Een koningin wordt gedragen, die stappen zelf niet. Zoiets zal het zijn.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:18 schreef Kodiak100 het volgende:
Ashley sloft maar weer eens, blijft ook moeilijk om je voeten op te tillen
Ja echt super mooie. Beter dan van mijn oude domino express baanquote:
boer in Portugalquote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:21 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee.. volgens mij gewoon gestopt met tv.
Yep .. nog erg in leven.
met die gaten erinquote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:22 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja echt super mooie. Beter dan van mijn oude domino express baan
Of het camerawerk was zo slecht, maar volgens mij hadden ze een baan van de badkamer naar de voordeur en weer terug.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:21 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Toch ook die naamsteentjes. Net zei iemand dat die nog stonden
Dat is nou echt ratten gedragquote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:21 schreef Thorelf het volgende:
wauw wat een arrogantie ..die karen. wat is zij mij vies tegen gevallen!!
Preciesquote:
Nee 1 been is toch "verlamt/gevoelloos" ofzo. Eerste week was dat haar kwaaltje. En nu komt er iedere week iets bij: hoofdpijn, buikpijn, cyclus, enz.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:22 schreef Jockari het volgende:
[..]
Een koningin wordt gedragen, die stappen zelf niet. Zoiets zal het zijn.
ze heeft een hernia gehad en daardoor minder gevoel in haar ene voetquote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:24 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Nee 1 been is toch "verlamt/gevoelloos" ofzo. Eerste week was dat haar kwaaltje. En nu komt er iedere week iets bij: hoofdpijn, buikpijn, cyclus, enz.
* greysbones gaat mee in de kofferquote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:25 schreef Jockari het volgende:
[..]
Binnen een paar jaar vertrek ik naar Portugal of Madeira met mijn pensioen.
Hoe lang denkt ie dat dit programma duurtquote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:25 schreef kater1 het volgende:
Tyron denkt dat misschien Danny nog ergens anders zit.
Ty is een BB groentjequote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:26 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hoe lang denkt ie dat dit programma duurt
* danilel zegt tegen je; schuif een bil op, dan kan ik er naast""quote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones gaat mee in de koffer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |