favoriet van dan?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:58 schreef HappyCharly het volgende:
Ik vond een heleboel afleveringen goed
* Kissingbird ruikt hetquote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, ze leest alles door. hmmhmhm.
* gebrokenglas mompelt
* gebrokenglas zweet
* greysbones reikt de deo aanquote:
Vindt je wel lekker zeker?quote:
Geen zweet-fetisj?quote:
Oh.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
nope
geen enkele fetisj eigenlijk
Hey sallyquote:
Nee? Ik vroeg of je het saai vond.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:06 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
je vindt iemand zonder fetisj saai omdat?
een zweet fetisjquote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:07 schreef Sally het volgende:
[..]
Nee? Ik vroeg of je het saai vond.
Maar dat hoeft niet
Ze zijn er wel.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:07 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
een zweet fetisj
geen idee of dat saai is? ken niemand die dat heeft jij?
Je gaat fetisjes opschrijven nu?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:09 schreef FreshFruit het volgende:
* FreshFruit pakt zijn schriftje erbij
* Kissingbird stopt het weer weg!quote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:09 schreef FreshFruit het volgende:
Ik vind dit een mooi onderwerp.quote:
* greysbones en dat is 3quote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:09 schreef FreshFruit het volgende:
een gumslijpseltje? dat is vrij klein?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:08 schreef Sally het volgende:
[..]
Ze zijn er wel.
Maar doelde op een leven zonder fetisj.
Ook niet iets heel kleins of zo?
Goffer.quote:
Ik weet er wel 1quote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:13 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
een gumslijpseltje? dat is vrij klein?
Ik kan leven zonder opgewonden te raken van een gumslijpseltje
Dat is wel een vreemd onderwerp over het algemeen om een kink van te hebben, jaquote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:13 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
een gumslijpseltje? dat is vrij klein?
Ik kan leven zonder opgewonden te raken van een gumslijpseltje
Maar het kan welquote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:14 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat is wel een vreemd onderwerp over het algemeen om een kink van te hebben, ja
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:15 schreef Kissingbird het volgende:
[..]neeeeee dat is GEEN fetisj
ik weet wat jij wilt zeggen!
Oooh... maar dan ben ik wel benieuwd, lolquote:
Paarden zijn mijn grote liefde.Dat is geen fetish.quote:
Oh hai.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Paarden zijn mijn grote liefde.Dat is geen fetish.
Mooie lingerie bij een dame is wel een soort van fetish van me.
Weet niet of dat een fetish isquote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je trekt het ook zelf aan ?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
DAN kan het weer wel een fetisj zijn als er een strakke plasser bij aan te pas komtquote:
"Seeing others wear" is ook een optie voor de fetishlijstquote:
Ik heb vroeger wel een soort van herenlingerie gedragen.Veel van het merk HOM.quote:
Mannen vinden het mooiquote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:18 schreef Sally het volgende:
[..]
"Seeing other wear" is ook een optie voor de fetishlijst![]()
Maar idd ook "wearing myself"
ik zal hem ff mee doen, altijd leuk om ff iemand te helpen, duurt niet te lang hopelijk?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:15 schreef Homijn het volgende:
Ik wil graag jullie aandacht vragen voor deze belangrijke enquête:
SES / Konijnenwelzijn: enquête afstudeeropdracht
3 uur.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:19 schreef kree het volgende:
[..]
ik zal hem ff mee doen, altijd leuk om ff iemand te helpen, duurt niet te lang hopelijk?
En merendeel van de tijd vraag je je af waaróm je het aan deed, want het is binnen 2-3 minuten al uit.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mannen vinden het mooi
Maar weten die mannen ook hoe het zit
Kan ook iets langzamer.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:20 schreef Sally het volgende:
[..]
En merendeel van de tijd vraag je je af waaróm je het aan deed, want het is binnen 2-3 minuten al uit.
![]()
Heer Stoor.quote:
mooi gemaaktquote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:21 schreef Stoorzendert het volgende:
American Pancakes gemaakt! (ik hou helemaal niet van pannekoeken, maar de kinderen wel!) Zelf beslag gemaakt met als extra ingrediënt Bourbon vanillasuiker (heerlijk trouwens). Deze kon ik nog wel pruimen
![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |