Echt he, en maar weer zeuren dat hij erop staat, maar its okay.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 10:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Jimmy weet weer eens 100% hoe het gaatHij heeft het mastermind gen wel geerfd van Dilano.
Hij was gisteren ook echt wel gestressed. Hij zat te hijgen als een karrenpaard vlak voor de nominaties bekend werdenquote:Op vrijdag 22 maart 2024 10:54 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Echt he, en maar weer zeuren dat hij erop staat, maar its okay.
En nog weer even over hun groep en de andere groep.
Ik denk dat hij verbolgen is over dat hij zelf in 2 groepen zit en er nu door beide groepen erop is gezet... aanname van mij.
Bewolking zit in de weg.. wordt 16:00 uur.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 11:03 schreef OmaJacky het volgende:
Er zou toch vandaag een vliegtuig voor Alice komen om 11 uur?
Aarschot waar Karen vandaan komt ligt er tussenquote:Op vrijdag 22 maart 2024 11:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Karen gaat winkelen in Hasselt of Antwerpen. Nu ben ik geen Belgie kenner, maar dat ligt toch niet direct naast elkaar?
Ik denk dat die mening breed leeft.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 11:04 schreef mazaru het volgende:
Ik vind Tyron trouwens een stuk leuker worden de laatste tijd
Dank.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 11:03 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Bewolking zit in de weg.. wordt 16:00 uur.
Nee, Karen woont eigenlijk tussen de beiden in. En dan is het kiezen waar je liefst naartoe rijdt die dag.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 11:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Karen gaat winkelen in Hasselt of Antwerpen. Nu ben ik geen Belgie kenner, maar dat ligt toch niet direct naast elkaar?
Was echt grappigquote:Op vrijdag 22 maart 2024 11:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Er is iets loos... een spinnetje... (zet je geluid zachter!)
quote:Op vrijdag 22 maart 2024 11:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Wat een helden!quote:Op vrijdag 22 maart 2024 11:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Ah gelukkig. Ik vond al dat Tom heb te dicht bij de deur zette. Heb ik ook wel eens gehad met een spin die ik huiten had gezet. Rende gewoon weer terug naar binnenquote:Op vrijdag 22 maart 2024 11:10 schreef mazaru het volgende:
Karen zet de spin op een droog plekje zodat hij geen natte pootjes krijgt
Zo herken je mensen met een goed hart, ze zorgen zelfs voor insecten![]()
[ afbeelding ]
whaha die kop van Alicequote:
Gaat niet gebeuren, regen blijft de rest van de dag.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 11:03 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Bewolking zit in de weg.. wordt 16:00 uur.
Hummie van den Tonnenkreken reïncarnatie komt even buurten....quote:Op vrijdag 22 maart 2024 11:10 schreef mazaru het volgende:
Karen zet de spin op een droog plekje zodat hij geen natte pootjes krijgt
Zo herken je mensen met een goed hart, ze zorgen zelfs voor insecten![]()
[ afbeelding ]
"...bedankt voor den vli"quote:Op vrijdag 22 maart 2024 11:26 schreef ledn81 het volgende:
Begint ook afgezaagd te worden.. eerst een vliegtuigje, dan een rol pleepapier volkalken met houtskool in olijfolie om ervoor te bedanken![]()
Tenminste denk dat Glenn dat aan het doen is, kom net binnenvallen
AirAlice pas om 16 uur vandaag.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 11:26 schreef ledn81 het volgende:
Begint ook afgezaagd te worden.. eerst een vliegtuigje, dan een rol pleepapier volkalken met houtskool in olijfolie om ervoor te bedanken![]()
Tenminste denk dat Glenn dat aan het doen is, kom net binnenvallen
Die is echt van het padje af. 1e lockdown was voorjaar 2020 de vaccins kwamen in het voorjaar 2021quote:Op vrijdag 22 maart 2024 10:35 schreef lojanda het volgende:
Ashley wilde geen vaccin en nam er ook nooit één maar uiteindelijk moest het want anders mocht je nergens naartoe en dus toch maar gedaan. Diezelfde dag dat ze een vaccin nam kwam de eerste lockdown.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |