haha ja natuurlijk. maar dit gaat over het algemeen. gehehequote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:25 schreef HappyCharly het volgende:
Oh gaan we weer een discussie over vrouwen voeren?
Iets met nee is geen nee
Ik wacht wel even
owh ik ook hoor en zo zou ik algemeen gaan, maar als er toch ff discussie over is. opzich herken ik me soort van erin.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:27 schreef HappyCharly het volgende:
Ik zou graag willen kletsen over vlinders
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 29-03-2024 21:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Hihi hahaquote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:29 schreef kree het volgende:
[..]
owh ik ook hoor en zo zou ik algemeen gaan, maar als er toch ff discussie over is. opzich herken ik me soort van erin.
en dat heeft niks te maken met hoe ijk ben trouwens of tegen vrouwen enzo, dit is natuurlijk 21000x overdreven. en goed als je daar niet over kunt lachen als vrouw ook.... tja dan heb je niet zelfde humor als ik.
Beste bolker van de maandquote:
zie het als humor en onsijws overtrokken van alles. dus iets wat gewoon grappig is wel.quote:
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:40 schreef DJMO het volgende:
Godver @:rob had beenham in de oven gemaakt. Dik 600 gram, en die was in minder dan 10 minuten schoonop. En nu heb ik trek in meer
Ik weet wel hoe een beenham lekker te maken..quote:
Neequote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:32 schreef kree het volgende:
[..]
zie het als humor en onsijws overtrokken van alles. dus iets wat gewoon grappig is wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |