SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar februariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door JustinK op 29-03-2024 21:50:46 ]![]()
ja eens soms, maar die laatste dan is het dan kwetsend of is het gewoon humor, overdreven dus?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:38 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hans teeuwen![]()
Ging over jouw opmerkingen v laatstDo what you love, love what you do!![]()
Ik weet niet eens wat je hier wil zeggenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:40 schreef kree het volgende:
[..]
ja eens soms, maar die laatste dan is het dan kwetsend of is het gewoon humor, overdreven dus?Trust nobody![]()
Zo, dat was m weer voor vandaag. Ik ga flixen in m'n nest.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Flixsequote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zo, dat was m weer voor vandaag. Ik ga flixen in m'n nest.![]()
![]()
Have funquote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zo, dat was m weer voor vandaag. Ik ga flixen in m'n nest.Trust nobody![]()
Fijne avond.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zo, dat was m weer voor vandaag. Ik ga flixen in m'n nest.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
nou ik ook niet?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:42 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat je hier wil zeggen
Het zou mij niet eens boeien hoor als er dit soort geintjes gemaakt worden naar mannen enzo, zou het nog grappig vinden ook...
Maar ik denk elk grapje wordt te overdreven genomen nu door vrouwen en is gelijk drama..... zoveel zit er wss niet achter ook van mannen kant niet.Do what you love, love what you do!![]()
Het gaat niet over hans teeuwenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:44 schreef kree het volgende:
[..]
nou ik ook niet?
Het zou mij niet eens boeien hoor als er dit soort geintjes gemaakt worden naar mannen enzo, zou hert nog grappig vinden ook...
Maar ik denk erg grapje wordt te overdreven genomen nu door vrouwen en is gelijk drama..... zoveel zit er wss niet achter ook van mannen kant niet.
En het gaat niet over grapjes over vrouwenTrust nobody![]()
Maar fijn dat vrouwen volgens jou alles te serieus nemen en drama makenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:44 schreef kree het volgende:
[..]
nou ik ook niet?
Het zou mij niet eens boeien hoor als er dit soort geintjes gemaakt worden naar mannen enzo, zou het nog grappig vinden ook...
Maar ik denk elk grapje wordt te overdreven genomen nu door vrouwen en is gelijk drama..... zoveel zit er wss niet achter ook van mannen kant niet.Trust nobody![]()
Nou her is een heel relaas van hem, dus welke val jij over en vind je niet kunnen?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:45 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Het gaat niet over hans teeuwen
En het gaat niet over grapjes over vrouwenDo what you love, love what you do!![]()
Hou op hoorquote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:46 schreef kree het volgende:
[..]
Nou her is een heel relaas van hem, dus welke val jij over en vind je niet kunnen?Trust nobody![]()
euhm nee want jij valt over iets, en ik zie niet direct in welke van wat. dus mag je gewoon zeggen?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb t al meermaals gezegdquote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:48 schreef kree het volgende:
[..]
euhm nee want jij valt over iets, en ik zie niet direct in welke van wat. dus mag je gewoon zeggen?
Je pikt t niet opTrust nobody
Forum Opties Forumhop: Hop naar: