Thanks,zal zo even kijken.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:43 schreef rinardo het volgende:
[..]
Het zat in de aflevering van gister, daar zie je precies hoe het ging
en het was echt Ka die de rest uitbeelde/bekendequote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Het was toch echt Danny die aan Ash bekende dat hij een undercover was en niet Karen.
Klopt, daarna heeft Karen zichzelf verraden door haar gedrag. Heb het live gezien. Maar Danny was de eerstequote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
en het was echt Ka die de rest uitbeelde/bekende
Daar heeft Jimmy ook gelijk in. daar is ze voor mij door de mand gevallen ,.. mensen uitsluiten ,tegen elkaar opzetten en vals beschuldigen gaan te ver, dat was heel erg smerigquote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:41 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
zij weet waarom jimmy niet praat tegen Ashley
hij vind het achterbaks dat Ashley het Tom aanrekent dat tom op haar is gegaan ''hoogverraad zeg maar'' waar Jimmy dus op gereageerd heeft als ze dat echt zo voelt dan is ze hypocriet want ze heeft wel al 2x op mijn gestemd ook
Ash is altijd favorietquote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:28 schreef greysbones het volgende:
Ash
de laatste keer zat ik met jou Alice en Basiri op de bank
toen was ik favoriet
ehh nee
dat heb je zelf ingevuld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
we hopen nog steeds dat het er 2 zijn jaquote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Er moeten twee weg toch? ik moet nog stemmen
Danny en Ashley zou perfect zijnquote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
we hopen nog steeds dat het er 2 zijn ja
Ik hoop het eigenlijk nog niet, dan wordt het wel heel stil, als de finale pas op 13 april isquote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
we hopen nog steeds dat het er 2 zijn ja
Het wordt ook wel beetje sneu , in dienst van...quote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:45 schreef greysbones het volgende:
Ka steekt Ash ook weer 10 veren in de ass
ik vind het hoog tijdquote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik hoop het eigenlijk nog niet, dan wordt het wel heel stil, als de finale pas op 13 april is
Ik ga er niet vanuitquote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:46 schreef Cupfighter het volgende:
Hopelijk vliegt dat hypocriete blondje er morgen uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |