Misbruikt ook. Natuurlijk niet, ze spelen een spel he en doen dat samen.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:55 schreef Jockari het volgende:
[..]
Meer en meer... Zij ziet nog niet in dat zij misbruikt wordt door de koningin.
Het leger is ingestort, de Generaal is gedesillusioneerd en zijn nog hooguit 2 soldaatjes overquote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Probeert terug te keren in het leger maar ik denk...too little too late...
Die snap ik nog wel want Danny was zijn vriend daarquote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:56 schreef Kodiak100 het volgende:
Glenn kijkt ook of hij van een begrafenis komt
jij mag haar den karen noemenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:56 schreef Paul het volgende:
[..]
Heeft Karen al zo'n speciale naam eigenlijk
Dat denk ik niet zozeer, ik wil nu wel eens zien wie de moves gaan maken.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:56 schreef Krambo het volgende:
[..]
Het leger is ingestort, de Generaal is gedesillusioneerd en zijn nog hooguit 2 soldaatjes over
Misschien hebben ze in de DBK gezegd, dat Danny nu naar de frituur is, maar heeft ie dat niet goed begrepenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:56 schreef Kodiak100 het volgende:
Glenn kijkt ook of hij van een begrafenis komt
Gaat ook niet neer goedkomen ..althans het wordt nooit meer zoals het daarvoor wasquote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:56 schreef Krambo het volgende:
[..]
Het leger is ingestort, de Generaal is gedesillusioneerd en zijn nog hooguit 2 soldaatjes over
Jimmy wil ook een extra kastquote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:57 schreef Koos1958 het volgende:
Tom zijn spullen verplaatsen want dan heeft ashley 2 kasten naast elkaar
Ik vrees van niet, heeft er een soldaatje bij.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:56 schreef Krambo het volgende:
[..]
tom houdt niet van al dat gedoequote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:58 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik vrees van niet, heeft er een soldaatje bij.
Misschien moet ik een topic openen om ook voor Karen een naam te bedenken, ik weet zeker dat @Cupfighter wel wat ideeen heeft danquote:
quote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:56 schreef Krambo het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |