spoilers lezen is voor pro's haal ik hier uitquote:Op zondag 24 maart 2024 07:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Echte F1 fans kijken live
Iets minder echte F1 fans kijken uitgesteld na de uitslag te vermeden te hebben
Nepfans zoeken de uitslag op en 'kijken' daarna pas
Ik heb net de onboards van zowel Alonso als Russell teruggekeken en ik zou niet weten wat Fernando hier aan te rekenen is.quote:Op zondag 24 maart 2024 07:04 schreef Starflyer het volgende:
Alonso mag naar de stewards voor de crash van Russell
https://www.fia.com/sites(...)0with%20Car%2063.pdf
De telemetrie zal het uitwijzen of Alonso significant langzamer ging.quote:Op zondag 24 maart 2024 07:13 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb net de onboards van zowel Alonso als Russell teruggekeken en ik zou niet weten wat Fernando hier aan te rekenen is.
enige dat ik zou kunnen bedenken dat Alonso misschien iets van de lijn af is gegaan maar ik zie het ook echt nietquote:Op zondag 24 maart 2024 07:13 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb net de onboards van zowel Alonso als Russell teruggekeken en ik zou niet weten wat Fernando hier aan te rekenen is.
Als ik zo die onboard kijk dan schakelt Alonso heel raar terug nog voordat die remt. Dus er is wel iets bijzonders aan de hand.quote:
Called it.quote:Op zondag 24 maart 2024 06:30 schreef vosss het volgende:
Benieuwd of Russell de schuld bij Alonso neer gaat leggen. Die vertraagde daar meer dan de ronden ervoor.
Al dan niet zo bedoelde break test begreep ikquote:Op zondag 24 maart 2024 07:13 schreef Tijn het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 maart 2024 07:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nepfans zoeken de uitslag op en 'kijken' daarna pas en kijken geen sprintraces
Hij remt wel even op het rechte stukquote:Op zondag 24 maart 2024 07:13 schreef Tijn het volgende:
[..]
Duidelijk zichtbaar. Russell caught by surprise en hierdoor de auto verloren.quote:Op zondag 24 maart 2024 07:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Al dan niet zo bedoelde break test begreep ik
Uiteindelijk kijken echte fans gewoon op de manier die zij het fijnst vinden, natuurlijk.quote:Op zondag 24 maart 2024 07:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En wat dan nog als-ie dat deed?quote:Op zondag 24 maart 2024 07:13 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
De telemetrie zal het uitwijzen of Alonso significant langzamer ging.
Dan mag Alonso vertellen waarom dat was.quote:
Het is niet Fernando's schuld dat George zit te slapen.quote:Op zondag 24 maart 2024 07:15 schreef vosss het volgende:
[..]
Duidelijk zichtbaar. Russell caught by surprise en hierdoor de auto verloren.
Dit had jij niet gezegd als ik verzaakt had. Dan had je me Humphrey genoemd enzoquote:Op zondag 24 maart 2024 07:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Uiteindelijk kijken echte fans gewoon op de manier die zij het fijnst vinden, natuurlijk.
Als je dat soort dingen doet op deze snelheden dan veroorzaak je dat iemand zijn auto kwijtraakt en keihard crasht.quote:
verkeerde downshift/upshift?quote:Op zondag 24 maart 2024 07:17 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dan mag Alonso vertellen waarom dat was.
Kan. En dan gaan de stewards beslissen of dat het geval was.quote:
Aangezien je de vorige twee keer niet live gezien hebt (want zaterdag), ben je geen echte fan?quote:Op zondag 24 maart 2024 07:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oh ja, Humphreyquote:Op zondag 24 maart 2024 07:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit had jij niet gezegd als ik verzaakt had. Dan had je me Humphrey genoemd enzo
Natte is nepfanquote:Op zondag 24 maart 2024 07:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Aangezien je de vorige twee keer niet live gezien hebt (want zaterdag), ben je geen echte fan?
Je moet die geruchten niet zo serieus nemen. Ik heb beiden live gezien.quote:Op zondag 24 maart 2024 07:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Aangezien je de vorige twee keer niet live gezien hebt (want zaterdag), ben je geen echte fan?
eerlijk is eerlijk hij zei twee keer niet te kunnen kijkenquote:Op zondag 24 maart 2024 07:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Er kan voor je altijd iemand stilvallen (door een motorplof of brandende remmen bijv). Die zul je toch moeten ontwijken.quote:Op zondag 24 maart 2024 07:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als je dat soort dingen doet op deze snelheden dan veroorzaak je dat iemand zijn auto kwijtraakt en keihard crasht.
Wel als ie een braketestje deedquote:Op zondag 24 maart 2024 07:17 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het is niet Fernando's schuld dat George zit te slapen.
Nou zijn brake staat op 100% op het rechte stuk voor 1 momentquote:
Had ook het idee dat hij alleen maar naar Nederlanders kijktquote:Op zondag 24 maart 2024 07:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh ja, HumphreyDat is toch die knakker die zogenaamd alles kijkt, maar dan tijdens de Spelen in Tokyo bijvoorbeeld pas om 2-3 uur 's nachts zijn nest uit kwam, terwijl de dag dan al twee uur bezig was?
Hij heeft wél live gekekenquote:Op zondag 24 maart 2024 07:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
het gaat ook om fan zijn, moddienst heeft er niks mee te maken.quote:Op zondag 24 maart 2024 07:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je moet die geruchten niet zo serieus nemen. Ik heb beiden live gezien.
Ik ook.quote:Op zondag 24 maart 2024 07:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
Alonso wist gewoon dat die gepakt ging worden en haalt een hele bizarre truuk uit om te voorkomen dat het ging gebeuren. In dit geval het onverwacht vertragen voor bocht 6 met een vreemde downshift. Benieuwd wat hieruit komt.
Eens. Hoop echt dat meer hier dat gaan inzien.quote:
Weet niet hoe laat ie z'n nest uit kwam, maar jaquote:Op zondag 24 maart 2024 07:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh ja, HumphreyDat is toch die knakker die zogenaamd alles kijkt, maar dan tijdens de Spelen in Tokyo bijvoorbeeld pas om 2-3 uur 's nachts zijn nest uit kwam, terwijl de dag dan al twee uur bezig was?
quote:Op zondag 24 maart 2024 07:21 schreef THEFXR het volgende:
[..]
het gaat ook om fan zijn, moddienst heeft er niks mee te maken.
Troosten? Nieuw contract aanbieden?quote:
je hoeft maar gas los te laten, nog niet eens braken om erg te vertragenquote:Op zondag 24 maart 2024 07:21 schreef pmponer het volgende:
Nou i
[..]
Nou zijn brake staat op 100% op het rechte stuk voor 1 moment
Oh ja. Het type dat zeilen niks aan vindt, maar kijkt 'want Nederland kan een medaille pakken'.quote:Op zondag 24 maart 2024 07:21 schreef franklop het volgende:
[..]
Had ook het idee dat hij alleen maar naar Nederlanders kijkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |