Ze roepen elke keer een andere tijdspanne, ze hebben nog geen flauw idee wanneer het stopt volgens mijquote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:09 schreef Dotteke het volgende:
Wat zegt Glenn nu, na deze week nog één nominatie?
Ze weten de einddatum nog niet eens. Hopelijk wordt dat morgenavond duidelijk.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:09 schreef Dotteke het volgende:
Wat zegt Glenn nu, na deze week nog één nominatie?
Ja dat zei hij net ook dat vermoeden had hij al. Daarom vond ik het ook raar dat hij zei dat ze gezegd hadden nog maar één nominatie rondequote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:11 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Zij denken steeds nog dat ze er 12 weken zitten dus dat er nog 1 week normale nominaties zijn en dan pas finaleweek, maar het is een week langer.
Mjah, kan nog alle kanten op gok ik...quote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:12 schreef mazaru het volgende:
Tyron denkt dat Jimmy favoriet is en Danny en Glenn boven Ashley staan. Met andere woorden, hij denkt dat Ashley eruit vliegt als minst populaire![]()
Jammer joh!
[ afbeelding ]
Wens vader gedachten...weer niet joh...quote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:12 schreef mazaru het volgende:
Tyron denkt dat Jimmy favoriet is en Danny en Glenn boven Ashley staan. Met andere woorden, hij denkt dat Ashley eruit vliegt als minst populaire![]()
Jammer joh!
[ afbeelding ]
Denk dat die de Volder poll er dit keer dik naast zit. Eens per seizoen is dat het geval bij zijn polls.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:12 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mjah, kan nog alle kanten op gok ik...
[ afbeelding ]
Tom, Asgley, Glenn, Danny en Jimmy liften allemaal mee met elkaar. Zo werkt BBquote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:11 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ty lift mee op Randy en op Alice. En visa versa ook.
Die van salar is twitter die is heel klein en anders dan de instagram poll. Die begint op vrijdag pasquote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:14 schreef Ireth het volgende:
Normaal zijn de polls van Oliver en Salar redelijk gelijk volgens mij. Nu nog zo'n groot verschil...
De volder heeft er wel ruim 12000 tegen 5000 bij Salar. Heb het idee dat het dus nog aardig kan veranderen (bij 1 of beide)quote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:14 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Denk dat die de Volder poll er dit keer dik naast zit. Eens per seizoen is dat het geval bij zijn polls.
Maar het is wel medisch en om medische redenen was de sportschool gewoon open/bereikbaarquote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:06 schreef Verida het volgende:
[..]
misschien een wat late reactie, maar toch nog even :
herstelzorg na een herniaoperatie hoeft niet perse onder leiding van een fysiotherapeut. Er kan ook gezegd worden: Ga maar naar de sportschool en goed lopen op de loopband of fietsen op de hometrainer en dan meerdere malen per week.
X is een marginaal medium bij BBquote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:12 schreef mazaru het volgende:
Jammer joh!
[ afbeelding ]
Ow dan ben ik daarmee in de war denk ik. Want normaal lopen ze aardig gelijk qua uitslag.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:15 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die van salar is twitter die is heel klein en anders dan de instagram poll. Die begint op vrijdag pas
Ik ookquote:Op vrijdag 22 maart 2024 11:04 schreef mazaru het volgende:
Ik vind Tyron trouwens een stuk leuker worden de laatste tijd
twitter is geen goeie graadmeter qua peiling ook.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:15 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die van salar is twitter die is heel klein en anders dan de instagram poll. Die begint op vrijdag pas
Denk dat we een aardige trend kunnen zien bij Salar zijn pollsquote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:16 schreef Ireth het volgende:
[..]
De volder heeft er wel ruim 12000 tegen 5000 bij Salar. Heb het idee dat het dus nog aardig kan veranderen (bij 1 of beide)
En terecht, zij maakt TV. Was gisteren weer te zien met Karen erbij, die 2 hebben chemie wat de kijker leuk vind.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:17 schreef Thorelf het volgende:
Helaas ordinair scoort..meisjes in de jungle, temptation island enz.. dus ben bang dat Ashley doorgaat
Niet alle kijkersquote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:19 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En terecht, zij maakt TV. Was gisteren weer te zien met Karen erbij, die 2 hebben chemie wat de kijker leuk vind.
dit is de twitter poll van Salarquote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:14 schreef Ireth het volgende:
Normaal zijn de polls van Oliver en Salar redelijk gelijk volgens mij. Nu nog zo'n groot verschil...
Onzin.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:15 schreef marky het volgende:
[..]
Tom, Asgley, Glenn, Danny en Jimmy liften allemaal mee met elkaar. Zo werkt BB
Liever komt hij nooit meer in beeldquote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:24 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ja, valt tegen. Dylano Mag veel bloter
Ik ook!!quote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:26 schreef ledn81 het volgende:
Ashley : "Als ik ga zijn er nog maar 2 vrouwen in het huis"
Danny : "Als ik ga zijn er nog maar 3 Belgen in het huis"
Waar kan ik tekenen?
Nou waarom zou dat nou zijn danquote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:27 schreef greysbones het volgende:
Ash misschien zijn mensen ons wel beu he
BINGO
maar wel een leuk gifjequote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
Er komt geen zinnig woord meer uit bij de dames
this is TV mennnnnquote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:30 schreef Jockari het volgende:
Zo stil heb ik ze nog niet gezien.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |