Okquote:Op vrijdag 29 maart 2024 20:57 schreef kree het volgende:
[..]
Altijd zondag/maandag. dus ok nog een dag
Wat is op tijdquote:Op vrijdag 29 maart 2024 20:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
2e en laatste biertje van vanavond. Dan verstandig nog wat flixen en op tijd slapen.
Uur of 11 denk ikquote:
Dat is wel lekkerquote:Op vrijdag 29 maart 2024 20:59 schreef kree het volgende:
ik kan er slecht tegen, kost me een week voordat ik zeg maar weer normaal wakker ga worden ofzo. wat normaal kom ik wakker voor wekker gewoon automatisch.
Kwart over negen is nogal vroeg. Ik zit nog aan de koffie.quote:
Er komt altijd weer een kwart overquote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Kwart over negen is nogal vroeg. Ik zit nog aan de koffie.
Elektriciteitscentrale van makenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 20:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als ik mijn dekbed te luchten hang moet ik altijd uitkijken dat ik niet statisch geladen ben, anders vliegt m'n appartement de lucht in.
natuurlijke klok min of meer die dat doet, dat de overheid er nu een ander (uit de tijd btw) idee over heeft. tja dat rekt mijn klok niet ff hahahaquote:
Wel fijnquote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:01 schreef kree het volgende:
[..]
natuurlijke klok min of meer die dat doet, dat de overheid er nu een ander (uit de tijd btw) idee over heeft. tja dat rekt mijn klok niet ff hahaha
Dat is correct en juist.quote:
nou dat natuurlijke wel, dat ik hem niet trek over uur omzetten is wel overheid en regels zijn schuld. hahahaquote:
Mmquote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:02 schreef kree het volgende:
[..]
nou dat natuurlijke wel, dat ik hem niet trek over uur omzetten is wel overheid en regels zijn schuld. hahaha
Ha goeie we zijn net even buiten bij de woning geweest waar ik eerste voor sta aan de rand van het centrum die is dichtbij bij het station dan we gedacht hebben en zonder coffeshops voor de deur qua ruimte ga ik er dan het minst op vooruit maar qua buurt en voorzieningen oogt het prima.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 20:11 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik wil je geen kant op duwen. Maar met 35 jaar in een ouderencomplex zou ik mezelf niet aan doen ouderen hebben echt heel heel heel veel vrije tijd. Te veel.
Als je goed gaat op rust zou ik mijn blik op de toekomst gooien en voor die buitenwijk met meer ruimte gaan. Het is misschien nu even niet praktisch omdat je nu verder van alle voorzieningen afzit maar als je straks weer gewoon zelf kun fietsen of autorijden dan wen je wel aan de grotere afstand en loop je geen risico op overlast door die coffeeshop of terrorbejaarden
Ja dat scheelt welquote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:05 schreef gebrokenglas het volgende:
Het is wel gedoe, die zomertijd/wintertijd. Gelukkig gaan bijna alle klokken tegenwoordig automatisch...
Zo ken ik je nietquote:Op vrijdag 29 maart 2024 20:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
2e en laatste biertje van vanavond. Dan verstandig nog wat flixen en op tijd slapen.
Ik beperk mijn inname de laatste tijd wat meer. Behalve morgen, morgen ga ik lekker slempenquote:
Zo ken ik je weerquote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik beperk mijn inname de laatste tijd wat meer. Behalve morgen, morgen ga ik lekker slempen
zeg maar de waarheid? en zoals meegemaakt, dat zou helpen?quote:
kijkquote:
haha ja natuurlijk. maar dit gaat over het algemeen. gehehequote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:25 schreef HappyCharly het volgende:
Oh gaan we weer een discussie over vrouwen voeren?
Iets met nee is geen nee
Ik wacht wel even
owh ik ook hoor en zo zou ik algemeen gaan, maar als er toch ff discussie over is. opzich herken ik me soort van erin.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:27 schreef HappyCharly het volgende:
Ik zou graag willen kletsen over vlinders
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 29-03-2024 21:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Hihi hahaquote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:29 schreef kree het volgende:
[..]
owh ik ook hoor en zo zou ik algemeen gaan, maar als er toch ff discussie over is. opzich herken ik me soort van erin.
en dat heeft niks te maken met hoe ijk ben trouwens of tegen vrouwen enzo, dit is natuurlijk 21000x overdreven. en goed als je daar niet over kunt lachen als vrouw ook.... tja dan heb je niet zelfde humor als ik.
Beste bolker van de maandquote:
zie het als humor en onsijws overtrokken van alles. dus iets wat gewoon grappig is wel.quote:
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:40 schreef DJMO het volgende:
Godver @:rob had beenham in de oven gemaakt. Dik 600 gram, en die was in minder dan 10 minuten schoonop. En nu heb ik trek in meer
Ik weet wel hoe een beenham lekker te maken..quote:
Neequote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:32 schreef kree het volgende:
[..]
zie het als humor en onsijws overtrokken van alles. dus iets wat gewoon grappig is wel.
Rob.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:34 schreef Rob het volgende:
[..]
[..]
Ik weet wel hoe een beenham lekker te maken..
btw.. als ik hem alleen had moeten opeten was het na 15 minuten al weg
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:36 schreef AardappelSchotel het volgende:
Oh, sorry, dat was een snoeiharde
Johquote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:34 schreef FreshFruit het volgende:
Cabaret moet je wel snappen anders is er weinig lol aan.
nee is het kwetsend dan? want vraag me dat af? ik zie het als komiek en die alles overdrijft wel. Maar waarom, is het kwetsend naar jou?quote:
Hans teeuwenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:37 schreef kree het volgende:
[..]
nee is het kwetsend dan? want vraag me dat af? ik zie het als komiek en die alles overdrijft wel. Maar waarom, is het kwetsend naar jou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |