Ow, zo, dat is een lang gesprek geweest dan.quote:Op zondag 24 maart 2024 08:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kwamen pas na een uur weer naar buiten.
Bijzonder vreemde conclusiequote:Op zondag 24 maart 2024 08:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
kortom de rees werd kutter door het uitvallen van Max.
Daar heb ik echt geen boodschap aan, maar ja, ik ga die discussie niet aan, ik woon nu vrij, eerste buurman op 500 meter.quote:Op zondag 24 maart 2024 08:34 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nee.
Op zondag wacht je gewoon even netjes tot 1000 uur voordat je met herrie gereedschap gaat beginnen.
Anderen in de buurt willen wel uitslapen.
Buren op een paar honderd meter afstand --> niks aan de handquote:Op zondag 24 maart 2024 08:59 schreef Managarm het volgende:
[..]
Daar heb ik echt geen boodschap aan, maar ja, ik ga die discussie niet aan, ik woon nu vrij, eerste buurman op 500 meter.
Ik wachtte in het weekend tot na 9:00 met boren etc., vond ik ruim genoeg. Er was al zo weinig tijd om te klussen. En op zondag niet klussen, sorry, maar we leven niet meer in de jaren 50.quote:Op zondag 24 maart 2024 09:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Buren op een paar honderd meter afstand --> niks aan de hand
Buren direct naast je --> tyfusherrie lekker achterwege laten (zeker in de ochtend en eigenlijk ook gewoon op zondag)
Maakt het ineens een stuk fijnere woonomgeving
Er was ook weinig anders deze race, niet echt schokkende tactieken gezien.quote:Op zondag 24 maart 2024 09:02 schreef Rnie het volgende:
Je kan wel merken dat het dagjesvolk zich alleen maar bezig houdt met sec inhalen en de strijd om P1.
Behalve dat er geen strijd om P1 was.quote:Op zondag 24 maart 2024 09:03 schreef Managarm het volgende:
[..]
Er was ook weinig anders deze race, niet echt schokkende tactieken gezien.
een tegenspraak op de Kickinalfa die aangaf dat er nu 4 aan het racen waren om P1 wat gewoon niet waar was omdat Sainz gewoon lekker aan het cruisen kon dit keer.quote:Op zondag 24 maart 2024 08:58 schreef Rnie het volgende:
[..]
Bijzonder vreemde conclusieHoe weet je nou hoe de race was verlopen als Max niet was uitgevallen dan?
![]()
Bahrein is saaierquote:
Aha.quote:Op zondag 24 maart 2024 09:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
een tegenspraak op de Kickinalfa die aangaf dat er nu 4 aan het racen waren om P1 wat gewoon niet waar was omdat Sainz gewoon lekker aan het cruisen kon dit keer.
Dat bij Races waar Max aan het cruisen is meer spanning is om de plekken 2 tm 6
dat was er nu niet.
volgende keer dus even teruglezen aan de hand van de quotesquote:
Kan natuurlijk ook gewoon aan F1 liggen. F3 en F2 waren dikke prima, Supercars moet ik nog even kijken, maar is daar meestal ook gewoon vermakelijk.quote:
Exact. Dit zijn situaties waarbij makkelijk hele ernstige ongelukken kunnen gebeuren. Hij roept dat ook niet alleen voor zichzelf, ook voor zijn collega's.quote:Op zondag 24 maart 2024 08:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Logisch paniekerige oproep wel, doodeng om daar zo te staan, geen zicht richting de rijrichting, midden op de baan met een stofwolk er omheen....het is een klein wonder dat niemand hem raakte.
Dan ziet niemand een issue.quote:Op zondag 24 maart 2024 08:59 schreef Managarm het volgende:
[..]
Daar heb ik echt geen boodschap aan, maar ja, ik ga die discussie niet aan, ik woon nu vrij, eerste buurman op 500 meter.
Dit.quote:Op zondag 24 maart 2024 09:00 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Buren op een paar honderd meter afstand --> niks aan de hand
Buren direct naast je --> tyfusherrie lekker achterwege laten (zeker in de ochtend en eigenlijk ook gewoon op zondag)
Maakt het ineens een stuk fijnere woonomgeving
Ben dan ook erg benieuwd naar de beslissing tov Alonso.quote:Op zondag 24 maart 2024 09:08 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Verder weer een masterclass bezwijken onder druk van George.
Wat een reactie, maar ja, gezien je bewoordingen is het wel duidelijk wie hier de tokkie is. Ik heb overigens nooit problemen gehad met mijn buren met klussen, na 9:00 was toch iedereen wakker, en we hebben echt jaren geklust, groot huis, renovatiepand.quote:Op zondag 24 maart 2024 09:09 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dan ziet niemand een issue.
Woon je in een wijk en heb je er alsnog geen boodschap aan, ben je gewoon die ene kutasotokkie buurman uit de buurt waar iedereen een grafhekel aan heeft. Vooral als je 'de discussie' niet aanwil. Kutacties, kuthouding, kutbuur.
Hou rekening met elkaar.
En we hadden nog zo'n goede hoop na Sakhir 2020.quote:Op zondag 24 maart 2024 09:08 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Exact. Dit zijn situaties waarbij makkelijk hele ernstige ongelukken kunnen gebeuren. Hij roept dat ook niet alleen voor zichzelf, ook voor zijn collega's.
Verder weer een masterclass bezwijken onder druk van George. Gaat hem echt niet worden met deze kerel...Dit wordt niet de opvolger van Hamilton bij Mercedes.
Nogal ja.quote:Op zondag 24 maart 2024 08:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Logisch paniekerige oproep wel, doodeng om daar zo te staan, geen zicht richting de rijrichting, midden op de baan met een stofwolk er omheen....het is een klein wonder dat niemand hem raakte.
Ik ga vanmiddag naar de bios en dan in zo'n relax seat zitten. Na de film uit eten bij een pizzeriaquote:Op zondag 24 maart 2024 09:13 schreef Nizno het volgende:
baggerweer buiten, had beter nog even kunnen gaan slapen..
Wel goed dat uiteindelijk rood niet gegeven werd. Anders had Russel zijn plekkie nog terug gehad ook.quote:Op zondag 24 maart 2024 09:08 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Exact. Dit zijn situaties waarbij makkelijk hele ernstige ongelukken kunnen gebeuren. Hij roept dat ook niet alleen voor zichzelf, ook voor zijn collega's.
Verder weer een masterclass bezwijken onder druk van George. Gaat hem echt niet worden met deze kerel...Dit wordt niet de opvolger van Hamilton bij Mercedes.
enjoy!quote:Op zondag 24 maart 2024 09:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ga vanmiddag naar de bios en dan in zo'n relax zitten. Na de film uit eten bij een pizzeria
Ik snap heel goed dat George in paniek raakt, maar op zich is dit wel precies waar de VSC voor is, om iedereen onmiddellijk gas terug te laten nemen. De kans op een ongeluk is echt wel minimaal op deze manier imho.quote:Op zondag 24 maart 2024 09:08 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Draait er iets leuks zo op de middag en lukt het om de ogen open te houden?quote:Op zondag 24 maart 2024 09:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ga vanmiddag naar de bios en dan in zo'n relax seat zitten. Na de film uit eten bij een pizzeria
Ik wou net zeggen, dé manier om mij in slaap te krijgen na zo'n vroege start is om eind van de middag in een donkere ruimte te gaan zittenquote:Op zondag 24 maart 2024 09:20 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Draait er iets leuks zo op de middag en lukt het om de ogen open te houden?
zolang je niet snurkt merkt niemand hetquote:Op zondag 24 maart 2024 09:22 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, dé manier om mij in slaap te krijgen na zo'n vroege start is om eind van de middag in een donkere ruimte te gaan zitten
Nou ja, dat je VSC afroept snap ik wel en is prima te verdedigen, maar vanuit het oogpunt van de coureur op dat moment is het logisch dat je zo snel en hard mogelijk om rood roeptquote:Op zondag 24 maart 2024 09:20 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik snap heel goed dat George in paniek raakt, maar op zich is dit wel precies waar de VSC voor is, om iedereen onmiddellijk gas terug te laten nemen. De kans op een ongeluk is echt wel minimaal op deze manier imho.
Vooral omdat hij dan wel punten had gekregenquote:Op zondag 24 maart 2024 09:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, dat je VSC afroept snap ik wel en is prima te verdedigen, maar vanuit het oogpunt van de coureur op dat moment is het logisch dat je zo snel en hard mogelijk om rood roept
Nee dat denk ik niet, hij was terecht bang voor nog een klappert.quote:Op zondag 24 maart 2024 09:43 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Vooral omdat hij dan wel punten had gekregen
nee omdat je als rijder niet weet wat de situatie achter je exact is dus hoeveel kans je hebt om aangereden te worden met een VSC. Dus roep je rood want je wilt geen ander tegen je auto met het risico dat je er niet normaal uit komt.quote:Op zondag 24 maart 2024 09:43 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar op dat moment denk ik dat hij toch vooral gewoon bang was, en volledig begrijpelijk.quote:Op zondag 24 maart 2024 09:43 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Dat was inderdaad oprechte angst in zijn stem.quote:Op zondag 24 maart 2024 09:44 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Nee dat denk ik niet, hij was terecht bang voor nog een klappert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |