Lastig weet ook niet goed in te schatten hoe erg die coffeshop overlast is politie bureau zit er ook wel gelijk om de hoek.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:24 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Waar zie je jezelf langer wonen?
Lekker ite.quote:
Goede bekomst.quote:
Thanks. Na de pozza had ik nog steeds honger, dus gelijk een noedels kom soldaat gemaakt.quote:
Lekkerquote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Thanks. Na de pozza had ik nog steeds honger, dus gelijk een noedels kom soldaat gemaakt.
Dat zeker.quote:
Ik weet niet hoe oud je bent maar stel je wil straks kinderen of een huisdier (hond/kat) dat soort zaken. Ben je iemand die geen last heeft van drukte of ga je juist goed op rust?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Lastig weet ook niet goed in te schatten hoe erg die coffeshop overlast is politie bureau zit er ook wel gelijk om de hoek.
Een McRib?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:41 schreef Mickytjuh het volgende:
Er is iemand voor mij eten aan het opwarmen.
Wat raar.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:40 schreef DJMO het volgende:
Godver @:rob had beenham in de oven gemaakt. Dik 600 gram, en die was in minder dan 10 minuten schoonop. En nu heb ik trek in meer
Nee die heb ik vanmiddag op xoals je weet.quote:
Goed bezigquote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zo, halve liter open, goede voornemens voor vandaag (drie kwartier op de crosstrainer) de prullenbak in!
Dacht ik ook.quote:
Ik zou er minstens 10 mee hebben genomenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:46 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nee die heb ik vanmiddag op xoals je weet.
Nu erwtensoep
mcRibs?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:51 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik zou er minstens 10 mee hebben genomen
Goede voornemens op Goede Vrijdag werkt ook niet. Proost!quote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zo, halve liter open, goede voornemens voor vandaag (drie kwartier op de crosstrainer) de prullenbak in!
Dank.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:53 schreef Shii het volgende:
[..]
Goede voornemens op Goede Vrijdag werkt ook niet. Proost!
Ben nu al trots op jequote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dank.
Ik praat het goed voor mezelf door me voor te houden dat ik morgen op de fiets naar de kroeg ga![]()
Jij weetquote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:51 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik zou er minstens 10 mee hebben genomen
Ik ben vooral trots als ik morgenavond de weg terug zonder brokken af weet te leggen.quote:
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:53 schreef Shii het volgende:
[..]
Goede voornemens op Goede Vrijdag werkt ook niet. Proost!
Uiteindelijk leg je op de terugweg een dubbele afstand af. Dus veel beweging.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dank.
Ik praat het goed voor mezelf door me voor te houden dat ik morgen op de fiets naar de kroeg ga![]()
Het is een half uur fietsen, doel is om de terugweg toch wel binnen 3 kwartier af te leggen.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:58 schreef Shii het volgende:
[..]
Uiteindelijk leg je op de terugweg een dubbele afstand af. Dus veel beweging.
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Als ik zo eens naar de stand kijk denk ik dat de Bolkes (+
) zo langzamerhand wel aan de rijm schrijven mogen beginnen
Wordt wel pas op eerste paasdag gepost.quote:
Why?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 20:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wordt wel pas op eerste paasdag gepost.
Ik ben 35, dan ga ik goed op rust.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:33 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe oud je bent maar stel je wil straks kinderen of een huisdier (hond/kat) dat soort zaken. Ben je iemand die geen last heeft van drukte of ga je juist goed op rust?
Da's de laatste dag van de maand.quote:
Ouwe!quote:
Ik wil je geen kant op duwen. Maar met 35 jaar in een ouderencomplex zou ik mezelf niet aan doen ouderen hebben echt heel heel heel veel vrije tijd. Te veel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |