quote:
48 wakker blijven...oh wacht, die hebben we net bij De Bondgenoten gehad, maar er is altijd een nieuwe twist aan te verbinden.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nou BB, kom maar op met die 48 uurs opdracht ....![]()
Gaat niet gebeuren. Is de zwakste BB ever.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik zie ook Tom wisselen ik zie Randy wisselen.....snap er niks van.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:08 schreef -river- het volgende:
Waarom moet nu iedereen van kasje wisselen zodat mevrouw wederom een extra kast heeft naast elkaar....
Heb je die zonder make-up gezien? lolquote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:47 schreef Paul het volgende:
Eerlijk is eerlijk, Alice is wel model![]()
[ afbeelding ]
Jij weet zeker niet wie Ash is !quote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:08 schreef -river- het volgende:
Waarom moet nu iedereen van kasje wisselen zodat mevrouw wederom een extra kast heeft naast elkaar....
Zolang je het blijft herhalen zal het wel de waarheid worden.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:08 schreef -river- het volgende:
Die is 'gevaarlijker' dan Ash , Ash blaft op afroepquote:
Nou nou, ik vind deze qua opdrachten en uitvoering daarvan wel beter dan voorgaande jaren. Ze hebben hierin echt wel progressie geboekt, en de live uitzending idem is veel leuker om te kijken, zeker met zo'n live opdrachtje erbij. Ik zou dat door zetten de komende weken.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:08 schreef Jockari het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren. Is de zwakste BB ever.
Alice > Karenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:11 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
zelfs verdrietig nog prachtig aangezicht!
En vééél drank.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |