Deed ik zelf ook.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:32 schreef Sally het volgende:
[..]
En dan van die feesten waar ze half naakt rondlopen...?
Helemaal naakt ging me net te ver.Maar kan ook gezellig zijn.quote:
hmmmm hahaha ben niet van extreme. maar mag je me wel naakt zien hoor, net als rest trouwens mannen en vrouwen. denk zo vreemd ben ik niet.quote:
Daar is een topic voor.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:36 schreef kree het volgende:
[..]
hmmmm hahaha ben niet van extreme. maar mag je me wel naakt zien hoor, net als rest trouwens mannen en vrouwen. denk zo vreemd ben ik niet.
Daar komt @kree nietquote:
Wel in KPD hoor.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:38 schreef Sally het volgende:
[..]
Daar komt @:kree niet
Jij ook niet, trouwens... Tenminste niet in dat fototopic waar ik aan denk![]()
Iedereen heeft littekens Kree.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:40 schreef kree het volgende:
heb ik wel een onwijs litteken op me arm he. en goed. tja. hahaha nog na jaren best zichtbaar. hoe leg ik die uit
Nou, gewoon. Waar het van is?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:40 schreef kree het volgende:
heb ik wel een onwijs litteken op me arm he. en goed. tja. hahaha nog na jaren best zichtbaar. hoe leg ik die uit
ik heb wel eens gekeken hoor, omdat kon, maar nou niet echt dat ik het regelmatig opzoek, tis denk al p[aar njaar terug laatste keer daarquote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:41 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja maar niet het foto-topic. Daar sta jij niet in![]()
en @:kree kan volgens mij niet in KPD?
Ik heb er nu 4 extra bijquote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Iedereen heeft littekens Kree.
Gewoon zeggen dat het oorlogswond is of gevochten met een tijger.
ja dat was wel beetje mijn idee. hahaha. maarrre he als ik lief ben met a andere meid enzo dan kan ik zo moeilijk liegen enbzo. hahaquote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Iedereen heeft littekens Kree.
Gewoon zeggen dat het een oorlogswond is of gevochten met een tijger.
Bijna helemaal naakt kan ook he.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Helemaal naakt ging me net te ver.Maar kan ook gezellig zijn.
jawel en zo zal het ook zijn enzo hoor, want wil er neit over liegen. maarja echte goeie binnenkomer is het wss niet. hahahaquote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Nou, gewoon. Waar het van is?
Of is het iets erg geheimzinnigs dan...? Dat je niet echt durft te vertellen? (dan hoeft het niet hoor)
Maar is het dan zoiets geks dan, waardoor je het litteken hebt gekregen?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:43 schreef kree het volgende:
[..]
ja dat was wel beetje mijn idee. hahaha. maarrre he als ik lief ben met a andere meid enzo dan kan ik zo moeilijk liegen enbzo. haha
Het maakt je uniek.En het zal nodig geweest zijn.Maar snap je punt.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik heb er nu 4 extra bij![]()
Ziekenhuis heeft wat uit me moeten halen![]()
Bah,
Ik zou het eerder interessant vindenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:44 schreef kree het volgende:
[..]
jawel en zo zal het ook zijn enzo hoor, want wil er neit over liegen. maarja echte goeie binnenkomer is het wss niet. hahaha
Mijn buik is minder mooi nu...quote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het maakt je uniek.En het zal nodig geweest zijn.Maar snap je punt.
Mijn wenkbrouw heeft 4 littekens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |