weet alleen de titel niet ,meer van die, maar was wel goeie iddquote:
Dat wat JustinK hierna zeiquote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:42 schreef kree het volgende:
[..]
helemaal niet, je vroeg zelf over?
Beetje lastige met jou is om jouw eigen mening nu duidelijk te krijgen, vragen ben je goed in, antwoorden niet echt?
ja uhquote:
Sloooommmquote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja uh
als iemand het voetje op het gaspedaal heeft..
kan ik niks aan doen he
ik wil je begrijpen he? echt waar. Maar soms denk ik je haat me gewoon? omdat ik doorvraag.quote:
Owwww - dat klinkt interessantttt...quote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:43 schreef FreshFruit het volgende:
Black mirror heeft soms wel iets van The twilight zone.
Ik haat je totaal nietquote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:52 schreef kree het volgende:
[..]
ik wil je begrijpen he? echt waar. Maar soms denk ik je haat me gewoon? omdat ik doorvraag.
Probleem van jou Ius dat je te weinig verteld en het allemaal vaag houd.
Vragen aan anderen ben je goed in en mag. maarre ik krijg geen hoogte van jou dus daardoor?
Ik snap er geen klap van.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja uh
als iemand het voetje op het gaspedaal heeft..
kan ik niks aan doen he
nee zover was ik ook wel nog. daarom klets ik nog met je. Maar je mag opzich beetje meer vertellen over jezelf wel ipv alleen te vragen?quote:
Vast wel.Wel een aanrader.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:53 schreef Sally het volgende:
[..]
Owwww - dat klinkt interessantttt...
Toch een kijktip dus?
Zijn die reeksen van de BBC nog ergens te vinden?
Vroem vroemquote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik snap er geen klap van.![]()
Maar het is al laat.
Ja, er worden aantekeningen gelezen....quote:
niet bij jouquote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, er worden aantekeningen gelezen....
Ja, ze leest alles door. hmmhmhm.quote:
* greysbones pakt kwartjequote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
geloof dat het kwartje is gevallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |