Dit is twitter. Niet relevant.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:12 schreef mazaru het volgende:
Tyron denkt dat Jimmy favoriet is en Danny en Glenn boven Ashley staan. Met andere woorden, hij denkt dat Ashley eruit vliegt als minst populaire![]()
Jammer joh!
[ afbeelding ]
Mag ook wel een keer een moment van 'zelfreflectie' op zijn cocoonsquote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:30 schreef Jockari het volgende:
Zo stil heb ik ze nog niet gezien.
[ afbeelding ]
Jimmyquote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:32 schreef Ireth het volgende:
Ik zat maar half te luisteren, maar over wie hebben ze het nou weer???
Ik vind het een veel beter seizoen in alle opzichten. Het haalt het niet qua deelnemers met het speelveld waarin Salar nog mee deed, maar overall vind ik dit een beter seizoen dan vorig seizoen met name ook door het gebruik van de extra kamer, die ik overigens deze week niet gezien heb voor het eerst, dus wat dat betreft valt deze week wel weer tegen en is dit misschien de slechtste thema week die er was. Hopelijk pakken ze de drive weer op uit de eerste weken met leuke en originele thema weken die er nog resten de komen de komende weken.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ben eigenlijk heel BB beu. Te weinig spelletjes en die duo's vond ik de eerst weken wel leuk, maar met stemmen etc. vond ik het raar. Zo krijg je niet te zien wie echt geliefd is, in dat huis. Ze moeten er met elkaar uit komen.
Al met al een tegenvallende BB voor mij
we weten hoe het moet haha iedereen doet het zo, althans mijn pa deed precies zoquote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:34 schreef greysbones het volgende:
wij belgen kunnen het beste frieten bakken he![]()
tis eigenlijk zichzelf schoonpratenquote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:35 schreef KinKiJan het volgende:
Ze vergroten Jimmy's frustratie wel erg uit. Hij zat even te mokken met Tom buiten, maar herpakte zich, ging naar binnen en was evengoed enthousiast naar Danny toe en hielp 'm ook gewoon mee.
vind Ka stuk leuker zonder asleyzonderHquote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:19 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En terecht, zij maakt TV. Was gisteren weer te zien met Karen erbij, die 2 hebben chemie wat de kijker leuk vind.
quote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:37 schreef Giggio het volgende:
[..]
vind Ka stuk leuker zonder asleyzonderH
was hij alquote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:37 schreef Puzzie het volgende:
Danny is echt vervelend geworden de laatste weken
Wat heeft Karen niet gezegd?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:37 schreef Joyce-43 het volgende:
Karen gaat wel op der kop krijgen van Ashley dat ze niets gezegd heeft wat er speelt bij Jimmy![]()
Snap ook niet ze dat daar nu nog op terug komen.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
tis eigenlijk zichzelf schoonpraten
wij doen zo omdat hij zo doet
kleutergedrag
Danny steekt altijd een heel kieken in zijn kontquote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:38 schreef greysbones het volgende:
wij hebben respect voor iemand anders
de veren worden weer op alle plekken gestoken![]()
ze vervelen zich de tandjesquote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:38 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Snap ook niet ze dat daar nu nog op terug komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Dotteke op 22-03-2024 14:25:39 (Onder spoiler gezet) ]Leef, alsof het je laatste dag is !!!
ja vind ik ookquote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:37 schreef Puzzie het volgende:
Wel: Er gebeurt op de sl stream veel meer dan op de live, enigste probleem is, het zijn herhalingen.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:39 schreef LonesomeFairy het volgende:
Zit ik al keilang naar een SL te kijken, is er op s1 gewoon beeld![]()
Nu wel niet wat ik het leukst vind om naar te kijken, maar goed...
denk dat deze week gewoon naar de klotûh is geholpen door het bekend worden van undercover (met dank aan ...) en BB geen goed alternatief meer klaar had liggenquote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:34 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik vind het een veel beter seizoen in alle opzichten. Het haalt het niet qua deelnemers met het speelveld waarin Salar nog mee deed, maar overall vind ik dit een beter seizoen dan vorig seizoen met name ook door het gebruik van de extra kamer, die ik overigens deze week niet gezien heb voor het eerst, dus wat dat betreft valt deze week wel weer tegen en is dit misschien de slechtste thema week die er was. Hopelijk pakken ze de drive weer op uit de eerste weken met leuke en originele thema weken die er nog resten de komen de komende weken.
zij weet waarom jimmy niet praat tegen Ashleyquote:
nog 32 uur en dan den denniequote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:37 schreef Puzzie het volgende:
Typisch gevalletje: How can I make this about me. Punt.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:39 schreef rinardo het volgende:
Oliver De Volder stopt ermee Peter de Smedt neemt het over .De grootste Facebook groep met 76K leden
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Karen is toch buiten schot gehouden?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:41 schreef Giggio het volgende:
[..]
denk dat deze week gewoon naar de klotûh is geholpen door het bekend worden van undercover (met dank aan ...) en BB geen goed alternatief meer klaar had liggen
¤ 5000 uit de pot en niemand die het echt wat boeide itt tot 'drama' bij Lenie
ja moet ook weer het hoogste woord hebben pffquote:
quote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Karen is toch buiten schot gehouden?
Het zat in de aflevering van gister, daar zie je precies hoe het gingquote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het was toch echt Danny die aan Ash bekende dat hij een undercover was en niet Karen.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 12:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |