Kan je idd gelijk in de SV zetten.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:48 schreef OmaJacky het volgende:
Man man man wat zijn ze allemaal vol van zichzelf, ze vinden zichzelf en elkaar geweldig en alles wat er gebeurd is ,is altijd de schuld van een ander.
Zij hebben op ons gestemd en dat mag niet gebeuren.
Zij negeren ons. Wij doen altijd normaal tegen hun.
( = mijn korte samenvatting van het gesprek in de cocoon.)
Ja maar karen gaf te kennen aan Ashley dat Jimmy er ook 1 was, dus karen is echt de schuldigequote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Het was toch echt Danny die aan Ash bekende dat hij een undercover was en niet Karen.
het zou erg mooi zijn als ze zaterdagavond de kous op de kop krijgenquote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:48 schreef OmaJacky het volgende:
Man man man wat zijn ze allemaal vol van zichzelf, ze vinden zichzelf en elkaar geweldig en alles wat er gebeurd is ,is altijd de schuld van een ander.
Zij hebben op ons gestemd en dat mag niet gebeuren.
Zij negeren ons. Wij doen altijd normaal tegen hun.
( = mijn korte samenvatting van het gesprek in de cocoon.)
En ze 'vergaderde' toen in het fietsenhok.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:47 schreef Jockari het volgende:
Moeder van Ash was vroeger een moeilijk kind, en was leidster van een pestersgroepje op school. Tiens tiens...
Niet verrassendquote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:47 schreef Jockari het volgende:
Moeder van Ash was vroeger een moeilijk kind, en was leidster van een pestersgroepje op school. Tiens tiens...
ja en Karen heeft ook Jimmy die nacht er bij gelapt ook door der gelach en uitstralingquote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Klopt, daarna heeft Karen zichzelf verraden door haar gedrag. Heb het live gezien. Maar Danny was de eerste
Danny : "dat zou de mooiste verrassing zijn van de avond, als jij eruit komt als favoriet"quote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:50 schreef greysbones het volgende:
Ash
ik ben nu al benieuwd naar die koppen als ik echt blijf
dat gaat sowieso niet gebeuren en ik hoop dat die ook binnenkomtquote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:50 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Danny : "dat zou de mooiste verrassing zijn van de avond, als jij eruit komt als favoriet"
Waar dan? Weer in het fietsenhok?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:50 schreef FreshFruit het volgende:
Maar maar haar moeder is niet op de streams mensen...
Jij schrijft wat ik net zat te denken over Dannyquote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:51 schreef Ireth het volgende:
Danny zou het het mooiste vinden als Ashley er uit komt als favoriet...
Die zit tot voorbij zijn schouders met zijn kop in haar endeldarm... naast al die zelf gestoken veren...
Sigaren halen en dan vergaderen.quote:
🤢🤢🤢quote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:51 schreef greysbones het volgende:
iedereen in dit huis kan niet bij dit stukje komen(het groepje)
meine liebe gute
ja ik vind het ook vreemd dat ze op Jimmy is gegaan kan ik ook niet bij en ook niet dat Danny hoger staat dus bij haar dan Jimmy ik begrijp er niets van, is er wat gebeurd tussen die 2 ofzo iets waardoor er iets is gebroken ik begrijp het echt niet ik zeg het vaak merk ikquote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Daar heeft Jimmy ook gelijk in. daar is ze voor mij door de mand gevallen ,.. mensen uitsluiten ,tegen elkaar opzetten en vals beschuldigen gaan te ver, dat was heel erg smerig
Alsof je dat vrijwillig zou willenquote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:51 schreef greysbones het volgende:
iedereen in dit huis kan niet bij dit stukje komen(het groepje)
meine liebe gute
Ik denk niet dat BB zo dom is om de meest entertainende persoon uit het programma te halenquote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik hoop het eigenlijk nog niet, dan wordt het wel heel stil, als de finale pas op 13 april is
nee Danny mag weg en Jimmyquote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:47 schreef Kodiak100 het volgende:
2 weg zou het mooiste zijn
Ashley en Danny
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |