Dank.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:53 schreef Shii het volgende:
[..]
Goede voornemens op Goede Vrijdag werkt ook niet. Proost!
Ben nu al trots op jequote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dank.
Ik praat het goed voor mezelf door me voor te houden dat ik morgen op de fiets naar de kroeg ga![]()
Jij weetquote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:51 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik zou er minstens 10 mee hebben genomen
Ik ben vooral trots als ik morgenavond de weg terug zonder brokken af weet te leggen.quote:
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:53 schreef Shii het volgende:
[..]
Goede voornemens op Goede Vrijdag werkt ook niet. Proost!
Uiteindelijk leg je op de terugweg een dubbele afstand af. Dus veel beweging.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dank.
Ik praat het goed voor mezelf door me voor te houden dat ik morgen op de fiets naar de kroeg ga![]()
Het is een half uur fietsen, doel is om de terugweg toch wel binnen 3 kwartier af te leggen.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:58 schreef Shii het volgende:
[..]
Uiteindelijk leg je op de terugweg een dubbele afstand af. Dus veel beweging.
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Als ik zo eens naar de stand kijk denk ik dat de Bolkes (+
) zo langzamerhand wel aan de rijm schrijven mogen beginnen
Wordt wel pas op eerste paasdag gepost.quote:
Why?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 20:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wordt wel pas op eerste paasdag gepost.
Ik ben 35, dan ga ik goed op rust.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:33 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe oud je bent maar stel je wil straks kinderen of een huisdier (hond/kat) dat soort zaken. Ben je iemand die geen last heeft van drukte of ga je juist goed op rust?
Da's de laatste dag van de maand.quote:
Ouwe!quote:
Ik wil je geen kant op duwen. Maar met 35 jaar in een ouderencomplex zou ik mezelf niet aan doen ouderen hebben echt heel heel heel veel vrije tijd. Te veel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |