Wel goed dat uiteindelijk rood niet gegeven werd. Anders had Russel zijn plekkie nog terug gehad ook.quote:Op zondag 24 maart 2024 09:08 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Exact. Dit zijn situaties waarbij makkelijk hele ernstige ongelukken kunnen gebeuren. Hij roept dat ook niet alleen voor zichzelf, ook voor zijn collega's.
Verder weer een masterclass bezwijken onder druk van George. Gaat hem echt niet worden met deze kerel...Dit wordt niet de opvolger van Hamilton bij Mercedes.
enjoy!quote:Op zondag 24 maart 2024 09:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ga vanmiddag naar de bios en dan in zo'n relax zitten. Na de film uit eten bij een pizzeria
Ik snap heel goed dat George in paniek raakt, maar op zich is dit wel precies waar de VSC voor is, om iedereen onmiddellijk gas terug te laten nemen. De kans op een ongeluk is echt wel minimaal op deze manier imho.quote:Op zondag 24 maart 2024 09:08 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Exact. Dit zijn situaties waarbij makkelijk hele ernstige ongelukken kunnen gebeuren. Hij roept dat ook niet alleen voor zichzelf, ook voor zijn collega's.
Draait er iets leuks zo op de middag en lukt het om de ogen open te houden?quote:Op zondag 24 maart 2024 09:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ga vanmiddag naar de bios en dan in zo'n relax seat zitten. Na de film uit eten bij een pizzeria
Ik wou net zeggen, dé manier om mij in slaap te krijgen na zo'n vroege start is om eind van de middag in een donkere ruimte te gaan zittenquote:Op zondag 24 maart 2024 09:20 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Draait er iets leuks zo op de middag en lukt het om de ogen open te houden?
zolang je niet snurkt merkt niemand hetquote:Op zondag 24 maart 2024 09:22 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, dé manier om mij in slaap te krijgen na zo'n vroege start is om eind van de middag in een donkere ruimte te gaan zitten
Nou ja, dat je VSC afroept snap ik wel en is prima te verdedigen, maar vanuit het oogpunt van de coureur op dat moment is het logisch dat je zo snel en hard mogelijk om rood roeptquote:Op zondag 24 maart 2024 09:20 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik snap heel goed dat George in paniek raakt, maar op zich is dit wel precies waar de VSC voor is, om iedereen onmiddellijk gas terug te laten nemen. De kans op een ongeluk is echt wel minimaal op deze manier imho.
Vooral omdat hij dan wel punten had gekregenquote:Op zondag 24 maart 2024 09:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, dat je VSC afroept snap ik wel en is prima te verdedigen, maar vanuit het oogpunt van de coureur op dat moment is het logisch dat je zo snel en hard mogelijk om rood roept
Nee dat denk ik niet, hij was terecht bang voor nog een klappert.quote:Op zondag 24 maart 2024 09:43 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Vooral omdat hij dan wel punten had gekregen
nee omdat je als rijder niet weet wat de situatie achter je exact is dus hoeveel kans je hebt om aangereden te worden met een VSC. Dus roep je rood want je wilt geen ander tegen je auto met het risico dat je er niet normaal uit komt.quote:Op zondag 24 maart 2024 09:43 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar op dat moment denk ik dat hij toch vooral gewoon bang was, en volledig begrijpelijk.quote:Op zondag 24 maart 2024 09:43 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Dat was inderdaad oprechte angst in zijn stem.quote:Op zondag 24 maart 2024 09:44 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Nee dat denk ik niet, hij was terecht bang voor nog een klappert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |