Ja zo naar stel mensen en zo bepalend in de groepquote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:46 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Misschien snappen mensen nu waarom Ashley weg moest.
Nee, op de feniks die uit de as herrijstquote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
proosten op de teloorgang van haar koninkrijk
Nooit geweest. Leuke meid, maar geen rugge(n)graat.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:46 schreef jooba het volgende:
Karen is dus totaal niet stressbestendig.
Nee hoor, even tot bezinning komen.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:47 schreef danilel het volgende:
De Generaal roept om soldaat Glenn maar hij luistert nog niet................is dit het begin van het einde????
Leuke meid.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:47 schreef Paul het volgende:
Eerlijk is eerlijk, Alice is wel model![]()
[ afbeelding ]
800quote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:47 schreef odie22 het volgende:
de jas van 1500 euro kan weer aan de kapstok
Hmmm nee helemaal niet.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:47 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
Weer een soldaat er bij. Goede generaalquote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:47 schreef Puzzie het volgende:
Glenn is okay maar blijft nog even buiten
Tom sleept de koffer naar de kast van Ash
Is al veel opgeruimd door de bewoners tijdens de reclamequote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:48 schreef Kodiak100 het volgende:
Niemand die ook denkt laten we even die dominos opruimen
ik vermoed dat Glenn beetje pissig is en daarom even buiten blijftquote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:47 schreef Puzzie het volgende:
Glenn is okay maar blijft nog even buiten
Tom sleept de koffer naar de kast van Ash
Precies, kan ook niks anders dan meelopertje zijnquote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:47 schreef Jockari het volgende:
[..]
Nooit geweest. Leuke meid, maar geen rugge(n)graat.
Nouuuuuuu een direct familielid van mij heeft een paar grote modellenbureaus en zij komt echt niet in zijn bestandquote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:47 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
Back to normal.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:49 schreef Schakeltopia het volgende:
kijk, gelijk even een wasje draaien
[ afbeelding ]
hij is natuurlijk wel van ashley, dat drijft de prijs wel op!quote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:50 schreef odie22 het volgende:
[..]
hij werd elke week duurder, dus ik dacht dat ik wel in de buurt zou zitten nu
Model misschien niet, maar leuk om naar te kijken.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:49 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Nouuuuuuu een direct familielid van mij heeft een paar grote modellenbureaus en zij komt echt niet in zijn bestand
De soldaat is groter dan de generaal. Daar zal de generaal zich druk om maken.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:47 schreef danilel het volgende:
De Generaal roept om soldaat Glenn maar hij luistert nog niet................is dit het begin van het einde????
quote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:50 schreef ledn81 het volgende:
Ashley gaat meteen wasjes draaien
Van Queen tot hulp in de huishouding.
Het kan verkeren
5.99 bij de primarkquote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:51 schreef Kodiak100 het volgende:
Blijf die jurk ook verschrikkelijk vinden
Nee zij zit bij professionele modellenbureausquote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:49 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Nouuuuuuu een direct familielid van mij heeft een paar grote modellenbureaus en zij komt echt niet in zijn bestand
tom bedoel je?quote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:51 schreef Kodiak100 het volgende:
Ty is begonnen de dominos op te ruimen
Pissig op wat? Beetje aanstellerijquote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:49 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik vermoed dat Glenn beetje pissig is en daarom even buiten blijft
Nee hoor, zij is Queen van het volk dus ook samen met het volk, dus ja, daar horen ook wasjes draaien bij.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:50 schreef ledn81 het volgende:
Ashley gaat meteen wasjes draaien
Van Queen tot hulp in de huishouding.
Het kan verkeren
Ja die jurk past niet echt bij haarquote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:51 schreef Kodiak100 het volgende:
Dat snap ik welquote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:52 schreef BB-King het volgende:
Glenn moet nog even het verlies van zijn moat verwerken.
Ze heeft die jurk in drie verschillende kleurenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:51 schreef Kodiak100 het volgende:
Ja , beetje flauw om daar zo'n punt van te makenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:52 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja kaarten mag niet als je wacht he
Die stonden er nogquote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:52 schreef ledn81 het volgende:
De naam domino dingen, gingen die mee om met de rest of staan die nog of moeten die nog?
Heb ik een beetje gemist eigenlijk
😂😂😂😂 hij is multi miljonair dus er zijn nog betere ? Zeg welke dan geef ik het even doorquote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:52 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee zij zit bij professionele modellenbureaus!!!!!!!
Probeert terug te keren in het leger maar ik denk...too little too late...quote:
Ja familie van mij ook.maar dan door andere soort vleesquote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:53 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
😂😂😂😂 hij is multi miljonair dus er zijn nog betere ? Zeg welke dan geef ik het even door
Misbruikt ook. Natuurlijk niet, ze spelen een spel he en doen dat samen.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:55 schreef Jockari het volgende:
[..]
Meer en meer... Zij ziet nog niet in dat zij misbruikt wordt door de koningin.
Het leger is ingestort, de Generaal is gedesillusioneerd en zijn nog hooguit 2 soldaatjes overquote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Probeert terug te keren in het leger maar ik denk...too little too late...
Die snap ik nog wel want Danny was zijn vriend daarquote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:56 schreef Kodiak100 het volgende:
Glenn kijkt ook of hij van een begrafenis komt
jij mag haar den karen noemenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:56 schreef Paul het volgende:
[..]
Heeft Karen al zo'n speciale naam eigenlijk
Dat denk ik niet zozeer, ik wil nu wel eens zien wie de moves gaan maken.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:56 schreef Krambo het volgende:
[..]
Het leger is ingestort, de Generaal is gedesillusioneerd en zijn nog hooguit 2 soldaatjes over
Misschien hebben ze in de DBK gezegd, dat Danny nu naar de frituur is, maar heeft ie dat niet goed begrepenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:56 schreef Kodiak100 het volgende:
Glenn kijkt ook of hij van een begrafenis komt
Gaat ook niet neer goedkomen ..althans het wordt nooit meer zoals het daarvoor wasquote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:56 schreef Krambo het volgende:
[..]
Het leger is ingestort, de Generaal is gedesillusioneerd en zijn nog hooguit 2 soldaatjes over
Jimmy wil ook een extra kastquote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:57 schreef Koos1958 het volgende:
Tom zijn spullen verplaatsen want dan heeft ashley 2 kasten naast elkaar
Ik vrees van niet, heeft er een soldaatje bij.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:56 schreef Krambo het volgende:
[..]
tom houdt niet van al dat gedoequote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:58 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik vrees van niet, heeft er een soldaatje bij.
Misschien moet ik een topic openen om ook voor Karen een naam te bedenken, ik weet zeker dat @Cupfighter wel wat ideeen heeft danquote:
quote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:56 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ik krijg mijn materiaal in een halve kast, maar de queen heeft er minstens 3 nodig.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:57 schreef Koos1958 het volgende:
Tom zijn spullen verplaatsen want dan heeft ashley 2 kasten naast elkaar
Aliquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:56 schreef Krambo het volgende:
[..]
volgen mij is dat het inderdaad.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:59 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Of ze had er op verschillende plekken 2 en nu naast elkaar kan ook
Ik ben een vrouw en ik vind Alice een hele mooie meidquote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:59 schreef jooba het volgende:
[..]
Het ziet er inderdaad papperig uit en nee ik ben een man.
Ash heeft er al weken 2quote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:00 schreef Joyce-43 het volgende:
Tom tegen Alice ik ben hier ( zijn kast) want Ashley wilde er 2 dat wilde ze helemaal niet dat duwde jij en jimmy haar neus door ze was ok met 1 kast
zelfreflectiequote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Randy : Als ik er op kom, ga ik naar huis. Zo sterk sta ik niet hoor.
ze had er 1 en die 2de nu is doorgeduwd door Jimmy en Tom zij wilde het gewoon bij 1 houdenquote:
Ja volgende week zit Randy erop en Ashley en wat anderen en dan gaat Randy weg.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Tyron : 3 belgen, 5 nederlanders.
Randy : Er gaat zometeen gehapt worden in ons.
Ik zit ook in zo’n telegram groep (puur voor de video’s) maar als ik soms een blik werp in die chat, echt treurig. Veel Ashley fans die Alice helemaal lopen te bashenquote:
Wie dan?quote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:58 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik vrees van niet, heeft er een soldaatje bij.
dat was al wel duidelijk in al haar gesprekken met tomquote:
als randy er op komkt aankomende week wordt de uitslag niet spannend iddquote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:01 schreef ledn81 het volgende:
sssssa
[..]
Ja volgende week zit Randy erop en Ashley en wat anderen en dan gaat Randy weg.![]()
Geen zin in nog weken Eslie
Soms zaten ze een half uur op die bank voordat er wat gebeurde.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:53 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja , beetje flauw om daar zo'n punt van te maken
Ze had er 2 toen sabeau wegging maar nu naast elkaarquote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:01 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ze had er 1 en die 2de nu is doorgeduwd door Jimmy en Tom zij wilde het gewoon bij 1 houden
Ash had al een extra kastquote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:03 schreef kater1 het volgende:
[..]
Jimmy heeft de extra kast. Niet Ashley.
Jimmy aan de andere kant. De.meeste bewoners hebben nu 2 kastenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:03 schreef kater1 het volgende:
[..]
Jimmy heeft de extra kast. Niet Ashley.
Weet ik niet. Randy en Tyron zijn momenteel zowat underover en vallen echt niet meer op. Wordt strijdje Ash, Tom en Jimmy vermoed ik.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Randy : Als ik er op kom, ga ik naar huis. Zo sterk sta ik niet hoor.
Ik snap de zin nietquote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:00 schreef Joyce-43 het volgende:
Tom tegen Alice ik ben hier ( zijn kast) want Ashley wilde er 2 dat wilde ze helemaal niet dat duwde jij en jimmy haar neus door ze was ok met 1 kast
Ja die meid is serieus in mijn achting gezakt. Eerst mijn favoriet, maar mag nu vertrekken.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:02 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Karen is het grootste probleem.
Die kan niks loslaten. Loopt nu alweer moeilijk te doen.
Om vervolgens ook nog te zeuren dat het niet respectvol was om een ‘feestje’ te vieren nadat Ariana vertrokken was.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:01 schreef FBtje het volgende:
Karin en respectvol... twee woorden die niet samengaan.
Weten we nog hoe respectvol Karin was toen Ariana het huis uit moest en iets in het oor van Tom fluisterde en hoe Karin dat liet weten door bij Danny in zijn oor te likken?
volgens mij is randy enorm conflict vermijdendquote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:05 schreef MacDeMarco het volgende:
Toch knap dat Randy zo ver is gekomen met rocken.
Is dit nog steeds dat eikel-Oliver gedoe ?quote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:02 schreef freaky40 het volgende:
Polletje maar weer ter leering en den Vermeack...
[ afbeelding ]
stage begeleider he, voorbeeld functiequote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
volgens mij is randy enorm conflict vermijdend
Dat is degene die alles opstookt en die precies weet hoe ze Ash moet activerenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:02 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Karen is het grootste probleem.
Die kan niks loslaten. Loopt nu alweer moeilijk te doen.
Ik wel !!quote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:01 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ja volgende week zit Randy erop en Ashley en wat anderen en dan gaat Randy weg.![]()
Geen zin in nog weken Eslie
Jij bent geen Queen, dat is het verschil.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:59 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik krijg mijn materiaal in een halve kast, maar de queen heeft er minstens 3 nodig.
48 wakker blijven...oh wacht, die hebben we net bij De Bondgenoten gehad, maar er is altijd een nieuwe twist aan te verbinden.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nou BB, kom maar op met die 48 uurs opdracht ....![]()
Gaat niet gebeuren. Is de zwakste BB ever.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik zie ook Tom wisselen ik zie Randy wisselen.....snap er niks van.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:08 schreef -river- het volgende:
Waarom moet nu iedereen van kasje wisselen zodat mevrouw wederom een extra kast heeft naast elkaar....
Heb je die zonder make-up gezien? lolquote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:47 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
Jij weet zeker niet wie Ash is !quote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:08 schreef -river- het volgende:
Waarom moet nu iedereen van kasje wisselen zodat mevrouw wederom een extra kast heeft naast elkaar....
Zolang je het blijft herhalen zal het wel de waarheid worden.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:08 schreef -river- het volgende:
Die is 'gevaarlijker' dan Ash , Ash blaft op afroepquote:
Nou nou, ik vind deze qua opdrachten en uitvoering daarvan wel beter dan voorgaande jaren. Ze hebben hierin echt wel progressie geboekt, en de live uitzending idem is veel leuker om te kijken, zeker met zo'n live opdrachtje erbij. Ik zou dat door zetten de komende weken.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:08 schreef Jockari het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren. Is de zwakste BB ever.
Alice > Karenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:11 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
zelfs verdrietig nog prachtig aangezicht!
En vééél drank.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
sherakan?quote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:11 schreef Adat231 het volgende:
[..]
hoe heette die slang van het Junglebook ook al weer?
Kan dat ook in het topic voor de polls?quote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:02 schreef freaky40 het volgende:
Polletje maar weer ter leering en den Vermeack...
[ afbeelding ]
Je herkent echte modellen ook niet terug zonder make up.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:10 schreef KraideN het volgende:
[..]
Heb je die zonder make-up gezien? lol
Hij rockt zich helemaal sufquote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:05 schreef MacDeMarco het volgende:
Toch knap dat Randy zo ver is gekomen met rocken.
Kaa hahaquote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:11 schreef Adat231 het volgende:
[..]
Dat zou leuk zijn !quote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:11 schreef happyme28 het volgende:
Oh Ka had even niet verwacht dat Glenn Tom geïnformeerd had over het feit dat zei het respectloos vond dat ze gingen kaarten. Glenn peert hem maar snel.
Misschien vanavond al geld geboden??
Hoe vaak moet ik het nog zeggen Jimmy heeft die kast hij vroeg het Ashley die zei neem jij maar. Hou toch eens op met elkaar napratenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:08 schreef -river- het volgende:
Kaa is een enorme python en de secondaire slechterik in Jungle Boek (1967) en Jungle Boek 2 (2003). Kaa is losjes gebaseerd op het personage met dezelfde ...quote:
Kaaquote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:11 schreef Adat231 het volgende:
[..]
Ooohooquote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:07 schreef kater1 het volgende:
[..]
Neeeheee dat zeg ik toch net, Jimmy vroeg wil jij die kast Ashley zei nee neem jij maar
quote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:58 schreef Paul het volgende:
[..]
Misschien moet ik een topic openen om ook voor Karen een naam te bedenken, ik weet zeker dat @:cupfighter wel wat ideeen heeft dan
Ja maar het is ashley he..quote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:12 schreef kater1 het volgende:
[..]
Hoe vaak moet ik het nog zeggen Jimmy heeft die kast hij vroeg het Ashley die zei neem jij maar. Hou toch eens op met elkaar napraten
tja shein/ali zooiquote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:13 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
de jurk heeft het ook al begeven ?
Ash heeft al weken 2 kastenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:14 schreef Gerrie_55 het volgende:
Over de kasten ash had 1 kast en gedeelde kast met Tom ,toen stelde Tom voor om ash kasten verder op te geven zodat ze er zelf 2 had maar dat hoefde niet van ash.
Toen kwam jimmy erbij en toen werd er besloten samen met Tom dat jimmy ze verderop nam en Tom Opschoof en zodoende heeft ash nu 2 kasten naast elkaar .
Pff heel verhaal over kasten
van het kastje naar de muur dusquote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:14 schreef Gerrie_55 het volgende:
Over de kasten ash had 1 kast en gedeelde kast met Tom ,toen stelde Tom voor om ash kasten verder op te geven zodat ze er zelf 2 had maar dat hoefde niet van ash.
Toen kwam jimmy erbij en toen werd er besloten samen met Tom dat jimmy ze verderop nam en Tom Opschoof en zodoende heeft ash nu 2 kasten naast elkaar .
Pff heel verhaal over kasten
misschien een eigen topicquote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:15 schreef Schakeltopia het volgende:
hou nou is op over die kasten
dankjewel
Ja is ook haar draaideur-fitje.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:13 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
laat je niet kaistenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:15 schreef Schakeltopia het volgende:
hou nou is op over die kasten
dankjewel
Leg het nog maar eens uit dan.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:12 schreef kater1 het volgende:
[..]
Hoe vaak moet ik het nog zeggen Jimmy heeft die kast hij vroeg het Ashley die zei neem jij maar. Hou toch eens op met elkaar napraten
Die jurk wou weglopen, maar is niet gelukt.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:13 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
Zo werkt het nou eenmaal in dat spel . de dynamiek veranderd per uur zowatquote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:17 schreef Roxiebb het volgende:
Jimmy is er terug bovenop, ben benieuwd hoe lang het duurt.
Ty gaat naar de finaleweekquote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:04 schreef Jockari het volgende:
[..]
Weet ik niet. Randy en Tyron zijn momenteel zowat underover en vallen echt niet meer op. Wordt strijdje Ash, Tom en Jimmy vermoed ik.
Die kans is erg groot, nu BB altijd "vrienden van" in de woning steekt (kaartenbak).quote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:15 schreef freaky40 het volgende:
Volgend jaar de vriend van Ashley in BB, lijkt me wel een leuke. Denk dat hij dat wel kan getuige die opdracht die hij deed een paar weken terug.
Tot ie morgenvroeg weer door iemand genegeerd wordt naar eigen zeggenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:17 schreef Roxiebb het volgende:
now or never was hier toch rolfquote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Volgens Wikipedia was Now Or Never ook op de Vlaamse TV te zien. Gepresenteerd door Walter Grootaers. En volgens mij presenteerde hij ook BB in Vlaanderen ... de cirkel is rond.
Tijdens de live !!quote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:20 schreef ledn81 het volgende:
alle steentjes opgeruimd? geen beeld geweest van dat ze die hebben omgegooid?
*deze queen was even de vaatwasser uitruimen*
quote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:20 schreef ledn81 het volgende:
alle steentjes opgeruimd? geen beeld geweest van dat ze die hebben omgegooid?
*deze queen was even de vaatwasser uitruimen*
quote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Volgens Wikipedia was Now Or Never ook op de Vlaamse TV te zien. Gepresenteerd door Walter Grootaers. En volgens mij presenteerde hij ook BB in Vlaanderen ... de cirkel is rond.
Eindelijk. BB komt er waarschijnlijk volgende week mee terug.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Dominostenen moeten ingeleverd worden.
het zijn mooie hequote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:20 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik vraag me nog steeds af waar ze die dominosteen tjes vandaan hebben
Tot morgen.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:17 schreef Roxiebb het volgende:
die is toch deudquote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:21 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja.. Rolf was een mooie gast (waarschijnlijk nog steeds).
Een koningin wordt gedragen, die stappen zelf niet. Zoiets zal het zijn.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:18 schreef Kodiak100 het volgende:
Ashley sloft maar weer eens, blijft ook moeilijk om je voeten op te tillen
Ja echt super mooie. Beter dan van mijn oude domino express baanquote:
boer in Portugalquote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:21 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee.. volgens mij gewoon gestopt met tv.
Yep .. nog erg in leven.
met die gaten erinquote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:22 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja echt super mooie. Beter dan van mijn oude domino express baan
Of het camerawerk was zo slecht, maar volgens mij hadden ze een baan van de badkamer naar de voordeur en weer terug.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:21 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Toch ook die naamsteentjes. Net zei iemand dat die nog stonden
Dat is nou echt ratten gedragquote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:21 schreef Thorelf het volgende:
wauw wat een arrogantie ..die karen. wat is zij mij vies tegen gevallen!!
Preciesquote:
Nee 1 been is toch "verlamt/gevoelloos" ofzo. Eerste week was dat haar kwaaltje. En nu komt er iedere week iets bij: hoofdpijn, buikpijn, cyclus, enz.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:22 schreef Jockari het volgende:
[..]
Een koningin wordt gedragen, die stappen zelf niet. Zoiets zal het zijn.
ze heeft een hernia gehad en daardoor minder gevoel in haar ene voetquote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:24 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Nee 1 been is toch "verlamt/gevoelloos" ofzo. Eerste week was dat haar kwaaltje. En nu komt er iedere week iets bij: hoofdpijn, buikpijn, cyclus, enz.
* greysbones gaat mee in de kofferquote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:25 schreef Jockari het volgende:
[..]
Binnen een paar jaar vertrek ik naar Portugal of Madeira met mijn pensioen.
Hoe lang denkt ie dat dit programma duurtquote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:25 schreef kater1 het volgende:
Tyron denkt dat misschien Danny nog ergens anders zit.
Ty is een BB groentjequote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:26 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hoe lang denkt ie dat dit programma duurt
* danilel zegt tegen je; schuif een bil op, dan kan ik er naast""quote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones gaat mee in de koffer
Je mag er mee in ;-)quote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones gaat mee in de koffer
<jaloers nu> Portugal is 🤩quote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:25 schreef Jockari het volgende:
[..]
Binnen een paar jaar vertrek ik naar Portugal of Madeira met mijn pensioen.
Ja dat ja. En daarom sloot ze zoquote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze heeft een hernia gehad en daardoor minder gevoel in haar ene voet
quote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:27 schreef greysbones het volgende:
Ashley heeft verschillende chocola
fluistert ze ???
Ze hebben toch alle vrouwen weg gestemd....en er is nooit gejankt alleen als Ashley weg door die draaideur gaat is het een grote jankpartij.....En bij Dilano hebben ze toch ook niet gedacht die arme Jimmy.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:17 schreef TheVulture het volgende:
Wat is die Karen een rare, als er mensen gaan die zij mag dan moet iedereen rouwen, maar bij andere exits is het allemaal niet zo erg
Ja ik hoorde chocola maar ik lees ook dat ze gerookt heeftquote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
die heeft ze dus ' achter' gekregen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |