quote:Fact Car 10 crossed the yellow line at Pit Exit.
Infringement Breach of Appendix L, Chapter IV, Article 6 of the International Sporting Code.
Decision 5 second time penalty.
(5 seconds added to elapsed Race time).
Reason The Stewards reviewed video evidence and determined that the outside of both left
hand tyres crossed the outside of the solid yellow line at pit exit in violation of the
code.
While the penalty guidelines indicate a penalty point, the Stewards elect not to apply a
penalty point because (a) during the driver’s meeting the drivers indicated that this
line is difficult to see at this time of day, (b) his tyres crossed for less than a meter,
and (c) there was no danger caused.
ik zou de onboard willen zienquote:Op zondag 24 maart 2024 07:48 schreef vosss het volgende:
[..]
Terecht en begrijpelijk dat hij om rood roept.
En denk toch echt dat Alonso dit aangerekend wordt, die is onverwacht veel langzamer vlak voor die bocht waardoor Russell er bijna op klapt. Sterker nog, als Russell niks gedaan had dan was hij er op geklapt denk ik.
Kun je de kijkcijfers van Viaplay volgens Nattekittenquote:Op zondag 24 maart 2024 07:51 schreef Nizno het volgende:
zit sky te kijken nadat F1TV af was gelopen....
hoor ik ineens nederlands gebrabbel er tussendoor....
verrek gaat F1TV ineens de herhaling van de race aanzetten
Kan best kloppen. Max was ook al bezorgd over de racepace van Ferrari hoorde ik.quote:
Hij had George er gewoon langs moeten latenquote:
als je deze beelden ziet lijkt het minder op Alonso's schuld dan wanneer je de beelden op F1TV vanuit de auto van Alonso zagquote:
hahahahahaquote:Op zondag 24 maart 2024 07:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Kun je de kijkcijfers van Viaplay volgens Nattekitten
quote:Op zondag 24 maart 2024 07:56 schreef DeeBee het volgende:
Definitief einde tijdperk VER
Definitief einde tijdperk RBR
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.deze grap is beter dan de hi ha ho's van einde tijdperkOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
quote:
1 |
Toen Mercedes uitviel was het ook “een partij vette shit” destijds.quote:Op zondag 24 maart 2024 08:02 schreef Nizno het volgende:
Ted in zn notebook
dit was een goede race!
Max won niet. Whoehoe
Niet Whoehoe omdat hij uitviel maar omdat hij niet won.
Joh die Engelsen zijn echt erg
Ted kijken is ook zelfkastijding en dan Jack en Olaf die heul origineel ook met een kladblokje rond gaan lopen. Man man man.quote:Op zondag 24 maart 2024 08:02 schreef Nizno het volgende:
Ted in zn notebook
dit was een goede race!
Max won niet. Whoehoe
Niet Whoehoe omdat hij uitviel maar omdat hij niet won.
Joh die Engelsen zijn echt erg
Morgen gaat het vast beterquote:Op zondag 24 maart 2024 07:45 schreef Jane het volgende:
Ik dacht dat ik na 3 ochtenden om 5 uur opstaan wel gewend zou zijn, maar dat valt tegen in de praktijk.
Helaas ook teveel koffie op om nog te slapen.
Heel stiekem vind ik het vermakelijk.quote:Op zondag 24 maart 2024 08:08 schreef exile79 het volgende:
[..]
Ted kijken is ook zelfkastijding en dan Jack en Olaf die heul origineel ook met een kladblokje rond gaan lopen. Man man man.
Waarom altijd zo druk met Lewis en Mercedes?quote:Op zondag 24 maart 2024 08:05 schreef rotaderp44 het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
Definitief einde tijdperk Mercedes![]()
Definitief einde tijdperk lewis....blijkt toch niet zo'n GOAT te zijn zonder cheat motor en slaafje bottas.
oh wacht...
Nee hoor, Sainz pakt hem gewoon. Ultieme middelvinger naar Ferrari.quote:
je ziet waar hij op reageert?quote:Op zondag 24 maart 2024 08:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waarom altijd zo druk met Lewis en Mercedes?
hap hap hapquote:Op zondag 24 maart 2024 08:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waarom altijd zo druk met Lewis en Mercedes?
Wereldkampioenen die uitvallenquote:Op zondag 24 maart 2024 08:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nee hoor, Sainz pakt hem gewoon. Ultieme middelvinger naar Ferrari.
Ik gun hem het echt met deze motivatiequote:Op zondag 24 maart 2024 08:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nee hoor, Sainz pakt hem gewoon. Ultieme middelvinger naar Ferrari.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |