ze snapte niet waarom er een februari was??quote:Op vrijdag 22 maart 2024 10:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Plaatje niet goed geknipt ... in het latijn:
[ afbeelding ]
Waarom februari de schrikkelmaand was, en niet maart of zo.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 10:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze snapte niet waarom er een februari was??
of?
owww zooowwwwwquote:Op vrijdag 22 maart 2024 10:29 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Waarom februari de schrikkelmaand was, en niet maart of zo.
Huh? Ik snap je eventjes niet.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 10:28 schreef Iceage het volgende:
Zover ik weet @:OmaJackie gaat toch de wintertijd op 15 juli in en de zomertijd op 10 december om 12.00 smiddags 3x per jaar ?
Geloof ook dat AVG technisch @Dotteke daar (terecht) streng op is. Maar ze kan niet 24/7 hier zijn....quote:Op vrijdag 22 maart 2024 10:34 schreef maryo55 het volgende:
Vind het wel een beetje ver gaan dat hier kinderen van bewoners hier besproken worden.
Als ze dat zo vertelt klopt er geen klap van. De lockdown was ver voor er zelfs maar zicht op vaccins was.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 10:35 schreef lojanda het volgende:
Ashley wilde geen vaccin en nam er ook nooit één maar uiteindelijk moest het want anders mocht je nergens naartoe en dus toch maar gedaan. Diezelfde dag dat ze een vaccin nam kwam de eerste lockdown.
ik zie even niet wat er nu AVG technisch niet besproken zou mogen wordenquote:Op vrijdag 22 maart 2024 10:36 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Geloof ook dat AVG technisch @:Dotteke daar (terecht) streng op is. Maar ze kan niet 24/7 hier zijn....
Waar ging hij in ?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 10:36 schreef greysbones het volgende:
Glenn verteld over wat hij heeft gezien voor hij erin ging
Ja ze lult echt een end in de ruimtequote:Op vrijdag 22 maart 2024 10:37 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Als ze dat zo vertelt klopt er geen klap van. De lockdown was ver voor er zelfs maar zicht op vaccins was.
Ashley zal wel iets door elkaar halen haar kennende.. maar ze zal iig een vaccin hebben gehad en meteen mochten ze niets meer. Misschien bedoelde ze het reizen en moest je een bewijs laten zien dat je gevaccineerd was.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 10:37 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Als ze dat zo vertelt klopt er geen klap van. De lockdown was ver voor er zelfs maar zicht op vaccins was.
Dat zie ik dus ook niet..quote:Op vrijdag 22 maart 2024 10:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zie even niet wat er nu AVG technisch niet besproken zou mogen worden
Mensen zitten in een RLS
kinderen worden ook door hen besproken
en mensen hebben er een mening over
das niet altijd leuk
maar raakt geen policy
True, maar volgens mij ging het over vakanties, en niet over kinderen op de stream .... en dan is het dubieus.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 10:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zie even niet wat er nu AVG technisch niet besproken zou mogen worden
Mensen zitten in een RLS
kinderen worden ook door hen besproken
en mensen hebben er een mening over
das niet altijd leuk
maar raakt geen policy
Er worden geen namen genoemd of foto’s getond dus ik begrijp je punt nietquote:Op vrijdag 22 maart 2024 10:42 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
True, maar volgens mij ging het over vakanties, en niet over kinderen op de stream .... en dan is het dubieus.
En geruchten over X gedrag komt zeker niet van de stream.
ze had het over herstel na haar hernia operatiequote:Op vrijdag 22 maart 2024 10:40 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ashley zal wel iets door elkaar halen haar kennende.. maar ze zal iig een vaccin hebben gehad en meteen mochten ze niets meer. Misschien bedoelde ze het reizen en moest je een bewijs laten zien dat je gevaccineerd was.
Er worden volgens mij geen namen genoemd en Ash had het net zelf over haar kinderenquote:Op vrijdag 22 maart 2024 10:36 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Geloof ook dat AVG technisch @:Dotteke daar (terecht) streng op is. Maar ze kan niet 24/7 hier zijn....
Ze bedoelde dat ze na haar hernia operatie moest gaan sporten. Ze niet binnen mocht omdat ze geen vaccinatie had. Daarom heeft laten vaccineren en toen kwam de lockdownquote:Op vrijdag 22 maart 2024 10:40 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ashley zal wel iets door elkaar halen haar kennende.. maar ze zal iig een vaccin hebben gehad en meteen mochten ze niets meer. Misschien bedoelde ze het reizen en moest je een bewijs laten zien dat je gevaccineerd was.
quote:Op vrijdag 22 maart 2024 10:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er worden volgens mij geen namen genoemd en Ash had het net zelf over haar kinderen
Ze heeft het inderdaad over haar kinderen. Waar hier word geschreven dat haar oudste zich zou misdragen op sm.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 10:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er worden volgens mij geen namen genoemd en Ash had het net zelf over haar kinderen
Djeezes kinderen die al bezig zijn met sm !quote:Op vrijdag 22 maart 2024 10:46 schreef maryo55 het volgende:
[..]
[..]
Ze heeft het inderdaad over haar kinderen. Waar hier word geschreven dat haar oudste zich zou misdragen op sm.
Volgens mij is haar oudste zeventien of zo? Op die leeftijd zitten ze toch allang op SM..quote:Op vrijdag 22 maart 2024 10:48 schreef Jockari het volgende:
[..]
Djeezes kinderen die al bezig zijn met sm !
Denk dat hij andere SM bedoelde dan Social Mediaquote:Op vrijdag 22 maart 2024 10:48 schreef lojanda het volgende:
[..]
Volgens mij is haar oudste zeventien of zo? Op die leeftijd zitten ze toch allang op SM..
Echt he, en maar weer zeuren dat hij erop staat, maar its okay.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 10:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Jimmy weet weer eens 100% hoe het gaatHij heeft het mastermind gen wel geerfd van Dilano.
Hij was gisteren ook echt wel gestressed. Hij zat te hijgen als een karrenpaard vlak voor de nominaties bekend werdenquote:Op vrijdag 22 maart 2024 10:54 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Echt he, en maar weer zeuren dat hij erop staat, maar its okay.
En nog weer even over hun groep en de andere groep.
Ik denk dat hij verbolgen is over dat hij zelf in 2 groepen zit en er nu door beide groepen erop is gezet... aanname van mij.
Bewolking zit in de weg.. wordt 16:00 uur.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 11:03 schreef OmaJacky het volgende:
Er zou toch vandaag een vliegtuig voor Alice komen om 11 uur?
Aarschot waar Karen vandaan komt ligt er tussenquote:Op vrijdag 22 maart 2024 11:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Karen gaat winkelen in Hasselt of Antwerpen. Nu ben ik geen Belgie kenner, maar dat ligt toch niet direct naast elkaar?
Ik denk dat die mening breed leeft.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 11:04 schreef mazaru het volgende:
Ik vind Tyron trouwens een stuk leuker worden de laatste tijd
Dank.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 11:03 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Bewolking zit in de weg.. wordt 16:00 uur.
Nee, Karen woont eigenlijk tussen de beiden in. En dan is het kiezen waar je liefst naartoe rijdt die dag.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 11:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Karen gaat winkelen in Hasselt of Antwerpen. Nu ben ik geen Belgie kenner, maar dat ligt toch niet direct naast elkaar?
Was echt grappigquote:Op vrijdag 22 maart 2024 11:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Er is iets loos... een spinnetje... (zet je geluid zachter!)
quote:Op vrijdag 22 maart 2024 11:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Wat een helden!quote:Op vrijdag 22 maart 2024 11:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Ah gelukkig. Ik vond al dat Tom heb te dicht bij de deur zette. Heb ik ook wel eens gehad met een spin die ik huiten had gezet. Rende gewoon weer terug naar binnenquote:Op vrijdag 22 maart 2024 11:10 schreef mazaru het volgende:
Karen zet de spin op een droog plekje zodat hij geen natte pootjes krijgt
Zo herken je mensen met een goed hart, ze zorgen zelfs voor insecten![]()
[ afbeelding ]
whaha die kop van Alicequote:
Gaat niet gebeuren, regen blijft de rest van de dag.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 11:03 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Bewolking zit in de weg.. wordt 16:00 uur.
Hummie van den Tonnenkreken reïncarnatie komt even buurten....quote:Op vrijdag 22 maart 2024 11:10 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
"...bedankt voor den vli"quote:Op vrijdag 22 maart 2024 11:26 schreef ledn81 het volgende:
Begint ook afgezaagd te worden.. eerst een vliegtuigje, dan een rol pleepapier volkalken met houtskool in olijfolie om ervoor te bedanken![]()
Tenminste denk dat Glenn dat aan het doen is, kom net binnenvallen
AirAlice pas om 16 uur vandaag.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 11:26 schreef ledn81 het volgende:
Begint ook afgezaagd te worden.. eerst een vliegtuigje, dan een rol pleepapier volkalken met houtskool in olijfolie om ervoor te bedanken![]()
Tenminste denk dat Glenn dat aan het doen is, kom net binnenvallen
Die is echt van het padje af. 1e lockdown was voorjaar 2020 de vaccins kwamen in het voorjaar 2021quote:Op vrijdag 22 maart 2024 10:35 schreef lojanda het volgende:
Ashley wilde geen vaccin en nam er ook nooit één maar uiteindelijk moest het want anders mocht je nergens naartoe en dus toch maar gedaan. Diezelfde dag dat ze een vaccin nam kwam de eerste lockdown.
Is toch (grotendeels) weg? Alleen Karen doet het met haar handen weghalen ,mesje is makkelijkerquote:Op vrijdag 22 maart 2024 11:32 schreef Gerrie_55 het volgende:
Waarom niet dat hele witte weghalen bij de paprika's
Hoeft toch niet? Alleen de zaden is genoeg. Kun je allemaal eten.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 11:32 schreef Gerrie_55 het volgende:
Waarom niet dat hele witte weghalen bij de paprika's
Maar dat klopt ook nietquote:Op vrijdag 22 maart 2024 10:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze had het over herstel na haar hernia operatie
ze had tot die tijd uitgesteld een vaccin te nemen
omdat ze dan moest gaan sporten en niet zonder vaccinatie mocht
heeft ze zich laten vaccineren
De kids zijn niet op de streams dus hun gedrag hoeft hier niet besproken te wordenquote:
Ze moest naar de sportschoolquote:Op vrijdag 22 maart 2024 11:38 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Maar dat klopt ook niet
Ik heb tijdens de lockdown gewoon herstelzorg gehad (fysio en ergo ivm long/post covid)
Werd niet om vacinatie gevraagd (had ik overigens wel) zelfs mondkapje werd niet altijd gedragen ivm ademhaling tijdens oefeningen
Ja mijn fysio vond ook plaats in ern grote sportschoolquote:Op vrijdag 22 maart 2024 11:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze moest naar de sportschool
Daar was een vaccinatie verplicht
Mee eens Tyron is bij mij de laatste weken van de laatste plaats naar een finale plek gestegen, komt beter tot zijn recht in een kleinere groep en gaat ook veel meer om met Alice en Tomquote:Op vrijdag 22 maart 2024 11:05 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik denk dat die mening breed leeft.
In principe was het daar verplicht om een qr code te tonenquote:Op vrijdag 22 maart 2024 11:40 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ja mijn fysio vond ook plaats in ern sportschool
Niet als het om medisch redenen wasquote:Op vrijdag 22 maart 2024 11:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
In principe was het daar verplicht om een qr code te tonen
Dat het bij jou anders ging
Wil niet zeggen dat wat Ashley zegt niet klopt
Primaquote:Op vrijdag 22 maart 2024 11:43 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Niet als het om medisch redenen was
Je kon mocht niet de sportschool in voor prive sport
Maar sporten voor een hernia is medisch
Hoe en met wie liften ze mee?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 11:42 schreef freaky40 het volgende:
Ik vind Ty maar ook een Randy maar profiteurs die mee liften op andere maar zelf niet zoveel toevoegen en zodoende onterecht heel ver komen.
Qua Randy ben ik het met je eens, die voegt echt bijna niks toequote:Op vrijdag 22 maart 2024 11:42 schreef freaky40 het volgende:
Ik vind Ty maar ook een Randy maar profiteurs die mee liften op andere maar zelf niet zoveel toevoegen en zodoende onterecht heel ver komen.
Voelt ook niet helemaal fair(is wel fair gegaan(quote:Op vrijdag 22 maart 2024 11:45 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Qua Randy ben ik het met je eens, die voegt echt bijna niks toe
quote:Op vrijdag 22 maart 2024 11:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Prima
Helemaal goed
Jij hebt gelijk
Zo je zin
Oquote:Op vrijdag 22 maart 2024 11:10 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 maart 2024 11:38 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hoeft toch niet? Alleen de zaden is genoeg. Kun je allemaal eten.
Ja ik haal het helemaal wegquote:Op vrijdag 22 maart 2024 11:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Is toch (grotendeels) weg? Alleen Karen doet het met haar handen weghalen ,mesje is makkelijker
misschien een wat late reactie, maar toch nog even :quote:Op vrijdag 22 maart 2024 11:43 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Niet als het om medisch redenen was
Je kon mocht niet de sportschool in voor prive sport
Maar sporten voor een hernia is medisch
Zij denken steeds nog dat ze er 12 weken zitten dus dat er nog 1 week normale nominaties zijn en dan pas finaleweek, maar het is een week langer.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:09 schreef Dotteke het volgende:
Wat zegt Glenn nu, na deze week nog één nominatie?
Ze roepen elke keer een andere tijdspanne, ze hebben nog geen flauw idee wanneer het stopt volgens mijquote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:09 schreef Dotteke het volgende:
Ze weten de einddatum nog niet eens. Hopelijk wordt dat morgenavond duidelijk.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:09 schreef Dotteke het volgende:
Ja dat zei hij net ook dat vermoeden had hij al. Daarom vond ik het ook raar dat hij zei dat ze gezegd hadden nog maar één nominatie rondequote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:11 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Zij denken steeds nog dat ze er 12 weken zitten dus dat er nog 1 week normale nominaties zijn en dan pas finaleweek, maar het is een week langer.
Mjah, kan nog alle kanten op gok ik...quote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:12 schreef mazaru het volgende:
Tyron denkt dat Jimmy favoriet is en Danny en Glenn boven Ashley staan. Met andere woorden, hij denkt dat Ashley eruit vliegt als minst populaire![]()
Jammer joh!
[ afbeelding ]
Wens vader gedachten...weer niet joh...quote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:12 schreef mazaru het volgende:
Tyron denkt dat Jimmy favoriet is en Danny en Glenn boven Ashley staan. Met andere woorden, hij denkt dat Ashley eruit vliegt als minst populaire![]()
Jammer joh!
[ afbeelding ]
Denk dat die de Volder poll er dit keer dik naast zit. Eens per seizoen is dat het geval bij zijn polls.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:12 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mjah, kan nog alle kanten op gok ik...
[ afbeelding ]
Tom, Asgley, Glenn, Danny en Jimmy liften allemaal mee met elkaar. Zo werkt BBquote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:11 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ty lift mee op Randy en op Alice. En visa versa ook.
Die van salar is twitter die is heel klein en anders dan de instagram poll. Die begint op vrijdag pasquote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:14 schreef Ireth het volgende:
Normaal zijn de polls van Oliver en Salar redelijk gelijk volgens mij. Nu nog zo'n groot verschil...
De volder heeft er wel ruim 12000 tegen 5000 bij Salar. Heb het idee dat het dus nog aardig kan veranderen (bij 1 of beide)quote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:14 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Denk dat die de Volder poll er dit keer dik naast zit. Eens per seizoen is dat het geval bij zijn polls.
Maar het is wel medisch en om medische redenen was de sportschool gewoon open/bereikbaarquote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:06 schreef Verida het volgende:
[..]
misschien een wat late reactie, maar toch nog even :
herstelzorg na een herniaoperatie hoeft niet perse onder leiding van een fysiotherapeut. Er kan ook gezegd worden: Ga maar naar de sportschool en goed lopen op de loopband of fietsen op de hometrainer en dan meerdere malen per week.
X is een marginaal medium bij BBquote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:12 schreef mazaru het volgende:
Jammer joh!
[ afbeelding ]
Ow dan ben ik daarmee in de war denk ik. Want normaal lopen ze aardig gelijk qua uitslag.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:15 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die van salar is twitter die is heel klein en anders dan de instagram poll. Die begint op vrijdag pas
Ik ookquote:Op vrijdag 22 maart 2024 11:04 schreef mazaru het volgende:
Ik vind Tyron trouwens een stuk leuker worden de laatste tijd
twitter is geen goeie graadmeter qua peiling ook.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:15 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die van salar is twitter die is heel klein en anders dan de instagram poll. Die begint op vrijdag pas
Denk dat we een aardige trend kunnen zien bij Salar zijn pollsquote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:16 schreef Ireth het volgende:
[..]
De volder heeft er wel ruim 12000 tegen 5000 bij Salar. Heb het idee dat het dus nog aardig kan veranderen (bij 1 of beide)
En terecht, zij maakt TV. Was gisteren weer te zien met Karen erbij, die 2 hebben chemie wat de kijker leuk vind.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:17 schreef Thorelf het volgende:
Helaas ordinair scoort..meisjes in de jungle, temptation island enz.. dus ben bang dat Ashley doorgaat
Niet alle kijkersquote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:19 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En terecht, zij maakt TV. Was gisteren weer te zien met Karen erbij, die 2 hebben chemie wat de kijker leuk vind.
dit is de twitter poll van Salarquote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:14 schreef Ireth het volgende:
Normaal zijn de polls van Oliver en Salar redelijk gelijk volgens mij. Nu nog zo'n groot verschil...
Onzin.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:15 schreef marky het volgende:
[..]
Tom, Asgley, Glenn, Danny en Jimmy liften allemaal mee met elkaar. Zo werkt BB
Liever komt hij nooit meer in beeldquote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:24 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ja, valt tegen. Dylano Mag veel bloter
Ik ook!!quote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:26 schreef ledn81 het volgende:
Ashley : "Als ik ga zijn er nog maar 2 vrouwen in het huis"
Danny : "Als ik ga zijn er nog maar 3 Belgen in het huis"
Waar kan ik tekenen?
Nou waarom zou dat nou zijn danquote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:27 schreef greysbones het volgende:
Ash misschien zijn mensen ons wel beu he
BINGO
maar wel een leuk gifjequote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
Er komt geen zinnig woord meer uit bij de dames
this is TV mennnnnquote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:30 schreef Jockari het volgende:
Zo stil heb ik ze nog niet gezien.
[ afbeelding ]
Dit is twitter. Niet relevant.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:12 schreef mazaru het volgende:
Jammer joh!
[ afbeelding ]
Mag ook wel een keer een moment van 'zelfreflectie' op zijn cocoonsquote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:30 schreef Jockari het volgende:
Zo stil heb ik ze nog niet gezien.
[ afbeelding ]
Jimmyquote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:32 schreef Ireth het volgende:
Ik zat maar half te luisteren, maar over wie hebben ze het nou weer???
Ik vind het een veel beter seizoen in alle opzichten. Het haalt het niet qua deelnemers met het speelveld waarin Salar nog mee deed, maar overall vind ik dit een beter seizoen dan vorig seizoen met name ook door het gebruik van de extra kamer, die ik overigens deze week niet gezien heb voor het eerst, dus wat dat betreft valt deze week wel weer tegen en is dit misschien de slechtste thema week die er was. Hopelijk pakken ze de drive weer op uit de eerste weken met leuke en originele thema weken die er nog resten de komen de komende weken.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ben eigenlijk heel BB beu. Te weinig spelletjes en die duo's vond ik de eerst weken wel leuk, maar met stemmen etc. vond ik het raar. Zo krijg je niet te zien wie echt geliefd is, in dat huis. Ze moeten er met elkaar uit komen.
Al met al een tegenvallende BB voor mij
we weten hoe het moet haha iedereen doet het zo, althans mijn pa deed precies zoquote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:34 schreef greysbones het volgende:
wij belgen kunnen het beste frieten bakken he![]()
tis eigenlijk zichzelf schoonpratenquote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:35 schreef KinKiJan het volgende:
Ze vergroten Jimmy's frustratie wel erg uit. Hij zat even te mokken met Tom buiten, maar herpakte zich, ging naar binnen en was evengoed enthousiast naar Danny toe en hielp 'm ook gewoon mee.
vind Ka stuk leuker zonder asleyzonderHquote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:19 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En terecht, zij maakt TV. Was gisteren weer te zien met Karen erbij, die 2 hebben chemie wat de kijker leuk vind.
quote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:37 schreef Giggio het volgende:
[..]
vind Ka stuk leuker zonder asleyzonderH
was hij alquote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:37 schreef Puzzie het volgende:
Danny is echt vervelend geworden de laatste weken
Wat heeft Karen niet gezegd?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:37 schreef Joyce-43 het volgende:
Karen gaat wel op der kop krijgen van Ashley dat ze niets gezegd heeft wat er speelt bij Jimmy![]()
Snap ook niet ze dat daar nu nog op terug komen.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
tis eigenlijk zichzelf schoonpraten
wij doen zo omdat hij zo doet
kleutergedrag
Danny steekt altijd een heel kieken in zijn kontquote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:38 schreef greysbones het volgende:
wij hebben respect voor iemand anders
de veren worden weer op alle plekken gestoken![]()
ze vervelen zich de tandjesquote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:38 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Snap ook niet ze dat daar nu nog op terug komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Dotteke op 22-03-2024 14:25:39 (Onder spoiler gezet) ]Leef, alsof het je laatste dag is !!!
ja vind ik ookquote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:37 schreef Puzzie het volgende:
Wel: Er gebeurt op de sl stream veel meer dan op de live, enigste probleem is, het zijn herhalingen.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:39 schreef LonesomeFairy het volgende:
Zit ik al keilang naar een SL te kijken, is er op s1 gewoon beeld![]()
Nu wel niet wat ik het leukst vind om naar te kijken, maar goed...
denk dat deze week gewoon naar de klotûh is geholpen door het bekend worden van undercover (met dank aan ...) en BB geen goed alternatief meer klaar had liggenquote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:34 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik vind het een veel beter seizoen in alle opzichten. Het haalt het niet qua deelnemers met het speelveld waarin Salar nog mee deed, maar overall vind ik dit een beter seizoen dan vorig seizoen met name ook door het gebruik van de extra kamer, die ik overigens deze week niet gezien heb voor het eerst, dus wat dat betreft valt deze week wel weer tegen en is dit misschien de slechtste thema week die er was. Hopelijk pakken ze de drive weer op uit de eerste weken met leuke en originele thema weken die er nog resten de komen de komende weken.
zij weet waarom jimmy niet praat tegen Ashleyquote:
nog 32 uur en dan den denniequote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:37 schreef Puzzie het volgende:
Typisch gevalletje: How can I make this about me. Punt.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:39 schreef rinardo het volgende:
Oliver De Volder stopt ermee Peter de Smedt neemt het over .De grootste Facebook groep met 76K leden
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Karen is toch buiten schot gehouden?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:41 schreef Giggio het volgende:
[..]
denk dat deze week gewoon naar de klotûh is geholpen door het bekend worden van undercover (met dank aan ...) en BB geen goed alternatief meer klaar had liggen
¤ 5000 uit de pot en niemand die het echt wat boeide itt tot 'drama' bij Lenie
ja moet ook weer het hoogste woord hebben pffquote:
quote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Karen is toch buiten schot gehouden?
Het zat in de aflevering van gister, daar zie je precies hoe het gingquote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het was toch echt Danny die aan Ash bekende dat hij een undercover was en niet Karen.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Thanks,zal zo even kijken.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:43 schreef rinardo het volgende:
[..]
Het zat in de aflevering van gister, daar zie je precies hoe het ging
en het was echt Ka die de rest uitbeelde/bekendequote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Het was toch echt Danny die aan Ash bekende dat hij een undercover was en niet Karen.
Klopt, daarna heeft Karen zichzelf verraden door haar gedrag. Heb het live gezien. Maar Danny was de eerstequote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
en het was echt Ka die de rest uitbeelde/bekende
Daar heeft Jimmy ook gelijk in. daar is ze voor mij door de mand gevallen ,.. mensen uitsluiten ,tegen elkaar opzetten en vals beschuldigen gaan te ver, dat was heel erg smerigquote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:41 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
zij weet waarom jimmy niet praat tegen Ashley
hij vind het achterbaks dat Ashley het Tom aanrekent dat tom op haar is gegaan ''hoogverraad zeg maar'' waar Jimmy dus op gereageerd heeft als ze dat echt zo voelt dan is ze hypocriet want ze heeft wel al 2x op mijn gestemd ook
Ash is altijd favorietquote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:28 schreef greysbones het volgende:
Ash
de laatste keer zat ik met jou Alice en Basiri op de bank
toen was ik favoriet
ehh nee
dat heb je zelf ingevuld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
we hopen nog steeds dat het er 2 zijn jaquote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Er moeten twee weg toch? ik moet nog stemmen
Danny en Ashley zou perfect zijnquote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
we hopen nog steeds dat het er 2 zijn ja
Ik hoop het eigenlijk nog niet, dan wordt het wel heel stil, als de finale pas op 13 april isquote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het wordt ook wel beetje sneu , in dienst van...quote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:45 schreef greysbones het volgende:
Ka steekt Ash ook weer 10 veren in de ass
ik vind het hoog tijdquote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik hoop het eigenlijk nog niet, dan wordt het wel heel stil, als de finale pas op 13 april is
Ik ga er niet vanuitquote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:46 schreef Cupfighter het volgende:
Hopelijk vliegt dat hypocriete blondje er morgen uit
Kan je idd gelijk in de SV zetten.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:48 schreef OmaJacky het volgende:
Man man man wat zijn ze allemaal vol van zichzelf, ze vinden zichzelf en elkaar geweldig en alles wat er gebeurd is ,is altijd de schuld van een ander.
Zij hebben op ons gestemd en dat mag niet gebeuren.
Zij negeren ons. Wij doen altijd normaal tegen hun.
( = mijn korte samenvatting van het gesprek in de cocoon.)
Ja maar karen gaf te kennen aan Ashley dat Jimmy er ook 1 was, dus karen is echt de schuldigequote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Het was toch echt Danny die aan Ash bekende dat hij een undercover was en niet Karen.
het zou erg mooi zijn als ze zaterdagavond de kous op de kop krijgenquote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:48 schreef OmaJacky het volgende:
Man man man wat zijn ze allemaal vol van zichzelf, ze vinden zichzelf en elkaar geweldig en alles wat er gebeurd is ,is altijd de schuld van een ander.
Zij hebben op ons gestemd en dat mag niet gebeuren.
Zij negeren ons. Wij doen altijd normaal tegen hun.
( = mijn korte samenvatting van het gesprek in de cocoon.)
En ze 'vergaderde' toen in het fietsenhok.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:47 schreef Jockari het volgende:
Moeder van Ash was vroeger een moeilijk kind, en was leidster van een pestersgroepje op school. Tiens tiens...
Niet verrassendquote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:47 schreef Jockari het volgende:
Moeder van Ash was vroeger een moeilijk kind, en was leidster van een pestersgroepje op school. Tiens tiens...
ja en Karen heeft ook Jimmy die nacht er bij gelapt ook door der gelach en uitstralingquote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Klopt, daarna heeft Karen zichzelf verraden door haar gedrag. Heb het live gezien. Maar Danny was de eerste
Danny : "dat zou de mooiste verrassing zijn van de avond, als jij eruit komt als favoriet"quote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:50 schreef greysbones het volgende:
Ash
ik ben nu al benieuwd naar die koppen als ik echt blijf
dat gaat sowieso niet gebeuren en ik hoop dat die ook binnenkomtquote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:50 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Danny : "dat zou de mooiste verrassing zijn van de avond, als jij eruit komt als favoriet"
Waar dan? Weer in het fietsenhok?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:50 schreef FreshFruit het volgende:
Maar maar haar moeder is niet op de streams mensen...
Jij schrijft wat ik net zat te denken over Dannyquote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:51 schreef Ireth het volgende:
Danny zou het het mooiste vinden als Ashley er uit komt als favoriet...
Die zit tot voorbij zijn schouders met zijn kop in haar endeldarm... naast al die zelf gestoken veren...
Sigaren halen en dan vergaderen.quote:
🤢🤢🤢quote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:51 schreef greysbones het volgende:
iedereen in dit huis kan niet bij dit stukje komen(het groepje)
meine liebe gute
ja ik vind het ook vreemd dat ze op Jimmy is gegaan kan ik ook niet bij en ook niet dat Danny hoger staat dus bij haar dan Jimmy ik begrijp er niets van, is er wat gebeurd tussen die 2 ofzo iets waardoor er iets is gebroken ik begrijp het echt niet ik zeg het vaak merk ikquote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Daar heeft Jimmy ook gelijk in. daar is ze voor mij door de mand gevallen ,.. mensen uitsluiten ,tegen elkaar opzetten en vals beschuldigen gaan te ver, dat was heel erg smerig
Alsof je dat vrijwillig zou willenquote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:51 schreef greysbones het volgende:
iedereen in dit huis kan niet bij dit stukje komen(het groepje)
meine liebe gute
Ik denk niet dat BB zo dom is om de meest entertainende persoon uit het programma te halenquote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik hoop het eigenlijk nog niet, dan wordt het wel heel stil, als de finale pas op 13 april is
nee Danny mag weg en Jimmyquote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:47 schreef Kodiak100 het volgende:
2 weg zou het mooiste zijn
Ashley en Danny
Alice?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:46 schreef Cupfighter het volgende:
Hopelijk vliegt dat hypocriete blondje er morgen uit
Topshowquote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:50 schreef greysbones het volgende:
Ash
ik ben nu al benieuwd naar die koppen als ik echt blijf
er is er maar 1 die echt een backstabber isquote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:52 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja ik vind het ook vreemd dat ze op Jimmy is gegaan kan ik ook niet bij en ook niet dat Danny hoger staat dus bij haar dan Jimmy ik begrijp er niets van, is er wat gebeurd tussen die 2 ofzo iets waardoor er iets is gebroken ik begrijp het echt niet ik zeg het vaak merk ik![]()
maar ja het is zo
Dat dachten we ook van Nawel en Charlotte. Gewoon zwaai zwaai.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk niet dat BB zo dom is om de meest entertainende persoon uit het programma te halen
Als ze eruit gestemd word dan gaat ze gewoon exit daar kan en mag BB in principe niks mee doenquote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk niet dat BB zo dom is om de meest entertainende persoon uit het programma te halen
Aldus vergane glorie Ashlyquote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:54 schreef Kodiak100 het volgende:
Salar is al lang verleden tijd aldus Ashley
Doei Jimmyquote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:56 schreef Kodiak100 het volgende:
Jimmy breng de vuile was naar de voorraadkamer
Alle bewoners breng de vuile was naar de voorraadkamer
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:56 schreef Jockari het volgende:
BB vraagt om de vuile was naar de voorraadkamer te brengen.
Dat gaat zeer veel zijn, nu het groepje de vuile was heeft buiten gehangen.
#teamtomquote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:56 schreef mazaru het volgende:
Ze moeten een manier vinden om Tom eruit te krijgen. Die gast draait met de dag meer door. Ik zag gisteren die kop van hem toen Ashley ging juichen omdat ze ook bewoner was, dat was gewoon een scene uit One flew over de cuckoo's nest
SNAPTUHHHHquote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:55 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dat dachten we ook van Nawel en Charlotte. Gewoon zwaai zwaai.
winner winner chicken dinerquote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:57 schreef Ireth het volgende:
[..]
#teamtom![]()
![]()
Tommie gaat als laatste naar buiten, compleet met vuurwerk.
Het wordt nu wel zo gespind dat de ballenopdracht zou zijn verkloot door Karen, ook op tv, maar volgens mij was één van de regels dat de bakken altijd moesten worden bewaakt door 2 personen.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:41 schreef Giggio het volgende:
denk dat deze week gewoon naar de klotûh is geholpen door het bekend worden van undercover (met dank aan ...)
Die gast is gestoordquote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:57 schreef Ireth het volgende:
[..]
#teamtom![]()
![]()
Tommie gaat als laatste naar buiten, compleet met vuurwerk.
Dan staat Jimmy er niet goed voorquote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
ligt eraan waar je kijktquote:
Nee. Was max 2 min 1 persoon.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het wordt nu wel zo gespind dat de ballenopdracht zou zijn verkloot door Karen, ook op tv, maar volgens mij was één van de regels dat de bakken altijd moesten worden bewaakt door 2 personen.
En dan is het effectief Jimmy geweest die als eerste de regels heeft gebroken, want hij ging simmend naar binnen nadat hij woorden met Tom had gehad.
Hij is weer gewoon oké.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:56 schreef mazaru het volgende:
Ze moeten een manier vinden om Tom eruit te krijgen. Die gast draait met de dag meer door. Ik zag gisteren die kop van hem toen Ashley ging juichen omdat ze ook bewoner was, dat was gewoon een scene uit One flew over de cuckoo's nest
de poll van salar klopt alleen op Insta. twitter geeft een heel ander beeld zegt hij zelf ookquote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:14 schreef Ireth het volgende:
die pleurt ze dus gewoon in een wasmand van een anderquote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:59 schreef Ireth het volgende:
Iedereen heeft het over het ondergoed van Ashley
Ze hebben allemaal een moeilijke week gehad. Hij is mentaal gewoon niet opgewassen tegen dit spel. Ik vind het link. Niet alleen voor zijn medebewoners, maar ook voor hemzelf.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:58 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hij is weer gewoon oké.
Had even een moeilijke week.
Ook niet zo gek na wat er gebeurde.
Mod Editquote:Op vrijdag 22 maart 2024 13:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal een moeilijke week gehad. Hij is mentaal gewoon niet opgewassen tegen dit spel. Ik vind het link. Niet alleen voor zijn medebewoners, maar ook voor hemzelf.
misschien probeerden ze Ashley uit dat groene kot te halen voor een freezequote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:56 schreef marky het volgende:
Dat groene hok moet toch zuur ruiken met al die zure mensen erin
En er was ook een regel dat je maximaal met twee personen bij de bakken mocht bewaken, ook tijdens de wisseling van de wacht.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het wordt nu wel zo gespind dat de ballenopdracht zou zijn verkloot door Karen, ook op tv, maar volgens mij was één van de regels dat de bakken altijd moesten worden bewaakt door 2 personen.
En dan is het effectief Jimmy geweest die als eerste de regels heeft gebroken, want hij ging simmend naar binnen nadat hij woorden met Tom had gehad.
Mod edit doe maar TR zetten ipv reagerenquote:Op vrijdag 22 maart 2024 13:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
doe toch eens normaal
wat een onzin dit
Ze had haar was al weggebracht zei zequote:Op vrijdag 22 maart 2024 13:01 schreef ledn81 het volgende:
[..]
misschien probeerden ze Ashley uit dat groene kot te halen voor een freeze
(veel te klein als daar familie langs moet komen)
Maar de boodschap om "Alle bewoners" de was naar de voorraadkamer te brengen was niet de juiste.
Madam bleef gewoon leggu.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
ik loop achter maar ik hoorde het haar zeggen , en uiteraard speelde dat zich af op een kinderlijker niveau , wat ook bij kinderen hoort ,maar Ash heeft voor BB wel gekozen om het zo te spelen ,ze had het altijd over eerlijk spelen en als ze dat ook had gedaan had ik haar nog prima gevonden. Maar het is vaak dat mensen te ver doorgaan en zich verliezen in het spel .quote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:47 schreef Jockari het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |