🤢🤢🤢quote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:51 schreef greysbones het volgende:
iedereen in dit huis kan niet bij dit stukje komen(het groepje)
meine liebe gute
ja ik vind het ook vreemd dat ze op Jimmy is gegaan kan ik ook niet bij en ook niet dat Danny hoger staat dus bij haar dan Jimmy ik begrijp er niets van, is er wat gebeurd tussen die 2 ofzo iets waardoor er iets is gebroken ik begrijp het echt niet ik zeg het vaak merk ikquote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Daar heeft Jimmy ook gelijk in. daar is ze voor mij door de mand gevallen ,.. mensen uitsluiten ,tegen elkaar opzetten en vals beschuldigen gaan te ver, dat was heel erg smerig
Alsof je dat vrijwillig zou willenquote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:51 schreef greysbones het volgende:
iedereen in dit huis kan niet bij dit stukje komen(het groepje)
meine liebe gute
Ik denk niet dat BB zo dom is om de meest entertainende persoon uit het programma te halenquote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik hoop het eigenlijk nog niet, dan wordt het wel heel stil, als de finale pas op 13 april is
nee Danny mag weg en Jimmyquote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:47 schreef Kodiak100 het volgende:
2 weg zou het mooiste zijn
Ashley en Danny
Alice?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:46 schreef Cupfighter het volgende:
Hopelijk vliegt dat hypocriete blondje er morgen uit
Topshowquote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:50 schreef greysbones het volgende:
Ash
ik ben nu al benieuwd naar die koppen als ik echt blijf
er is er maar 1 die echt een backstabber isquote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:52 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja ik vind het ook vreemd dat ze op Jimmy is gegaan kan ik ook niet bij en ook niet dat Danny hoger staat dus bij haar dan Jimmy ik begrijp er niets van, is er wat gebeurd tussen die 2 ofzo iets waardoor er iets is gebroken ik begrijp het echt niet ik zeg het vaak merk ik![]()
maar ja het is zo
Dat dachten we ook van Nawel en Charlotte. Gewoon zwaai zwaai.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk niet dat BB zo dom is om de meest entertainende persoon uit het programma te halen
Als ze eruit gestemd word dan gaat ze gewoon exit daar kan en mag BB in principe niks mee doenquote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk niet dat BB zo dom is om de meest entertainende persoon uit het programma te halen
Aldus vergane glorie Ashlyquote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:54 schreef Kodiak100 het volgende:
Salar is al lang verleden tijd aldus Ashley
Doei Jimmyquote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:56 schreef Kodiak100 het volgende:
Jimmy breng de vuile was naar de voorraadkamer
Alle bewoners breng de vuile was naar de voorraadkamer
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:56 schreef Jockari het volgende:
BB vraagt om de vuile was naar de voorraadkamer te brengen.
Dat gaat zeer veel zijn, nu het groepje de vuile was heeft buiten gehangen.
#teamtomquote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:56 schreef mazaru het volgende:
Ze moeten een manier vinden om Tom eruit te krijgen. Die gast draait met de dag meer door. Ik zag gisteren die kop van hem toen Ashley ging juichen omdat ze ook bewoner was, dat was gewoon een scene uit One flew over de cuckoo's nest
SNAPTUHHHHquote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:55 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dat dachten we ook van Nawel en Charlotte. Gewoon zwaai zwaai.
winner winner chicken dinerquote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:57 schreef Ireth het volgende:
[..]
#teamtom![]()
![]()
Tommie gaat als laatste naar buiten, compleet met vuurwerk.
Het wordt nu wel zo gespind dat de ballenopdracht zou zijn verkloot door Karen, ook op tv, maar volgens mij was één van de regels dat de bakken altijd moesten worden bewaakt door 2 personen.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:41 schreef Giggio het volgende:
denk dat deze week gewoon naar de klotûh is geholpen door het bekend worden van undercover (met dank aan ...)
Die gast is gestoordquote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:57 schreef Ireth het volgende:
[..]
#teamtom![]()
![]()
Tommie gaat als laatste naar buiten, compleet met vuurwerk.
Dan staat Jimmy er niet goed voorquote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
we hopen nog steeds dat het er 2 zijn ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |