quote:Op vrijdag 22 maart 2024 11:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Er is iets loos... een spinnetje... (zet je geluid zachter!)
Wat een helden!quote:Op vrijdag 22 maart 2024 11:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Er is iets loos... een spinnetje... (zet je geluid zachter!)
Ah gelukkig. Ik vond al dat Tom heb te dicht bij de deur zette. Heb ik ook wel eens gehad met een spin die ik huiten had gezet. Rende gewoon weer terug naar binnenquote:Op vrijdag 22 maart 2024 11:10 schreef mazaru het volgende:
Karen zet de spin op een droog plekje zodat hij geen natte pootjes krijgt
Zo herken je mensen met een goed hart, ze zorgen zelfs voor insecten![]()
[ afbeelding ]
whaha die kop van Alicequote:
Gaat niet gebeuren, regen blijft de rest van de dag.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 11:03 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Bewolking zit in de weg.. wordt 16:00 uur.
Hummie van den Tonnenkreken reïncarnatie komt even buurten....quote:Op vrijdag 22 maart 2024 11:10 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
"...bedankt voor den vli"quote:Op vrijdag 22 maart 2024 11:26 schreef ledn81 het volgende:
Begint ook afgezaagd te worden.. eerst een vliegtuigje, dan een rol pleepapier volkalken met houtskool in olijfolie om ervoor te bedanken![]()
Tenminste denk dat Glenn dat aan het doen is, kom net binnenvallen
AirAlice pas om 16 uur vandaag.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 11:26 schreef ledn81 het volgende:
Begint ook afgezaagd te worden.. eerst een vliegtuigje, dan een rol pleepapier volkalken met houtskool in olijfolie om ervoor te bedanken![]()
Tenminste denk dat Glenn dat aan het doen is, kom net binnenvallen
Die is echt van het padje af. 1e lockdown was voorjaar 2020 de vaccins kwamen in het voorjaar 2021quote:Op vrijdag 22 maart 2024 10:35 schreef lojanda het volgende:
Ashley wilde geen vaccin en nam er ook nooit één maar uiteindelijk moest het want anders mocht je nergens naartoe en dus toch maar gedaan. Diezelfde dag dat ze een vaccin nam kwam de eerste lockdown.
Is toch (grotendeels) weg? Alleen Karen doet het met haar handen weghalen ,mesje is makkelijkerquote:Op vrijdag 22 maart 2024 11:32 schreef Gerrie_55 het volgende:
Waarom niet dat hele witte weghalen bij de paprika's
Hoeft toch niet? Alleen de zaden is genoeg. Kun je allemaal eten.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 11:32 schreef Gerrie_55 het volgende:
Waarom niet dat hele witte weghalen bij de paprika's
Maar dat klopt ook nietquote:Op vrijdag 22 maart 2024 10:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze had het over herstel na haar hernia operatie
ze had tot die tijd uitgesteld een vaccin te nemen
omdat ze dan moest gaan sporten en niet zonder vaccinatie mocht
heeft ze zich laten vaccineren
De kids zijn niet op de streams dus hun gedrag hoeft hier niet besproken te wordenquote:
Ze moest naar de sportschoolquote:Op vrijdag 22 maart 2024 11:38 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Maar dat klopt ook niet
Ik heb tijdens de lockdown gewoon herstelzorg gehad (fysio en ergo ivm long/post covid)
Werd niet om vacinatie gevraagd (had ik overigens wel) zelfs mondkapje werd niet altijd gedragen ivm ademhaling tijdens oefeningen
Ja mijn fysio vond ook plaats in ern grote sportschoolquote:Op vrijdag 22 maart 2024 11:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze moest naar de sportschool
Daar was een vaccinatie verplicht
Mee eens Tyron is bij mij de laatste weken van de laatste plaats naar een finale plek gestegen, komt beter tot zijn recht in een kleinere groep en gaat ook veel meer om met Alice en Tomquote:Op vrijdag 22 maart 2024 11:05 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik denk dat die mening breed leeft.
In principe was het daar verplicht om een qr code te tonenquote:Op vrijdag 22 maart 2024 11:40 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ja mijn fysio vond ook plaats in ern sportschool
Niet als het om medisch redenen wasquote:Op vrijdag 22 maart 2024 11:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
In principe was het daar verplicht om een qr code te tonen
Dat het bij jou anders ging
Wil niet zeggen dat wat Ashley zegt niet klopt
Primaquote:Op vrijdag 22 maart 2024 11:43 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Niet als het om medisch redenen was
Je kon mocht niet de sportschool in voor prive sport
Maar sporten voor een hernia is medisch
Hoe en met wie liften ze mee?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 11:42 schreef freaky40 het volgende:
Ik vind Ty maar ook een Randy maar profiteurs die mee liften op andere maar zelf niet zoveel toevoegen en zodoende onterecht heel ver komen.
Qua Randy ben ik het met je eens, die voegt echt bijna niks toequote:Op vrijdag 22 maart 2024 11:42 schreef freaky40 het volgende:
Ik vind Ty maar ook een Randy maar profiteurs die mee liften op andere maar zelf niet zoveel toevoegen en zodoende onterecht heel ver komen.
Voelt ook niet helemaal fair(is wel fair gegaan(quote:Op vrijdag 22 maart 2024 11:45 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Qua Randy ben ik het met je eens, die voegt echt bijna niks toe
quote:Op vrijdag 22 maart 2024 11:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Prima
Helemaal goed
Jij hebt gelijk
Zo je zin
Oquote:Op vrijdag 22 maart 2024 11:10 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 maart 2024 11:38 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hoeft toch niet? Alleen de zaden is genoeg. Kun je allemaal eten.
Ja ik haal het helemaal wegquote:Op vrijdag 22 maart 2024 11:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Is toch (grotendeels) weg? Alleen Karen doet het met haar handen weghalen ,mesje is makkelijker
misschien een wat late reactie, maar toch nog even :quote:Op vrijdag 22 maart 2024 11:43 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Niet als het om medisch redenen was
Je kon mocht niet de sportschool in voor prive sport
Maar sporten voor een hernia is medisch
Zij denken steeds nog dat ze er 12 weken zitten dus dat er nog 1 week normale nominaties zijn en dan pas finaleweek, maar het is een week langer.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:09 schreef Dotteke het volgende:
Wat zegt Glenn nu, na deze week nog één nominatie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |