quote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:00 schreef JustinK het volgende:
[..]
Stoppen met deze discussie die geen discussie is
okequote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:04 schreef kree het volgende:
maar ok hoe jullie allemaal discussie ontwijken zo ben ik het niet zo mee eens. want is heel makkelijk wel he.
Ik wel, mag graag ruzie maken.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:04 schreef AardappelSchotel het volgende:
Niet iedereen heeft zin in een discussie
Ja die is goedquote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:05 schreef kree het volgende:
kijk black mirror serie, lol dat is wel een tip.
Zeker, goede seriequote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:05 schreef kree het volgende:
kijk black mirror serie, lol dat is wel een tip.
Ik momenteel wel, zit in mijn rebelse fase.quote:
ia niet mijn doel hoor en het is ook neit er om het over dingen oneens te zijn. MAARJA het is heel makkelijk wel zo afgedaan ipv er even over te kletsen.quote:
52quote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:06 schreef kree het volgende:
[..]
ia niet mijn doel hoor en het is ook neit er om het over dingen oneens te zijn. MAARJA het is heel makkelijk wel zo afgedaan ipv er even over te kletsen.
Toen het nog van de BBC was waren de bestequote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:07 schreef kree het volgende:
[..]
tip echt waar, niet die laatste maar eerste delen ervan.
Huh? Dat wist ik nietquote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:07 schreef JustinK het volgende:
[..]
Toen het nog van de BBC was waren de beste
waarom denk jij dat dat een goede serie was?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:07 schreef JustinK het volgende:
[..]
Toen het nog van de BBC was waren de beste
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:06 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik momenteel wel, zit in mijn rebelse fase.
Omdat het deels realiteit is (en dus herkenbaar) en deels science fiction. Maar sommige dingen zouden dan ook wel kunnen gebeuren in de toekomst...quote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:10 schreef kree het volgende:
[..]
waarom denk jij dat dat een goede serie was?
Ik heb er mijn ideetjes over nl, want onconventionele en gebracht eigenlijk mss vrezen die we nu nog meer hebben als toen met AI enzo. voor mij eentje van top series hoor.
Jammere is dat ze het erna na originele schrijvers en regie weg waren, ze het erna helemaal hebben verpest uit commercie.
ja beetje zelfde waarom ik hem ok vond. het is neit onwijs fictie eigenlijk. daarom.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:13 schreef JustinK het volgende:
[..]
Omdat het deels realiteit is (en dus herkenbaar) en deels science fiction. Maar sommige dingen zouden dan ook wel kunnen gebeuren in de toekomst...
Precies datquote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:14 schreef kree het volgende:
[..]
ja beetje zelfde waarom ik hem ok vond. het is neit onwijs fictie eigenlijk. daarom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |