Dat is geen remlicht, dat is om aan te geven dat er energie wordt teruggewonnen en de auto dus kan vertragen.quote:Op zondag 24 maart 2024 07:32 schreef Tijn het volgende:
[..]
Oh ik geloof best dat Alonso wat zat te kutten. Maar dan nog moet Russell 'm gewoon op de baan kunnen houden. Hij ziet nota bene dat remlicht. En zo dicht zat-ie er nou ook weer niet bovenop.
50 tinten grijs hierquote:
Ja dat snap ik, maar hoe dan ook zie je dat ding knipperen. Het is dus niet alsof het helemaal uit het niks komt voor George.quote:Op zondag 24 maart 2024 07:38 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat is geen remlicht, dat is om aan te geven dat er energie wordt teruggewonnen en de auto dus kan vertragen.
- Suzuka is de volgende racequote:Op zondag 24 maart 2024 06:30 schreef Nattekat het volgende:
- Stratencircuit
- Red Bull heeft een mindere zondag
- Zegereeks van Verstappen wordt verbroken door Sainz
- Russell crasht in de laatste ronde
Deja vu
Of dat ding knippert zegt niet heel veel over hoeveel en wanneer hij remt, je kan dat licht namelijk ook soms zien als ze niet remmen.quote:Op zondag 24 maart 2024 07:39 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar hoe dan ook zie je dat ding knipperen. Het is dus niet alsof het helemaal uit het niks komt voor George.
Ik snap ook wel dat-ie even schrikt. Maar niet iedereen parkeert 'm dan gelijk in de muur. Dat is imho z'n eigen verantwoordelijkheid en niet die van Fernando.
Oh ben jij zo'n buurman die op zondagochtend de boormachine pakt?quote:Op zondag 24 maart 2024 07:41 schreef Perox het volgende:
Ik ga maar eens wat klussen in huis - bedankt weer voor de gezelligheid op deze vroege morgen.
Niet iedereen woont dichtbij de buurmanquote:Op zondag 24 maart 2024 07:44 schreef Tijn het volgende:
[..]
Oh ben jij zo'n buurman die op zondagochtend de boormachine pakt?
Allemaal de schuld van Carlos dusquote:
en morgenvroeg ben je om half 5 wakkerquote:Op zondag 24 maart 2024 07:45 schreef Jane het volgende:
Ik dacht dat ik na 3 ochtenden om 5 uur opstaan wel gewend zou zijn, maar dat valt tegen in de praktijk.
Helaas ook teveel koffie op om nog te slapen.
Waarschijnlijk ja.quote:
Terecht en begrijpelijk dat hij om rood roept.quote:
Heb sowieso nooit moeite met die overgang.quote:Op zondag 24 maart 2024 07:47 schreef pmponer het volgende:
[..]
Weekje doortrekken, ben je gelijk aan de zomertijd gewend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |