Dat is geen remlicht, dat is om aan te geven dat er energie wordt teruggewonnen en de auto dus kan vertragen.quote:Op zondag 24 maart 2024 07:32 schreef Tijn het volgende:
[..]
Oh ik geloof best dat Alonso wat zat te kutten. Maar dan nog moet Russell 'm gewoon op de baan kunnen houden. Hij ziet nota bene dat remlicht. En zo dicht zat-ie er nou ook weer niet bovenop.
50 tinten grijs hierquote:
Ja dat snap ik, maar hoe dan ook zie je dat ding knipperen. Het is dus niet alsof het helemaal uit het niks komt voor George.quote:Op zondag 24 maart 2024 07:38 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat is geen remlicht, dat is om aan te geven dat er energie wordt teruggewonnen en de auto dus kan vertragen.
- Suzuka is de volgende racequote:Op zondag 24 maart 2024 06:30 schreef Nattekat het volgende:
- Stratencircuit
- Red Bull heeft een mindere zondag
- Zegereeks van Verstappen wordt verbroken door Sainz
- Russell crasht in de laatste ronde
Deja vu
Of dat ding knippert zegt niet heel veel over hoeveel en wanneer hij remt, je kan dat licht namelijk ook soms zien als ze niet remmen.quote:Op zondag 24 maart 2024 07:39 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar hoe dan ook zie je dat ding knipperen. Het is dus niet alsof het helemaal uit het niks komt voor George.
Ik snap ook wel dat-ie even schrikt. Maar niet iedereen parkeert 'm dan gelijk in de muur. Dat is imho z'n eigen verantwoordelijkheid en niet die van Fernando.
Oh ben jij zo'n buurman die op zondagochtend de boormachine pakt?quote:Op zondag 24 maart 2024 07:41 schreef Perox het volgende:
Ik ga maar eens wat klussen in huis - bedankt weer voor de gezelligheid op deze vroege morgen.
Niet iedereen woont dichtbij de buurmanquote:Op zondag 24 maart 2024 07:44 schreef Tijn het volgende:
[..]
Oh ben jij zo'n buurman die op zondagochtend de boormachine pakt?
Allemaal de schuld van Carlos dusquote:
en morgenvroeg ben je om half 5 wakkerquote:Op zondag 24 maart 2024 07:45 schreef Jane het volgende:
Ik dacht dat ik na 3 ochtenden om 5 uur opstaan wel gewend zou zijn, maar dat valt tegen in de praktijk.
Helaas ook teveel koffie op om nog te slapen.
Waarschijnlijk ja.quote:
Terecht en begrijpelijk dat hij om rood roept.quote:
Heb sowieso nooit moeite met die overgang.quote:Op zondag 24 maart 2024 07:47 schreef pmponer het volgende:
[..]
Weekje doortrekken, ben je gelijk aan de zomertijd gewend
quote:Fact Car 10 crossed the yellow line at Pit Exit.
Infringement Breach of Appendix L, Chapter IV, Article 6 of the International Sporting Code.
Decision 5 second time penalty.
(5 seconds added to elapsed Race time).
Reason The Stewards reviewed video evidence and determined that the outside of both left
hand tyres crossed the outside of the solid yellow line at pit exit in violation of the
code.
While the penalty guidelines indicate a penalty point, the Stewards elect not to apply a
penalty point because (a) during the driver’s meeting the drivers indicated that this
line is difficult to see at this time of day, (b) his tyres crossed for less than a meter,
and (c) there was no danger caused.
ik zou de onboard willen zienquote:Op zondag 24 maart 2024 07:48 schreef vosss het volgende:
[..]
Terecht en begrijpelijk dat hij om rood roept.
En denk toch echt dat Alonso dit aangerekend wordt, die is onverwacht veel langzamer vlak voor die bocht waardoor Russell er bijna op klapt. Sterker nog, als Russell niks gedaan had dan was hij er op geklapt denk ik.
Kun je de kijkcijfers van Viaplay volgens Nattekittenquote:Op zondag 24 maart 2024 07:51 schreef Nizno het volgende:
zit sky te kijken nadat F1TV af was gelopen....
hoor ik ineens nederlands gebrabbel er tussendoor....
verrek gaat F1TV ineens de herhaling van de race aanzetten
Kan best kloppen. Max was ook al bezorgd over de racepace van Ferrari hoorde ik.quote:
Hij had George er gewoon langs moeten latenquote:
als je deze beelden ziet lijkt het minder op Alonso's schuld dan wanneer je de beelden op F1TV vanuit de auto van Alonso zagquote:
hahahahahaquote:Op zondag 24 maart 2024 07:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Kun je de kijkcijfers van Viaplay volgens Nattekitten
quote:Op zondag 24 maart 2024 07:56 schreef DeeBee het volgende:
Definitief einde tijdperk VER
Definitief einde tijdperk RBR
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.deze grap is beter dan de hi ha ho's van einde tijdperkOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
quote:
1 |
Toen Mercedes uitviel was het ook “een partij vette shit” destijds.quote:Op zondag 24 maart 2024 08:02 schreef Nizno het volgende:
Ted in zn notebook
dit was een goede race!
Max won niet. Whoehoe
Niet Whoehoe omdat hij uitviel maar omdat hij niet won.
Joh die Engelsen zijn echt erg
Ted kijken is ook zelfkastijding en dan Jack en Olaf die heul origineel ook met een kladblokje rond gaan lopen. Man man man.quote:Op zondag 24 maart 2024 08:02 schreef Nizno het volgende:
Ted in zn notebook
dit was een goede race!
Max won niet. Whoehoe
Morgen gaat het vast beterquote:Op zondag 24 maart 2024 07:45 schreef Jane het volgende:
Ik dacht dat ik na 3 ochtenden om 5 uur opstaan wel gewend zou zijn, maar dat valt tegen in de praktijk.
Heel stiekem vind ik het vermakelijk.quote:Op zondag 24 maart 2024 08:08 schreef exile79 het volgende:
[..]
Ted kijken is ook zelfkastijding en dan Jack en Olaf die heul origineel ook met een kladblokje rond gaan lopen. Man man man.
Waarom altijd zo druk met Lewis en Mercedes?quote:Op zondag 24 maart 2024 08:05 schreef rotaderp44 het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
Definitief einde tijdperk Mercedes![]()
Definitief einde tijdperk lewis....blijkt toch niet zo'n GOAT te zijn zonder cheat motor en slaafje bottas.
oh wacht...
Nee hoor, Sainz pakt hem gewoon. Ultieme middelvinger naar Ferrari.quote:
je ziet waar hij op reageert?quote:Op zondag 24 maart 2024 08:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waarom altijd zo druk met Lewis en Mercedes?
hap hap hapquote:Op zondag 24 maart 2024 08:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waarom altijd zo druk met Lewis en Mercedes?
Wereldkampioenen die uitvallenquote:Op zondag 24 maart 2024 08:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nee hoor, Sainz pakt hem gewoon. Ultieme middelvinger naar Ferrari.
Ik gun hem het echt met deze motivatiequote:Op zondag 24 maart 2024 08:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nee hoor, Sainz pakt hem gewoon. Ultieme middelvinger naar Ferrari.
Als je gewoon vijf dagen per week werkt dan lijkt me dat redelijk normaal.quote:Op zondag 24 maart 2024 07:44 schreef Tijn het volgende:
[..]
blijkbaar zijn ontbijt nog niet gehadquote:
Ik heb gewoon lekker tot 6.45 uitgeslapen en de race terug gekeken.quote:Op zondag 24 maart 2024 07:45 schreef Jane het volgende:
Max heeft sinds 2022 van de 46 races er 37 gewonnen. Vorig jaar van de 22 races heeft hij er 19 gewonnen.quote:Op zondag 24 maart 2024 08:02 schreef Nizno het volgende:
Ted in zn notebook
dit was een goede race!
Max won niet. Whoehoe
Jezus is het daar niet mee eens.quote:Op zondag 24 maart 2024 08:13 schreef Managarm het volgende:
[..]
Als je gewoon vijf dagen per week werkt dan lijkt me dat redelijk normaal.
Elke keer als ik hem zie dan gaat het wel over Lewis en dat zogenaamde valsspelen met die motor. Is gewoon fascinerendquote:Op zondag 24 maart 2024 08:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
je ziet waar hij op reageert?
Kom op zeg doe niet zo aangevallen
Dat is toch wel prima? Veel mensen snakken naar een andere winnaar. Voor ons is het jammer, ook om die streak, maar verstappen die blijft winnen is nu eenmaal saai.quote:Op zondag 24 maart 2024 08:02 schreef Nizno het volgende:
Ja als je pa timmerman is ben je daar ook wel een keer klaar mee natuurlijk.quote:
Willen ze hem straffen voor zn rijwind?quote:Op zondag 24 maart 2024 07:04 schreef Starflyer het volgende:
Alonso mag naar de stewards voor de crash van Russell
https://www.fia.com/sites(...)0with%20Car%2063.pdf
het ging mij ook voornamelijk om het eerste stukquote:Op zondag 24 maart 2024 08:17 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Dat is toch wel prima? Veel mensen snakken naar een andere winnaar. Voor ons is het jammer, ook om die streak, maar verstappen die blijft winnen is nu eenmaal saai.
Whoohoo om een crash is vaak slecht en zeker niet iets wat een commentator moet roepen. Of lees ik nu je bericht verkeerd?
Blablablaquote:Op zondag 24 maart 2024 07:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Uiteindelijk kijken echte fans gewoon op de manier die zij het fijnst vinden, natuurlijk.
Klopt. Het is gewoon leuk als een ander een keer in de spotlight staat. Heeft F1 nodig af en toe.quote:Op zondag 24 maart 2024 08:17 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Dat is toch wel prima? Veel mensen snakken naar een andere winnaar. Voor ons is het jammer, ook om die streak, maar verstappen die blijft winnen is nu eenmaal saai.
Whoohoo om een crash is vaak slecht en zeker niet iets wat een commentator moet roepen. Of lees ik nu je bericht verkeerd?
Nee hoor, 'je bent pas een chte fan als je live kijkt' is natuurlijk nogal pretentieus, ook al is dat wel de manier waarop ik zelf het liefst kijkquote:Op zondag 24 maart 2024 08:21 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Blablabla
Niveautje 'iedereen is een winnnaaaaaaaaaaaaaahhhrrrr' dit.
Alleen winnaars kijken live? Nou nee we zijn hier gewoon kijkers en doen niet meequote:Op zondag 24 maart 2024 08:21 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Blablabla
Niveautje 'iedereen is een winnnaaaaaaaaaaaaaahhhrrrr' dit.
Joah is waar. Maar soms is de verrassing al al de opwinding waar men op zit te wachten. De laatste (eerste) drie races waren er eigenlijk totaal nog geen hoogtepunten, toch is men al over het een en ander lyrisch geweest.quote:Op zondag 24 maart 2024 08:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
het ging mij ook voornamelijk om het eerste stuk
Wat een goede race. Max won niet.
Euh ja ik heb betere races gezien ondanks dat de nummer 1 al vanaf ronde 1 bekend was.
Zat weinig boeiends in de race op zich hoor
t ging mij dus idd over het hele praatjequote:Op zondag 24 maart 2024 08:26 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Joah is waar. Maar soms is de verrassing al al de opwinding waar men op zit te wachten. De laatste (eerste) drie races waren er eigenlijk totaal nog geen hoogtepunten, toch is men al over het een en ander lyrisch geweest.
Ik reageerde vooral op het “niet whoohoo” voor de crash”. Las alsof dat normaler zou zijn dan een. “Whoohoo” voor een andere winnaar.
De krcher.quote:Op zondag 24 maart 2024 07:44 schreef Tijn het volgende:
[..]
En daarna driftig vegen om dat natte zaagsel van de stoep te krijgen !quote:Op zondag 24 maart 2024 08:29 schreef Red_85 het volgende:
[..]
De krcher.
En daarna de afkortzaag
Voor als je echt een teringhekel aan je buren hebt
Met de bladblazer!quote:Op zondag 24 maart 2024 08:31 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
En daarna driftig vegen om dat natte zaagsel van de stoep te krijgen !
Nee.quote:Op zondag 24 maart 2024 08:13 schreef Managarm het volgende:
[..]
Als je gewoon vijf dagen per week werkt dan lijkt me dat redelijk normaal.
Ach, Japan kijk ik wel weer live, maar ik ga echt niet meer om 5 uur opstaan om F1 te kijken tegenwoordig. Sowieso is het vandaag de dag natuurlijk heel gemakkelijk om met enige vertraging te kijken. Je hoeft niet meer te kloten met een VCR en VHS banden en wachten totdat de hele race is opgenomen.quote:Op zondag 24 maart 2024 08:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee hoor, 'je bent pas een chte fan als je live kijkt' is natuurlijk nogal pretentieus, ook al is dat wel de manier waarop ik zelf het liefst kijk
Ik hoor in de wandelgangen dat Sainz een zitje zoektquote:Op zondag 24 maart 2024 08:38 schreef Kickinalfa het volgende:
Ze zullen bij RB ook wel moeten gaan nadenken over een goede rijder voor volgend jaar, want Perez wordt geen WDC mocht Verstappen er niet zijn.
Wat was er zoveel leuker dan?quote:Op zondag 24 maart 2024 08:38 schreef Kickinalfa het volgende:
Lekker voor Sainz!
Races zijn ook veel leuker zonder max erbij.
Ze zullen bij RB ook wel moeten gaan nadenken over een goede rijder voor volgend jaar, want Perez wordt geen WDC mocht Verstappen er niet zijn.
MER en RBR hebben een zitje.quote:Op zondag 24 maart 2024 08:40 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik hoor in de wandelgangen dat Sainz een zitje zoekt
Je hebt in dit geval 4 autos die voor de overwinning strijden ipv 1 die ergens in de verte rijdt.quote:
Maar die andere 3 hebben niet voor de overwinning gestreden.quote:Op zondag 24 maart 2024 08:47 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Je hebt in dit geval 4 autos die voor de overwinning strijden ipv 1 die ergens in de verte rijdt.
Ik zag er maar 1 na het wegvallen van Verstappenquote:Op zondag 24 maart 2024 08:47 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Je hebt in dit geval 4 autos die voor de overwinning strijden ipv 1 die ergens in de verte rijdt.
Sainz had zoveel voorsprong net als Max andersquote:Op zondag 24 maart 2024 08:47 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Sainz reed gewoon in de verte hoor..quote:Op zondag 24 maart 2024 08:47 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Logisch paniekerige oproep wel, doodeng om daar zo te staan, geen zicht richting de rijrichting, midden op de baan met een stofwolk er omheen....het is een klein wonder dat niemand hem raakte.quote:
Dt. Er was helemaal geen strijd om de overwinningquote:Op zondag 24 maart 2024 08:48 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Maar die andere 3 hebben niet voor de overwinning gestreden.
en dat terwijl wanneer Max op kop aan het cruisen is er veel meer gebeurd rondom de plaatsen twee tot zes wat je dus nu amper hadquote:Op zondag 24 maart 2024 08:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dt. Er was helemaal geen strijd om de overwinning
Ook dat nog jaquote:Op zondag 24 maart 2024 08:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
en dat terwijl wanneer Max op kop aan het cruisen is er veel meer gebeurd rondom de plaatsen twee tot zes wat je dus nu amper had
Eens.quote:Op zondag 24 maart 2024 08:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Logisch paniekerige oproep wel, doodeng om daar zo te staan, geen zicht richting de rijrichting, midden op de baan met een stofwolk er omheen....het is een klein wonder dat niemand hem raakte.
kortom de rees werd kutter door het uitvallen van Max.quote:
Jaahquote:
Agree to disagreequote:Op zondag 24 maart 2024 08:48 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Maar die andere 3 hebben niet voor de overwinning gestreden.
Dwars zijn om het dwars zijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |