spoilers lezen is voor pro's haal ik hier uitquote:Op zondag 24 maart 2024 07:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Echte F1 fans kijken live
Iets minder echte F1 fans kijken uitgesteld na de uitslag te vermeden te hebben
Nepfans zoeken de uitslag op en 'kijken' daarna pas
Ik heb net de onboards van zowel Alonso als Russell teruggekeken en ik zou niet weten wat Fernando hier aan te rekenen is.quote:Op zondag 24 maart 2024 07:04 schreef Starflyer het volgende:
Alonso mag naar de stewards voor de crash van Russell
https://www.fia.com/sites(...)0with%20Car%2063.pdf
De telemetrie zal het uitwijzen of Alonso significant langzamer ging.quote:Op zondag 24 maart 2024 07:13 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb net de onboards van zowel Alonso als Russell teruggekeken en ik zou niet weten wat Fernando hier aan te rekenen is.
enige dat ik zou kunnen bedenken dat Alonso misschien iets van de lijn af is gegaan maar ik zie het ook echt nietquote:Op zondag 24 maart 2024 07:13 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb net de onboards van zowel Alonso als Russell teruggekeken en ik zou niet weten wat Fernando hier aan te rekenen is.
Als ik zo die onboard kijk dan schakelt Alonso heel raar terug nog voordat die remt. Dus er is wel iets bijzonders aan de hand.quote:
Called it.quote:Op zondag 24 maart 2024 06:30 schreef vosss het volgende:
Benieuwd of Russell de schuld bij Alonso neer gaat leggen. Die vertraagde daar meer dan de ronden ervoor.
Al dan niet zo bedoelde break test begreep ikquote:Op zondag 24 maart 2024 07:13 schreef Tijn het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 maart 2024 07:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nepfans zoeken de uitslag op en 'kijken' daarna pas en kijken geen sprintraces
Hij remt wel even op het rechte stukquote:Op zondag 24 maart 2024 07:13 schreef Tijn het volgende:
[..]
Duidelijk zichtbaar. Russell caught by surprise en hierdoor de auto verloren.quote:Op zondag 24 maart 2024 07:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Al dan niet zo bedoelde break test begreep ik
Uiteindelijk kijken echte fans gewoon op de manier die zij het fijnst vinden, natuurlijk.quote:Op zondag 24 maart 2024 07:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En wat dan nog als-ie dat deed?quote:Op zondag 24 maart 2024 07:13 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
De telemetrie zal het uitwijzen of Alonso significant langzamer ging.
Dan mag Alonso vertellen waarom dat was.quote:
Het is niet Fernando's schuld dat George zit te slapen.quote:Op zondag 24 maart 2024 07:15 schreef vosss het volgende:
[..]
Duidelijk zichtbaar. Russell caught by surprise en hierdoor de auto verloren.
Dit had jij niet gezegd als ik verzaakt had. Dan had je me Humphrey genoemd enzoquote:Op zondag 24 maart 2024 07:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Uiteindelijk kijken echte fans gewoon op de manier die zij het fijnst vinden, natuurlijk.
Als je dat soort dingen doet op deze snelheden dan veroorzaak je dat iemand zijn auto kwijtraakt en keihard crasht.quote:
verkeerde downshift/upshift?quote:Op zondag 24 maart 2024 07:17 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dan mag Alonso vertellen waarom dat was.
Kan. En dan gaan de stewards beslissen of dat het geval was.quote:
Aangezien je de vorige twee keer niet live gezien hebt (want zaterdag), ben je geen echte fan?quote:Op zondag 24 maart 2024 07:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oh ja, Humphreyquote:Op zondag 24 maart 2024 07:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit had jij niet gezegd als ik verzaakt had. Dan had je me Humphrey genoemd enzo
Natte is nepfanquote:Op zondag 24 maart 2024 07:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Aangezien je de vorige twee keer niet live gezien hebt (want zaterdag), ben je geen echte fan?
Je moet die geruchten niet zo serieus nemen. Ik heb beiden live gezien.quote:Op zondag 24 maart 2024 07:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Aangezien je de vorige twee keer niet live gezien hebt (want zaterdag), ben je geen echte fan?
eerlijk is eerlijk hij zei twee keer niet te kunnen kijkenquote:Op zondag 24 maart 2024 07:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Er kan voor je altijd iemand stilvallen (door een motorplof of brandende remmen bijv). Die zul je toch moeten ontwijken.quote:Op zondag 24 maart 2024 07:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als je dat soort dingen doet op deze snelheden dan veroorzaak je dat iemand zijn auto kwijtraakt en keihard crasht.
Wel als ie een braketestje deedquote:Op zondag 24 maart 2024 07:17 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het is niet Fernando's schuld dat George zit te slapen.
Nou zijn brake staat op 100% op het rechte stuk voor 1 momentquote:
Had ook het idee dat hij alleen maar naar Nederlanders kijktquote:Op zondag 24 maart 2024 07:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh ja, HumphreyDat is toch die knakker die zogenaamd alles kijkt, maar dan tijdens de Spelen in Tokyo bijvoorbeeld pas om 2-3 uur 's nachts zijn nest uit kwam, terwijl de dag dan al twee uur bezig was?
Hij heeft wél live gekekenquote:Op zondag 24 maart 2024 07:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
het gaat ook om fan zijn, moddienst heeft er niks mee te maken.quote:Op zondag 24 maart 2024 07:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je moet die geruchten niet zo serieus nemen. Ik heb beiden live gezien.
Ik ook.quote:Op zondag 24 maart 2024 07:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
Alonso wist gewoon dat die gepakt ging worden en haalt een hele bizarre truuk uit om te voorkomen dat het ging gebeuren. In dit geval het onverwacht vertragen voor bocht 6 met een vreemde downshift. Benieuwd wat hieruit komt.
Eens. Hoop echt dat meer hier dat gaan inzien.quote:
Weet niet hoe laat ie z'n nest uit kwam, maar jaquote:Op zondag 24 maart 2024 07:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh ja, HumphreyDat is toch die knakker die zogenaamd alles kijkt, maar dan tijdens de Spelen in Tokyo bijvoorbeeld pas om 2-3 uur 's nachts zijn nest uit kwam, terwijl de dag dan al twee uur bezig was?
quote:Op zondag 24 maart 2024 07:21 schreef THEFXR het volgende:
[..]
het gaat ook om fan zijn, moddienst heeft er niks mee te maken.
Troosten? Nieuw contract aanbieden?quote:
je hoeft maar gas los te laten, nog niet eens braken om erg te vertragenquote:Op zondag 24 maart 2024 07:21 schreef pmponer het volgende:
Nou i
[..]
Nou zijn brake staat op 100% op het rechte stuk voor 1 moment
Oh ja. Het type dat zeilen niks aan vindt, maar kijkt 'want Nederland kan een medaille pakken'.quote:Op zondag 24 maart 2024 07:21 schreef franklop het volgende:
[..]
Had ook het idee dat hij alleen maar naar Nederlanders kijkt
Dat hij naar hem toe kwam in zijn auto, handje geven, succes wensen.quote:
Downshift remt ook behoorlijk afquote:Op zondag 24 maart 2024 07:23 schreef THEFXR het volgende:
[..]
je hoeft maar gas los te laten, nog niet eens braken om erg te vertragen
Zijn er mensen die zeilen daadwerkelijk spannend vinden om te kijken?quote:Op zondag 24 maart 2024 07:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh ja. Het type dat zeilen niks aan vindt, maar kijkt 'want Nederland kan een medaille pakken'. Man man man.
Ik krijg nu flashbacks naar 'help ons'quote:Op zondag 24 maart 2024 07:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh ja. Het type dat zeilen niks aan vindt, maar kijkt 'want Nederland kan een medaille pakken'.
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALT.quote:Op zondag 24 maart 2024 07:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
Volgens @:Nattekat heb ik gefaald als mod, dan is his lost.
Thanks!quote:Op zondag 24 maart 2024 07:23 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dat hij naar hem toe kwam in zijn auto, handje geven, succes wensen.![]()
Of doet hij dat bij Yuki ook?
Nee, alleen als fan. Wat mod betreft heb ik geen recht van sprekenquote:Op zondag 24 maart 2024 07:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb het nog een keer teruggekeken, maar zoveel gaat Alonso toch niet in de ankers? Beetje gas terug voor de knik rechtsaf, maar dat was het dan ook wel.quote:Op zondag 24 maart 2024 07:20 schreef vosss het volgende:
[..]
Wel als ie een braketestje deed
Ik zei hier al meteen dat dat er een beetje stout uitzag van alonso. Vooropgesteld dan dat hij geen probleem had. Dat weten we nog niet.
Ja, ik kan het me ook niet voorstellen hoor, maar ongetwijfeld zijn die erquote:Op zondag 24 maart 2024 07:24 schreef Jane het volgende:
[..]
Zijn er mensen die zeilen daadwerkelijk spannend vinden om te kijken?
Weet ik maar hij tikte de rem echt aan, als de graphics idd een echte weergave van dat moment zijn.quote:Op zondag 24 maart 2024 07:23 schreef THEFXR het volgende:
[..]
je hoeft maar gas los te laten, nog niet eens braken om erg te vertragen
nah, meer fan van powerboot racenquote:Op zondag 24 maart 2024 07:24 schreef Jane het volgende:
[..]
voor mij ben je de modquote:Op zondag 24 maart 2024 07:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
feitquote:Op zondag 24 maart 2024 07:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat mod betreft heb ik geen recht van spreken
Alleen als ze zinken.quote:Op zondag 24 maart 2024 07:24 schreef Jane het volgende:
[..]
Nu is het ook wel saailen op bepaalde momentenquote:Op zondag 24 maart 2024 07:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh ja. Het type dat zeilen niks aan vindt, maar kijkt 'want Nederland kan een medaille pakken'.
Ik kijk ook altijd naar de NederlandGodenquote:Op zondag 24 maart 2024 07:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Japan in het voorseizoen, moet er even aan wennenquote:Op zondag 24 maart 2024 07:26 schreef heywoodu het volgende:
Ach, prima dat Alonso en Russell er even over moeten babbelen bij de stewards, voor de zekerheid. Praatje maken, afronden, helaas voor Russell en door naar Japan.
Eerst roeptoeterde ie dat ie niet wilde kijken, dat is nog matiger voor een echte fan.quote:Op zondag 24 maart 2024 07:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
eerlijk is eerlijk hij zei twee keer niet te kunnen kijken
echter de eerste keer kon hij gewoon kijken en heeft hij ook gekeken want hij had verkeerde weekend in zn hoofd
en tweede keer heeft hij ook gekeken want was net op tijd thuis
Wel een goede opbouw. Australië om 5u, Japan om 7u, China om 9u, Miami om....nou ja, tien uurquote:Op zondag 24 maart 2024 07:27 schreef franklop het volgende:
[..]
Japan in het voorseizoen, moet er even aan wennen
Hier zie je dat Alonso de rem aanraakt in 57 terwijl die in 56 hem niet aanraakte.quote:
Biggest nieuws ooit. Me-ga-schan-daal.quote:Op zondag 24 maart 2024 07:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hier zie je dat Alonso de rem aanraakt in 57 terwijl die in 56 hem niet aanraakte.
Dit is echt big.
Toch extra geremd dus.quote:
en ondanks de afhakers na Max zn exitquote:Op zondag 24 maart 2024 07:29 schreef Nattekat het volgende:
Meer delen Australië topic dan Bahrein topic, ondanks het tijdstip
Doe maar grappig. Zoiets heb ik nog nooit gezien. Behalve die keer van Max dan.quote:Op zondag 24 maart 2024 07:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Biggest nieuws ooit. Me-ga-schan-daal.
En ook nog downshift zoals ik op de onboard hoorde.quote:
Oh ik geloof best dat Alonso wat zat te kutten. Maar dan nog moet Russell 'm gewoon op de baan kunnen houden. Hij ziet nota bene dat remlicht. En zo dicht zat-ie er nou ook weer niet bovenop.quote:Op zondag 24 maart 2024 07:31 schreef TweedeKlum het volgende:
Het ziet er naar uit dat ALO stout geweest is ja.
Ja dit zit wel een beetje op de grens natuurlijk. Alonso wil afremmen om George in de vuile lucht te krijgen. Mag dat en moet Sjors gewoon beter uit zijn doppen kijken? Of is het onnodig gevaarlijk en moet Alonso een reprimande krijgen?quote:Op zondag 24 maart 2024 07:31 schreef Jane het volgende:
Dit is wel een goede les voor Logan Sargeant, voor als hij weer eens crasht. Gewoon degene voor je de schuld geven als die ergens ook maar z'n rem heeft aangeraakt.
107% regel overschreden?quote:Op zondag 24 maart 2024 07:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
Bottas ook under investigation hoor ik net?
Remlicht? Watquote:Op zondag 24 maart 2024 07:32 schreef Tijn het volgende:
[..]
Oh ik geloof best dat Alonso wat zat te kutten. Maar dan nog moet Russell 'm gewoon op de baan kunnen houden. Hij ziet nota bene dat remlicht. En zo dicht zat-ie er nou ook weer niet bovenop.
Wieldop rolde de fastlane in.quote:Op zondag 24 maart 2024 07:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
https://www.fia.com/sites(...)077%20Pit%20Stop.pdfquote:Op zondag 24 maart 2024 07:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Errug slordig van Bottas, ja.quote:
quote:Op zondag 24 maart 2024 07:35 schreef heywoodu het volgende:
En daar is de straf.
https://www.fia.com/sites(...)ed%20Lap%20Times.pdfDie twee hebben beiden hun blinde darm nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Zoals het heurtquote:Op zondag 24 maart 2024 07:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
Kijk er is een ding duidelijk. Alonso zoekt de grens op van het toelaatbare want hij wist dat die kansloos was tegen de Drs van George
quote:Op zondag 24 maart 2024 07:35 schreef heywoodu het volgende:
En daar is de straf.
https://www.fia.com/sites(...)ed%20Lap%20Times.pdfDeze gozer, echt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dacht dat het een geldboete voor Sauber was in de spoiler.100.000 katjes
Fuck the EBU!
Of het zo wel of niet hoort bepaalt de FIA wel.quote:
Dat is geen remlicht, dat is om aan te geven dat er energie wordt teruggewonnen en de auto dus kan vertragen.quote:Op zondag 24 maart 2024 07:32 schreef Tijn het volgende:
[..]
Oh ik geloof best dat Alonso wat zat te kutten. Maar dan nog moet Russell 'm gewoon op de baan kunnen houden. Hij ziet nota bene dat remlicht. En zo dicht zat-ie er nou ook weer niet bovenop.
50 tinten grijs hierquote:
Ja dat snap ik, maar hoe dan ook zie je dat ding knipperen. Het is dus niet alsof het helemaal uit het niks komt voor George.quote:Op zondag 24 maart 2024 07:38 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat is geen remlicht, dat is om aan te geven dat er energie wordt teruggewonnen en de auto dus kan vertragen.
- Suzuka is de volgende racequote:Op zondag 24 maart 2024 06:30 schreef Nattekat het volgende:
- Stratencircuit
- Red Bull heeft een mindere zondag
- Zegereeks van Verstappen wordt verbroken door Sainz
- Russell crasht in de laatste ronde
Deja vu
Of dat ding knippert zegt niet heel veel over hoeveel en wanneer hij remt, je kan dat licht namelijk ook soms zien als ze niet remmen.quote:Op zondag 24 maart 2024 07:39 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar hoe dan ook zie je dat ding knipperen. Het is dus niet alsof het helemaal uit het niks komt voor George.
Ik snap ook wel dat-ie even schrikt. Maar niet iedereen parkeert 'm dan gelijk in de muur. Dat is imho z'n eigen verantwoordelijkheid en niet die van Fernando.
Oh ben jij zo'n buurman die op zondagochtend de boormachine pakt?quote:Op zondag 24 maart 2024 07:41 schreef Perox het volgende:
Ik ga maar eens wat klussen in huis - bedankt weer voor de gezelligheid op deze vroege morgen.
Niet iedereen woont dichtbij de buurmanquote:Op zondag 24 maart 2024 07:44 schreef Tijn het volgende:
[..]
Oh ben jij zo'n buurman die op zondagochtend de boormachine pakt?
Allemaal de schuld van Carlos dusquote:
en morgenvroeg ben je om half 5 wakkerquote:Op zondag 24 maart 2024 07:45 schreef Jane het volgende:
Ik dacht dat ik na 3 ochtenden om 5 uur opstaan wel gewend zou zijn, maar dat valt tegen in de praktijk.
Helaas ook teveel koffie op om nog te slapen.
Waarschijnlijk ja.quote:
Terecht en begrijpelijk dat hij om rood roept.quote:
Heb sowieso nooit moeite met die overgang.quote:Op zondag 24 maart 2024 07:47 schreef pmponer het volgende:
[..]
Weekje doortrekken, ben je gelijk aan de zomertijd gewend
quote:Fact Car 10 crossed the yellow line at Pit Exit.
Infringement Breach of Appendix L, Chapter IV, Article 6 of the International Sporting Code.
Decision 5 second time penalty.
(5 seconds added to elapsed Race time).
Reason The Stewards reviewed video evidence and determined that the outside of both left
hand tyres crossed the outside of the solid yellow line at pit exit in violation of the
code.
While the penalty guidelines indicate a penalty point, the Stewards elect not to apply a
penalty point because (a) during the driver’s meeting the drivers indicated that this
line is difficult to see at this time of day, (b) his tyres crossed for less than a meter,
and (c) there was no danger caused.
ik zou de onboard willen zienquote:Op zondag 24 maart 2024 07:48 schreef vosss het volgende:
[..]
Terecht en begrijpelijk dat hij om rood roept.
En denk toch echt dat Alonso dit aangerekend wordt, die is onverwacht veel langzamer vlak voor die bocht waardoor Russell er bijna op klapt. Sterker nog, als Russell niks gedaan had dan was hij er op geklapt denk ik.
Kun je de kijkcijfers van Viaplay volgens Nattekittenquote:Op zondag 24 maart 2024 07:51 schreef Nizno het volgende:
zit sky te kijken nadat F1TV af was gelopen....
hoor ik ineens nederlands gebrabbel er tussendoor....
verrek gaat F1TV ineens de herhaling van de race aanzetten
Kan best kloppen. Max was ook al bezorgd over de racepace van Ferrari hoorde ik.quote:
Hij had George er gewoon langs moeten latenquote:
als je deze beelden ziet lijkt het minder op Alonso's schuld dan wanneer je de beelden op F1TV vanuit de auto van Alonso zagquote:
hahahahahaquote:Op zondag 24 maart 2024 07:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Kun je de kijkcijfers van Viaplay volgens Nattekitten
quote:Op zondag 24 maart 2024 07:56 schreef DeeBee het volgende:
Definitief einde tijdperk VER
Definitief einde tijdperk RBR
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.deze grap is beter dan de hi ha ho's van einde tijdperkOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
quote:
1 |
Toen Mercedes uitviel was het ook “een partij vette shit” destijds.quote:Op zondag 24 maart 2024 08:02 schreef Nizno het volgende:
Ted in zn notebook
dit was een goede race!
Max won niet. Whoehoe
Niet Whoehoe omdat hij uitviel maar omdat hij niet won.
Joh die Engelsen zijn echt erg
Ted kijken is ook zelfkastijding en dan Jack en Olaf die heul origineel ook met een kladblokje rond gaan lopen. Man man man.quote:Op zondag 24 maart 2024 08:02 schreef Nizno het volgende:
Ted in zn notebook
dit was een goede race!
Max won niet. Whoehoe
Morgen gaat het vast beterquote:Op zondag 24 maart 2024 07:45 schreef Jane het volgende:
Ik dacht dat ik na 3 ochtenden om 5 uur opstaan wel gewend zou zijn, maar dat valt tegen in de praktijk.
Heel stiekem vind ik het vermakelijk.quote:Op zondag 24 maart 2024 08:08 schreef exile79 het volgende:
[..]
Ted kijken is ook zelfkastijding en dan Jack en Olaf die heul origineel ook met een kladblokje rond gaan lopen. Man man man.
Waarom altijd zo druk met Lewis en Mercedes?quote:Op zondag 24 maart 2024 08:05 schreef rotaderp44 het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
Definitief einde tijdperk Mercedes![]()
Definitief einde tijdperk lewis....blijkt toch niet zo'n GOAT te zijn zonder cheat motor en slaafje bottas.
oh wacht...
Nee hoor, Sainz pakt hem gewoon. Ultieme middelvinger naar Ferrari.quote:
je ziet waar hij op reageert?quote:Op zondag 24 maart 2024 08:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waarom altijd zo druk met Lewis en Mercedes?
hap hap hapquote:Op zondag 24 maart 2024 08:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waarom altijd zo druk met Lewis en Mercedes?
Wereldkampioenen die uitvallenquote:Op zondag 24 maart 2024 08:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nee hoor, Sainz pakt hem gewoon. Ultieme middelvinger naar Ferrari.
Ik gun hem het echt met deze motivatiequote:Op zondag 24 maart 2024 08:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nee hoor, Sainz pakt hem gewoon. Ultieme middelvinger naar Ferrari.
Als je gewoon vijf dagen per week werkt dan lijkt me dat redelijk normaal.quote:Op zondag 24 maart 2024 07:44 schreef Tijn het volgende:
[..]
blijkbaar zijn ontbijt nog niet gehadquote:
Ik heb gewoon lekker tot 6.45 uitgeslapen en de race terug gekeken.quote:Op zondag 24 maart 2024 07:45 schreef Jane het volgende:
Max heeft sinds 2022 van de 46 races er 37 gewonnen. Vorig jaar van de 22 races heeft hij er 19 gewonnen.quote:Op zondag 24 maart 2024 08:02 schreef Nizno het volgende:
Ted in zn notebook
dit was een goede race!
Max won niet. Whoehoe
Jezus is het daar niet mee eens.quote:Op zondag 24 maart 2024 08:13 schreef Managarm het volgende:
[..]
Als je gewoon vijf dagen per week werkt dan lijkt me dat redelijk normaal.
Elke keer als ik hem zie dan gaat het wel over Lewis en dat zogenaamde valsspelen met die motor. Is gewoon fascinerendquote:Op zondag 24 maart 2024 08:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
je ziet waar hij op reageert?
Kom op zeg doe niet zo aangevallen
Dat is toch wel prima? Veel mensen snakken naar een andere winnaar. Voor ons is het jammer, ook om die streak, maar verstappen die blijft winnen is nu eenmaal saai.quote:Op zondag 24 maart 2024 08:02 schreef Nizno het volgende:
Ja als je pa timmerman is ben je daar ook wel een keer klaar mee natuurlijk.quote:
Willen ze hem straffen voor zn rijwind?quote:Op zondag 24 maart 2024 07:04 schreef Starflyer het volgende:
Alonso mag naar de stewards voor de crash van Russell
https://www.fia.com/sites(...)0with%20Car%2063.pdf
het ging mij ook voornamelijk om het eerste stukquote:Op zondag 24 maart 2024 08:17 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Dat is toch wel prima? Veel mensen snakken naar een andere winnaar. Voor ons is het jammer, ook om die streak, maar verstappen die blijft winnen is nu eenmaal saai.
Whoohoo om een crash is vaak slecht en zeker niet iets wat een commentator moet roepen. Of lees ik nu je bericht verkeerd?
Blablablaquote:Op zondag 24 maart 2024 07:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Uiteindelijk kijken echte fans gewoon op de manier die zij het fijnst vinden, natuurlijk.
Klopt. Het is gewoon leuk als een ander een keer in de spotlight staat. Heeft F1 nodig af en toe.quote:Op zondag 24 maart 2024 08:17 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Dat is toch wel prima? Veel mensen snakken naar een andere winnaar. Voor ons is het jammer, ook om die streak, maar verstappen die blijft winnen is nu eenmaal saai.
Whoohoo om een crash is vaak slecht en zeker niet iets wat een commentator moet roepen. Of lees ik nu je bericht verkeerd?
Nee hoor, 'je bent pas een échte fan als je live kijkt' is natuurlijk nogal pretentieus, ook al is dat wel de manier waarop ik zelf het liefst kijkquote:Op zondag 24 maart 2024 08:21 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Blablabla
Niveautje 'iedereen is een winnnaaaaaaaaaaaaaahhhrrrr' dit.
Alleen winnaars kijken live? Nou nee we zijn hier gewoon kijkers en doen niet meequote:Op zondag 24 maart 2024 08:21 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Blablabla
Niveautje 'iedereen is een winnnaaaaaaaaaaaaaahhhrrrr' dit.
Joah is waar. Maar soms is de verrassing al al de opwinding waar men op zit te wachten. De laatste (eerste) drie races waren er eigenlijk totaal nog geen hoogtepunten, toch is men al over het een en ander lyrisch geweest.quote:Op zondag 24 maart 2024 08:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
het ging mij ook voornamelijk om het eerste stuk
Wat een goede race. Max won niet.
Euh ja ik heb betere races gezien ondanks dat de nummer 1 al vanaf ronde 1 bekend was.
Zat weinig boeiends in de race op zich hoor
t ging mij dus idd over het hele praatjequote:Op zondag 24 maart 2024 08:26 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Joah is waar. Maar soms is de verrassing al al de opwinding waar men op zit te wachten. De laatste (eerste) drie races waren er eigenlijk totaal nog geen hoogtepunten, toch is men al over het een en ander lyrisch geweest.
Ik reageerde vooral op het “niet whoohoo” voor de crash”. Las alsof dat normaler zou zijn dan een. “Whoohoo” voor een andere winnaar.
De kärcher.quote:Op zondag 24 maart 2024 07:44 schreef Tijn het volgende:
[..]
En daarna driftig vegen om dat natte zaagsel van de stoep te krijgen !quote:Op zondag 24 maart 2024 08:29 schreef Red_85 het volgende:
[..]
De kärcher.
En daarna de afkortzaag
Voor als je echt een teringhekel aan je buren hebt
Met de bladblazer!quote:Op zondag 24 maart 2024 08:31 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
En daarna driftig vegen om dat natte zaagsel van de stoep te krijgen !
Nee.quote:Op zondag 24 maart 2024 08:13 schreef Managarm het volgende:
[..]
Als je gewoon vijf dagen per week werkt dan lijkt me dat redelijk normaal.
Ach, Japan kijk ik wel weer live, maar ik ga echt niet meer om 5 uur opstaan om F1 te kijken tegenwoordig. Sowieso is het vandaag de dag natuurlijk heel gemakkelijk om met enige vertraging te kijken. Je hoeft niet meer te kloten met een VCR en VHS banden en wachten totdat de hele race is opgenomen.quote:Op zondag 24 maart 2024 08:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee hoor, 'je bent pas een échte fan als je live kijkt' is natuurlijk nogal pretentieus, ook al is dat wel de manier waarop ik zelf het liefst kijk
Ik hoor in de wandelgangen dat Sainz een zitje zoektquote:Op zondag 24 maart 2024 08:38 schreef Kickinalfa het volgende:
Ze zullen bij RB ook wel moeten gaan nadenken over een goede rijder voor volgend jaar, want Perez wordt geen WDC mocht Verstappen er niet zijn.
Wat was er zoveel leuker dan?quote:Op zondag 24 maart 2024 08:38 schreef Kickinalfa het volgende:
Lekker voor Sainz!
Races zijn ook veel leuker zonder max erbij.
Ze zullen bij RB ook wel moeten gaan nadenken over een goede rijder voor volgend jaar, want Perez wordt geen WDC mocht Verstappen er niet zijn.
MER en RBR hebben een zitje.quote:Op zondag 24 maart 2024 08:40 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik hoor in de wandelgangen dat Sainz een zitje zoekt
Je hebt in dit geval 4 autos die voor de overwinning strijden ipv 1 die ergens in de verte rijdt.quote:
Maar die andere 3 hebben niet voor de overwinning gestreden.quote:Op zondag 24 maart 2024 08:47 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Je hebt in dit geval 4 autos die voor de overwinning strijden ipv 1 die ergens in de verte rijdt.
Ik zag er maar 1 na het wegvallen van Verstappenquote:Op zondag 24 maart 2024 08:47 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Je hebt in dit geval 4 autos die voor de overwinning strijden ipv 1 die ergens in de verte rijdt.
Sainz had zoveel voorsprong net als Max andersquote:Op zondag 24 maart 2024 08:47 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Sainz reed gewoon in de verte hoor..quote:Op zondag 24 maart 2024 08:47 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Logisch paniekerige oproep wel, doodeng om daar zo te staan, geen zicht richting de rijrichting, midden op de baan met een stofwolk er omheen....het is een klein wonder dat niemand hem raakte.quote:
Dát. Er was helemaal geen strijd om de overwinningquote:Op zondag 24 maart 2024 08:48 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Maar die andere 3 hebben niet voor de overwinning gestreden.
en dat terwijl wanneer Max op kop aan het cruisen is er veel meer gebeurd rondom de plaatsen twee tot zes wat je dus nu amper hadquote:Op zondag 24 maart 2024 08:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dát. Er was helemaal geen strijd om de overwinning
Ook dat nog jaquote:Op zondag 24 maart 2024 08:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
en dat terwijl wanneer Max op kop aan het cruisen is er veel meer gebeurd rondom de plaatsen twee tot zes wat je dus nu amper had
Eens.quote:Op zondag 24 maart 2024 08:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Logisch paniekerige oproep wel, doodeng om daar zo te staan, geen zicht richting de rijrichting, midden op de baan met een stofwolk er omheen....het is een klein wonder dat niemand hem raakte.
kortom de rees werd kutter door het uitvallen van Max.quote:
Jaahquote:
Agree to disagreequote:Op zondag 24 maart 2024 08:48 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Maar die andere 3 hebben niet voor de overwinning gestreden.
Dwars zijn om het dwars zijn.quote:
Kwamen pas na een uur weer naar buiten begreep ik.quote:
Ow, zo, dat is een lang gesprek geweest dan.quote:Op zondag 24 maart 2024 08:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kwamen pas na een uur weer naar buiten.
Bijzonder vreemde conclusiequote:Op zondag 24 maart 2024 08:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
kortom de rees werd kutter door het uitvallen van Max.
Daar heb ik echt geen boodschap aan, maar ja, ik ga die discussie niet aan, ik woon nu vrij, eerste buurman op 500 meter.quote:Op zondag 24 maart 2024 08:34 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nee.
Op zondag wacht je gewoon even netjes tot 1000 uur voordat je met herrie gereedschap gaat beginnen.
Anderen in de buurt willen wel uitslapen.
Buren op een paar honderd meter afstand --> niks aan de handquote:Op zondag 24 maart 2024 08:59 schreef Managarm het volgende:
[..]
Daar heb ik echt geen boodschap aan, maar ja, ik ga die discussie niet aan, ik woon nu vrij, eerste buurman op 500 meter.
Ik wachtte in het weekend tot na 9:00 met boren etc., vond ik ruim genoeg. Er was al zo weinig tijd om te klussen. En op zondag niet klussen, sorry, maar we leven niet meer in de jaren 50.quote:Op zondag 24 maart 2024 09:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Buren op een paar honderd meter afstand --> niks aan de hand
Buren direct naast je --> tyfusherrie lekker achterwege laten (zeker in de ochtend en eigenlijk ook gewoon op zondag)
Maakt het ineens een stuk fijnere woonomgeving
Er was ook weinig anders deze race, niet echt schokkende tactieken gezien.quote:Op zondag 24 maart 2024 09:02 schreef Rnie het volgende:
Je kan wel merken dat het dagjesvolk zich alleen maar bezig houdt met sec inhalen en de strijd om P1.
Behalve dat er geen strijd om P1 was.quote:Op zondag 24 maart 2024 09:03 schreef Managarm het volgende:
[..]
Er was ook weinig anders deze race, niet echt schokkende tactieken gezien.
een tegenspraak op de Kickinalfa die aangaf dat er nu 4 aan het racen waren om P1 wat gewoon niet waar was omdat Sainz gewoon lekker aan het cruisen kon dit keer.quote:Op zondag 24 maart 2024 08:58 schreef Rnie het volgende:
[..]
Bijzonder vreemde conclusieHoe weet je nou hoe de race was verlopen als Max niet was uitgevallen dan?
![]()
Bahrein is saaierquote:
Aha.quote:Op zondag 24 maart 2024 09:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
een tegenspraak op de Kickinalfa die aangaf dat er nu 4 aan het racen waren om P1 wat gewoon niet waar was omdat Sainz gewoon lekker aan het cruisen kon dit keer.
Dat bij Races waar Max aan het cruisen is meer spanning is om de plekken 2 tm 6
dat was er nu niet.
volgende keer dus even teruglezen aan de hand van de quotesquote:
Kan natuurlijk ook gewoon aan F1 liggen. F3 en F2 waren dikke prima, Supercars moet ik nog even kijken, maar is daar meestal ook gewoon vermakelijk.quote:
Exact. Dit zijn situaties waarbij makkelijk hele ernstige ongelukken kunnen gebeuren. Hij roept dat ook niet alleen voor zichzelf, ook voor zijn collega's.quote:Op zondag 24 maart 2024 08:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Logisch paniekerige oproep wel, doodeng om daar zo te staan, geen zicht richting de rijrichting, midden op de baan met een stofwolk er omheen....het is een klein wonder dat niemand hem raakte.
Dan ziet niemand een issue.quote:Op zondag 24 maart 2024 08:59 schreef Managarm het volgende:
[..]
Daar heb ik echt geen boodschap aan, maar ja, ik ga die discussie niet aan, ik woon nu vrij, eerste buurman op 500 meter.
Dit.quote:Op zondag 24 maart 2024 09:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Buren op een paar honderd meter afstand --> niks aan de hand
Buren direct naast je --> tyfusherrie lekker achterwege laten (zeker in de ochtend en eigenlijk ook gewoon op zondag)
Maakt het ineens een stuk fijnere woonomgeving
Ben dan ook erg benieuwd naar de beslissing tov Alonso.quote:Op zondag 24 maart 2024 09:08 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Verder weer een masterclass bezwijken onder druk van George.
Wat een reactie, maar ja, gezien je bewoordingen is het wel duidelijk wie hier de tokkie is. Ik heb overigens nooit problemen gehad met mijn buren met klussen, na 9:00 was toch iedereen wakker, en we hebben echt jaren geklust, groot huis, renovatiepand.quote:Op zondag 24 maart 2024 09:09 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dan ziet niemand een issue.
Woon je in een wijk en heb je er alsnog geen boodschap aan, ben je gewoon die ene kutasotokkie buurman uit de buurt waar iedereen een grafhekel aan heeft. Vooral als je 'de discussie' niet aanwil. Kutacties, kuthouding, kutbuur.
Hou rekening met elkaar.
En we hadden nog zo'n goede hoop na Sakhir 2020.quote:Op zondag 24 maart 2024 09:08 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Exact. Dit zijn situaties waarbij makkelijk hele ernstige ongelukken kunnen gebeuren. Hij roept dat ook niet alleen voor zichzelf, ook voor zijn collega's.
Verder weer een masterclass bezwijken onder druk van George. Gaat hem echt niet worden met deze kerel...Dit wordt niet de opvolger van Hamilton bij Mercedes.
Nogal ja.quote:Op zondag 24 maart 2024 08:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik ga vanmiddag naar de bios en dan in zo'n relax seat zitten. Na de film uit eten bij een pizzeriaquote:Op zondag 24 maart 2024 09:13 schreef Nizno het volgende:
baggerweer buiten, had beter nog even kunnen gaan slapen..
Wel goed dat uiteindelijk rood niet gegeven werd. Anders had Russel zijn plekkie nog terug gehad ook.quote:Op zondag 24 maart 2024 09:08 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Exact. Dit zijn situaties waarbij makkelijk hele ernstige ongelukken kunnen gebeuren. Hij roept dat ook niet alleen voor zichzelf, ook voor zijn collega's.
Verder weer een masterclass bezwijken onder druk van George. Gaat hem echt niet worden met deze kerel...Dit wordt niet de opvolger van Hamilton bij Mercedes.
enjoy!quote:Op zondag 24 maart 2024 09:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ga vanmiddag naar de bios en dan in zo'n relax zitten. Na de film uit eten bij een pizzeria
Ik snap heel goed dat George in paniek raakt, maar op zich is dit wel precies waar de VSC voor is, om iedereen onmiddellijk gas terug te laten nemen. De kans op een ongeluk is echt wel minimaal op deze manier imho.quote:Op zondag 24 maart 2024 09:08 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Draait er iets leuks zo op de middag en lukt het om de ogen open te houden?quote:Op zondag 24 maart 2024 09:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ga vanmiddag naar de bios en dan in zo'n relax seat zitten. Na de film uit eten bij een pizzeria
Ik wou net zeggen, dé manier om mij in slaap te krijgen na zo'n vroege start is om eind van de middag in een donkere ruimte te gaan zittenquote:Op zondag 24 maart 2024 09:20 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Draait er iets leuks zo op de middag en lukt het om de ogen open te houden?
zolang je niet snurkt merkt niemand hetquote:Op zondag 24 maart 2024 09:22 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, dé manier om mij in slaap te krijgen na zo'n vroege start is om eind van de middag in een donkere ruimte te gaan zitten
Nou ja, dat je VSC afroept snap ik wel en is prima te verdedigen, maar vanuit het oogpunt van de coureur op dat moment is het logisch dat je zo snel en hard mogelijk om rood roeptquote:Op zondag 24 maart 2024 09:20 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik snap heel goed dat George in paniek raakt, maar op zich is dit wel precies waar de VSC voor is, om iedereen onmiddellijk gas terug te laten nemen. De kans op een ongeluk is echt wel minimaal op deze manier imho.
Vooral omdat hij dan wel punten had gekregenquote:Op zondag 24 maart 2024 09:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, dat je VSC afroept snap ik wel en is prima te verdedigen, maar vanuit het oogpunt van de coureur op dat moment is het logisch dat je zo snel en hard mogelijk om rood roept
Nee dat denk ik niet, hij was terecht bang voor nog een klappert.quote:Op zondag 24 maart 2024 09:43 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Vooral omdat hij dan wel punten had gekregen
nee omdat je als rijder niet weet wat de situatie achter je exact is dus hoeveel kans je hebt om aangereden te worden met een VSC. Dus roep je rood want je wilt geen ander tegen je auto met het risico dat je er niet normaal uit komt.quote:Op zondag 24 maart 2024 09:43 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar op dat moment denk ik dat hij toch vooral gewoon bang was, en volledig begrijpelijk.quote:Op zondag 24 maart 2024 09:43 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Dat was inderdaad oprechte angst in zijn stem.quote:Op zondag 24 maart 2024 09:44 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Nee dat denk ik niet, hij was terecht bang voor nog een klappert.
Wat? Je denkt dat je daar na zo'n klapper bij stil staat?quote:Op zondag 24 maart 2024 09:43 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
1 post voor je geef ik het al toe hoor.quote:Op zondag 24 maart 2024 09:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat? Je denkt dat je daar na zo'n klapper bij stil staat?
Dit was gewoon een terechte reactie.
Ontzettende crybaby. Op de track, buiten de track. Matige coureur, die altijd wat te zeuren heeft.quote:
Spoiled rich brat.quote:Op zondag 24 maart 2024 09:52 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ontzettende crybaby. Op de track, buiten de track. Matige coureur, die altijd wat te zeuren heeft.
Idd een terechte reactie, maar ik snap ook wel dat ze proberen iemand niet te laten profiteren van een zelfveroorzaakte crash. Straks eindigt geen enkele race meer onder groen, omdat P10 hem weer in de bandenstapels heeft geparkeerd. Toch weer een punt enzo.quote:Op zondag 24 maart 2024 09:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat? Je denkt dat je daar na zo'n klapper bij stil staat?
Dit was gewoon een terechte reactie.
hmm....quote:Op zondag 24 maart 2024 09:53 schreef TweedeKlum het volgende:
20 seconden voor Alonso.
https://www.fia.com/sites(...)gerous%20driving.pdf
voelt een beetje dubbelquote:Specifically, in this case, the stewards have not considered the consequences of the
crash. Further, the stewards considered that they do not have sufficient information
to determine whether Alonso’s manoeuvre was intended to cause Russell problems,
or whether as he stated to the stewards that he simply was trying to get a better exit.
Should Alonso have the right to try a different approach to the corner? – yes.
Should Alonso be responsible for dirty air, that ultimately caused the incident? – no.
However, did he choose to do something, with whatever intent, that was
extraordinary, ie lifting, braking, downshifting and all the other elements of the
manoeuvre over 100m earlier than previously, and much greater than was needed to
simply slow earlier for the corner? - yes by his own account of the incident he did, and
in the opinion of the stewards by doing these things, he drove in a manner that was at
very least “potentially dangerous” given the very high speed nature of that point of the
track.
Matig.quote:Op zondag 24 maart 2024 09:53 schreef TweedeKlum het volgende:
20 seconden voor Alonso.
Jezus.quote:Op zondag 24 maart 2024 09:53 schreef TweedeKlum het volgende:
20 seconden voor Alonso.
Kansloosquote:Op zondag 24 maart 2024 09:53 schreef TweedeKlum het volgende:
20 seconden voor Alonso.
8e, hij zat 24 seconden voor Hulkenberg, die 9e werd.quote:Op zondag 24 maart 2024 09:58 schreef Nizno het volgende:
wordt hij dus 9e aangezien Magnussen op 1 ronde staat als ik het goed zie
Dus Hulk P8? Haas harkt de puntjes binnen!quote:Op zondag 24 maart 2024 09:58 schreef Nizno het volgende:
wordt hij dus 9e aangezien Magnussen op 1 ronde staat als ik het goed zie
Wie is hier nu blij mee? Behalve Toto Wolff dan?quote:Op zondag 24 maart 2024 09:53 schreef TweedeKlum het volgende:
20 seconden voor Alonso.
Dat is het enige leuke hier aan.quote:
Ja maar 3 strafpunten is heel fors. Ben benieuwd of ze in beroep gaan.quote:
Is eerder van je gas afgaan tegenwoordig ook al strafwaardigquote:
ja dat is waar.quote:Op zondag 24 maart 2024 10:03 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ja maar 3 strafpunten is heel fors. Ben benieuwd of ze in beroep gaan.
Die strafpunten hebben toch nooit gevolgen. Had Gasly er vorig jaar of het jaar ervoor niet ook honderdmiljoenmiljard en werd ook niks mee gedaan.quote:Op zondag 24 maart 2024 10:03 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ja maar 3 strafpunten is heel fors. Ben benieuwd of ze in beroep gaan.
Eens, laat ook zien dat Ricciardo zich vooral buiten de baan moet bevinden dan erop.quote:
Zelfs voor Ferrari kan dit allemaal toch niet uit de lucht komen vallen, denk ik? Sainz was vorig jaar ook al sterker dan LEC en Hamilton heeft ook al langere tijd niks bijzonders laten zien. Paar keer het podium op gemazzeld, maar dat was het dan ook wel.quote:Op zondag 24 maart 2024 10:04 schreef LTVDK het volgende:
Sainz weer erg sterk, ze gaan zich bij Ferrari wel achter de oren krabben inmiddels denk ik.
hij had er 8 en bij 12 punten heeft het consequentiesquote:Op zondag 24 maart 2024 10:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die strafpunten hebben toch nooit gevolgen. Had Gasly er vorig jaar of het jaar ervoor niet ook honderdmiljoenmiljard en werd ook niks mee gedaan.
Lijkt er op dat Ferrari echt puur gekeken heeft naar het momentum van aflopen van de contractenquote:Op zondag 24 maart 2024 10:07 schreef Jane het volgende:
[..]
Zelfs voor Ferrari kan dit allemaal toch niet uit de lucht komen vallen, denk ik? Sainz was vorig jaar ook al sterker dan LEC en Hamilton heeft ook al langere tijd niks bijzonders laten zien. Paar keer het podium op gemazzeld, maar dat was het dan ook wel.
Als brokkenpiloot Russell zijn auto gewoon handelt als een waardig coureur. Dan had je hier niks over gehoord. Eerder van het gas af = strafquote:Op zondag 24 maart 2024 10:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is eerder van je gas afgaan tegenwoordig ook al strafwaardig
Of naar degene die verslagen kan worden door Hamilton.quote:Op zondag 24 maart 2024 10:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
Lijkt er op dat Ferrari echt puur gekeken heeft naar het momentum van aflopen van de contracten
Ja inmiddels is Lewis al bijna 2e coureur bij Mercedes, het is dan Russell zo vaak domme fouten maaktquote:Op zondag 24 maart 2024 10:07 schreef Jane het volgende:
[..]
Zelfs voor Ferrari kan dit allemaal toch niet uit de lucht komen vallen, denk ik? Sainz was vorig jaar ook al sterker dan LEC en Hamilton heeft ook al langere tijd niks bijzonders laten zien. Paar keer het podium op gemazzeld, maar dat was het dan ook wel.
Volgens mij was het toen zo dat hij opeens niet nog meer punten kreeg voor iets wat wel strafwaardig was of zo. Omdat hij anders tegen een race ban aan zou komen.quote:Op zondag 24 maart 2024 10:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
hij had er 8 en bij 12 punten heeft het consequenties
Ja hij mist af en toe wat anticipatiequote:Op zondag 24 maart 2024 10:08 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Als brokkenpiloot Russell zijn auto gewoon handelt als een waardig coureur. Dan had je hier niks over gehoord. Eerder van het gas af = straf
dat laatste denk ik iddquote:Op zondag 24 maart 2024 10:11 schreef Tijn het volgende:
Ik zie net dat het verschil tussen Verstappen en Leclerc in het WDC-klassement nu maar 4 punten is trouwensDat betekent dat als Leclerc gewonnen had, hij nu bovenaan had gestaan.
Nu snap ik nog minder waarom-ie er niet harder om gevochten heeft. Of misschien heeft-ie dat juist teveel gedaan en daardoor z'n banden niet heel gehouden?
Parijs is nog ver, etc.quote:Op zondag 24 maart 2024 10:11 schreef Tijn het volgende:
Ik zie net dat het verschil tussen Verstappen en Leclerc in het WDC-klassement nu maar 4 punten is trouwensDat betekent dat als Leclerc gewonnen had, hij nu bovenaan had gestaan.
Nu snap ik nog minder waarom-ie er niet harder om gevochten heeft. Of misschien heeft-ie dat juist teveel gedaan en daardoor z'n banden niet heel gehouden?
En misschien, in een mogelijke vlaag van verstandsverbijstering, dat Ferrari een tactisch verstandige zet heeft gedaan om gewoon voor de 1-2 te gaanquote:Op zondag 24 maart 2024 10:11 schreef Tijn het volgende:
Dat is zo, maar toch. Je kunt jezelf ook helpen door wat momentum op te bouwen.quote:Op zondag 24 maart 2024 10:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Parijs is nog ver, etc.
Na 3 races het WK leiden zegt niet zoveel, dat hebben we in 2022 wel gezien.
Bij Sjarrel heb ik onderhand wel het idee dat hij de favorietenrol ook wel zwaar vindt. Misschien ook wel beter voor hem om voorlopig gewoon even de underdog te blijven.quote:Op zondag 24 maart 2024 10:13 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat is zo, maar toch. Je kunt jezelf ook helpen door wat momentum op te bouwen.
Inderdaad. Genoeg redenen om te Russellbashen zonder er dingen bij te verzinnen.quote:Op zondag 24 maart 2024 09:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar op dat moment denk ik dat hij toch vooral gewoon bang was, en volledig begrijpelijk.
Hij zou geremd hebben.quote:Op zondag 24 maart 2024 10:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is eerder van je gas afgaan tegenwoordig ook al strafwaardig
Dat hoorde hij in elk geval van zijn engineer ergens zo'n tien ronden voor het einde. En die banden zagen er ook echt afgetaaid uit na de race.quote:Op zondag 24 maart 2024 10:11 schreef Tijn het volgende:
Niet zo raar voor een bocht natuurlijk.quote:
Dit was ook zijn eerste nul-score sinds Melbourne 2022 volgens mijquote:Op zondag 24 maart 2024 10:20 schreef PzKpfw het volgende:
Dat Verstappen het kampioenschap nog steeds leidt na slechts 2/3 races te hebben gereden zegt genoeg natuurlijk.
Klopt. Tenzij het de eerste keer in 57 rondes is dan is het wel een beetje gekquote:Op zondag 24 maart 2024 10:20 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Niet zo raar voor een bocht natuurlijk.
Het punt is dat de telemetrie zegt dat hij twee keer kort achter elkaar remt, waarvan de eerste keer veel vroeger dan in andere rondes.quote:Op zondag 24 maart 2024 10:20 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Niet zo raar voor een bocht natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |