kan ik niks aan doen he![]()
Maar het is al laat.How can I make this topic about me?![]()
nee zover was ik ook wel nog. daarom klets ik nog met je. Maar je mag opzich beetje meer vertellen over jezelf wel ipv alleen te vragen?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Vast wel.Wel een aanrader.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:53 schreef Sally het volgende:
[..]
Owwww - dat klinkt interessantttt...
Toch een kijktip dus?
Zijn die reeksen van de BBC nog ergens te vinden?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Vroem vroemquote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik snap er geen klap van.![]()
Maar het is al laat.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
niet bij jouquote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, er worden aantekeningen gelezen....
wel bij greysSmile, it's free therapy.![]()
Ja, ze leest alles door. hmmhmhm.quote:
* gebrokenglas mompelt
* gebrokenglas zweetHow can I make this topic about me?![]()
* greysbones pakt kwartjequote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
geloof dat het kwartje is gevallenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
favoriet van dan?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:58 schreef HappyCharly het volgende:
Ik vond een heleboel afleveringen goedDo what you love, love what you do!![]()
* Kissingbird ruikt hetquote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, ze leest alles door. hmmhmhm.
* gebrokenglas mompelt
* gebrokenglas zweetSmile, it's free therapy.![]()
Vindt je wel lekker zeker?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Geen zweet-fetisj?quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Oh.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
nope
geen enkele fetisj eigenlijk
Saai?
Of valt het wel mee?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Hey sallyquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nee? Ik vroeg of je het saai vond.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:06 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
je vindt iemand zonder fetisj saai omdat?
Maar dat hoeft niet
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
een zweet fetisjquote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:07 schreef Sally het volgende:
[..]
Nee? Ik vroeg of je het saai vond.
Maar dat hoeft niet
geen idee of dat saai is? ken niemand die dat heeft jij?Smile, it's free therapy.![]()
Ze zijn er wel.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:07 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
een zweet fetisj
geen idee of dat saai is? ken niemand die dat heeft jij?
Maar doelde op een leven zonder fetisj.
Ook niet iets heel kleins of zo?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
* FreshFruit pakt zijn schriftje erbij“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je gaat fetisjes opschrijven nu?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:09 schreef FreshFruit het volgende:
* FreshFruit pakt zijn schriftje erbij
* Kissingbird stopt het weer weg!quote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:09 schreef FreshFruit het volgende:
* FreshFruit pakt zijn schriftje erbijSmile, it's free therapy.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik vind dit een mooi onderwerp.quote:
* greysbones en dat is 3quote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:09 schreef FreshFruit het volgende:
* FreshFruit pakt zijn schriftje erbijThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Roept u maar.
een gumslijpseltje? dat is vrij klein?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:08 schreef Sally het volgende:
[..]
Ze zijn er wel.
Maar doelde op een leven zonder fetisj.
Ook niet iets heel kleins of zo?
Ik kan leven zonder opgewonden te raken van een gumslijpseltje
Goffer.quote:
Ik weet er wel 1quote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:13 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
een gumslijpseltje? dat is vrij klein?
Dat is wel een vreemd onderwerp over het algemeen om een kink van te hebben, jaquote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:13 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
een gumslijpseltje? dat is vrij klein?
Maar het kan welquote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:14 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat is wel een vreemd onderwerp over het algemeen om een kink van te hebben, ja![]()
Ik wil graag jullie aandacht vragen voor deze belangrijke enquête:
SES / Konijnenwelzijn: enquête afstudeeropdrachtMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:15 schreef Kissingbird het volgende:
[..]neeeeee dat is GEEN fetisj
ik weet wat jij wilt zeggen!Oooh... maar dan ben ik wel benieuwd, lolquote:
Paarden zijn mijn grote liefde.Dat is geen fetish.quote:
Mooie lingerie bij een dame is wel een soort van fetish van me.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oh hai.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Paarden zijn mijn grote liefde.Dat is geen fetish.
Mooie lingerie bij een dame is wel een soort van fetish van me.
Weet niet of dat een fetish isquote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mooie lingerie bij een dame is wel een soort van fetish van me.
veel mannen vinden dat geilSmile, it's free therapy.![]()
Je trekt het ook zelf aan ?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mooie lingerie bij een dame is wel een soort van fetish van me.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
DAN kan het weer wel een fetisj zijn als er een strakke plasser bij aan te pas komtquote:Smile, it's free therapy.![]()
"Seeing others wear" is ook een optie voor de fetishlijstquote:![]()
Maar idd ook "wearing myself"
Ik heb vroeger wel een soort van herenlingerie gedragen.Veel van het merk HOM.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mannen vinden het mooiquote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:18 schreef Sally het volgende:
[..]
"Seeing other wear" is ook een optie voor de fetishlijst![]()
Maar idd ook "wearing myself"
Maar weten die mannen ook hoe het zitThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ik zal hem ff mee doen, altijd leuk om ff iemand te helpen, duurt niet te lang hopelijk?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:15 schreef Homijn het volgende:
Ik wil graag jullie aandacht vragen voor deze belangrijke enquête:
SES / Konijnenwelzijn: enquête afstudeeropdrachtDo what you love, love what you do!![]()
3 uur.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:19 schreef kree het volgende:
[..]
ik zal hem ff mee doen, altijd leuk om ff iemand te helpen, duurt niet te lang hopelijk?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En merendeel van de tijd vraag je je af waaróm je het aan deed, want het is binnen 2-3 minuten al uit.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mannen vinden het mooi
Maar weten die mannen ook hoe het zit
Kan ook iets langzamer.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:20 schreef Sally het volgende:
[..]
En merendeel van de tijd vraag je je af waaróm je het aan deed, want het is binnen 2-3 minuten al uit.
laat maar ook, met vraag 1 gaat het al fout
Zo jammer he dat ik altijd goed van vertrouwen ben en het dan tegen valt.Do what you love, love what you do!![]()
Heer Stoor.quote:
mooi gemaaktquote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:21 schreef Stoorzendert het volgende:
American Pancakes gemaakt! (ik hou helemaal niet van pannekoeken, maar de kinderen wel!) Zelf beslag gemaakt met als extra ingrediënt Bourbon vanillasuiker (heerlijk trouwens). Deze kon ik nog wel pruimen
![]()
[ afbeelding ]![]()
Fetish gespot.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die Ahornsiroop is wel next level lekker hoorPoh, ik hou helemaal niet van pannenkoeken, maar met bourbon vanillesuiker en ahornsiroop
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Jij ontkend me net iets te fel.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
nee nee heer FF
hiero geen fetish
Ow ja, tuurlijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:23 schreef Sally het volgende:
[..]
Ow ja, tuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:23 schreef Sally het volgende:
[..]
Ow ja, tuurlijk.
Kan ik met 3 vingers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inkopperquote:
En met je ogen dicht, van voren op de achterkant van de rug ook?quote:
Ja hoor.Geen probleem.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:25 schreef Sally het volgende:
[..]
Inkopper
[..]
En met je ogen dicht, van voren op de achterkant van de rug ook?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Vraag @Soulraven maar.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat lukt zelfs mij denk ik niet echt makkelijk hoorquote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zwakjes
Eckte mannen doen het met 2
Maar ja, ik moet dan ook moeilijk-moeilijk helemaal achter mn rug reiken met mn zere schouders... Hm.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
2 vingersquote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:27 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat lukt zelfs mij denk ik niet echt makkelijk hoor
Maar ja, ik moet dan ook moeilijk-moeilijk helemaal achter mn rug reiken met mn zere schouders... Hm.
Dat lukt welThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Wel netjes danquote:![]()
Maar,... ik neem aan dat als het je fetish is, dat het dan juist *niet* zo snel uitgaat....
ik zou haast zeggen, wtf maar ok deed ook beetje online daten ene goed zal maar niet vertellen wat daar de norm was en echt van vrouwen he, dat ij dus toch afhaakte.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:27 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat lukt zelfs mij denk ik niet echt makkelijk hoor
Maar ja, ik moet dan ook moeilijk-moeilijk helemaal achter mn rug reiken met mn zere schouders... Hm.Do what you love, love what you do!![]()
3 dagen laterquote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:28 schreef Sally het volgende:
[..]
Wel netjes dan![]()
Maar,... ik neem aan dat als het je fetish is, dat het dan juist *niet* zo snel uitgaat....
Vind het mooi om te zien.Ging vroeger ook vaak naar feesten waar veel mooie mensen waren.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:28 schreef Sally het volgende:
[..]
Wel netjes dan![]()
Maar,... ik neem aan dat als het je fetish is, dat het dan juist *niet* zo snel uitgaat....“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
weet je ik ben helemaal voor geile shit enzo, maar er is een grens wel hahahaha. wtf.Do what you love, love what you do!![]()
quote:
in d'r mooie ondergoedje gaan slapen, is niet heel praktisch met je bh nog aan...Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:31 schreef Sally het volgende:
[..]
in d'r mooie ondergoedje gaan slapen, is niet heel praktisch met je bh nog aan...nou nee!
En dan van die feesten waar ze half naakt rondlopen...?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vind het mooi om te zien.Ging vroeger ook vaak naar feesten waar veel mooie mensen waren.
Bier was lekker!Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Deed ik zelf ook.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:32 schreef Sally het volgende:
[..]
En dan van die feesten waar ze half naakt rondlopen...?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Half naakt maar?
AmateurOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Helemaal naakt ging me net te ver.Maar kan ook gezellig zijn.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
hmmmm hahaha ben niet van extreme. maar mag je me wel naakt zien hoor, net als rest trouwens mannen en vrouwen. denk zo vreemd ben ik niet.quote:
Daar is een topic voor.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:36 schreef kree het volgende:
[..]
hmmmm hahaha ben niet van extreme. maar mag je me wel naakt zien hoor, net als rest trouwens mannen en vrouwen. denk zo vreemd ben ik niet.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Daar komt @kree nietquote:
Jij ook niet, trouwens... Tenminste niet in dat fototopic waar ik aan denk![]()
Wel in KPD hoor.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:38 schreef Sally het volgende:
[..]
Daar komt @:kree niet
Jij ook niet, trouwens... Tenminste niet in dat fototopic waar ik aan denk![]()
heb ik wel een onwijs litteken op me arm he. en goed. tja. hahaha nog na jaren best zichtbaar. hoe leg ik die uitDo what you love, love what you do!![]()
Iedereen heeft littekens Kree.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:40 schreef kree het volgende:
heb ik wel een onwijs litteken op me arm he. en goed. tja. hahaha nog na jaren best zichtbaar. hoe leg ik die uit
Gewoon zeggen dat het een oorlogswond is of gevochten met een tijger.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nou, gewoon. Waar het van is?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:40 schreef kree het volgende:
heb ik wel een onwijs litteken op me arm he. en goed. tja. hahaha nog na jaren best zichtbaar. hoe leg ik die uit
Of is het iets erg geheimzinnigs dan...? Dat je niet echt durft te vertellen? (dan hoeft het niet hoor)Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
ik heb wel eens gekeken hoor, omdat kon, maar nou niet echt dat ik het regelmatig opzoek, tis denk al p[aar njaar terug laatste keer daarquote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:41 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja maar niet het foto-topic. Daar sta jij niet in![]()
en @:kree kan volgens mij niet in KPD?. Eerlijke dus
Ik heb er nu 4 extra bijquote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Iedereen heeft littekens Kree.
Gewoon zeggen dat het oorlogswond is of gevochten met een tijger.![]()
Ziekenhuis heeft wat uit me moeten halen![]()
Bah,
ja dat was wel beetje mijn idee. hahaha. maarrre he als ik lief ben met a andere meid enzo dan kan ik zo moeilijk liegen enbzo. hahaquote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Iedereen heeft littekens Kree.
Gewoon zeggen dat het een oorlogswond is of gevochten met een tijger.Do what you love, love what you do!![]()
Bijna helemaal naakt kan ook he.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Helemaal naakt ging me net te ver.Maar kan ook gezellig zijn.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
jawel en zo zal het ook zijn enzo hoor, want wil er neit over liegen. maarja echte goeie binnenkomer is het wss niet. hahahaquote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Nou, gewoon. Waar het van is?
Of is het iets erg geheimzinnigs dan...? Dat je niet echt durft te vertellen? (dan hoeft het niet hoor)Do what you love, love what you do!![]()
Maar is het dan zoiets geks dan, waardoor je het litteken hebt gekregen?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:43 schreef kree het volgende:
[..]
ja dat was wel beetje mijn idee. hahaha. maarrre he als ik lief ben met a andere meid enzo dan kan ik zo moeilijk liegen enbzo. haha
En als het een goeie meid is, dan kijkt ze er gewoon doorheen hoor
Het maakt je uniek.En het zal nodig geweest zijn.Maar snap je punt.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik heb er nu 4 extra bij![]()
Ziekenhuis heeft wat uit me moeten halen![]()
Bah,
Mijn wenkbrouw heeft 4 littekens.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik zou het eerder interessant vindenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:44 schreef kree het volgende:
[..]
jawel en zo zal het ook zijn enzo hoor, want wil er neit over liegen. maarja echte goeie binnenkomer is het wss niet. hahaha
Mijn buik is minder mooi nu...quote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het maakt je uniek.En het zal nodig geweest zijn.Maar snap je punt.
Mijn wenkbrouw heeft 4 littekens.![]()
4 streepjes erbijOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
jawel. maar het is wel iets wat komt doordat ik dus een fucked up verleden heb gemaakt voor mezelf, die niet Perce aantrekkelijk is.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:44 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar is het dan zoiets geks dan, waardoor je het litteken hebt gekregen?
En als het een goeie meid is, dan kijkt ze er gewoon doorheen hoor
litteken opzich. tja..... sowieso gaat het meer om klik te hebben hoor met elkaar. maargoed als in date eerste is dit natuurlijk stukje wat niet echt positief is voor mij om uit te leggen en waardoor.Do what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: