Die kans is erg groot, nu BB altijd "vrienden van" in de woning steekt (kaartenbak).quote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:15 schreef freaky40 het volgende:
Volgend jaar de vriend van Ashley in BB, lijkt me wel een leuke. Denk dat hij dat wel kan getuige die opdracht die hij deed een paar weken terug.
Tot ie morgenvroeg weer door iemand genegeerd wordt naar eigen zeggenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:17 schreef Roxiebb het volgende:
Jimmy is er terug bovenop, ben benieuwd hoe lang het duurt.
now or never was hier toch rolfquote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Volgens Wikipedia was Now Or Never ook op de Vlaamse TV te zien. Gepresenteerd door Walter Grootaers. En volgens mij presenteerde hij ook BB in Vlaanderen ... de cirkel is rond.
Tijdens de live !!quote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:20 schreef ledn81 het volgende:
alle steentjes opgeruimd? geen beeld geweest van dat ze die hebben omgegooid?
*deze queen was even de vaatwasser uitruimen*
quote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:20 schreef ledn81 het volgende:
alle steentjes opgeruimd? geen beeld geweest van dat ze die hebben omgegooid?
*deze queen was even de vaatwasser uitruimen*
quote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Volgens Wikipedia was Now Or Never ook op de Vlaamse TV te zien. Gepresenteerd door Walter Grootaers. En volgens mij presenteerde hij ook BB in Vlaanderen ... de cirkel is rond.
Eindelijk. BB komt er waarschijnlijk volgende week mee terug.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Dominostenen moeten ingeleverd worden.
het zijn mooie hequote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:20 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik vraag me nog steeds af waar ze die dominosteen tjes vandaan hebben
Tot morgen.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:17 schreef Roxiebb het volgende:
Jimmy is er terug bovenop, ben benieuwd hoe lang het duurt.
die is toch deudquote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:21 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja.. Rolf was een mooie gast (waarschijnlijk nog steeds).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |